Tuesday, January 1, 2019

Γεωφυσικά (κυρίως μετεωρολογικά) φαινόμενα σε τραγούδια


Ανεμοστρόβιλος

Φαινόμενο - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1998)
Στίχοι: Φαινόμενο δεν είναι οι αστραπές και το χαλάζι, ούτε ο ανεμοστρόβιλος που όλα τα ρημάζει




Αστραπή

Άγγιγμα Ψυχής - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ (1998)
Στίχοι: Αν βρεις αγάπη ν’ αγαπάς Σαν αίμα σου να την πονάς Μη την προδώσεις. Γιατί στο φως μιας αστραπής Θα γίνει ο χρόνος δικαστής Και θα πληρώσεις

Άκου - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1986)
Στίχοι: Είμαι φωτιά κεραυνός και αστραπή η καταιγίδα που φέρνει βροχή είμαι ένας ήχος που ζει στη σιωπή άκου, έχω φωνή

Βενζινάδικο (Kustino Oro) - GORAN BREGOVIC feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1991)
Στίχοι: Να μπορούσα στα σύννεφα την ψυχή μου ν’ ανέβαζα Μ’ αστραπές τα γαλήνευα Τα παράπονα που έβαζα

Ένα Κορίτσι Μου'χε Πει - THE IDOLS (OST Το Στραβόξυλο, 1969)
Στίχοι: Ένα κορίτσι μου χε πει θα χαθώ σαν αστραπή σαν εμπόδιο μου βρεθεί μες το δρόμο της ζωής μου

Κεραυνός Και Αστραπή - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ feat. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ (2005)
ΣτίχοιΚεραυνός κι αστραπή Ξάφνου στ’ ανήξερο καλοκαίρι Η κακιά η στιγμή Φίδι, σκορπιός, μαχαίρι Στην καρδιά μου όρμησε να τη φαρμακώσει

Ο Νίνο Με Το Παπί Του - ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ (1986)
Στίχοι: Μ’ ένα hamburger στο χέρι αραγμένος πάνω στο παπί σου μιλάω για αστέρι μοιάζει ο Νίνο με την αστραπή

Τ'αστέρι Του Βοριά - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΠΑΣ (1964), ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ & ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΙΖΙΩΤΗΣ (OST America, America1963)
Στίχοι: Φεγγάρια μου παλιά καινούρια μου πουλιά διώχτε τον ήλιο και τη μέρα απ’ το βουνό για να με δείτε να περνώ σαν αστραπή στον ουρανό

Φαινόμενο - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1998)
Στίχοι: Φαινόμενο δεν είναι οι αστραπές και το χαλάζι, ούτε ο ανεμοστρόβιλος που όλα τα ρημάζει




Βόρειο Σέλας

Σουξεδιάρικο - ΝΙΚΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ & ΜΑΝΩΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ (1979)
Στίχοι: Λάμπεις σαν το Βόρειο Σέλας στο λοφάκι της Καστέλλας. Είσαι γύρω μου ένα θαύμα κι είσαι μέσα μου ένα τραύμα




Θύελλα

Δεν Μας Συγχωρώ - ΝΙΚΟΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΓΛΟΥ feat. ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ (2002)
Στίχοι: Είδα μέσα στη βουή την παλιά μου αγάπη τόσες θύελλες εκεί τόσες πυρκαγιές

Λένε Για Μένα - ΠΥΞ ΛΑΞ (1994)
Στίχοι: Πολλοί αναρωτιόντουσαν πώς έφτασα ως εδώ ας φαίνεται καλό παιδί τι να το κυριεύει οι θύελλες που πέρασε δεν του `βαλαν μυαλό απ’ το Θεό παιδεύεται και το Θεό παιδεύει




Καταιγίδα

Άκου - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1986)
Στίχοι: Είμαι φωτιά κεραυνός και αστραπή η καταιγίδα που φέρνει βροχή είμαι ένας ήχος που ζει στη σιωπή άκου, έχω φωνή

Δεν Θέλω Την Συμπόνια Κανενός - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ (1967)
Στίχοι: Δε θέλω την συμπόνια κανενός τον έζησα τον κόσμο και τον είδα είν’ η καρδιά μου μαύρος ουρανός που κρύβει κεραυνούς και καταιγίδα

Η Τραμοντάνα - ΖΩΙΤΣΑ ΚΟΥΡΟΥΚΛΗ (1968)
Στίχοι: Αυτά τα μάτια ήτανε πλάνα καταιγίδα και τραμοντάνα, τρικυμία και συμφορά

Ήμουν Άγγελος Του Τσάρλι - ΔΑΝΑΗ ΦΑΒΙΛΛΗ (1980)
Στίχοι: Και μες στην καταιγίδα Και μέσα στο χιόνι Εγώ πυροβολούσα Και έκανα σκι

Καταιγίδα - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΑΝΤΥΠΑΣ (1997)
ΣτίχοιΚαταιγίδα, στο μυαλό μου ξέσπασε μόλις σε είδα καταιγίδα, το κορμί μου σκίζει σαν γυμνή λεπίδα καταιγίδα ξαφνική στο μυαλό μου στην καρδιά και στην ψυχή

Κάτω Απ' Τη Μαρκίζα - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1977)
Στίχοι: Μονάχα εγώ ρωτώ χωρίς ελπίδα πού μένεις, πού κοιμάσαι και πώς ζεις, κι εσύ που ξέρεις όσα η καταιγίδα δεν έχεις κάτι για να μου πεις

Πίκρανες Το Φαντάρο - ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ (1985)
Στίχοι: Για κάτσε σκέψου πριν στον πάρει η πατρίδα, η πατρίδα πόσα σου έδωσε κι εσύ τον κέρασες, μια καταιγίδα

Στίχοι: Θα `θελα να `μουν σαν εσένα ιστιοφόρο με τα πανιά του ανοιγμένα αυτούς που με οδηγούν στην καταιγίδα σε κάθε αμμουδιά να τους χαρίζω μια πατρίδα

Στίχοι: Νιώσε τη στιγμή πριν έρθει η αυγή Με μίσος και οργή σαν καταιγίδα Σαν το ναυαγό αφού δεν είσαι εδώ Που να ‘βρω ουρανό και που πατρίδα

Φαινόμενο - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1998)
Στίχοι: Φαινόμενο δεν είναι οι σεισμοί και οι πλημμύρες, ούτε οι διάνοιες και οι εθνοσωτήρες. Φαινόμενο δεν είναι οι κεραυνοί και οι καταιγίδες, ούτε το πώς χτίστηκαν παλιά οι πυραμίδες




Κεραυνός

Άκου - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1986)
Στίχοι: Είμαι φωτιά κεραυνός και αστραπή η καταιγίδα που φέρνει βροχή είμαι ένας ήχος που ζει στη σιωπή άκου, έχω φωνή

Αν Ο Έρωτας Ζει - ΚΩΣΤΑΣ ΤΟΥΡΝΑΣ feat. MOREIRA (1986)
Στίχοι: Αν ο έρωτας ζει πέφτει σαν κεραυνός παίρνει σαν φωτιά όποιον μπρος του τον βρει

Βροχή & Σήμερα - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1973)
Στίχοι: Φυλάξου αγέρα μου, φυλάξου αγρύπνια μου Φυλάξου αγόρι μου, από τον κεραυνό

Δεν Θέλω Την Συμπόνια Κανενός - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ (1967)
Στίχοι: Δε θέλω την συμπόνια κανενός τον έζησα τον κόσμο και τον είδα είν’ η καρδιά μου μαύρος ουρανός που κρύβει κεραυνούς και καταιγίδα

Η Νύχτα - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΒΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1966)
Στίχοι: Στον κεραυνό και στη βροχή κάνω κρυφά μια προσευχή να `χεις τον ήλιο συντροφιά στη συννεφιά

Θα Σ'αγαπώ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1979)
Στίχοι: Ώσπου στα μάτια σου να δω φωτιές Ώσπου κι εσύ σαν κεραυνός θα καις

Κεραυνός Και Αστραπή - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ feat. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ (2005)
ΣτίχοιΚεραυνός κι αστραπή Ξάφνου στ’ ανήξερο καλοκαίρι Η κακιά η στιγμή Φίδι, σκορπιός, μαχαίρι Στην καρδιά μου όρμησε να τη φαρμακώσει

Νάχα Τη Δύναμη - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΛΕΖΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1968)
Στίχοι: γιατί κοιτάς τα χέρια μου τα λαβωμένα που παν στα ξένα κι έχουν σφίξει κεραυνό

Νύχτα Στάσου - ΛΙΤΣΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ (1972)
Στίχοι: Νύχτα ρίξε νύχτα ρίξε κεραυνό τη σκιά του που θα σβήνει να μη δω

Φαινόμενο - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1998)
Στίχοι: Φαινόμενο δεν είναι οι σεισμοί και οι πλημμύρες, ούτε οι διάνοιες και οι εθνοσωτήρες. Φαινόμενο δεν είναι οι κεραυνοί και οι καταιγίδες, ούτε το πώς χτίστηκαν παλιά οι πυραμίδες




Κυκλώνας

Μπλε Χειμώνας - ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΝΑ (1998)
Στίχοι: Μετρήθηκα στις ώρες του τυφώνα, στις ώρες που η καρδιά ξερνούσε στάχτη, ακίνητος στη δίνη του κυκλώνα ν’ ακούω μονάχα να μου λένε πόνα, πόνα, πόνα, πόνα.

Το Ψαράκι - ΝΑΜΑ (2004)
Στίχοι: Είσαι το μάτι του κυκλώνα και φταις που φτάσαμε ως εδώ στο λέω μα τον Ποσειδώνα δεν θέλω να σε ξαναδώ




Μπόρα

Ένα Καλοκαίρι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (OST Εκείνο Το Καλοκαίρι, 1971)
Στίχοι: Ένα καλοκαίρι πέρασε δε στάθηκε. Τ’ άσπρο περιστέρι μες στην μπόρα χάθηκε. Χάθηκε η χαρά μου, σβήσαν τα όνειρά μου κι ήρθε στην καρδιά μου παγωνιά.

Και Φύσαγε Θεέ Μου Ένας Βορριάς - ΑΝΤΥΠΑΣ (1982)
Στίχοι: Το χώμα ήταν βρεγμένο απ'το πρωί, τα χνάρια του φευγιού σου είχανε μείνει, σημάδια που δε σβήνουν μια ζωή, τα έσβηνε η βροχή την ώρα εκείνη...   και φύσαγε Θεέ μου ένας βοριάς που σάρωνε τον κόσμο απ΄ άκρη σ' άκρη και μένα αυτός ο αγέρας ο φονιάς δε μου'παιρνε απ'τα μάτια ούτ' ένα δάκρυ. Στο πρόσωπό μου έπεφτε η βροχή, βροχή και δάκρυ είχαν ανταμώσει, η μπόρα είχε κάνει την αρχή κι εσύ το τέλος κιόλας είχες δώσει

Μάτια Μου Μάτια Μου - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1976)
Στίχοι: Με βρήκαν μπόρες και βροχές, γιατί καλέ μου δε με θες;

Μια Ζωή (Tu T' En Vas) - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ feat. ΜΑΙΡΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ (1976)
Στίχοι: Μια ζωή σε κάθε μπόρα ή συννεφιά θέλω σφιχτά να με κρατήσεις

Να Διώξω Τα Σύννεφα - ΚΑΙΤΗ ΧΩΜΑΤΑ (1967)
Στίχοι: Της νύχτας κυλάνε οι ώρες τον ύπνο μου διώχνει η βροχή, φοβάμαι μη σ’ άρπαξαν μπόρες κι απόμεινα εγώ μοναχή φοβάμαι μη σ’ άρπαξαν μπόρες κι απόμεινα εγώ μοναχή

Ο Ταρζάν - ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΤΟΥΝΙΑΣ (1973)
Στίχοι: Κι αν θα με φάνε τ’ άγρια θηρία θα με γράψουν και στην ιστορία πως με φάγανε τα ζωα κι όχι η μπόρα του αιώνα

Όταν Σημάνει Η Ώρα - ΑΚΗΣ ΠΑΝΟΥ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ & ΒΟΥΛΑ ΓΚΙΚΑ (1967)
Στίχοι: Κι όταν σημάνει η ώρα τότε καρδιά μου χρυσή τη μεγαλύτερη μπόρα θα την περάσεις εσύ

Πέρασε Η Μπόρα - ΝΙΚΟΣ ΖΙΩΓΑΛΑΣ feat. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥΤΣΑΤΣΟΥ (2001)
Στίχοι

Ρόζα - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1996)
Στίχοι: Αγάπη μου από κάρβουνο και θειάφι πώς σ’ έχει αλλάξει έτσι ο καιρός περνάνε πάνω μας τα τροχοφόρα και γω μέσ’ στην ομίχλη και τη μπόρα κοιμάμαι στο πλευρό σου νηστικός

Τα Διαλεχτά Παιδιά - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ & ΣΠΥΡΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ (1951)
Στίχοι: Κι αν στην κοινωνία μας χτυπούν αλύπητα οι μπόρες Μέσα στο τραγούδι φεύγουνε χαρούμενες οι ώρες

Τι Σήμερα Τι Αύριο Τι Τώρα - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ (1954)
Στίχοι: Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα; Κι αν περιμένουμε τι θα κερδίσουμε; Αφού η γκρίνια ξέσπασε σαν μπόρα, στο δρόμο αυτόν κι οι δυο θα δυστυχήσουμε. Κι αν περιμένουμε τι θα κερδίσουμε;

Του Χωρισμού Η Ώρα - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΔΟΥΚΙΣΣΑ (1967)
Στίχοι: Είναι μια ώρα δύσκολη του χωρισμού η ώρα Βαρύς ο πόνος και βουβός σαν βουρκωμένος ουρανός προτού ξεσπάσει η μπόρα




Ομίχλη, Πούσι, Καταχνιά

Είχε Και Κείνος Μιαν Αγάπη - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1968)
Στίχοι: Πυκνή ομίχλη στο λιμάνι κι ο Παναγιώτης απ’ τη Μάνη λειώνει στο κλάμα Σφυρίζουν στα βαθειά καράβια σιωπή και νέκρα στα μουράγια κι ούτε ένα γράμμα

Κομμάτια - ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ (1999)
Στίχοι: Σπάω στην καταχνιά, μεθάω, με τις σκιές παραμιλώ ν’ αποκαλυφθείς

Πούσι - ΜΑΡΙΖΑ ΚΩΧ (1977)
Στίχοι: Έπεσε το πούσι αποβραδίς το καραβοφάναρο χαμένο κι έφτασες χωρίς να σε προσμένω μες στην τιμονιέρα να με δεις

Ρόζα - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1996)
Στίχοι: Αγάπη μου από κάρβουνο και θειάφι πώς σ’ έχει αλλάξει έτσι ο καιρός περνάνε πάνω μας τα τροχοφόρα και γω μέσ’ στην ομίχλη και τη μπόρα κοιμάμαι στο πλευρό σου νηστικός

Το Τραίνο - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ (1974)
Στίχοι: Το τρένο φεύγει στις οχτώ μα εσύ μονάχος σου έχεις μείνει σκοπιά φυλάς στην Κατερίνη μεσ’ στην ομίχλη πέντε οχτώ μεσ’ στην ομίχλη πέντε οχτώ μαχαίρι στη καρδιά σου εγίνει σκοπιά φυλάς στην Κατερίνη




Όξινη Βροχή

Ηλεκτρικός Θησέας - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΜΑΡΙΑ ΦΩΤΙΟΥ (1987)
Στίχοι: Φοβάσαι ότι θα `ρθει καταιγίδα και θα μας πνίξει όξινη βροχή




Ουράνιο Τόξο

Κάθε Φορά Που Με Κοιτάζεις - ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (2004)
Στίχοι: Κάθε φορά που με κοιτάζεις παίρνω τον ήλιο αγκαλιά κι όταν τα μάτια χαμηλώνεις θέλω να πέσω στη φωτιά μα όπου κι αν είσαι είμαι μαζί σου και μη ρωτήσεις το γιατί γιατί όταν βγαίνει ουράνιο τόξο ο ουρανός κάνει γιορτή! Αυτή η αγάπη...

Κι Ύστερα - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1975)
Στίχοι: Κι ύστερα τίναξες τη σκόνη απ’ την καρδιά μου κι έγινε διάφανο στα χέρια σου γυαλί, το ουράνιο τόξο είχε καθίσει στα μαλλιά μου και κάποιος έπαιζε στα σύννεφα βιολί

Μη Μου Λες Αντίο - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ (2004)
Στίχοι: Μη μελαγχολείς ένα τόξο ουράνιο σχεδιάζει δρόμους Μόνο για μας

Μικρή Μου Μωβ Βεντάλια - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1986)
Στίχοι: Μικρό μου ουράνιο τόξο, Όταν σε καταδιώξω Μη μου αντισταθείς. Στη λάβα των ματιών μου, Στο ηφαίστειο των φιλιών μου, Έλα να ζεσταθείς.

Μόνο Στα Όνειρα - ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ (2000)
Στίχοι: Θολώνω τη μέρα στον ήλιο που σβήνει το πρόσωπό σου να δω Στα σύννεφα απλώνω ουράνιο τόξο γέφυρα να `ρθεις εδώ

Όνειρο - ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΗΛ (1993)
Στίχοι: Πολιτεία απέραντη από γυαλί και κεχριμπάρι, τα χρώματα της ίριδας της έπλεκαν στεφάνι.




Πλημμύρα

Φαινόμενο - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1998)
Στίχοι: Φαινόμενο δεν είναι οι σεισμοί και οι πλημμύρες, ούτε οι διάνοιες και οι εθνοσωτήρες. Φαινόμενο δεν είναι οι κεραυνοί και οι καταιγίδες, ούτε το πώς χτίστηκαν παλιά οι πυραμίδες




Σεισμός

Σεισμός Ερωτικός - ΕΦΗ ΣΑΡΡΗ (1991)
Στίχοι

Φαινόμενο - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1998)
Στίχοι: Φαινόμενο δεν είναι οι σεισμοί και οι πλημμύρες, ούτε οι διάνοιες και οι εθνοσωτήρες. Φαινόμενο δεν είναι οι κεραυνοί και οι καταιγίδες, ούτε το πώς χτίστηκαν παλιά οι πυραμίδες




Τυφώνας

Εσμεράλδα - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣ (1979)
Στίχοι: Τρεις μέρες σπάγαν τα καρφιά και τρεις που σε καρφώναν και συ με τις παλάμες σου πεισματικά κλειστές στερνή φορά κι ανώφελα ξορκίζεις τον τυφώνα που μας τραβάει για τη στεριά με τους ναυαγιστές

Μπλε Χειμώνας - ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΝΑ (1998)
Στίχοι: Μετρήθηκα στις ώρες του τυφώνα, στις ώρες που η καρδιά ξερνούσε στάχτη, ακίνητος στη δίνη του κυκλώνα ν’ ακούω μονάχα να μου λένε πόνα, πόνα, πόνα, πόνα.




Χαλάζι

Φαινόμενο - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1998)
Στίχοι: Φαινόμενο δεν είναι οι αστραπές και το χαλάζι, ούτε ο ανεμοστρόβιλος που όλα τα ρημάζει




Σημείωση 1:

Δεν συμπεριλαμβάνονται τα τραγούδια που αναφέρονται στον άνεμο και τη βροχή, λόγω του ότι αποτελούν ξεχωριστές ενότητες


Σημείωση 2:

Τα αντίστοιχα τραγούδια από το διεθνή χώρο θα τα βρείτε εδώ


No comments: