Friday, January 4, 2019

Χιόνι, κρύο και παγωνιά σε τραγούδια



Χιόνι

Αννούλα Του Χιονιά - ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ (1984)
Στίχοι:

Δε Σηκώνει - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΕΣΗΜΕΡΗΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1994)
Στίχοι: Γαλάζιο χιόνι σε μια θάλασσα γκρι καυτή σελήνη σε υγρή φυλακή, δε σηκώνει γιατί κορίτσι μου δε φεύγεις και συ; Στη Νορβηγία έχει φτάσει η σιωπή; Δε σηκώνει, δε σηκώνει

Στίχοι: Και μες στην καταιγίδα Και μέσα στο χιόνι Εγώ πυροβολούσα Και έκανα σκι

Κι Εσύ Θα Φύγεις - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1970)
Στίχοι: Ένα ρολόι σταματημένο ένα καράβι ναυαγισμένο ένα σπουργίτι κυνηγημένο απ’ το χιονιά

Κι Ύστερα - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1975)
Στίχοι: Κι ύστερα πήρες από πάνω μου το χιόνι κι ύστερα τίναξες τη στάχτη απ’ τη ζωή μου

Μια Ζωή (Tu T' En Vas) - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ feat. ΜΑΙΡΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ (1976)
Στίχοι: Μια ζωή που θα’ρθουν χιόνια στα μαλλιά μαζί με τόσες αναμνήσεις θα σου χαρίσω μια καρδιά για να μπορείς να μ’αγαπήσεις

Ο Αλέξης - ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ & ΟΙ OLYMPIANS (1967)
Στίχοι: Αύριο η γιορτή σου ξημερώνει ό, τι κι αν διαλέξεις λείπει ο Αλέξης κι ήρθε στην καρδούλα σου το χιόνι κλείσε κοριτσάκι το μπαλκόνι

Ο Έφεδρος - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1973)
Στίχοι: Πάει ο ήλιος, πάει κι η Αμοργός, στα μάτια του νυχτώνει. Κι ο έφεδρος ανθυπολοχαγός κοιμάται μες στο χιόνι

Ολαρία-Ολαρά - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1972)
Στίχοι: Ολαρία, ολαρά, χιόνι πέφτει από ψηλά χιόνι πέφτει και σκεπάζει την αυλή μας

Όλες Του Κόσμου Οι Κυριακές - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1977)
Στίχοι: Σαν τη φωτιά είσαι ζεστός, είσαι ο ίδιος ο Χριστός, ένας Χριστός της γειτονιάς, που ξέρει τι θα πει χιονιάς..

Πόλη Χιόνι - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ (2007)
Στίχοι: Γεμάτο δάκρυα στάζει το πέλαγος. Μοιάζει το χιόνι σου φέτος να καίει. Μοιάζει το μέλλον να είναι απροσπέραστο σ’ ένα παρόν που στενάζει και κλαίει

Τα Χέρια - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1970)
Στίχοι: Τα μάτια που έδιναν στ’ αστέρια το φως τα μάτια που έλαμπαν σαν ήλιος κρυφός τα μάτια σου αυτά τα γελαστά είναι κλειστά λυχνάρια που σβήστηκαν στο χιόνι μπροστά

Τι Λωζάνη, Τι Κοζάνη - ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΙΟΛΑΡΗΣ (1973)
Στίχοι: Τι Λωζάνη, τι Κοζάνη, χιόνια η μια και χιόνια η άλλη

Το Αγριολούλουδο - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ & ΠΙΤΣΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ (1970)
Στίχοι: Μη με κρατήσεις μονάχα από συμπόνια το κρύο το συνήθισα θ’ αντεξω και τα χιόνια... Διώξε με και μη λυπάσαι τι θα γίνω μη φοβάσαι κι αν χιονίζει και αν βρέχει τ’ αγριολούλουδο αντέχει

Το Φλασάκι - ΣΑΚΗΣ ΜΠΟΥΛΑΣ (1986)
Στίχοι: Φύλλο και φτερό, στο μυαλό σου χιόνι που τη σκέψη σου παγώνει, βρε παιδί μου αμάν

Στίχοι: Γι’ αυτό μείνε Μείνε ελάφι Του χιονιού η βασίλισσα θα σαι Για παντοτινά

Υπόγειο - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ (1985)
Στίχοι: Σ’ έκρυψε στο φουστάνι της η μαραμένη κοπέλα πέντε χειμώνες σ’ έθαψαν σε χιόνι λασπερό

Χιονάνθρωπος - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1989)
Στίχοι




Κρύο

Άκου - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1986)
Στίχοι: Μπορεί να κάνει παγωνιά να νιώθω κρύο να `ναι για μένα στο λιμάνι αυτό το πλοίο όμως δεν έχω πει ακόμα το αντίο άκου, ακόμα ζω

Στίχοι: Αντίο λοιπόν αντίο Το χάνω κι αυτό το πλοίο Και κάνει Θεέ μου ένα κρύο Σαν γίνονται ένας οι δύο αντίο λοιπόν αντίο Το χάνω κι αυτό το πλοίο Και κάνει Θεέ μου ένα κρύο Σαν γίνονται ένας οι δύο

Η Αγάπη Θέλει Δύο - ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ (OST Η Αρχόντισα & Ο Αλήτης, 1968)
Στίχοι: Η αγάπη θέλει δύο για να ζεσταθεί Να παλέψει με το κρύο να στεριώσει να σταθεί

Εγώ Και Εσύ - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ & ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1974)
Στίχοι: Σκυφτοί κι οι δυο, γύρω η αγάπη ρημαδιό, κρύο σκοτάδι κι αγωνία. Σκυφτοί ξανά, λίγη ελπίδα πουθενά, κρύο σκοτάδι κι αγωνία

Στίχοι: Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά την ώρα που μου είπες το αντίο τον λόγο σου δεν κράτησες μονάχο με παράτησες μεσ’ στη νύχτα και στο κρύο

Μια Γυναίκα Φεύγει - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1969)
Στίχοι: Μια γυναίκα φεύγει, μια σωστή κυρία τα βήματά της σβήνουν μια θλιβερή ιστορία. Κάνει κρύο κι η βροχή πάγωσε στη στέγη μια γυναίκα φεύγει

Να Χαρείς Τα Μάτια Σου Καλέ - ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ (OST Ο Τυχεράκιας, 1968)
Στίχοι: Έχω τόση ώρα στη γωνιά μπρος το παραθύρι σου λιώνω για χατίρι σου καλέ θα με φάει τ’ αγιάζι η παγωνιά από την δική σου απονιά Είναι το κρύο είναι το κρύο τσουχτερό να το αντέξω δεν μπορώ κι αν δε μ’ ανοίξεις κι αν δε μ’ ανοίξεις να σε δω θα με βρουν στην πόρτα σου νεκρό




Παγωνιά

Έλα Μου Κοπέλα Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1988)
Στίχοι: Έλα μου κοπέλα μου εκεί στην τόσο γνωστή γωνιά έλα μου κοπέλα μου να διώξεις την παγωνιά

Πούναι Τα Χρόνια - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1969)
Στίχοι: Πού `ναι τα χρόνια ωραία χρόνια που `χες λουλούδια μες στην καρδιά πού `ναι η αγάπη γλυκιά μου αγάπη να μας ζεστάνει στην παγωνιά

Στίχοι: Θα `θελα μια νύχτα στ’ ανέμου το νησί να `βρισκα της μοίρας το ψεύτικο κρασί εκείνο που σε βγάζει απ’ την παγωνιά να το πιω και να φύγω μακριά


No comments: