Monday, January 28, 2019

Τραγούδια της συγγνώμης & της συγχώρεσης


Αγάπη Μου Επικίνδυνη - ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΠΑΝΗΣ feat. ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1971)
Στίχοι: Με τι καρδιά ξαναγύρισες συγγνώμη να μου ζητήσεις κι απάνω που σε λησμόνησα ό, τι μου ’κανες να μου θυμίσεις,

Αλλού Εγώ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (2002)
Στίχοι: Αλλού εγώ αλλού εσύ σαν ήλιος με βροχή και χώρια και μαζί Αλλού εγώ αλλού εσύ δυο ξένοι δυο γνωστοί στην ίδια φυλακή Πονάω εγώ πονάς κι εσύ πάλι σιωπή Συγγνώμη εγώ συγγνώμη εσύ πάλι μαζί

Άσε Με Να Κάνω Λάθος - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1984)
Στίχοι: Άσε με να κάνω λάθος άσε με να κούραστώ άσε με να `ρθω μονάχος Και συγγνώμη να σου πω

Ασυμφωνία Χαρακτήρων - ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ (1997)
ΣτίχοιΣυγγνώμη σου ζητώ για όλες εκείνες τις στιγμές που παραφέρθηκα Συγγνώμη για όταν έπρεπε να τρέξω μα εγώ δεν ενδιαφέρθηκα Συγγνώμη σου ζητώ που δε σου έδειξα ποτέ πόσο σ’ αγάπησα Συγγνώμη σου ζητάω για το πως εγώ τη σχέση μας κατάντησα... Συγγνώμη σου ζητώ για όλες εκείνες τις φορές που αδιαφόρησα Συγγνώμη που για μένα θυσιάστηκες μα δε σου το αναγνώρισα Συγγνώμη που ποτέ στις προσδοκίες που είχες δεν ανταποκρίθηκα Συγγνώμη σου ζητάω που για σένα τόσο λίγη αποδείχτηκα

Γιατί - ΠΥΞ ΛΑΞ (1993)
Στίχοι: Γιατί το τραγούδι αυτό πάντα να λέει δεν μπορώ, γιατί κι εσύ με σπρώχνεις στο γκρεμό δεν σε συγχωρώ, δε σε συγχωρώ

Γκάζι - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1998)
Στίχοι: Το τηλέφωνο χτυπάει κι εγώ το ψάχνω σαν τρελή κάτω από ρούχα πεταμένα. Η καρδιά μου σταματάει με την ελπίδα πως θ’ ακούσω πάλι εσένα. "Συγγνώμη, λάθος", και το τηλέφωνο μέσ’ από τ’ άψυχα τα χέρια μου γλιστράει, κι απελπισία σαν σίδερο βαριά τα γόνατά μου τα λυγάει

Δεν Έχει Σίδερα Η Καρδιά Σου - ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ feat. ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ (1998)
Στίχοι: Δεν έχω άλλη αντοχή να σ’ αγαπάω δεν έχω άλλη υπομονή να συγχωράω πρέπει το δρόμο μου να βρω, να προχωράω

Δεν Θέλω - ΜΠΛΕ (2002)
Στίχοι: Απελπισμένα κοιτάς παλιό το κόλπο σε μας δεν πιάνει όμως τώρα συγγνώμη μη μου ζητάς

Δεν Μας Συγχωρώ - ΝΙΚΟΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΓΛΟΥ feat. ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ (2002)
Στίχοι

Δεν Προσκύνησα - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ (1992)
Στίχοι: δεν σου ζητώ αφόρεση όμως να με πιστέψεις δύσκολη η συγχώρεση και θα με διαθέσει

Δρόμοι Της Αθήνας - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ feat. ΗΛΙΑΣ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ (1979)
Στίχοι: Ζητάω συγγνώμη, μα και να μ’ ακούσει δε δέχεται. Χιλιάδες οι δρόμοι κι εκείνη ακόμα δεν έρχεται, δεν έρχεται

Έλα - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ (2001)
Στίχοι: Έλα να μου πεις συγγνώμη που δεν ένιωσες ακόμη Πόσα βράδια μένω μόνη Πόσο σ’ αγαπώ

Ένα Χειμωνιατικο Πρωϊ - ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ (1989)
Στίχοι: Ήρθε η νύχτα η σκληρή κι εγώ νιώθω σαν απόκληρη εδώ θέλω πίσω να γυρίσω και συγγνώμη να ζητήσω αλλά ντρέπομαι να σου το πω Πώς χωρίς εσένα είμαι μισή δεν πετιέται έτσι μια ζωή θέλω πίσω να γυρίσω και συγγνώμη να ζητήσω μα με κυνηγάει μια φυγή

Εσύ Είσαι Η Αιτία - ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ feat. ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ (1960)
Στίχοι: Στο `χω πει χωρίς εσένανε να ζήσω δεν μπορώ Σε αγαπώ πως να στο πω μωρό μου πίσω έλα Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα Γύρισε ξανά σε συγχωρώ

Ευχαριστώ - ΘΑΝΟΣ ΠΕΤΡΕΛΗΣ (2008)
Στίχοι: Πίσω μου έρχεσαι μετανιωμένη μου ζητάς συγγνώμη δακρυσμένη λες πως άλλαξε μα μη φοβάσαι δεν με πείθεις μια απ’ τα ίδια θα `σαι

Ήρθες Πάλι - ΤΑ ΚΑΚΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ (1996)
Στίχοι: Κι ήρθες πάλι πίσω σαν το δολοφόνο που στον τόπο του εγκλήματος γυρνά. Κι αν συγγνώμη μου ζητάς ξέρω πως μόνο να με σκοτώσεις θες ξανά

Στίχοι: Θα μπορούσα, το ρολόι εδώ να σταματούσα και τα λάθη σου θα συγχωρούσα και ξανά απ’ την αρχή θα σ’ αγαπούσα μια ζωή

Στίχοι: Θέλω να σε δω μπορώ να συγχωρώ να σε δικαιολογώ γιατί ακόμα σ’ αγαπάω

Καλημέρα Ελλάδα - GOIN' THROUGH (2006)
Στίχοι: Ελλάδα συγγνώμη αν θες ν’ αλλάξω γνώμη πρέπει και συ να μάθεις ν’ αγαπάς

Κλείσ' Τα Μάτια Σου Και Κοίτα - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ (1998)
Στίχοι: Αν τη γύμνια σου φορέσεις και τον άλλον συγχωρέσεις το σκοτάδι θα φωτίσει κι η σιωπή θα τραγουδήσει

Κορίτσια Της Συγνώμης - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ (1985)
Στίχοι

Με Σκότωσε Γιατί Την Αγαπούσα - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1985)
Στίχοι: Τώρα γυρνά παντού και με δικάζει λέει πως ήμουν ένοχος εγώ πες ό,τι θες καρδιά μου δεν πειράζει ακόμα μια φορά σε συγχωρώ

Μη Ζητάς Συγγνώμη (Taj Mahal) - ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ (1999)
Στίχοι

Μια Συγγνώμη Δε Φτάνει - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ (1997)
Στίχοι

Στίχοι: Δώσ’ μου λοιπόν το φιλί που νοστάλγησα θέλω να πω μια συγγνώμη κι ας άργησα

Παλιόκαιρος - ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ feat. ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ (1997)
ΣτίχοιΣυγγνώμες κι άλλα θύματα θα πάρουνε τα κύματα βουλιάζεις στην ελπίδα που κρατάω σιγά σιγά διαλύθηκα τον έρωτα φοβήθηκα για μια ζωή καλύτερη θα πάω

Ποτέ - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΧΟΙΝΑΣ (1994)
Στίχοι: Ποτέ δεν με κατάλαβες Ποτέ σου δε με γνώρισες Ποτέ δεν με αγάπησες Γι’ αυτό δεν με συγχώρησες...  Ένα λάθος για μένα είναι ασυγχώρητο για σένα ποτέ δε μέτρα. Εξ’ αιτίας σου φτάσαμε στο απροχώρητο και λέω με κρύα καρδιά

Ρίτα Ριτάκι - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ (1985)
Στίχοι: Μου το `χες πει πολλές φορές ότι δε μ’ αγαπούσες συγγνώμη δεν κατάλαβα ότι το εννοούσες

Σούχω Έτοιμη Συγγνώμη - ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ (1984)
Στίχοι

Συγγνώμη - THE OLYMPIANS (1966)
Στίχοι: Τώρα αγάπη μου όλα τελειώσανε γίναν αδιάβατοι οι δρόμοι τώρα αγάπη μου πάρε το δάκρυ μου δώσ’ μου για αντάλλαγμα συγγνώμη

Συγγνώμη Που Σ'αγάπησα Πολύ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1973), ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1973)
Στίχοι

Τιμώρησέ Με - ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ feat. ΜΑΝΤΩ (1991)
Στίχοι: Κίνηση τρίτη: Στο τηλέφωνο σε παίρνω Κίνηση τέταρτη: Μου κλείνεις ραντεβού Με ξεσηκώνεις Τη συγγνώμη μου σου φέρνω Και την καρδιά μου που δε βρίσκει θέση αλλού

Τρυφερά - ΠΑΣΧΑΛΗΣ (1987)
Στίχοι: Μαλώσαμε πάλι προχτές γι’ ασήμαντες διαφορές  συγγνώμη γι’ αυτό σου ζητώ

Χάντρα Χάντρα - ΣΤΕΛΙΟΣ ΡΟΚΚΟΣ feat. ΕΡΙΝΤΑ ΔΗΜΑ (1998)
Στίχοι: Χάντρα χάντρα λάθη ενώνω μια σε θέλω μία σου θυμώνω πότε φεύγω πότε μετανιώνω και συγγνώμη σου ζητώ


No comments: