Saturday, January 5, 2019

Αστέρια & αστερισμοί σε τραγούδια


Στίχοι: Οι αγάπες χάνονται σβήνουν σαν τ’ αστέρια φεύγουν σαν τα καλοκαίρια.

Αμετανόητα Τρελλός - ΡΙΦΙΦΙ (1991)
Στίχοι: Με μια κιθάρα θα σου παίξω τραγούδια αγάπης που σ’ αρέσουν κι όλες τις νότες μου θα βάλω τ’ άστρα για σένανε να κλέψουν

Αν Ήσουν Άγγελος - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΖΟΥΛΗΣ (1992)
Στίχοι: Αν ήσουν άγγελος της γης αν ήσουν άστρο της αυγής μαργαριτάρι μες στους γαλάζιους τους βυθούς και στους ουράνιους θησαυρούς ξανθό φεγγάρι

Αν Θυμηθείς Τ'όνειρό Μου - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΙΟΒΑΝΝΑ (1960)
Στίχοι: Στην αγκαλιά μου κι απόψε σαν άστρο κοιμήσου δεν απομένει στον κόσμο ελπίδα καμιά τώρα που η νύχτα κεντά με φιλιά το κορμί σου μέτρα τον πόνο κι άσε με μόνο στην ερημιά

Αν Μ'αγαπάς Αγάπη Μου ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ (1961)
Στίχοι: Αν μ’ αγαπάς αγάπη μου θα βγω ψηλά στα κάστρα με της καρδιάς το σύννεφο να χαιρετήσω τ’ άστρα... Αν μ’ αγαπάς αγάπη μου θα πω κρυφά στην Πούλια να στείλει για χατίρι σου τ’ Αυγερινού ζουμπούλια

Άπονη Καρδιά - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ feat. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ (1968)
Στίχοι: Έβγα τα μεσάνυχτα ψηλά στο παραθύρι Έβγα τα μεσάνυχτα με την αστροφεγγιά

Απρίλης - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1962)
ΣτίχοιΑστέρι μου, αστέρι μου χλωμό του φεγγαριού αχτίδα στο γαϊτανόφρυδο Στο γαϊτανο , στο γαϊτανοφρυδό σου κρεμάστηκε η καρδιά μου σαν το πουλάκι στο ξόβεργο

Στίχοι: Την είδαμε στην παγερή πλατεία μ’ ένα αριθμό στο άσπρο της το χέρι, με κίτρινο άστρο (του Ισραήλ) στην καρδιά.

Αύγουστος - ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1984)
Στίχοι: Σε ποιαν έκσταση απάνω σε χορό μαγικό μπορεί ένα τέτοιο πλάσμα να γεννήθηκε από ποιο μακρινό αστέρι είναι το φως που μες τα δυο της μάτια πήγε κρύφτηκε κι εγώ ο τυχερός που το `χει δει

Βαριά Ποτά Βαριά Τσιγάρα - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ (1998)
Στίχοι: Όπου και να ‘σαι μην δακρύσεις ξημέρωμα μονάχη να γυρίσεις τ’ αστέρια δες παράξενα θλιμμένα να σε ρωτούν να σου μιλούν για μένα

Βράχο Βράχο Τον Καϋμό Μου - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ & ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1961)
Στίχοι: Γίνε αστέρι κι ουρανός γίνε καινούργιος δρόμος να μην βαδίζω μοναχός να μην πηγαίνω μόνος

Βρέχει Πάλι Απόψε - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1966), ΑΛΕΚΑ ΜΑΒΙΛΗ (OST Οι Θαλασσιές Οι Χάντρες, 1967)
Στίχοι: Έλαμπες σαν άστρο στη μικρή σου την αυλή κι ήσουν για τ’ αγόρια μια ολόγλυκια πληγή

Γειτονάκι Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1969)
Στίχος: T’ αστέρια που κοιτούν από ψηλά ξαγρυπνούν μαζί με τα παιδιά και σου νανουρίζουν την καρδιά

Γέφυρα - ΜΙΚΡΟ (2003)
Στίχοι: Αλλάζουν θέση οι πλανήτες και φορά και σχηματίζουν τ’ άστρα γέφυρα

Για Χατήρι Σου - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ  feat. ΖΩΗ ΦΥΤΟΥΣΗ (OST Το Ταξίδι, 1962), ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1994)
Στίχοι: Για χατίρι σου ξημερώνει βγαίνει η Πούλια βγαίνει ο Αυγερινός γοργοφτέρουγο χελιδόνι ντύνεται γαλάζια ο ουρανός

Γυριστρούλα - Ο ΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΨΗΛΑ ΡΕΒΕΡ (1985)
Στίχοι: Τη νύχτα που τ’ αστέρια όλα τα μέτρησες τη νύχτα που είδες δρόμο στο φλυτζάνι τη νύχτα που τον ταχυδρόμο έδιωξες και φόρεσες καρό φουστάνι

Στίχοι: Κάτω από τον ίδιο ουρανό τα αστέρια στήσανε χορό σαν ένα καρδιοχτύπι

Είχα Φυτέψει Μια Καρδιά - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ, ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ & ΛΑΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ (1960)
Στίχοι: Με τ’ αστεράκι της αυγής στο παραθύρι σου σαν βγεις κι αν δεις καράβι του νοτιά να ’ρχεται από την ξενιτιά στείλε με τ’ άσπρα σου πουλιά γλυκά φιλιά

Είχε Και Κείνος Μιαν Αγάπη - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1968)
Στίχοι: Μονάχος τώρα στην κουβέρτα βαριά η καρδιά του σαν την πέτρα μετράει τ’ αστέρια

Έκλαψα Χθες - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (OST Οι Θαλασσιές Οι Χάντρες1967), ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ (OST Οι Θαλασσιές Οι Χάντρες1967)
Στίχοι: Έκλαψα χτες σαν μέτρησα τις πίκρες της ψυχής μου κι εσύ δεν ήσουν πλάι μου αστέρι της ζωής μου

Στίχοι: Νύχτωσε νωρίς άναψαν της γης τ’ αστέρια πες μου να χαρείς πώς μπορείς σε ξένα χέρια

Έλα Πάρε Μου Τη Λύπη - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΝΑΝΑ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ (1958)
Στίχοι: Είσ’ ένα περιστέρι που πετάς στον ουρανό πάμε να βρούμε ένα αστέρι σ’ ένα κόσμο μακρινό Έλα ένα βρούμε έν’ αστέρι που πετά ψηλά ψηλά στον ουρανό

Ένα Καλοκαίρι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (OST Εκείνο Το Καλοκαίρι, 1971)
Στίχοι: Ένα καλοκαίρι η αγάπη χάθηκε. Πάγωσε τ’ αγέρι ρόδο που μαράθηκε. Κι η χαρά μας έσβησε τη νύχτα ξαφνικά μες στο σκοτάδι. Ένα αστέρι έδυσε μακριά πριν να χαράξει η αυγή

Ένας Ουρανός Μ'αστέρια - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ (1965 / OST Ραντεβού Στον Αέρα, 1966)
Στίχοι

Ερωτικό - ΝΟΤΗΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ feat. ΑΡΛΕΤΑ (1977)
Στίχοι: Κι αν γεννηθείς κάποια στιγμή, μιαν άλλη που δε θα υπάρχω, μη φοβηθείς και θα με βρεις είτε σαν άστρο, όταν μονάχος περπατάς στην παγωμένη νύχτα, είτε στο βλέμμα ενός παιδιού που θα σε προσπεράσει, είτε στη φλόγα ενός κεριού που θα κρατάς διαβαίνοντας το σκοτεινό το δάσος

Εφτά Νάνοι Στο S/S Cyrenia - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1986)
Στίχοι: Ραμάν αλλήθωρε, τρελέ, που λύνεις μάγια, κατάφερε το σταυρωτό του νότου αστέρι σωρός να πέσει να σκορπίσει στα σπιράγια, και πες του κάτω από ένα δέντρο να με φέρει.

Εφτά Τραγούδια Θα Σου Πω - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ (OST Στέλλα1955), ΜΑΙΡΗ ΛΩ (1959)
Στίχοι: Βγήκανε τ’ άστρα κι οι κοπέλες με τ’ άσπρα κατεβαίνουν στην κάτω γειτονιά

Η Απαγωγή - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ & ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ (1961)
Στίχοι: Και σαν θα `ρθει το δειλινό στον κήπο σου θα μπω να κόψω τα τριαντάφυλλα να κόψω τ’ άστρα τ’ ουρανού και τον Αυγερινό

Στίχοι: Κάτασπρο γιασεμί και μι και μι και μυστικέ μου αποσπερίτη πάρτε με πάρτε με στην Κρήτη και μη και μη και μη ρωτάτε το γιατί

Η Νύχτα Μυρίζει Γιασεμί - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (1982)
Στίχοι: Τ’ άστρα χίλιοι καημοί κι η νύχτα μυρίζει γιασεμί

Στίχοι: Κράτα με τώρα σφιχτά ώσπου τ’ άστρα να σβήσουνε κι αγάπησέ με ξανά πριν για πάντα χωρίσουμε

Θα Κλείσω Τα Μάτια (2η εκτέλεση) - ΑΚΗΣ ΠΑΝΟΥ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1971)
Στίχοι: Λαχτάρησα ζωή απ’ τη ζωή σου λαχτάρησες το φως του αυγερινού στα σύννεφα περπάτησα μαζί σου κι ανοίξανε οι πόρτες τ’ ουρανού

Κίτρινο, Γαλάζιο & Μενεξεδί - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1979)
Στίχοι: Κίτρινο, γαλάζιο και μενεξεδί άναβαν τ’ αστέρια με το χάδι σου και με τ’ άγγιγμά σου μαγικό κλειδί άνοιγαν οι πόρτες του παράδεισου. Κάθε που φαινόσουν

Κοριτσάκι Μου Με Τ'άσπρα - ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ (1976)
Στίχοι: Κοριτσάκι μου με τ’ άσπρα μην πολυδιαβάζεις τ’ άστρα Ο καιρός είναι χρυσάφι κι ό,τι γράφει δεν ξεγράφει Μην πιστεύεις τον Τοξότη τον αγέλαστο προδότη μην κοιτάς να σε χαρώ πέρα απ’ τον Αιγόκερω Κοριτσάκι μου με τ’ άσπρα μην πολυδιαβάζεις τ’ άστρα τη ζωή σου πάλι μέτρα με το χώμα και την πέτρα Μην αφήνεσαι στον Ταύρο με το μέτωπο το μαύρο και ποτέ απ’ τους Ιχθείς συμβουλή να μη δεχθείς. Κοριτσάκι μου με τ’ άσπρα φύγε απ’ του ουρανού τα κάστρα κι ας τη μοίρα σου στη γη μόνη της να σ’ οδηγεί Μη μου λες για την Παρθένα που με γέλασε και μένα και τον άστατο Ζυγό μην τον έχεις για οδηγό.

Κουτσουράκι - ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΣΟΦΙΑ ΒΟΣΣΟΥ (1991)
Στίχοι: Θα `μουν ένα αστεράκι Δίχως να `χει ουρανό Τι θα ήμουν αν θα σ’ έχανα αν θα σ’ έχανα, αν θα σ’ έχανα Αστεράκι

Κρήτη, Κέρκυρα & Νιό (Je T'aime Un Peu Trop) - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (1980)
Στίχοι: Κρήτη, Κέρκυρα και Νιο μορφονιά με μορφονιό Σφίγγει η θάλασσα τον ουρανό Ύδρα, Πάρο και Ψαρά Και τον ήλιο για ψαρά Και βαρκάρη τον Αυγερινό... Πες μου σ’ αγαπώ για να βγω Με μια βάρκα θαλασσιά Άστρο να σου βρω και σταυρό Απ’ τα δώδεκα νησιά

Λύχνος Του Αλαδδίνου - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ (1991)
Στίχος: Για το άστρο της ανατολής κινήσαμε μικροί

Μ'αρέσει Να Μη Λέω Πολλά - ΥΠΟΓΕΙΑ ΡΕΥΜΑΤΑ (1994)
Στίχοι: με τη σκιά μου να πετώ, να πετώ να πιάνω αστέρια στο βυθό στο βυθό, βυθό της μουσικής σου

Μάμπο Μπραζιλέιρο - ΓΙΏΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1987), ΤΡΙΟ ΚΙΤΑΡΑ feat. ΣΠΕΡΑΝΤΖΑ ΒΡΑΝΑ (1954)
Στίχοι: Θα γίνω βραζιλιάνα με το σομπρέρος μου θα `σαι ο καμπαλέρος μου κι όταν αρχίσει ο έρως μου για σένα, θ’ αρχίσουν οι μαράκες ρυθμό να δίνουνε, τ’ άστρα θα τρεμοσβήνουνε κι όλα χορός να γίνουνε θα λες

Μανουέλα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1987)
Στίχοι: Έλα έλα έλα έλα έλα Μανουέλα είναι αυτό που νιώθω τρέλα έλα Μανουέλα θ’ απλώσω τα δυο χέρια να σβήσω όλα τ’ αστέρια

Μαργαρίτα - Μαργαρώ - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΛΕΙΔΩΝΙΑΡΗΣ & ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ (1961 / OST Η Αθήνα Τη Νύχτα, 1962), ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΡΤΗΣ (OST Ποιά Είναι Η Μαργαρίτα, 1961)
Στίχοι: Η Μαργαρίτα η Μαργαρώ, περιστεράκι στον ουρανό... τον ουρανό μες στα δυο σου μάτια κοιτάζω, βλέπω την Πούλια και τον Αυγερινό

Μη Μιλάς Άλλο Για Αγάπη - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1965)
Στίχοι: Χθες ήταν έρωτας χθες ήταν σύννεφο χρυσή βροχή χθες ήταν θάλασσα γλάρος που χόρευε με το πρωί τώρα είναι η σιωπή τώρα είναι η λησμονιά κι ο χωρισμός κι όλα τα αστέρια του θαρρείς πως έσβησε ο ουρανός

Μια Κυριακή Του Μάρτη - ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1972)
Στίχοι: Φίλα με Αυγερινέ μου να γίνω Πούλια, τραγούδι να μου λένε τα θαλασσοπούλια

Μόλις Χθές (Hier Encore) - ΑΛΕΚΑ ΚΑΝΕΛΛΙΔΟΥ (1980)
Στίχοι: Που ξαφνικά Κι εγώ δεν ξέρω πώς Σταμάτησε να καίει Εκείνο εκεί το φως Που μού `δειχνε τον δρόμο Τόσο φωτεινό Λες κι ήμουν ένα αστέρι Μες στον ουρανό

Στίχοι: Εμείς μονάχα εμείς κρατάμε στην ζωή τη μοίρας μας στα χέρια δεθήκαμε σφιχτά στο χρόνο που περνά και η αγάπη αυτή θα είναι φωτεινή σαν του ουρανού τ’ αστέρια που φτάνουμε μαζί κάθε βραδιά

Να Διώξω Τα Σύννεφα - ΚΑΙΤΗ ΧΩΜΑΤΑ (1967)
Στίχοι: Να διώξω τα σύννεφα θα γίνω αγέρι να φέγγω στο δρόμο σου θα γίνω αστέρι

Να Κοιμηθούμε Αγκαλιά - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (2007)
Στίχοι: Πάλι μέτρησα τ’αστέρια κι όμως κάποια λείπουνε μόνο τα δικά σου χέρια δε μ’ εγκαταλείπουνε πώς μ’αρέσουν τα μαλλιά σου στη βροχή να βρέχονται τα φεγγάρια στο κορμί σου να πηγαινοέρχονται

Να Με Θυμάσαι - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ & ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ (1965)
Στίχοι: Στα μάτια παίζει τ’ άστρο της αυγής ο ήλιος πλένει τ’ όνειρο της γης πλατύ ποτάμι η αγάπη και βαθύ κουράστηκε και πάει να κοιμηθεί

Στίχοι: Ο δικός μου ο δρόμος δε μου δείχνει αστέρι, για αγάπη μου δίνει μια βαλίτσα στο χέρι.

Ο Λευτέρης - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΒΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1966), ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ (OST Διπλοπενιές, 1966)
Στίχοι: Στην αμμουδιά μου κλέψανε τη βάρκα και δε θα βγω να πάμε απόψε τσάρκα στον ουρανό με γέλασε τ’ αστέρι και δε θα βρω το σπίτι σου Λευτέρη

Οι Θαλασσινοί - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ (1972)
Στίχοι: Πάρε και τον Αυγερινό δικό σου καμαρότο και το φεγγάρι τ’ αργυρό για τιμονιέρη πρώτο

Οι Ψυχές & Οι Αγάπες - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1997)
Στίχοι: Χίλιες και μια νύχτες ανοιχτά της οικουμένης αλυσοδεμένος Πολικός Αστέρας άφηνα τους άλλους να μιλούν για μένα και φοβόμουν μη με δει το φως της μέρας τα χαμένα χρόνια θα τα πάρω πίσω φτάνει που και που να λες ακόμα σ’ αγαπώ

Όλα Δικά Σου - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1968)
Στίχοι: Νύσταξες άστρο μου φεγγάρι μου στην αγκαλιά μου αποκοιμήσου ξύπνησες ήλιε αποβροχάρη μου πάρε το γέλιο μου και πλύσου

Όνειρο Απατηλό - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ feat. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΌΚΟΤΑΣ (1967)
Στίχοι: Μ’ ένα όνειρο τρελό όνειρο απατηλό ξεκινήσαμε κι οι δυο μας και στου δρόμου τα μισά σβήσαν τ’ άστρα τα χρυσά ξαφνικά από τον ουρανό μας

Μη Μιλάς Άλλο Για Αγάπη - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1965)
Στίχοι: Χθες ήταν έρωτας χθες ήταν σύννεφο χρυσή βροχή χθες ήταν θάλασσα γλάρος που χόρευε με το πρωί τώρα είναι η σιωπή τώρα είναι η λησμονιά κι ο χωρισμός κι όλα τα αστέρια του θαρρείς πως έσβησε ο ουρανός

Μια Αγάπη Για Το Καλοκαίρι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΚΑΙΤΗ ΧΩΜΑΤΑ (1964)
Στίχοι: Και σαν θα `ρθει το καλοκαίρι και σε ζητώ θα μείνει μόνο έν’ αστέρι να το κοιτώ

Ντάρι Ντάρι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1982)
Στίχοι: Άνοιξε το, άνοιξε το παράθυρο η γειτονιά, η γειτονιά να φέξει Η Πούλια κι ο, η πούλια κι ο Αυγερινός μαζί σου για, μαζί σου για να φέξει

Ξύπνα Αγάπη Μου - ΝΑΝΑ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ & ΤΡΙΟ ΚΑΝΤΣΟΝΕ (1960)
Στίχοι: Ξύπνα αγάπη μου η νύχτα τέλειωσε τ’ αστέρια χάθηκαν πρέπει να φύγεις

Ο Κυρ-Αντώνης - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1961)
Στίχοι: Αχ κυρ Αντώνη πώς σ’ αγαπάμε και μαζί σου τ’ άστρα μετράμε, τις φωτιές για σένα πηδάμε ώσπου να `ρθει βροχή

Ο Προσκυνητής - ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ (2003)
Στίχοι: Κάποιος είπε πως η αγάπη σ’ ένα αστέρι κατοικεί αύριο βράδυ θα `μαι εκεί

Πες Μου Μια Λέξη - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ feat. ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΥ (OST Αλλοίμονο Στους Νέους, 1961)
Στίχοι: σε λίγο πια θα φέξει,  θα `ρθει η χλωμή αυγή...  κοντεύει έξι...  Ο ουρανός, ο μεγάλος ουρανός είν’ ακόμα σκοτεινός και η νύχτα κυλά. Μα εκεί ψηλά κοίτα έν’ άστρο που δειλά μοναχό φεγγοβολά και μας χαμογελά.  Νύχτα ασημένια κι η κάθε μου η έννοια σ’ απόχη μεταξένια από ξανθά μαλλιά.  Γλυκοχαράζει αλλά δε σε πειράζει που γέμισε μαράζι η άδεια μου αγκαλιά

Πρώτη Φορά - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ (1969)
Στίχοι: Τα μάτια μου στα μάτια σου και τ’ άστρο πάνωθέ μου. Αχ, να μην τέλειωνε ποτέ η ώρα ετούτη, Θεέ μου

Σα Να Μην Πέρασε Μια Μέρα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΗΡΩΕΣ
(1997)
Στίχοι: Θυμήθηκα τότε που μου έδειχνες ένα αστέρι Και μου `λεγες φέρ’ το εδώ κάτω αν μπορείς

Σε Ξέρω Τόσο Λίγο - ΣΤΑΥΡΟΣ ΖΩΡΑΣ (1965)
Στίχοι: Τ’αστέρια από ψηλά μας βλέπουν σιωπηλά την νύχτα αυτή που στάθηκε ο χρόνος τα μάτια σου φωτιά τα χείλη σου δροσιά αν φύγεις και μ’αφήσεις θά’μαι μόνος

Σκληρό Μου Αγόρι - ΠΟΠΗ ΑΣΤΕΡΙΑΔΗ (OST Μια Ιταλίδα Απ' Τη Κυψέλη1968)
Στίχοι: Απόψε για σένα θ’ ανάψω τ’ αστέρια να πέσουν βροχή μες τα δυο σου τα χέρια θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι

Σταυρός Του Νότου - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΑΙΜΙΛΙΑ ΣΑΡΡΗ (1979)
Στίχοι: Βάρδια πλάι σε κάβο φαλακρό κι ο Σταυρός του Νότου με τα στράλια Κομπολόι κρατάς από κοράλλια κι άκοπο μασάς καφέ πικρό Το Άλφα του Κενταύρου μια νυχτιά με το παλλινώριο πήρα κάτου μου `πες με φωνή ετοιμοθανάτου να φοβάσαι τ’ άστρα του Νοτιά

Στη Θάλασσα - ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥ (2002)
Στίχοι: Δε θυμάμαι αν στο είχα πει μα κάθε βράδυ τ’ άστρα πέφταν πάνω μου βροχή μ’ ένα σου χάδι

Στη Σκέψη Της Τρελής - ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΟΡΑΚΑΚΗΣ feat. ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΤΟΣ (1994)
Στίχοι: Πάλι στη σκέψη της τρελής με βρήκε τ’ άστρο της αυγής ξενυχτισμένο να σκέφτομαι τα μάτια της τα πονηρά τα χάδια της που με κατάντησαν παιδί δυστυχισμένο

Στην Αυλή Του Παραδείσου - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ (2004)
Στίχοι: Μα όταν ειμ’ αγάπη μου μαζί σου στην αυλή του παραδείσου κάπου ανάμεσα στ’ αστέρια στη φωλιά απ’ τα δυο σου χέρια και κουρνιάζω σαν σπουργιτι τίποτ’ άλλο δε μου λείπει τίποτ’ άλλο δε ζητάω

Στο Διάστημα Δραπέτες - ΖΑΚ ΣΤΕΦΑΝΟΥ (2003)
Στίχοι: Πες μου που σταματάμε στην Ανδρομέδα ή στο Σείριο ρωτάμε πες μου αν θα πετάμε ή ώτο στοπ με όνειρα αλλονών θα πάμε

Τ'αστέρι Του Βοριά - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΠΑΣ (1964), ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ & ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΙΖΙΩΤΗΣ (OST America, America1963)
Στίχοι: Τ’ αστέρι του βοριά θα φέρει η ξαστεριά μα πριν φανεί μέσα από το πέλαγο πανί θα γίνω κύμα και φωτιά να σ’ αγκαλιάσω ξενιτιά Κι εσύ χαμένη μου Πατρίδα μακρινή θα γίνεις χάδι και πληγή σαν ξημερώσει σ’ άλλη γη

Τα Ρολόγια - ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ (OST Γυμνοί Στο Δρόμο1969)
Στίχοι: Και τώρα πώς να σταματήσω το σκοτάδι και πώς να κάνω την Πούλια να μην βγει και πώς να μη τελειώσει ετούτη η νύχτα αχ

Το Αμαξάκι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ & ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ (1963)
Στίχος: Με τα μαντήλι σου βρέχω τα χείλη σου πού `χουνε πάρει φωτιά Βρήκα το ταίρι μου βρήκα τ’ αστέρι μου πού `χε χαθεί στην νυχτιά

Τυφλόμυγα - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (2009)
Στίχοι: Παίζουν τυφλόμυγα στο δρόμο τα παιδιά κι είναι οι μορφές τους τρομαγμένα περιστέρια μου έδειχνες το Σείριο μια βραδιά μα εγώ δεν είχα μάτια γι άλλα αστέρια

Τώρα Μου Μιλάει - ΣΤΕΛΛΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ feat. ΘΩΜΑΣ (1998)
Στίχοι: Τώρα μ’ αγκαλιάζει, τα άστρα όλα μου τάζει, τη ζωή μου όλη την αλλάζει, πεθαίνω

Υδροχόος - ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1984)
Στίχοι: Μπαίνουμε στόν Υδροχόο και θ’ ανάψουνε φωτιές οι καιροί νερό θα φέρουν έτσι λεν αυτοί που ξέρουν κι όμως θα καούν καρδιές Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν και μένα τα χεράκια της με λύνουν και με δένουν Μπαίνουμε στον Υδροχόο και θα φύγουν οι Ιχθείς Έτσι ήτανε γραμμένα Μέσα στ’ άστρα τα σβησμένα Που `χα δει στα μάτια της

Χίλια Περιστέρια - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ (1991)
Στίχοι: Πήρα των αστεριών το φως χρυσάφι να σε ντύσω την αγκαλιά μου άνοιξα την αγκαλιά μου άνοιξα εκεί για να σε κλείσω

Alma Libre - ΕΥΑΝΘΙΑ ΡΕΜΠΟΎΤΣΙΚΑ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ (OST Alma Libre, 2002)
Στίχοι: Έλα ξάπλωσε αστέρια κάρφωσε η νύχτα σειρά κλείσ `τα μάτια κι αφήσου απλά να σε παν’ τα όνειρά σου... Πέφτει τ’ αστέρι μας κάνε μια ευχή ελεύθερη να `ναι η ψυχή μας κι ό,τι περάσαμε πριν στη ζωή να’ ναι η κρυφή δύναμή μας

Boeing 747 - ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΓΑΛΗΣ (1991)
Στίχοι: Να η αγάπη μου νάτη πετάει μέσα απ τα σύννεφα χαμογελά στο `να της χέρι έχει ένα αστέρι και στο λαιμό της την Πούλια φορά




Η Αυγή σε τραγούδια

Άσπρη Μέρα Και Για Μας - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1966)
Στίχοι: Θα ποτίσω μ’ ένα δάκρυ μου αλμυρό τον καιρό, πικρά καλοκαίρια, έμαθα κοντά σου να περνώ, Νεκρά περιστέρια γέμισε η αυγή τον ουρανό

Ένα Καλοκαίρι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (OST Εκείνο Το Καλοκαίρι, 1971)
Στίχοι: Ένα καλοκαίρι η αγάπη χάθηκε. Πάγωσε τ’ αγέρι ρόδο που μαράθηκε. Κι η χαρά μας έσβησε τη νύχτα ξαφνικά μες στο σκοτάδι. Ένα αστέρι έδυσε μακριά πριν να χαράξει η αυγή

Κυρά Γιώργαινα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ & ΛΙΤΣΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ (1970)
Στίχοι: Κυρα Γιώργαινα, σ’ το λέω υπευθύνως: ο Γιωργάκης σου είν’ ένας θεατρίνος! Για δουλειά σού μίλησε, πονηρά σε φίλησε, η αυγούλα μύρισε και δε γύρισε

Μόνο Στα Όνειρα - ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ (2000)
Στίχοι: Μόνο στα όνειρα μπορώ να σε αγγίζω ν’ αφήνεις χρώμα πάνω στο δικό μου γκρίζο Και κάθε αυγή που το σκοτάδι θα παλιώνει κι άλλη παράσταση στην πρόβα θα τελειώνει

Ντρίγκι Ντρίγκι Μάνα Μου (Velvet Mornings) - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1973)
Στίχοι: Πώς την λένε τη φωτιά που καίει πώς την λένε την γλυκιά πληγή το αγόρι μου αγάπη τηνε λέει μα η μάνα μου με κλαίει που κλαίω την αυγή

Νύχτα Στάσου - ΛΙΤΣΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ (1972)
Στίχοι: Αν ξημερώσει σε χάνω και στα χέρια σου απάνω γέρνω σαν λυγαριά Αν κάποιο τρένο σφυρίξει μαχαιριές θα μου ρίξει ο χαμός στην καρδιά Νύχτα στάσου νύχτα στάσου μια στιγμή μια αγάπη θα πεθάνει την αυγή

Ο Κυρ-Αντώνης - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1961)
Στίχοι: Ο κυρ Αντώνης βιάζεται να πάει να κοιμηθεί γιατί το βράδυ στα όνειρά του θέλει να θυμηθεί ό, τι ποτέ δεν έζησε μες τ’ όνειρό του ζει μα η νύχτα φεύγει και λυπημένο τον βρίσκει η χαραυγή

Ο Λευτέρης - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΒΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1966), ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ (OST Διπλοπενιές, 1966)
Στίχοι: Μα την αυγή η μέρα σαν χαράξει θα μπω στου μπάρμπα Θόδωρου τ’ αμάξι και μια και δυο Λευτέρη Λευτεράκη θα `ρθώ να σου τα ψάλω ένα χεράκι

Οδός Ονείρων - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΙΝΟΣ (1962)
Στίχοι 1 & Στίχοι 2: Μα κυρά μου εσύ, σαν τι να λες με την αυγή και κοιτάς τ’ αστέρια που όλο πέφτουν σαν βροχή

Πάντα Γελαστοί - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1996)
Στίχοι: Της νύχτας οι αμαρτωλοί και της αυγής οι μόνοι θέλουν βαρύ ζεϊμπέκικο και νευρικό τιμόνι σε τόπους τριγυρίζουνε σβησμένους απ’ το χάρτη για μια σταγόνα ουρανό για μιαν αγάπη σκάρτη

Πες Μου Μια Λέξη - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ feat. ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΥ (OST Αλλοίμονο Στους Νέους, 1961)
Στίχοι: σε λίγο πια θα φέξει,  θα `ρθει η χλωμή αυγή...  κοντεύει έξι...  Ο ουρανός, ο μεγάλος ουρανός είν’ ακόμα σκοτεινός και η νύχτα κυλά. Μα εκεί ψηλά κοίτα έν’ άστρο που δειλά μοναχό φεγγοβολά και μας χαμογελά.  Νύχτα ασημένια κι η κάθε μου η έννοια σ’ απόχη μεταξένια από ξανθά μαλλιά.  Γλυκοχαράζει αλλά δε σε πειράζει που γέμισε μαράζι η άδεια μου αγκαλιά

Σ'αγαπώ Να Προσέχεις - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1999)
Στίχοι: Το μηδέν του Σαββάτου της αυγής το γαμώτο με κοιτάς και σωπαίνεις κι η σιωπή κάνει κρότο

Σαν Με Κοιτάς - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΡΤΗΣ (OST Εκείνο Το Καλοκαίρι1971)
Στίχοι: Σαν με κοιτάς ηλιοβασίλεμα στα μάτια σου, φωτιά καίγομαι μέσα στη δική σου τη ματιά λιώνω σαν φλόγα την αυγή σαν με κοιτάς.

Τι Να Θυμηθώ, Τι Να Ξεχάσω - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ & ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΡΤΗΣ (1972)
Στίχοι: Κυνηγημένος μιαν αυγή ετράβηξα τους δρόμους φωτιά στα πόδια μου η γη κι η μοναξιά στους ώμους

Χάθηκε Το Φεγγάρι - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (OST Λόλα1964)
Στίχοι: Ήρθε να μ’ εύρει την αυγή ήρθε να με φιλήσει ήρθε για να γεμίσει γαρύφαλλα κι αστέρια η γη





Το Δειλινό σε τραγούδια

Γιατί Φοβάσαι (From Souvenirs To Souvenirs) - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1975)
Στίχοι: Γιατί γλυκό παιδί μου κλαις τα δειλινά τις Κυριακές εγώ σε κάθε προσευχή κάνω ευχή να ’σαι το τέλος μου κι η αρχή

Δώδεκα Μαντολίνα - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1969)
Στίχοι: Τα έξι κάθε πρωινό να σε γλυκοξυπνάνε και τ’ άλλα κάθε δειλινό από τη γη ως τον ουρανό σεργιάνι να σε πάνε

Η Μπαλάντα Του Ουρί - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΚΚΑΣ (1986)
Στίχοι: Κάθε δειλινό κοιτώ τον ουρανό, το γαλανό κι ακούω μια φωνή, καμπάνα γιορτινή να με παρακινεί

Κάπου Νυχτώνει - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1970)
Στίχοι: Γύρνα τις ώρες που χάθηκαν απόψε κοίτα που φεύγεις πώς κλαίει το δειλινό

Μάτια Μπλέ - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1986)
Στίχοι: Μάτια μπλε καλοκαιρινά σαν δυο στάλες Αιγαίο Μάτια μπλε που τα δειλινά τα θυμάμαι και κλαίω

Ο Έφεδρος - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1973)
Στίχοι: Τι γύρευες στ’ αλβανικό βουνό, μονάκριβε νησιώτη; Και λαβωμένο κλαίει το δειλινό την ακριβή σου νιότη.

Πάει Η Αγάπη Μου - ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1977)
Στίχοι: Πάει το όνειρο πάει η ελπίδα χαμένη και πού να σε βρω ήταν μια μέρα θυμάμαι τ’ Απρίλη που χάθηκες στο δειλινό

Σ'έβλεπα Στα Μάτια - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ feat. ΒΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1967)
Στίχοι: Στον Άγιο Σπυρίδωνα ένα δειλινό γύρισες, χαρά μου, κι ήρθα να σε βρω. Δάκρυσαν τα μάτια σου, δάκρυσα κι εγώ στον Άγιο Σπυρίδωνα ένα δειλινό

Σαν Της Γαρδένιας Τον Ανθό - ΖΑΚ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ feat. ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ & ΔΟΥΚΙΣΣΑ (1969)
Στίχοι: Τ’ όνειρο που ποτίσαμε μ’ αίμα νερό και δάκρυ μια νύχτα το αφήσαμε να μαραθεί σε μι’ άκρη Σαν της γαρδένιας τον ανθό που ζει μια νύχτα μόνο και το δικό μας όνειρο το βρήκα κάποιο δειλινό σκουπίδι

Τα Δειλινά - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1965)
Στίχοι

Το Παλιό Ρολόϊ - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ (1968)
Στίχοι: Στο παλιό μας σπίτι κάθε δειλινό βγαίνω στο κατώφλι και σε καρτερώ Και περνούν τα τρένα και σφυρίζουνε μα τα χελιδόνια δε γυρίζουνε

Το Τραγούδι Της Ξενητειάς - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1962)
Στίχοι: Φεγγάρι μάγια μου ‘κανες και περπατώ στα ξένα είναι το σπίτι ορφανό αβάσταχτο το δειλινό και τα βουνά κλαμένα


No comments: