Friday, January 11, 2019

Τραγούδια για μαλλιά


Αν Ο Έρωτας Ζει - ΚΩΣΤΑΣ ΤΟΥΡΝΑΣ feat. MOREIRA (1986)
Στίχοι: Αν ο έρωτας ζει έχει μαύρα μαλλιά έχει μάτια όλο φως και γυναίκας κορμί Αν ο έρωτας ζει μια καυτή αγκαλιά είναι σαν πυρετός σε γυναίκας κορμί

Αρετούσα - ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΙΔΑΚΗΣ (1998)
Στίχοι: Αχ μέσα στ’ όνειρο σ’ είδα μια φορά Αρετούσα με τα κόκκινα μαλλιά στο μπαλκόνι σου θ’ ανέβω κρυφά

Αύγουστος - ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1984)
Στίχοι: Πώς μπορώ να ξεχάσω τα λυτά της μαλλιά την άμμο που σαν καταρράχτης έλουζε καθώς έσκυβε πάνω μου χιλιάδες φιλιά διαμάντια που απλόχερα μου χάριζε θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό

Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά - ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1993)
Στίχοι

Ένας Φίλος Ήρθε Απόψε - ΤΖΙΜΗΣ ΜΑΚΟΥΛΗΣ
Στίχοι: Ενας φίλος ήρθε απόψε απ’ τα παλιά φορτωμένος με χιλιάδες αναμνήσεις είχε γκρίζα τα σγουρά του τα μαλλιά και μου είπε πως απόψε θα γυρίσεις

Δώδεκα Μαντολίνα - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1969)
Στίχοι: Θα σπάσω τους καθρέφτες σου καθρέφτες σου σαρανταδυό κομμάτια Να βλέπεις να χτενίζεσαι χτενίζεσαι μες στα δικά μου μάτια

Η Μαγική Τσατσάρα - ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ feat. UNEEK (1998)
Στίχοι: H MEENK στο μικρόφωνο για πάρτι σας τα λέει με τα Ημισκούμπρια να χτενίζουν το μαλλί με μια τσατσάρα επάνω στην κεφαλή. Γι’ αυτό μη ρωτάς ποιες χτένισε ο Σαμαράς. Άλλο χτένισμα θα δεις με τη μαγική τσατσάρα των Ημίζ

Ημίφως - ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ (1993)
Στίχοι: Μέσα στο ημίφως ως συνήθως ταρταρούγα γυαλιά κόκκινα μαλλιά

Στίχοι: Ήτανε μια φορά μάτια μου κι έναν καιρό μια όμορφη κυρά αρχόντισσα να σε χαρώ Μια μικροπαντρεμένη κόρη ξανθή τον κύρη της προσμένει βράδυ πρωί

Θα Πιω Απόψε Το Φεγγάρι - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (OST Γοργόνες & Μάγκες, 1968)
Στίχοι: Κι εγώ θα κόψω το φεγγάρι θα σ’ το καρφώσω στα μαλλιά και σαν πλαγιάσουμε θα έχω τον ουρανό στην αγκαλιά Κι όταν ξυπνήσουμε και πάμε ξανά στα στέκια τα παλιά σκέψου τι όμορφη που θα `σαι με το φεγγάρι στα μαλλιά

Θυμάμαι - 2002 GR (1982)
Στίχοι: Θυμάμαι τον ήλιο Που τα χρυσά σου μαλλιά έλουζε

Στίχοι: Κορμί κι αλάτι κι άσπρα πουλιά, γαλάζια μάτια, μαύρα μαλλιά, κόκκινα χείλη, στόμα καυτό Τι καλοκαίρι ήταν κι αυτό!

Κρουαζιέρα - ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ (1982)
Στίχοι: Στο κύμα θ’ αρμενίζει το βαπόρι τ’ αγέρι θα μάς παίρνει τα μαλλιά Θα γίνουμε στον έρωτα μαστόροι κι οι σκέψεις θα πετάξουν σαν πουλιά

Μ'ανάστησες Καρδιά Μου - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1970)
Στίχοι: Και πέθαινα στην αγκαλιά σου κι έκλαιγες μ’ αναφιλητά... Και πέφταν πάνω μου λυτά τα ζωντανά μαλλιά σου

Μ'έκοψαν Με Χώρισαν Στα Δυο - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1970)
Στίχοι: Μ’ έκοψαν και μ’ άφησαν να ζω με την πληγή μου με την αγάπη μου κι είμαι μια πίκρα μέσα στα μάτια σου ένας αγέρας μες τα μαλλιά σου

Μια Ζωή (Tu T' En Vas) - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ feat. ΜΑΙΡΗ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ (1976)
Στίχοι: Μια ζωή που θα’ρθουν χιόνια στα μαλλιά μαζί με τόσες αναμνήσεις θα σου χαρίσω μια καρδιά για να μπορείς να μ’αγαπήσεις
΄
Ξεγελώ Τον Καθένα - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1981)
Στίχοι: Σκούπισα τα μάτια τα κλαμμένα, έβαψα τα χείλη τα θλιμμένα, πέρασα το ρουζ στα μάγουλα μου, έβαλα λουλούδια στα μαλλιά μου

Ξημερώματα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ feat. ΒΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1965)
Στίχοι: Κοντά στα ξημερώματα, κοντά στα ξημερώματα Και πριν να βγει ο ήλιος Την πόρτα μου εχτύπησε, την πόρτα μου εχτύπησε Ένας χαμένος φίλος Που ήσουν φίλε κι άργησες, που ήσουν φίλε κι άργησες Τα χρόνια έχουν φύγει Η πόρτα που σου άνοιξα, η πόρτα που σου άνοιξα Χίλιες πληγές μ’ ανοίγει Κάθε ρυτίδα σου καημός, κάθε ρυτίδα σου καημός Κάθε ματιά σου πόνος Και στα λευκά σου τα μαλλιά, και στα λευκά σου τα μαλλιά Του χωρισμού ο χρόνος

Ξύπνα Αγάπη Μου - ΝΑΝΑ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ & ΤΡΙΟ ΚΑΝΤΣΟΝΕ (1960)
Στίχοι: Μια ηλιαχτίδα σου χαϊδεύει τα μαλλιά πρέπει να φύγεις θα μας βρούνε αγκαλιά

Ο Κυρ-Αντώνης - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1961)
Στίχοι: Είχε δυο μάτια γαλανά κι αχτένιστα μαλλιά κι ένα λουλούδι πάντα φορούσε στα ρούχα τα παλιά

Ο Σταμούλης Ο Λοχίας - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ & ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ & ΛΙΤΣΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ (1971)
Στίχοι: Βρήκα στην Αμφιλοχία το Σταμούλη το λοχία, παλιό μου συμπολεμιστή με το κεφάλι του σταχτί

Όλα Δικά Σου - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1968)
Στίχοι: Δίψασες λεύκα μου κουράστηκες ρίξε τις ρίζες σου σε μένα ήρθε βοριάς και ξεμαλλιάστηκες πάρ’ την καρδούλα μου για χτένα

Πούσι - ΜΑΡΙΖΑ ΚΩΧ (1977)
Στίχοι: Κάτασπρα φοράς κι έχεις βραχεί πλέκω σαλαμάστρα τα μαλλιά σου

Στίχοι: Πες μου Μαρία μήπως θυμάσαι κείνο το βράδυ που σε πήρα αγκαλιά Πρώτη Μαΐου, όπως και τώρα κι εγώ φιλούσα τα μακριά σου τα μαλλιά

Το Φεγγαράκι - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΝΑΝΑ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ (1958)
Στίχοι: Θα φέρει η θάλασσα πουλιά κι άστρα χρυσά τ’ αγέρι να σου χαϊδεύουν τα μαλλιά, να σου φιλούν το χέρι




Ξανθά μαλλιά

Αν Ήσουν Άγγελος - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΖΟΥΛΗΣ (1992)
Στίχοι: Αν ήσουν άγγελος της γης αν ήσουν άστρο της αυγής μαργαριτάρι μες στους γαλάζιους τους βυθούς και στους ουράνιους θησαυρούς ξανθό φεγγάρι

Δεν Υπάρχουν Άγγελοι - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΚΑ (1992)
Στίχοι: Δεν υπάρχουν άγγελοι, σου λέω. Νόμιζα πως είχα αγκαλιά τον τελευταίο. Πόσο λάθος έκανα που για σένα πέθαινα, τώρα που με πούλησες το ξέρω Δεν υπάρχουν άγγελοι. Δε με ξεγελάνε τα γαλάζια μάτια, τα ξανθιά μαλλιά

Στίχοι: Δεν είναι καμιά πλατινέ ξανθιά Ούτε κανένα κοκαλιάρικο μοντέλο

Η Μαλάμω - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1985)
Στίχοι: Ρίχνει βόλια η ματιά της η πλεξούδα η ξανθιά της με τα φρύδια τα γραμμένα τα κουμπούρια γεμισμένα ξεχειλά δροσά και νιάτα η Μαλάμω η χωριάτα με λαχτάρα την κοιτάζουν τραγουδούν κι αναστενάζουν

Θυμάμαι - 2002 GR (1982)
Στίχοι: Θυμάμαι τον ήλιο Που τα χρυσά σου μαλλιά έλουζε Ωχ θυμάμαι εσένανε

Κρήτη, Κέρκυρα & Νιό (Je T'aime Un Peu Trop) - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (1980)
Στίχοι: Ρόδο, Μύκονο και Τζια Στου Ονείρου τα νησιά Μες του πελάγου την αγκαλιά Σύρο, Νάξο κι Αμοργό Τρεχαντήρι μου γοργό Παίρνει αγέρας τα ξανθά μαλλιά

Μη Μιλάς Άλλο Για Αγάπη - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1965)
Στίχοι: Μία η άνοιξη ένα το σύννεφο χρυσή βροχή βροχή που χόρευε σε κάμπο ώριμο ως το πρωί σαν στάχυα έλυσες πάνω στους ώμους μου χρυσά μαλλιά σαν στάχυ χόρεψες σαν στάχυα αμέτρητα ήταν τα φιλιά

Μη Μου Θυμώνεις Μάτια Μου - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1975)
Στίχοι: Άνοιξ’ το παραθύρι σου ξανθέ βασιλικέ μου και με γλυκό χαμόγελο μια καληνύχτα πες μου

Μωρό Μου - ONE (2001)
Στίχοι: Την πρώτη μας φορά Είχες ξανθά μαλλιά Και μάτια γαλανά Ένα εβδομήντα εννιά Κι εγώ ήμουνα σαφώς Απλά ένας Θεός Μα είμαι ενάς θνητός Για σένανε τρελός

Ξανθά Μαλλιά, Πράσινα Μάτια - ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1994)
Στίχοι

Ξανθή Αγαπημένη Παναγιά - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1972)
Στίχοι

Πες Μου Μια Λέξη - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ feat. ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΥ (OST Αλλοίμονο Στους Νέους, 1961)
Στίχοι: σε λίγο πια θα φέξει,  θα `ρθει η χλωμή αυγή...  κοντεύει έξι...  Ο ουρανός, ο μεγάλος ουρανός είν’ ακόμα σκοτεινός και η νύχτα κυλά. Μα εκεί ψηλά κοίτα έν’ άστρο που δειλά μοναχό φεγγοβολά και μας χαμογελά.  Νύχτα ασημένια κι η κάθε μου η έννοια σ’ απόχη μεταξένια από ξανθά μαλλιά.  Γλυκοχαράζει αλλά δε σε πειράζει που γέμισε μαράζι η άδεια μου αγκαλιά

Πιάστε Κορίτσια Το Χορό - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ (1972)
Στίχοι: Δελφίνια ταξιδεύουνε σε πελαγίσιες στράτες κι οι φίλοι μου ψαρεύουνε ξανθές και μαυρομάτες


No comments: