Wednesday, January 9, 2019

Φίλοι και φιλία σε τραγούδια


Αν Δεν Είχα Και Σένα - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1983)
Στίχοι: Με προδώσαν οι φίλοι μου, μα να είσαι καλά που σαν βράχος μου στάθηκες στην κάθε συμφορά Μου κρατούσες το χέρι στα λασπόνερα Βοήθα, Παναγιά μου, και μη χειρότερα Αν δεν είχα και σένανε, τι θα ήμουν στη γη Μπορεί αλήτης να ’μουνα, να ’χα καταστραφεί

Αν Οι Φίλοι Σ'αγαπάνε - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1993)
Στίχοι

Γιατί Φοβάσαι (From Souvenirs To Souvenirs) - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1975)
Στίχοι: Πάρ’ το φεγγάρι και καν’το βέρα μου φίλε μου, άντρα και αγέρα μου Πάρ’ τη ζωή μου απόψε να την πιεις σταγόνα από κρασί όλος ο κόσμος είσαι εσύ

Δάμων & Φιντίας - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ, ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΤΣΟΣ & ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1970)
Στίχοι: Ήταν κάποτε δυο φίλοι στο μικρό μας το νησί δυόσμος με το καρυοφύλλι, τσάμπουρο με το κρασί

Δεν Είναι Ίδιες Οι Καρδιές - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ feat. ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (1975)
ΣτίχοιΦίλε δεν έχουμε την ίδια την καρδιά Κι ας προδοθήκαμε παράφορα κι οι δύο Εμένα φεύγοντας με πλήγωσε βαριά Κι εσύ δε νιώθεις ούτε ζέστη ούτε κρύο Δεν είναι φίλε όλες ίδιες οι καρδιές Κι ας έχουν ίδιο τον παλμό όταν χτυπάνε Άλλες ξεχνούν μόλις περάσουν δυο βραδιές Κι άλλες αιώνια πονούν και αγαπάνε Φίλε δεν έχουμε την ίδια την ψυχή Κι ας είναι ίδια η πικρή μας ιστορία Εγώ για κείνη θα πονώ κάθε στιγμή Κι εσύ γυρεύεις να της βρεις μια τιμωρία

Δεν Θέλω Τέτοιους Φίλους - ΝΑΤΑΣΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ feat. ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ (1998)
Στίχοι

Δεν Θέλω Την Συμπόνια Κανενός - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ (1967)
Στίχοι: Με της αχαριστίας το νερό πόσες φορές δε μου `βρεξαν τα χείλη ακόμα κι η γυναίκα π’ αγαπώ ακόμα κι οι καλύτεροι μου φίλοι

Δεύτερα Κλειδιά - ΕΛΕΩΝΟΡΑ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ (2018)
Στίχοι: Να 'μαστε λοιπόν φίλη μου, έχω στην καρδιά μου βέλος

Εγώ Κι Εσύ Μαζί - ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ & ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ (OST Toy Story, 1996)
Στίχοι: Εγώ κι εσύ μαζί. Εγώ κι εσύ μαζί. Τα βάσανά σου είναι και δικά μου, και για τους δυο μας χτυπάει η καρδιά μου, Δυο φιλαράκια με μια ψυχή, Εγώ κι εσύ μαζί, Εγώ κι εσύ μαζί. Μπορείς αν θες να βρεις πιο έξυπνους φίλους, Να `ναι μεγάλοι και πιο δυνατοί. Μπορείς!!! Αλλά να ξέρεις τη δικιά μου αγάπη, δε θα στη δώσει φιλαράκο κανείς... Κι όσο περνάνε και φεύγουν τα χρόνια, και η φιλία μας θα μένει αιώνια, Είναι γραπτό μας μοίρα κοινή...

Είπες Πως - 2002 GR (1982)
Στίχοι: Εσύ μου `πες πως μ’ αγαπάς πως είμαι για `σένα ο παράδεισος στις άδειες σου νύχτες το φως ο φίλος σου και ο αδελφός

Έλα - ΕΛΕΩΝΟΡΑ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ feat. ΠΑΝΟΣ ΜΟΥΖΟΥΡΑΚΗΣ (2008)
Στίχοι: Έλα, δεν αντέχω έξω να μαι πάλι έλα, δε περνάω καλά με φίλους βράδυ έλα, ήταν λάθος μου πως με κουράζεις έλα, και μισώ την τόση ελευθερία

Εμένα Οι Φίλοι Μου - MAGIC DE SPELL (1998)
Στίχοι


Ένας Φίλος Ήρθε Απόψε - ΤΖΙΜΗΣ ΜΑΚΟΥΛΗΣ
Στίχοι

Έτσι Απλά Σ'αγαπώ - ΕΛΠΙΔΑ (1981)
Στίχοι: Όπως τον ήλιο το πρωί στον ουρανό όπως την άνοιξη που ανθίζει στην καρδιά μου όπως μια χούφτα πεντακάθαρο νερό όπως το φίλο που του λέω τα μυστικά μου

Στίχοι: Παρέες και φίλοι, όλα όλα περνούσαν Μια ζωή όλο για σένα μιλούσα Και τώρα κατάλαβα ότι ήσουν τα πάντα

Η Σμύρνη - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1972)
Στίχοι: Η Σμύρνη μάνα χάνεται τα όνειρά μας πάνε στα πλοία όποιος πιάνεται κι οι φίλοι τον χτυπάνε

Θα Φύγω Με Τους Φίλους Μου Για Κάϊρο - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (1990)
Στίχοι

Θέλω Να Γυρίσω - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ feat. GOIN' THROUGH (1999)
Στίχοι: Στον Αϊ Διονύση έχω μεθύσει με δυο φίλους μια Τετάρτη, για μια γκόμενα καλή που τελικά μου βγήκε σκάρτη

Θέλω Τους Φίλους Μου - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΠΕΤΡΑΚΟΣ (2005)
Στίχοι

Κάθε Που Βραδυάζει (Ένας Πλάϊ Στον Άλλο) - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΧΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ (OST Μπετόβεν Και Μπουζούκι, 1965), ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ (1968)
Στίχοι: Πάρε ένα τσιγάρο Δώσε μου φωτιά Πώς τα πας, Αλέκο; Άς τα, ρε Κοσμά Δεν βαριέσαι, φίλε πιες ένα κρασί σκάρτη πάντα θα `ναι η παλιοζωή

Κόκκινα Γυαλιά - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ (1989)
Στίχοι: πώς μ’ αρέσει αυτός ο ήλιος πώς μ’ αρέσει το πρωί κι είναι βάσανο ο φίλος είναι βάσανο ο φίλος που φωνάζει εκδρομή

Μαύρα Μεσάνυχτα - ΘΗΡΙΟ & ΜΑΡΙΑ ΙΑΚΩΒΟΥ (OST Μαύρα Μεσάνυχτα2008)
Στίχοι: Μες στη νύχτα δεν έχει φιλίες και κολλητούς Έχε τους φίλους σου κοντά, μα πιο κοντά τους εχθρούς

Μετακόμιση - ΣΟΦΙΑ ΒΟΣΣΟΥ (1987)
Στίχοι: μια μετακόμιση που θα βοηθήσουν φίλοι και γνωστοί

Ξημερώματα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ feat. ΒΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1965)
Στίχοι: Κοντά στα ξημερώματα, κοντά στα ξημερώματα Και πριν να βγει ο ήλιος Την πόρτα μου εχτύπησε, την πόρτα μου εχτύπησε Ένας χαμένος φίλος Που ήσουν φίλε κι άργησες, που ήσουν φίλε κι άργησες Τα χρόνια έχουν φύγει Η πόρτα που σου άνοιξα, η πόρτα που σου άνοιξα Χίλιες πληγές μ’ ανοίγει Κάθε ρυτίδα σου καημός, κάθε ρυτίδα σου καημός Κάθε ματιά σου πόνος Και στα λευκά σου τα μαλλιά, και στα λευκά σου τα μαλλιά Του χωρισμού ο χρόνος

Οι Αισθηματίες - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1975)
Στίχοι: Σε άσχημη κατάσταση το φίλο μου τον βρήκα, αμίλητος με βλέπει, μα στην καρδιά του μπήκα. Τα χείλη του ήταν κίτρινα, τα μάτια του κομμένα και έκλαψα μαζί του κι εκείνονε και μένα

Οι Ελεύθεροι Κι Ωραίοι - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ & ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1986)
Στίχοι: Οι φίλοι που ’χω χάσει και δεν κυκλοφορούν ουρανούς παλιούς φορούν και στο περιθώριο ζουν. Πληρώσαν τα όνειρά τους και πάντα μετρητοίς τους πληρώσαμε κι εμείς για να μείνουν αφανείς

Οι Φίλοι - ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1995)
Στίχοι: Πρόσεχε, πρόσεχε παιδί μου πως μιλάς και προπαντός σε μας που σ’ αγαπάμε δύο φιλαράκια έκανες και θέλεις να τα φας αφού όταν το σκας αλλού κοιτάμε Πρόσεχε, πρόσεχε παιδί μου πως μιλάς και προπαντός σε μας που σ’ αγαπάμε Τους φίλους τους διαλέγουμε γι’ αυτό δεν τους παιδεύουμε τα μυστικά μας λέμε κι εμείς ερωτευτήκαμε αλλά δε τρελαθήκαμε τους φίλους δεν τους καίμε

Οι Φίλοι Μου Χαράματα - ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (2003)
Στίχοι: Ακούω γέλια να ανεβαίνουν τα σκαλιά πάλι οι φίλοι μου χαράματα γυρνάνε έχουν τις μπύρες τους ακόμα αγκαλιά έξω απ’ την πόρτα μου περνούν και τραγουδάνε Κι εγώ το γέλιο το δικό σου περιμένω μ’ ένα ποτήρι απ’ την ανάσα μου θαμπό ακούω την πόρτα να χτυπάει και σωπαίνω γιατί απ’ όλους θέλω απόψε να κρυφτώ

Όλα Σε Θυμίζουν - ΜΑΝΟΣ ΛΟΪΖΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1979)
Στίχοι: Όλα σε θυμίζουν, κι οι πιο καλοί μας φίλοι. Άλλος στην ταβέρνα, άλλος σινεμά. Μόνη μου διαβάζω το γράμμα που ’χες στείλει πριν να φιληθούμε πρώτη μας φορά

Όμως Εγώ Είμαι Τρελός - ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ (1985)
Στίχοι: Τόσα ψέματα και λάθη τόσες ανοιχτές πληγές και οι φίλοι μου γελάνε που με κάνεις ό,τι θες

Παρτίδες - ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ & ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ (1961), ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΧΙΩΤΗΣ feat. ΤΑΚΗΣ ΜΠΙΝΗΣ & ΣΤΕΛΛΑ ΧΑΣΚΙΛ (1951)
Στίχοι: Παρτίδες, αδερφάκι μου, θ’ ανοίξουμε και την παλιά φιλία μας θα σβήσουμε ρε μάγκα το παράκανες θαρρώ πολλά μου τα `κανες στη γκόμενά μου μην ξανακολλάς

Πούσαι Θανάση - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ (1973)
Στίχοι: Θα πάρω σβάρνα μια βραδιά όλες τις συνοικίες δε θέλω πολυτέλειες και πολυκατοικίες Είχα έναν παλιόφιλο τα ίχνη του έχω χάσει σ’ ένα στέκι απόμερο το στέκι του Θανάση Πού `σαι Θανάση Πού `σαι Θανάση Ήθελα να σ’ αντάμωνα...

Στου Καιρού Τη Ζυγαριά - ΦΩΤΕΙΝΗ ΔΑΡΡΑ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΟΥΜΕΝΗ (2003)
Στίχοι: Τρέχει, τρέχει, τρέχει το νερό τρέχει τρέχει τρέχει το νερό στο μύλο έπιασες καινούριο φίλο τρέχει, τρέχει, τρέχει το νερό τρέχει τρέχει τρέχει το νερό στ’ αυλάκι σ’ άλλον έδωσες φιλάκι

Σφεντόνα - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1992)
Στίχοι: Παλιέ μου φίλε, γνώριμε, συμμαθητή, θαμώνα, μαζί μου απόψε έφερα εκείνη τη σφεντόνα. Μην πάει ο νους σου στο κακό, πουλιά δε θα χτυπήσω. Με κότσυφες και πέρδικες τι έχω να χωρίσω; Τα παιδικά μας όνειρα θα σας εκσφενδονίσω, με χρώματα και μουσικές θα σας τα τραγουδήσω. Παλιέ μου φίλε, γνώριμε, συμμαθητή, θαμώνα, απόψε που βρεθήκαμε, σου δίνω τη σφεντόνα.

Το Μέτρημα - ΝΑΤΑΣΣΑ ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ (2010)
Στίχοι: Άνθρωποι μόνοι που άφησαν σκόνη φιλίες και αγάπες που πήραν οι δρόμοι κλεμμένοι, κρυμμένοι, κρυφά δανεισμένοι τυχαίοι, γενναίοι, δειλοί, φοβισμένοι δικοί μου και ξένοι, λαμπροί και θλιμμένοι σε σχέσεις, σε σπίτια καλά κλειδωμένοι. Χαρούμενοι, άσχετοι, συνεπιβάτες Μποέμ καλλιτέχνες, παιδιά με γραβάτες. Εχθροί μου και φίλοι, μικροί και μεγάλοι που δίνουν με μέτρο, που κάνουν σπατάλη

Το Φιλαράκι - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΑΚΝΗΣ feat. ΣΟΦΙΑ ΒΟΣΣΟΥ (1986)
Στίχοι: Πού να γείρω το κορμί μου όταν γυρνάω απ’ τα μπαρ κι απ’ τα ξενύχτια Πού να βρω ένα φιλαράκι να μου πει πως μ’ αγαπάει στ’ αλήθεια αφού κι εσύ έχεις εξαφανιστεί

Φίλε - ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ feat. ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (2001)
Στίχοι

Φίλε... - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΤΑΝΙΑ ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ (1982)
Στίχοι

Φίλε Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1981)
ΣτίχοιΦίλε έλα απόψε που πονάω εκείνη που αγαπώ δεν είναι πια εδώ φίλε την παρέα σου ζητάω έλα στο σκοτάδι δεν μπορώ

Φίλοι - ΣΤΕΛΙΟΣ ΡΟΚΚΟΣ feat. ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ (1999)
Στίχοι

Φίλοι Για Πάντα - ΦΙΛΟΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ (2002)
Στίχοι

Φίλοι & Εχθροί - ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ (2006)
Στίχοι

Χαλαρά - ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΖΗΣ (2003)
Στίχοι: Σε παράτησε εκείνη που αγαπάς και δεν ξέρεις φιλαράκο που να πας σε προδώσαν κι οι καλύτεροι σου φίλοι κι είναι η πίκρα δηλητήριο στα χείλη

Χρώμα Δεν Αλλάζουνε Τα Μάτια - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ feat. ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΤΟΣ (OST Λόγω Τιμής1996)
Στίχοι: Κι αν άλλάξαν οι φίλοι μας λιγάκι αλλάξαμε κι εμείς με τη σειρά μας χαθήκαμε μια νύχτα στο Παγκράτι αλλά βλεπόμαστε στα όνειρά μας


No comments: