Wednesday, January 2, 2019

Η βροχή σε τραγούδια


Στίχοι: Ένας αέρας να τρυπάει το κορμί μου, εγώ βρεγμένος πιο πολύ απ’ την καμπαρτίνα μου, μα σε ψάχνω απεγνωσμένα στην Αθήνα μου... Λύκος στη νύχτα η μοναξιά που ουρλιάζει απόψε μέχρι και ο καιρός μαζί μου τα ‘βαλε και αφού η βροχή ποτέ δεν έγινε χαλάζι, γλυκοχαράζει.

'Αμα Δεις Τα Παιδιά (Πες Ένα Γεια) - ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (1998)
Στίχοι: Ήταν πόρτες κλειστές και δικαστές ήταν κρύο βροχή μια σκληρή εποχή που κανείς τους δεν είχε ψυχή

Αν Ήσουν Άγγελος - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΖΟΥΛΗΣ (1992)
Στίχοι: Στο παραθύρι σου βροχή στο προσκεφάλι σου τα σύννεφα γερμένα

Αν Θυμάμαι Καλά - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΕΦΗ ΚΟΝΤΟΥ (1989)
Στίχοι: Αν θυμάμαι καλά, είχε μια κίτρινη βροχή και ορκιζόσουν χωρίς εμένα τη ζωή δε φανταζόσουν

Άννα - 2002 GR (1982)
Στίχοι: Σαν τρένο η καρδιά μου μες στους σταθμούς γυρίζει τη νύχτα μέσα στη βροχή εσένα ψάχνει για να βρει να σου πει

Άπονη Ζωή - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ & ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ (OST Τα Κόκκινα Φανάρια, 1963)
Στίχοι: μας έδειρε ο βοριάς μας ήπιε η βροχή το αίμα της καρδιάς γιατί είμαστε φτωχοί

Στίχοι: Χειμώνας βαρύς, κρύο πολύ κι εκείνο το βράδυ το φεγγάρι δε βγήκε, τα σύννεφα χαμηλώσανε και η βρόχα έπεφτε, στρέιτ θρου... Κι έτσι "καθαρίσανε" ένα βράδυ που το φεγγάρι δεν βγήκε και η βρόχα έπεφτε, ράιτ θρου.

Ατάκες - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1996)
Στίχοι: Πόσο σου πήγαιν’ η βροχή κείνο το βράδυ του Γενάρη κι έλεγες μέσα στην βοή: "Κανένα μέλλον δεν μπορεί αυτό που ζούμε να μας πάρει"

Αχ Ο Μπαγλαμάς - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1973)
Στίχοι: Αχ ο μπαγλαμάς μεσάνυχτα στα χέρια του Αρσένη και συ μες τη βροχή να με κοιτάς σαν ξένη και να μου παίρνεις την ψυχή

Βρέχει Κι Είμαι Ερωτευμένη - ΜΑΡΙΑ ΠΟΛΥΚΑΝΔΡΙΩΤΗ (1988)
Στίχοι

Βρέχει Ο Θεός - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ feat. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ (1967)
Στίχοι

Βρέχει Πάλι Απόψε - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1966), ΑΛΕΚΑ ΜΑΒΙΛΗ (OST Οι Θαλασσιές Οι Χάντρες, 1967)
Στίχοι

Βρέχει Στη Φτωχογειτονιά - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (OST Συνοικία Το Όνειρο, 1961)
Στίχοι: Μικρά κι ανήλιαγα στενά και σπίτια χαμηλά μου βρέχει στη φτωχογειτονιά βρέχει και στην καρδιά μου Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά π’ άναψες τον καημό μου είσαι μικρός και δε χωράς τον αναστεναγμό μου Οι συμφορές αμέτρητες, δεν έχει ο κόσμος άλλες φεύγουν οι μέρες μου βαριά σαν της βροχής τις στάλες

Βρέχει Φωτιά Στη Στράτα Μου - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (OST Ορατότης Μηδέν, 1970)
Στίχοι

Βροχή & Σήμερα - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1973)
Στίχοι

Για Τα Μάτια Π'αγαπώ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΚΑΙΤΗ ΓΚΡΕΥ & ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΠΑΝΗΣ (1961), ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ, ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ & ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΣΑΟΥΣΑΚΗΣ (1949)
Στίχοι: Η καρδιά μου συννεφιάζει Τρέχουν τα δάκρυα βροχή σίγουρα θα πάμε μια και φτάσαμε ως εκεί Εσύ στο χώμα κι εγώ στη φυλακή

Δεν Θα Δακρύσω Πια Για Σένα - ΠΥΞ ΛΑΞ (1994)
Στίχοι: Μέτρησα προχθές τις μικρές μας στιγμές ήσουνα κι εσύ μια σταγόνα στη βροχή

Δεν Θα Με Ξεχάσεις - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (1990)
Στίχοι: Δε θα με ξεχάσεις θα ’μαι βροχούλα σ’ένα τζάμι, ένα δάκρυ, ένα ποτάμι μια ρυτίδα στη μορφή σου πριν γεράσεις

Δεν Ξέρω Πόσο Σ'αγαπώ - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1967)
Στίχοι: Ήταν μια σπίθα στην αρχή και μιας βροχής ψιχάλα κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά και πέλαγος η στάλα

Έκλεισαν Οι Δρόμοι Με Βροχή - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1979)
Στίχοι

Έκρυψα Το Πρόσωπό Μου - ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ (2002)
Στίχοι: Κι όπως με κοίταζες γλυκά ψιθύρισες δειλά ένα γεια και στη φτωχή μου την καρδιά έπιασε βροχή

Στίχοι: Νύχτωσε ξανά κι άρχισε ο Θεός να βρέχει Μάτια μου γλυκά Η καρδιά μου δεν αντέχει να μη σ’ έχει

Στίχοι: Αφού μιλάς για χωρισμό ας χωριστούμε απόψε άπλωσε το χεράκι σου και τη ζωή μου κόψε Φύγε λοιπόν και μη κοιτάς το δάκρυ μου που τρέχει μα πάρε την ανάσα μου Έξω φυσάει και βρέχει

Η Εικόνα Του Χειμώνα - ΠΥΞ ΛΑΞ (1993)
Στίχοι: Απ’ το παράθυρο έρχεται η εικόνα του χειμώνα βροχή που πέφτει δέντρα που λυγίζουν στο βοριά και συ σκυμμένος πάντα εδώ με χέρια ματωμένα συζήτηση αρχινάς με τον καθρέφτη σιωπηλά

Η Μέρα Εκείνη Δε Θ'αργήσει - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1980)
Στίχοι: θε να σκορπά το μέτωπό σου χρυσή βροχή στον ουρανό και θα `ν’ τ’ ωραίο πρόσωπό σου κι απ’ το φεγγάρι πιο χλωμό

Η Νύχτα - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΒΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1966)
Στίχοι: Στον κεραυνό και στη βροχή κάνω κρυφά μια προσευχή να `χεις τον ήλιο συντροφιά στη συννεφιά

Ηλεκτρικός Θησέας - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΜΑΡΙΑ ΦΩΤΙΟΥ (1987)
Στίχοι: Φοβάσαι ότι θα `ρθει καταιγίδα και θα μας πνίξει όξινη βροχή

Ήλιε Μου - POLL (1971)
Στίχοι: Φρέσκο το χώμα βροχή έχει πέσει τα φύλλα ξερά, υγρά τα μάτια μου είναι νομίζω πως θέλω να κλάψω

Ήταν Πέντε, Ήταν Έξη - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1974)
Στίχοι: Τα λουλούδια δε μυρίζουν είναι πλαστικά ένα φίλο και μια αγάπη είχα μια φορά τώρα βρέχει κάποιος τρέχει δεν μπορώ να δω το ρολόι σταμάτησε εδώ

Θάλασσες - ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΚΑΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1992)
Στίχοι: Θάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες και με ταξίδευες, σαν το καράβι κι έλεγες: Θα σ’ αγαπώ με τα καλοκαίρια με τρικυμίες και με βροχές με μαξιλάρι τα δυο μου χέρια θα ονειρεύεσαι ό,τι θες

Θεσσαλονίκη - DE FACTO (2002)
Στίχοι: Ξέρω μια πόλη μαγεμένη που όταν πέφτει βροχή μπρος στα μάτια μου κλαίει και γιορτάζει βγαίνω στο δρόμο να γυρίσω και να πάω σ’ αυτή κι η καρδιά μου όλο καίει φλόγες βγάζει

Θυμάμαι - 2002 GR (1982)
Στίχοι: Σαν τα πουλιά έφυγες Σαν τη βροχή κύλησες

Στίχοι: Μόνος γυρίζω στη βροχή και τα θυμάμαι απ’ την αρχή κάποιο ραδιόφωνο που κλαίει όλο μου λέει

Και Φύσαγε Θεέ Μου Ένας Βορριάς - ΑΝΤΥΠΑΣ (1982)
Στίχοι: Το χώμα ήταν βρεγμένο απ'το πρωί, τα χνάρια του φευγιού σου είχανε μείνει, σημάδια που δε σβήνουν μια ζωή, τα έσβηνε η βροχή την ώρα εκείνη...   και φύσαγε Θεέ μου ένας βοριάς που σάρωνε τον κόσμο απ΄ άκρη σ' άκρη και μένα αυτός ο αγέρας ο φονιάς δε μου'παιρνε απ'τα μάτια ούτ' ένα δάκρυ. Στο πρόσωπό μου έπεφτε η βροχή, βροχή και δάκρυ είχαν ανταμώσει, η μπόρα είχε κάνει την αρχή κι εσύ το τέλος κιόλας είχες δώσει

Καλημέρα - ΑΛΕΞΙΑ (1990)
Στίχοι: Καλημέρα κάθε μερα και με ήλιο ή με βροχή λέω πάντα καλημέρα στη ζωή

Λιωμένο Παγωτό - ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ (1995)
Στίχοι: Κάποιος κοιτάει την ώρα κάποιος στο δρόμο τρέχει κάπου σε κάποια χώρα τώρα μπορεί να βρέχει

Στίχοι: Σίδερα, κοτρόνια, βρέχει ο ουρανός, βρόντα το ταμπούρλο σου αρκουδιάρη, προκοπή δεν έχω κι είμαι μοναχός σ’ αυτό τον κόσμο τον ζηλιάρη... Φύσηξε αγέρι, φύσηξε βροχή κι εγώ γυρίζω σαν τσακάλι, άσχημη μάλλον διάλεξα εποχή μες στο κενό και μες στη ζάλη.

Μη Μιλάς Άλλο Για Αγάπη - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1965)
Στίχοι: Μία η άνοιξη ένα το σύννεφο χρυσή βροχή, βροχή που χόρευε σε κάμπο ώριμο ως το πρωί

Μια Αγάπη Για Το Καλοκαίρι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΚΑΙΤΗ ΧΩΜΑΤΑ (1964)
Στίχοι: Μια αγάπη για το καλοκαίρι θα `μαι κι εγώ να σου κρατώ δροσιά στο χέρι να σε φιλώ. Θα μ’ αγαπάς σαν καλοκαίρι και σαν παιδί, μα θα μου φύγεις με τ’ αγέρι και τη βροχή

Μια Κυριακή - ΝΑΜΑ (2001)
Στίχοι: Και πέφτει βροχή σαν μουσική, στο ζεστό αέρα Χθες ήσουν εκεί που είμαι τώρα εγώ Μια στάλα βροχής σε γκρίζο καιρό

Μια Φορά Θυμάμαι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΑΡΛΕΤΑ (1966), ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1967)
Στίχοι: Νύχτα βροχερή άδειο το χέρι ψάχνει να σε βρει μα δεν το ξέρει πού θα σε βρει Μια φορά θυμάμαι μ’ αγαπούσες τώρα βροχή μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή

Να Διώξω Τα Σύννεφα - ΚΑΙΤΗ ΧΩΜΑΤΑ (1967)
Στίχοι: Της νύχτας κυλάνε οι ώρες τον ύπνο μου διώχνει η βροχή, φοβάμαι μη σ’ άρπαξαν μπόρες κι απόμεινα εγώ μοναχή φοβάμαι μη σ’ άρπαξαν μπόρες κι απόμεινα εγώ μοναχή

Στίχοι: Πάλι μέτρησα τ’αστέρια κι όμως κάποια λείπουνε μόνο τα δικά σου χέρια δε μ’ εγκαταλείπουνε πώς μ’αρέσουν τα μαλλιά σου στη βροχή να βρέχονται τα φεγγάρια στο κορμί σου να πηγαινοέρχονται

Νάχα Τη Δύναμη - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΛΕΖΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1968)
Στίχοι: Χωρίς το σύννεφο βροχή δεν κατεβαίνει ούτε το δάκρυ χωρίς καημό

Ξενύχτησα Στην Πόρτα Σου - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ & ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1976)
Στίχοι: Εδώ είναι πλούσιοι και φτωχοί Άνθρωποι κι ανθρωπάκια Εδώ είν’ ο ήλιος κι η βροχή Αγάπες και φαρμάκια

Οδός Ονείρων - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΙΝΟΣ (1962)
Στίχοι 1 & Στίχοι 2: Μα κυρά μου εσύ, σαν τι να λες με την αυγή και κοιτάς τ’ αστέρια που όλο πέφτουν σαν βροχή

Οι Ελεύθεροι Κι Ωραίοι - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ & ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1986)
Στίχοι: Εγώ δεν είχα τύχη να ζήσω μαγικά, με δυο ψίχουλα πικρά ζούσα χρόνια στη σκιά. Γυρνούσα διψασμένος και βράδιαζε νωρίς και σταγόνες της βροχής είν’ αυτά που θα μου πεις

Όνειρα - ΔΑΚΗΣ (1976)
Στίχος: Όνειρα, πουλιά μου ταξιδιάρικα φύγατε νωρίς, νωρίς, η χειμωνιά μη σας βρει Κι έμεινα μονάχος δίχως όνειρα, μόνο μου με βρήκε η βροχή.

Πάει Ο Καιρός - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1965)
Στίχοι: Ήρθανε νύχτες και βροχές και χειμωνιάσαν οι ψυχές και στο βαθύ το σκοτάδι έχει σταθεί ένα παιδί να ζεσταθεί

Πέφτει Βροχή - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΝΑΝΑ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ (1985)
Στίχοι

Πέφτουν Της Βροχής Οι Στάλες - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ (1974)
Στίχοι

Που Πας Χωρίς Αγάπη - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ feat. ΔΟΥΚΙΣΣΑ (1968) ΑΛΕΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ (OST Ο Τζαναμπέτης, 1969)
Στίχοι: Πού πας χωρίς αγάπη στη νύχτα, στη βροχή; Το δρόμο θα τον χάσεις καρδιά μου μοναχή.

Πούναι Τα Χρόνια - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1969)
Στίχοι: Κλεισμένη η πόρτα και χαμένα τα κλειδιά βρέχει στους δρόμους και στην άδεια μου καρδιά

Ρίξε Κόκκινο Στη Νύχτα (You're The Voice) - ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ (1993)
ΣτίχοιΣκληρή πικρή βροχή βράδυ Σαββάτου το δελτίο των εννιά πουλάει τη μοναξιά μου τη ζωή μου που γλιστράει

Συννεφιασμένη Κυριακή - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ & ΓΙΩΤΑ ΛΥΔΙΑ (1959)
Στίχοι: Όταν σε βλέπω βροχερή, στιγμή δεν ησυχάζω

Συννεφιές - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ feat. ΛΙΤΣΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ & ΣΩΤΗΡΗΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ (1969), ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ & ΜΑΡΙΟΣ ΚΩΣΤΟΓΛΟΥ (1972)
Στίχοι: Αγκαλιές αγκαλιές πού είναι τα ωραία μας στις ακρογιαλιές στην αυλή μου στην αυλή μου τώρα βρέχει και φεγγάρι πια δεν έχει

Τακ Τικ Τακ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1978)
Στίχοι: Τακ, τικ τακ, τικ τακ στο τζάμι ένα πουλί χτυπάει που μέσα στη βροχή πονάει και μ’ απορία με κοιτάει γιατί το δάκρυ μου κυλάει

Το Σακκάκι Μου Κι Αν Στάζει - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1970)
Στίχοι: Μ’ έπιασε βροχή στο δρόμο μα εγώ δε στάθηκα σαν πουλί στην αγκαλιά σου ήρθα και ζεστάθηκα

Το Φλασάκι - ΣΑΚΗΣ ΜΠΟΥΛΑΣ (1986)
Στίχοι: Σα να δρόσισε, έρχεται βροχούλα και μια άνοιξη νυφούλα, βρε παιδί μου αμάν Στην καρδιά βάλε πατίνια και δυο ρουλεμάν


No comments: