Monday, January 7, 2019

Ότι... "φοράμε" σε τραγούδια


Στο κεφάλι και το λαιμό:


Άρωμα, Κολώνια



Στίχοι: Ποτέ μου δε σου μίλαγα γυρνούσες και σε φίλαγα εγώ! κι ας μύριζες το άρωμα που ζήλευα τρελή από αγάπη

Κρατάει Χρόνια Αυτή Η Κολώνια - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1990)
Στίχοι

Τα Βεγγαλικά Σου Μάτια - ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1995)
Στίχοι: Είμαι πια εγκλωβισμένος στ’ άρωμά σου στ’ όνομά σου και στα μάτια ναι στα μάτια τα ψυχρά βεγγαλικά σου




Γραβάτα

Γυναίκες - ΒΛΑΣΗΣ ΜΠΟΝΑΤΣΟΣ (OST Στον Αστερισμό Της Γραβάτας1993)
ΣτίχοιΓραβάτες τινάζονται σαν λάσο κορίτσια θα σας πιάσω σαν άλλος Λουκι Λουκ

Είναι Γάτα - ΡΙΤΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ (1986)
Στίχοι: ο κοντός με τη γραβάτα




Γυαλιά

Δεύτερα Κλειδιά - ΕΛΕΩΝΟΡΑ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ (2018)
Στίχοι: Το ταξί μας έφτασε κι ότι εκείνος έχασε, θα μου πεις φορώντας τα γυαλιά μου

Ημίφως - ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ (1993)
Στίχοι: Μέσα στο ημίφως ως συνήθως ταρταρούγα γυαλιά κόκκινα μαλλιά

Φωτιά Στο Λιμάνι - ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ (1995)
Στίχοι: Θα `μαι πάντα εγώ μες το όπλο σου σφαίρα να σκοτώνεις αυτούς που σκοτώνουν τη μέρα. Με τα μαύρα γυαλιά και το άσπρο φουστάνι να κοιτάς μακριά τη φωτιά στο λιμάνι




Δίκοχα

Οδός Αριστοτέλους - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ & ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1974)
Στίχοι: Βγάζανε τα δίκοχα οι παλιοί φαντάροι γέμιζ’ η πλατεία από παιδιά κι ήταν ένα πράσινο, πράσινο φεγγάρι να σου μαχαιρώνει την καρδιά




Καπέλλα

Η Σουλτάνα Η Φωφώ - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΤΑΝΙΑ ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ (1988)
Στίχοι: Και σιγά που θα ... που θα ... που θα ... και ποιος θα ... μετά ... μετά ... μετά ... Κι άμα δεν ... ποτέ του και μη σω ... βάζω το καπέλο μου, το έτσι και το θέλω μου ρεζέρβα στο καπό ... κι ας λένε

Μαραμπού - SOCIAL WASTE (2002), ΜΑΡΙΖΑ ΚΩΧ (1977)
Στίχοι: Ξεχνώντας το καπέλλο μου βγήκα σαν τον τρελό, σαν τον τρελό που αδιάκοπα τρικλίζει και χαζεύει, φέρνοντας μέσα στο αίμα μου μια αρρώστια τρομερή, που ακόμα βασανιστικά το σώμα μου παιδεύει




Κασκόλ

Στίχοι: Το πρωτάθλημα αρχίζει, η εξέδρα πλημμυρίζει, γίνεται χαμός σε κάθε γκολ Mα το ντέρμπι είναι στημένο κι από πριν ξεπουλημένο κι εσύ πνίγεσαι με δίχρωμα κασκόλ

Εσύ Με Ξέρεις Πιο Πολύ - ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ feat. ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ (2003)
Στίχοι: Τύλιξέ με στο κασκόλ σου σαν παιδί, σαν άγγελό σου να χαθώ στη μυρωδιά σου, να χορέψω στ’ όνομά σου




Κοκαλάκια

Εκείνη - ΦΟΙΒΟΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ (1998)
Στίχοι: Μα σαν το συγκρότημα βγαίνει μπροστά φωτισμένη εκείνη κάθεται χωρίς στα μαλλιά κοκαλάκια χωρίς ποιηματάκια που θα μάθετε

Έλα Μωράκι Μου - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ (1986)
Στίχοι: έλα μωράκι μου φοράς παπούτσια χαμηλά έλα μωράκι μου και κοκαλάκια στα μαλλιά




Κολιέ

Ο Φαντάρος - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1979)
Στίχοι: Η πόλη σαν τη γόησσα σαν την παλιά αρχόντισσα ανάβει τα κολιέ της




Κραγιόν

Τίποτα - ΗΡΩ (1999)
ΣτίχοιΚραγιόν, μακιγιάζ στον καθρέφτη ομορφαίνω το χρόνο τον ψεύτη Πώς πέρασαν τόσοι χειμώνες για σένα




Μάσκες

Στίχοι: Μου λες να κρατήσω ψηλά το κεφάλι Μου λες να γελάσω σαν πρώτα και πάλι Να μη σταματάω στη μέση του δρόμου Να βγάλω τη μάσκα τη μάσκα του πόνου




Ρουζ

Ξεγελώ Τον Καθένα - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1981)
Στίχοι: Σκούπισα τα μάτια τα κλαμμένα, έβαψα τα χείλη τα θλιμμένα, πέρασα το ρουζ στα μάγουλα μου, έβαλα λουλούδια στα μαλλιά μου




Σκουλαρίκια

Το Κάτι - ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ (2000)
Στίχοι: Δε μ’ ενδιαφέρει αν έχεις βάλει σκουλαρίκι δεν μ’ ενδιαφέρει αν έχεις κάνει τατουάζ δεν μ’ ενδιαφέρει αν κρύβεις άσους στο μανίκι κι αν έχεις μάτια τυρκουάζ




Σκούφος, Σκούφια

Το Δίκιο Μου - ΘΕΜΗΣ ΚΑΡΑΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ feat. ΓΙΩΤΑ ΝΕΓΚΑ (2014)
Στίχοι: Εμένα με φωνάζουνε με το μικρό μου μόνο η σκούφια μου κρατά απ’ το πουθενά




Τραγιάσκα

Κακοσάλεσι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΛΙΩΚΑΣ (1986)
Στίχοι: Πέταξα και το ταγάρι, μη μάς πάρουνε χαμπάρ’ κι όλα του χωριού τα βίτσια, την τραγιάσκα και τη γκλίτσα




Φωτοστέφανο

Στίχοι: Πάει κι ο Στέφανος, ο καλός ο άνθρωπος με το φωτοστέφανο που λες... Πάει κι ο Στέφανος άντε ένα παράπονο έκλαιγαν οι φίλοι του προχθές




Sombrero

Μάμπο Μπραζιλέιρο - ΓΙΏΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1987), ΤΡΙΟ ΚΙΤΑΡΑ feat. ΣΠΕΡΑΝΤΖΑ ΒΡΑΝΑ (1954)
Στίχοι: Θα γίνω βραζιλιάνα με το σομπρέρος μου θα `σαι ο καμπαλέρος μου κι όταν αρχίσει ο έρως μου για σένα, θ’ αρχίσουν οι μαράκες ρυθμό να δίνουνε, τ’ άστρα θα τρεμοσβήνουνε κι όλα χορός να γίνουνε θα λες




Υπόψιν: Φακοί επαφής, κράνος, περούκα-περουκίνι




Στον κορμό:


Αδιάβροχα

Για Μένα Τραγουδώ (Crusader) - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1991)
Στίχοι: Κίτρινα αδιάβροχα κίτρινοι δρόμοι και `συ δεν είσαι `δω Μέσα στην βροχή ψάχνω να σε βρω




Αποσμητικά

Νωρίς - ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ feat. ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ (1999)
Στίχοι: Κλείνουνε τα μάτια μου, πού είν’ το λεωφορείο; Χθες πάλι ξενύχτησα στο Φιλάθλων Καφενείο Σταμάτα, οδηγέ! Τι πάει να πει το επόμενο;! Από ‘μένα ζείτε, ρε, τον απλό τον εργαζόμενο! Αν δεν πληρώσω για ταξί, πάλι θα είμαι ο φταίχτης και αν μ’ απολύσει ο γέρος, θα γενώ (γίνω) ρακοσυλλέκτης. Να τ’ άλλο λεωφορείο! Τώρα θα σταματήσεις; Σιγά, κυρία μου, θ’ ανέβεις! Κάτσε! Θα με πατήσεις! Έ ρε, μασχαλίλα... καλοκαίρι και χειμώνα, καλά, δεν τους μίλησε κανείς για το Rexona; Ωχ, η πορεία μας έλειπε... αύριο θα φτάσω πάλι. Πώς να σου χτυπήσω το εισιτήριο; Με το κεφάλι;! Άργησα μια ώρα και τώρα ποιος με σώνει;! Θ’ ακούσω πάλι τις φωνές του ‘ξηνταβελόνη




Γιλέκα

Κυρ-Αλέκο - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ feat. ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΝΑΡΙΔΗΣ, ΜΠΕΜΠΑ ΜΠΛΑΝΣ & ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΑΝΑΚΑΡΗΣ (1962)
Στίχοι: Βοήθησέ με να την πάρω να σε κάνω και κουμπάρο, κύρ’ Αλέκο, κύρ’ Αλέκο με το πράσινο γελέκο




Γούνες

Αγάπη Μου Εσύ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ (2010)
Στίχοι: Ήθελες αμάξι των τριών Πήρες μια Porsche και ένα κόκκινο κραγιόν Ήθελες διαμέρισμα μικρό Τώρα θέλεις μεζονέτες και βιζόν




Εσώρουχα

Εσώρουχα - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ (1987)
Στίχοι

Είσαι Θεός - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1987)
Στίχοι: Βγήκε ο έρωτας σεργιάνι με το μπλε φουστάνι φανελάκι καλοκαιρινό που γράφει πάνω σ’ αγαπώ

Μια Μέρα Μιας Μαίρης - ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (1982)
Στίχοι: να `χω το νου μου κάθε μέρα για πουκάμισο και σώβρακο καινούριο καθαρό

Σ'ακολουθώ - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ (1980)
Στίχοι: Σ’ ακολουθώ και πάνω σου κολλάω σαν φανελάκι καλοκαιρινό Σ’ ακολουθώ σ’ αγγίζω και πονάω κλείνω τα μάτια και σ’ ακολουθώ




Καμπαρντίνες

Στίχοι: Ένας αέρας να τρυπάει το κορμί μου, εγώ βρεγμένος πιο πολύ απ’ την καμπαρντίνα μου, μα σε ψάχνω απεγνωσμένα στην Αθήνα μου.




Κοστούμια, Κουστούμια

Ευλαμπία's - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ (1984)
Στίχοι: Θα ψάξω για κουμπάρο, μου λείπει το κολάρο, αλλά κουστούμι που θα `βρω;

Το Κάτι - ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ (2000)
Στίχοι: Δε μ’ ενδιαφέρει αν στο ποτό καπνίζεις πούρο δεν μ’ ενδιαφέρει αν είσαι γόνος ευγενών κι αν είν’ Αρμάνι το κουστούμι σου το σκούρο κι έχεις και μπλοκ επιταγών




Μαγιό

Βραδινό Μπανάκι - ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΤΟΔΙΠΛΩΜΕΝΟΣ (1991)
Στίχοι




Μακό (Μπλουζάκι)

Με Το Ίδιο Μακό - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ (1991)
Στίχοι




Mini

Τo Gucci Φόρεμα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ (2003)
Στίχοι: Μπότες ψηλές, μίνι καυτό, μωρό μου απόψε φυσάς πρέπει οπωσδήποτε σου λέω να γίνει κάτι με μας




Mini Zip

Τρελλοκόριτσο (Simon Says) - THE CHARMS (1968)
Στίχοι: Εισ’ ένα τρελοκόριτσο με μίνι ζιπ στο δρόμο όλοι σε κοιτούν ανάβεις φλόγες πάντα με το βλέμμα σου και για σένα θέλεις να μιλούν




Μπουφάν

Κουρσάρος - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1982)
Στίχοι: Το δάχτυλο στο φρένο κοκαλωμένο, μια στάλα αίμα στο μπουφάν σου, πλάι στα χίλια, στα χίλια κυβικά σου

Να Παίζει Το Τρανζίστορ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1978)
Στίχοι: Να παίζει το τρανζίστορ τ’ αμερικάνικα κι εσύ περνάς στους δρόμους με το μπουφάν στους ώμους και τα πουκαμισάκια τα κοντομάνικα.




Νυχτικά

Αν Ήσουν Άγγελος - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΖΟΥΛΗΣ (1992)
Στίχοι: Λύσ’ τα μαλλιά σου κι άφησέ με να `ρθω λίγο και να δω πώς περιγράφει τη μορφή σου τ’ άσπρο σου το νυχτικό




Παλτά

Στίχοι: Σινεμά και καφέ και τσιγάρο Σαντέ κι η φωνή σου βραχνή απ’ το βήχα. Μου γκρινιάζεις γιατί δεν είν’ αύριο γιορτή ν’ αλητέψουμε όλη τη νύχτα. Σε φιλώ απαλά, δε σε βλέπω καλά μες στο μαύρο παλτό σου χαμένος. Αμφιβάλλεις, ρωτάς "πες μου αν μ’ αγαπάς" απ’ τον πόνο στα δυο διπλωμένος.

Εσύ Με Ξέρεις Πιο Πολύ - ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ feat. ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ (2003)
Στίχοι: Κρύψε με μες το παλτό σου, κάνε με κορμί δικό σου ως την άκρη του μυαλού σου, ως την άκρη του ουρανού σου

Στίχοι: Η νύχτα έπεσε νωρίς κι εγώ χωρίς να δω μαντεύω πού γυρίζεις σφιγμένη μέσα στο παλτό στης μοναξιάς την κιβωτό

Στίχοι: Ξέρω πως θα `ρθει και δε θα `μαι όπως είμαι, να τον δεχτώ με το καλύτερο παλτό μου. Μήτε σκυμμένος στις σελίδες κάποιου τόμου, εκεί που υψώνομαι να μάθω ότι κείμαι

Το Παλιό Μου Παλτό - ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ (1999)
Στίχοι

Τρύπιες Σημαίες - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ (2000)
Στίχοι: Σκορπίσαν ξαφνικά στους πέντε ανέμους με κείνα εκεί τα γκρίζα λυπημένα τους παλτά με κείνα τα πολύχρωμα απλοϊκά ονειρά τους το τι το πως και το γιατί αυτοί το ξέρουν πιο καλά




Πανοπλία

Διόδια - ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΙΟΛΑΣ feat. ΦΩΤΕΙΝΗ ΒΕΛΕΣΙΩΤΟΥ (2013)
Στίχοι: Τώρα θα πιάσω σπίτι στον παράδεισο τσάμπα οικόπεδο σε παράλια. Του έρωτα θα βάλω το πουκάμισο και θα νικήσω δίχως πανοπλία




Πουκάμισα

Βραδιάζει - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1992)
Στίχοι: Βραδιάζει πάλι σήμερα βραδιάζει κι έρχεται η ώρα η δικιά μου Αυτή που σαν πουκάμισο ταιριάζει με τη μελαγχολία στη καρδιά μου, βραδιάζει Παιδί της νύχτας μια ζωή δε το αντέχω το πρωί με τους κυρίους στα κασμίρια τους σφιγμένους

Διόδια - ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΙΟΛΑΣ feat. ΦΩΤΕΙΝΗ ΒΕΛΕΣΙΩΤΟΥ (2013)
Στίχοι: Τώρα θα πιάσω σπίτι στον παράδεισο τσάμπα οικόπεδο σε παράλια. Του έρωτα θα βάλω το πουκάμισο και θα νικήσω δίχως πανοπλία

Εκδρομή - ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ (2002)
Στίχοι: Θα `θελα ξανά να με θες θα `θελα αέρας να γίνεις να περνάω τις νύχτες που καίς το πουκάμισό μου ν’ ανοίγεις

Κάτω Απ' Το Πουκάμισό Μου - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1975)
Στίχοι

Κόκκινα Γυαλιά - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ (1989)
Στίχοι: Πήρα κόκκινη καρδιά και πουκάμισα φαρδιά φοράω

Κόκκινο Γαρύφαλλο - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1985)
Στίχοι: Κόκκινο γαρύφαλλο, κόκκινο γαρύφαλλο πάνω στο πουκάμισο, στο μέρος της καρδιάς Κόκκινο γαρύφαλλο, κόκκινο γαρύφαλλο πάρ’ το από το στήθος μου, ελπίδες να κρατάς

Μια Μέρα Μιας Μαίρης - ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (1982)
Στίχοι: να `χω το νου μου κάθε μέρα για πουκάμισο και σώβρακο καινούριο καθαρό

Να Παίζει Το Τρανζίστορ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1978)
Στίχοι: Να παίζει το τρανζίστορ τ’ αμερικάνικα κι εσύ περνάς στους δρόμους με το μπουφάν στους ώμους και τα πουκαμισάκια τα κοντομάνικα.

Παιδί Απ' Την Ανάβυσσο - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1978)
Στίχοι: Να μη σε δω που θα περνάς απ’ τα στενά της Κοκκινιάς με κρεμεζί πουκάμισο παιδί απ’ την Ανάβυσσο... Τα γιορτινά σου φόρεσες κι ένα σακάκι μαύρο και χτες μου τηλεφώνησες νά `ρθω να σε ξανάβρω

Το Πουκάμισο Το Θαλασσί - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1974)
Στίχοι




Σακάκια

Ευλαμπία's - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ (1984)
Στίχοι: Το σκέφτομαι λιγάκι, κουμπώνω το σακάκι και το κουδούνι σου χτυπώ

Να Βάλω Τα Μεταξωτά - ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ feat. ΜΕΛΙΝΑ ΚΑΝΑ (1992)
Στίχοι: Πάω ν’ αδειάσω το τασάκι κι αυτό το σκούρο σου σακάκι

Το Σακκάκι Μου Κι Αν Στάζει - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1970)
Στίχοι




Φανέλες - Φανελάκια

Σ'ακολουθώ - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ (1980)
Στίχοι: Σ’ ακολουθώ και πάνω σου κολλάω σαν φανελάκι καλοκαιρινό Σ’ ακολουθώ σ’ αγγίζω και πονάω κλείνω τα μάτια και σ’ ακολουθώ




Φορέματα

Μου Θυμίζεις Τη Μάνα Μου - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ (1992)
Στίχοι: Μια ελαφίνα στη σκιά μεσ’ στο περπάτημά σου αστράκι φέγγει στη βραδιά μαύρο το φόρεμά σου

Νάϊ Νάϊ - ΖΙΓΚ ΖΑΓΚ (1990)
Στίχοι: Κόκκινο πανί η ζήλεια, κόκκινα τα δυο σου χείλια πυρκαγιά το φόρεμά σου, ξετρελαίνει η ματιά σου

Τo Gucci Φόρεμα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ (2003στίχοι




Φούστα

Ξυπόλυτη Χορεύω - ΚΩΣΤΑΣ ΤΟΥΡΝΑΣ feat. ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ (1994)
Στίχοι: Κι αν ξυπόλητη χορεύω, με σημαία μου μια φούστα είναι γιατί σε λατρεύω, και σου κάνω όλα τα γούστα




Φουστάνια

Αγκαλιά & Πλάϊ Πλάϊ - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1973)
Στίχοι: Μ’ ένα θαλασσί φουστάνι γι’ αρραβώνα και για γάμο, σφύριζαν καράβια στο λιμάνι και σαντούρια παίζανε στη Σάμο

Γειτονάκι Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ (1969)
Στίχοι: Φτωχό κορίτσι γειτονάκι μου ανεμισμένο φουστανάκι μου αμυγδαλίτσας κλωναράκι μου φτωχό κορίτσι γειτονάκι μου

Γυριστρούλα - Ο ΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΨΗΛΑ ΡΕΒΕΡ (1985)
Στίχοι: Τη νύχτα που τ’ αστέρια όλα τα μέτρησες τη νύχτα που είδες δρόμο στο φλυτζάνι τη νύχτα που τον ταχυδρόμο έδιωξες και φόρεσες καρό φουστάνι

Είσαι Θεός - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1987)
Στίχοι: Βγήκε ο έρωτας σεργιάνι με το μπλε φουστάνι φανελάκι καλοκαιρινό που γράφει πάνω σ’ αγαπώ

Κόκκινα Φουστάνια - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ feat. ΕΦΗ ΚΟΝΤΟΥ (1993)
Στίχοι

Ο Ωραίος & Η Ωραία - ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΚΑ & ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ (1994)
Στίχοι: Στης καρδιάς μου το πρώτο σεργιάνι εμπριμέ είχα βάλει φουστάνι και σε βλέπω στην πρώτη γωνία να μου ρίχνεις σαΐτες ματιές

Πριν Το Τέλος ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1984)
Στίχοι: σε θυμάμαι συχνά που φορούσες ένα άσπρο φουστάνι σε κρατούσα απ’ το χέρι ότι ζούμε μου λες δε μου φτάνει

Το Κόκκινο Φουστάνι - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ (1986)
Στίχοι: Η νύχτα κατεβαίνει με μαύρο φερετζέ κι η πόλη διψασμένη για φώτα και σουξέ. Βάλε το κόκκινο φουστάνι εκείνο που σε κάνει να μοιάζεις πυρκαγιά. Έλα και μη μετράς την ώρα τα νιάτα είναι δώρα που καίνε σαν φωτιά

Φωτιά Στο Λιμάνι - ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ (1995)
Στίχοι: Θα `μαι πάντα εγώ μες το όπλο σου σφαίρα να σκοτώνεις αυτούς που σκοτώνουν τη μέρα. Με τα μαύρα γυαλιά και το άσπρο φουστάνι να κοιτάς μακριά τη φωτιά στο λιμάνι

Χάντρα Στο Κομπολόϊ Σου - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1971)
Στίχοι: Αχ να ‘μουν στο φουστάνι σου κουμπί μαλαματένιο χάντρα στο κομπολόι σου το μαργαριταρένιο




Χλαίνη

Βροχή & Σήμερα - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1973)
Στίχοι: Βροχή και σήμερα, βροχή στη στέγη μας, βροχή στην πόρτα μας, ατέλειωτη βροχή Και εσύ στα σύνορα, σ’ ένα χαράκωμα Και γύρω ο θάνατος, ατέλειωτη βροχή Εγώ στα σύνορα, σε κάποιο γράμμα μου Βαθιά στη χλαίνη σου, γλυκά να σε πονώ Και συ στο σπίτι μας, παντού τα χνάρια σου Παντού τα μάτια σου, πληγές στο δειλινό

Ο Σταμούλης Ο Λοχίας - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ & ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ & ΛΙΤΣΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ (1971)
Στίχοι: Κάποτε στο Τεπελένι, εικοσάχρονα παιδιά με μια ματωμένη χλαίνη τρέχαμε για λευτεριά




Στα άνω άκρα:


Βέρα / Δαχτυλίδι


Αν Μ'αγαπάς (Το Δαχτυλίδι) - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΧΟΙΝΑΣ (1995)
Στίχοι

Άνοιξε Το Παράθυρο - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ (OST Ένας Νομοταγής Πολίτης, 1974)
Στίχοι: Οι βέρες ήτανε χρυσές χρυσές κι οι αλυσίδες που δέσανε τα νιάτα μας πως δεν τις είδες

Για Τα Μάτια Του Κόσμου - ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ (1992)
Στίχοι: Μα όταν πονέσεις και κλάψεις μια μέρα που δε θα το `θελα ποτέ, ποτέ αυτό στα χέρια του κόσμου να βάλεις την βέρα να μοιραστείτε τον καημό

Γιατί Φοβάσαι (From Souvenirs To Souvenirs) - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1975)
Στίχοι: Πάρ’ το φεγγάρι και καν’το βέρα μου φίλε μου, άντρα και αγέρα μου Πάρ’ τη ζωή μου απόψε να την πιεις σταγόνα από κρασί όλος ο κόσμος είσαι εσύ.

Δαχτυλίδι - ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΑΚΙΝΤΖΗΣ (1992)
Στίχοι

Εφτά Ποτήρια - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ (1997)
Στίχοι: Χρυσά δαχτυλίδια Να δω να φοράς Χιλιάδες στολίδια Παντού να σε δω να κρεμάς

Έχω Μιάν Αρρεβωνιάρα (Ελ Πάσο) - ΔΟΥΚΙΣΣΑ & ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (OST Συντρίμια Τα Όνειρά Μας1967 / OST Καταραμένη Ώρα1968)
Στίχοι: Έβαλα στο χέρι βέρα Μ’ένα αγόρι σαν αστέρα Στο φιλί δεν κάνει σκόντο Και μπροστά του τύφλα να `χει ο Μπελμόντο Έχω αλλάξει δαχτυλίδι Με μια κούκλα σαν στολίδι Σαν περνάει ο δρόμος τρίζει Και στην γλύκα ξεπερνά Την Βίρνα Λίζι

Ποια Είμαι Εγώ - ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ (1986)
Στίχοι: Εγώ δεν έχω δαχτυλίδια ούτε και βραχιόλια πάνω σε σκαλιά πλαγιάζω το κορμί μου




Γάντια

Στίχοι: Πως δεν αισθάνομαι ποτέ κι είμαι σκληρή και πως για λόγια απ’ τα πικρά πετάω το γάντι Μπορεί και να `ναι αλήθεια, αυτό παρηγορεί που θες να κόβεις το γυαλί μ’ ένα διαμάντι




Στα κάτω άκρα:


Αρβύλες

Ο Στρατιώτης - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1974)
Στίχοι: Εκείνος δε μιλάει πολύ Του 'ναι μεγάλη η στολή και βάσανο οι αρβύλες




Γόβες

Γόβα Στιλέτο - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΕΛΛΗ ΠΑΣΠΑΛΑ (1993)
Στίχοι

Ο Κηπουρός - ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ feat. ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ (1981)
Στίχοι: Θα `θελα να θα `θελα να `μουν παπουτσής το χρόνο να μετρώ με το σφυρί το γυάλινο γοβάκι της να κρύψω και κανείς να μην το βρει



Κάλτσες

Στη Ντισκοτέκ - ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ feat. ΕΛΠΙΔΑ (1997)
Στίχοι: Χορεύω Michael Jackson με καμαρώνουν όλοι κι η άσπρη μου η κάλτσα φωσφορίζει στο στρομπόλι κι ήταν όλοι τους εκεί η Σοφία κι ο Σταμάτης Πάνος, Στάθης και Καιτούλα κι ο Χαλίφης της Βαγδάτης

Τα Μπλε Παπούτσια - Ο ΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΨΗΛΑ ΡΕΒΕΡ (1985)
Στίχοι: Αύριο θα βγω έξω με τις κάλτσες να δώσω συναυλία στις ταράτσες να ξεσηκώσω όλα τα κατώγια και τα πλημμυρισμένα με όνειρα υπόγεια




Μπικίνι

Το Ροζ Μπικίνι - ΠΩΛΙΝΑ (1987)




Μπότες

Στίχοι: Κι ήμουν άγγελος του Τσάρλι, του Τσάρλι, του Τσάρλι Στις μπότες μου φορούσα σπιρούνια χρυσά

Τo Gucci Φόρεμα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ (2003)
ΣτίχοιΜπότες ψηλές, μίνι καυτό, μωρό μου απόψε φυσάς πρέπει οπωσδήποτε σου λέω να γίνει κάτι με μας




Παντελόνι

Κορίτσι Με Τα Παντελόνια - ΛΙΝΟΣ ΚΟΚΟΤΟΣ & ΛΕΥΤΈΡΗς ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ & ΧΟΡΩΔΙΑ (1975)
Στίχοι

Τσικαμπούμ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣ (1985)
Στίχοι: Το βραδάκι παντελόνι κολλητό φοράω στο κουδούνι σου το χέρι μου κολλάω




Παντόφλες

Ο Κύρης Του Σπιτιού - ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ (1997)
Στίχοι: Την είδα στη γωνία εχθές μ’ ένα μαλλιά ήταν όλο γλύκες σούξου μούξου και φιλιά φέρε τις παντόφλες μου θα κάτσω Ασπασία και θα την περιμένω ως τη Δευτέρα Παρουσία




Παπούτσια

Με Λένε Πόπη - GORAN BREGOVIC feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ & ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΨΥΧΡΑΜΗ (1997)
Στίχοι: Για σένα κάνω τόσο δρόμο και κάθε νύχτα μεγαλώνω Αθήνα, Πάτρα, Λευκωσία και ξαφνικά Κυπαρισσία Θεσσαλονίκη, Γιάννενα με δυο παπούτσια πάνινα

Τα Μπλε Παπούτσια - Ο ΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΨΗΛΑ ΡΕΒΕΡ (1985)
Στίχοι: Τα μπλε παπούτσια με τη ρίγα τη λαδί τα είδα πάλι έξω από την πόρτα μου το πρωί

Χαμένο Νησί - ΑΝΤΡΕΑΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ (1986)
Στίχοι: Είναι κι αυτοί που μου μαυρίζουν την ψυχή μου Κάτι τυπάκια που το παίζουν αυθεντία Φοράνε Timberland παπούτσια στη ζωή μου Και με κλαρίνα μου τρυπούν τη φαντασία

Στίχοι: Το ξέρω κλαις τους παλιούς φίλους βλέποντας να προσπαθούν Τα τζιν παπούτσια της ζωής στα ζάρια που τους στήσαν να πετούν




Blue Jean

Τα Λαϊκά - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1993)
Στίχοι: Κορίτσια αγόρια σ’ ένα χωλ και τα φιστίκια μες το μπολ κι οι γέροι στη βεράντα με το ρυθμό της μουσικής και με μπλου τζην Αμερικής μια εφηβεία επιεικής που γίνεται σαράντα

Τίποτα - ΗΡΩ (1999)
Στίχοι




Διάφορα (γύμνια, ρούχα κ.τ.λ.)

Αν Θυμηθείς Τ'όνειρό Μου - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΙΟΒΑΝΝΑ (1960)
Στίχοι: Αν θυμηθείς τ’ όνειρό μου σε περιμένω να `ρθεις μ’ ένα τραγούδι του δρόμου να ρθεις όνειρό μου το καλοκαίρι που λάμπει τ’ αστέρι με φως να ντυθείς

Βάλε Τα Καλά - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1979)
Στίχοι: Βάλε τα καλά, τα ρούχα σου τα γιορτινά κι έλα στο Πέραμα σε μένα

Βαριά Ποτά Βαριά Τσιγάρα - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ (1998)
Στίχοι: Τι κι αν δεν είναι ο κόσμος ότι ονειρεύτηκες τι κι αν σε ντύνει πάντα με ελπίδες ψεύτικες η νύχτα απόψε μοιάζει να είναι φίλη σου κόκκινο το φεγγάρι βάλτο στα χείλη σου

Για Σένανε Μπορώ - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1981)
Στίχοι: Για σένανε μπορώ να βγω γυμνή στους δρόμους

Γυμνό - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1987)
Στίχοι

Η Μπαλάντα Των Αισθήσεων Και Των Παραισθήσεων - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΚΚΑΣ (1982)
Στίχοι: Σ’ αγκαλιάζω στο σκοτάδι σε τυλίγω μ’ ένα χάδι τώρα είμαι γυμνός μοιάζω σαν Θεός φωτεινός δυνατός, μπορείς να μ’ αγαπήσεις μπορείς να μου φωτίσεις μια στιγμή το κορμί μου είναι μόνο η αφορμή

Λένε Για Μένα - ΠΥΞ ΛΑΞ (1994)
Στίχοι: Τα ρούχα μου μυρίζανε καπνούς και αλκοόλ γυναίκες που χανόντουσαν μεσα σ’ ένα τσιγάρο στη σκέψη μου τις έπαιρνα και πλήρωνα γι’ αυτό

Να Βάλω Τα Μεταξωτά - ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ feat. ΜΕΛΙΝΑ ΚΑΝΑ (1992)
Στίχος

Παράπονο - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ & ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1961)
Στίχοι: Εγώ περπάτησα γυμνός εγώ βαδίζω μόνος μου `γινε ρούχο ο σπαραγμός και σπίτι μου ο πόνος

Ροζ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΛΙΩΚΑΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (1988)
Στίχοι: Πόσο άλλαξες πόσο άλλαξα τα όνειρά μου κόκκινα τα όνειρά μου άσπρα, ρούχα μαζί που πλύθηκαν κι έχουνε γίνει ροζ

Σα Να Μην Πέρασε Μια Μέρα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΗΡΩΕΣ
(1997)
Στίχοι: Σε είδα ξανά, ήσουν στα μαύρα ντυμένη Πλατεία Μαβίλη, τέσσερις παρά Μαζί μ’ ένα ψώνιο κι οι δύο χαμένοι Τρώγατε σάντουιτς, θολή ματιά

Το Αγριολούλουδο - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ & ΠΙΤΣΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ (1970)
Στίχοι: Μη με κρατήσεις μονάχα από συμπόνια το κρύο το συνήθισα θ’ αντεξω και τα χιόνια Εγώ γυμνός ξεκίνησα εγώ πηγαίνω μόνος Σπίτι μου είναι ο δρόμος και τραγούδι μου ο πόνος

Φοβάμαι - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1982)
Στίχοι: Τα ρούχα μου παλιώσανε και πέφτουν σαν χρεοκοπημένες κυβερνήσεις... Γέρασα μ’ ένα παιδικό παντελονάκι και το πλοίο δε φάνηκε ακόμη...


No comments: