Saturday, January 26, 2019

Μαχαίρια & Μαχαιριές σε τραγούδια


Αγάπη Που'γινες Δίκοπο Μαχαίρι - ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ (OST Στέλλα, 1955)
Στίχοι

Άκρη Δεν Έχει Ο Ουρανός - ΝΟΤΗΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ (1964)
Στίχοι: Στο παραθύρι σου κρυφά γροίκαγα περιστέρι, σαν το μαχαίρι απάστραφτε, σβήσε, χλωμό μου αστέρι

Αυτά Τα Χέρια - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ feat. ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ & ΒΟΥΛΑ ΓΚΙΚΑ (OST Ένα Αστείο Κορίτσι1970)
Στίχοι: Αυτά τα χέρια είναι δικά σου Και τα ’χεις στείλει για να με δικάσουν Είναι μαχαίρια που ’χουν τ’ όνομά σου Αυτά τα χέρια, τα χέρια τα δικά σου

Στίχοι: Πέντε πέντε δέκα δέκα δέκα ανεβαίνω τα σκαλιά για τα δυο σου μάτια για τις δυο φωτιές που όταν με κοιτάζουν νιώθω μαχαιριές.

Για Το Καλό Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΛΙΩΚΑΣ (1986)
Στίχοι: Για το καλό μου για το καλό μου έχει μουδιάσει το κορμί και το μυαλό μου ενέσεις χάπια ηλεκτροσόκ για το καλό μου σήμερα πήρανε νεκρό τον διπλανό μου ενώ παλεύω για να βρω τον εαυτό μου κι έχω κρυμμένο το σουγιά για το καλό μου

Γράμμα Σ' έναν Ποιητή - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΡΒΟΥΔΑΚΗΣ (1989)
Στίχοι: Και μια βραδιά στην Μπούρμα ή στην Μπατάβια Στα μάτια μιας Ινδής που θα χορέψει Γυμνή στα 17 στιλέτα ανάμεσα θα δείτε την Γκρέτα να επιστρέψει

Δίκοπο Μαχαίρι - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1997)
Στίχοι

Είδα Τα Μάτια Σου Κλαμμένα - ΝΙΚΟΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΓΛΟΥ / ΦΑΤΜΕ (2003)
Στίχοι: Ποιος έχει βάλει στο δικό σου το χέρι της ζήλειας το μαχαίρι;

Έλα Να Με Τελειώσεις - ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ (2001)
Στίχοι: Έλα να με τελειώσεις μόνο εσύ μπορείς έλα να με τελειώσεις μη μου το αρνηθείς στο στήθος μου μη φοβηθείς μαχαίρι να καρφώσεις

Εμένα Δεν Μ'αγάπησε Κανείς - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1980)
Στίχοι: Εμένα δε με νοιάστηκε κανείς ο πόνος μοναχά με ξέρει μου `χουνε πάρει τη χαρά και μου `χουν κόψει τα φτερά με δίκοπο μαχαίρι

Ένα Μαχαίρι - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1979)
Στίχοι: Απάνω μου έχω πάντοτε στη ζωνη μου σφιγμένο ένα παλιό αφρικάνικο ατσάλινο μαχαίρι όπως αυτά που συνηθούν και παίζουν οι αραπάδες που από έναν γέρο έμπορο αγόρασα στ’ Αλγέρι. Θυμάμαι, ως τώρα να `τανε, το γέρο παλαιοπώλη, όπου έμοιαζε με μια παλιά ελαιογραφία του Γκόγια, ορθόν πλάι σε μακριά σπαθιά και σε στολές σχισμένες, να λέει με μια βραχνή φωνή τα παρακάτου λόγια: «Ετούτο το μαχαίρι, εδώ, που θέλεις ν’ αγοράσεις με ιστορίες αλλόκοτες ο θρύλος το `χει ζωσει, κι όλοι το ξέρουν πως αυτοί που κάποια φορά το `χαν, καθένας κάποιον άνθρωπο δικό του έχει σκοτώσει. Ο Δον Μπαζίλιο σκότωσε μ’ αυτό τη Δόνα Τζούλια, την όμορφη γυναίκα του γιατί τον απατούσε. ο Κόντε Αντόνιο, μια βραδιά, τον δύστυχο αδελφό του με το μαχαίρι τούτο εδώ κρυφά δολοφονούσε

Ένα Μαχαίρι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1967)
Στίχοι

Ένα Σου Σημάδι Μόνο - ΑΝΤΥΠΑΣ (1991)
Στίχοι: Έσβησες τα ίχνη σου και δεν λειτουργώ, χιλιάδες μαχαίρια απ’ το χωρισμό με τρυπάνε

Έχει Ένα Φεγγάρι Απόψε - ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ (2002)
Στίχοι: Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά την ώρα που μου είπες το αντίο τον λόγο σου δεν κράτησες μονάχο με παράτησες μεσ’ στη νύχτα και στο κρύο

Έχεις Μάτια Το Φεγγάρι - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ (1974)
Στίχοι: Έχεις δάκρυα την αγάπη με φωτιά και με μαχαίρι κι έχεις για κρασί φαρμάκι και το χωρισμό στο χέρι

Η Ενδεκάτη Εντολή - ΝΑΝΑ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ (1985)
Στίχοι: Τράβα να βρεις τον Μωυσή και ξαναρώτατον κι εσύ μήπως αυτός την ξέρει την ενδεκάτη εντολή που `ν’ ολοκάθαρο γυαλί και κοφτερό μαχαίρι

Η Πατρίδα Μου - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ & ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (1997)
Στίχοι: Εγώ κρατάω τον έρωτα μα εσύ την καταιγίδα και πνίγεις μες στο ψέμα σου την ακριβή μου ελπίδα εγώ κρατάω τον έρωτα μα εσύ κρατάς μαχαίρι που κάρφωσες στην πλάτη μου με το ίδιο σου το χέρι μέρα μεσημέρι

Θα Πιω Απόψε Το Φεγγάρι - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (OST Γοργόνες & Μάγκες, 1968)
Στίχοι: Θα πιω απόψε το φεγγάρι και θα μεθύσω και θα πω αφού πονάς για κάποιον άλλο ρίξε μαχαίρι να κοπώ Κι όταν με κόψει το μαχαίρι μετανιωμένη θα μου πεις πάρε του φεγγαριού το δάκρυ κι από το αίμα να πλυθείς

Θησαυρέ Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (OST Τζιβαέρι, 1998)
Στίχοι: Της αγάπης μαχαιριά, δάκρυ του ουρανού ο ήλιος που ανατέλλει. Χείλη βαμμένα με φιλιά και ό,τι θέλησα εκείνο δε με θέλει

Ίσως - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (2000)
Στίχοι: Μια νύχτα που κοιμήθηκε βαριά Τον είδανε στον ύπνο του να κλαίει Σκυφτός σαν να `χε φάει μαχαιριά Τον άκουσαν οι φίλοι του να λέει Ίσως να είναι η αγάπη μια θλιμμένη γιορτή Ένα ζευγάρι σκουριασμένες χειροπέδες Ίσως να είναι η αλήθεια μια πληγή ανοιχτή Ένα κελί με χρυσαφένιους μεντεσέδες Ίσως να είναι το φεγγάρι μια τελεία λευκή Σ’ ένα τετράδιο με φύλλα από σκοτάδι Ίσως να έχεις χαραγμένο σαν μένα κι εσύ Πάνω στο μέτωπο της τρέλας το σημάδι

Καλοκαίρι - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1989)
Στίχοι: Καλοκαίρι με μισόκλειστες τις γρίλιες μεσημέρι καλοκαίρι καθρεφτάκια και μια θάλασσα που τρέμει στο ταβάνι και τους γύψους μεσημέρι καλοκαίρι με τον κούκο μέσ’ τα πεύκα και στ’ αμπέλι καλοκαίρι στόμα υγρό, μικροί λαγώνες, καλοκαίρι με τη φέτα το καρπούζι στο ‘να χέρι με φιλιά μισολιωμένα, καλοκαίρι καλοκαίρι λίγες φλούδες στης κουζίνας το μαχαίρι

Καρδούλα Μου Δεν Σε Μαλώνω - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1981
Στίχοι: Δεν είναι έρωτας μαχαίρι Αγκάθι είναι τρυφερό Απλώς μου τρύπησε το χέρι Και λίγο μάτωσε θαρρώ

Καταιγίδα - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΑΝΤΥΠΑΣ (1997)
Στίχοι: Καταιγίδα, στο μυαλό μου ξέσπασε μόλις σε είδα καταιγίδα, το κορμί μου σκίζει σαν γυμνή λεπίδα καταιγίδα ξαφνική στο μυαλό μου στην καρδιά και στην ψυχή

Κεραυνός Και Αστραπή - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ feat. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ (2005)
Στίχοι: Κεραυνός κι αστραπή Ξάφνου στ’ ανήξερο καλοκαίρι Η κακιά η στιγμή Φίδι, σκορπιός, μαχαίρι Στην καρδιά μου όρμησε να τη φαρμακώσει

Κουτσή Κιθάρα - ΜΑΝΟΣ ΛΟΪΖΟΣ feat. ΔΩΡΑ ΣΙΤΖΑΝΗ & ΝΙΚΟΣ ΔΑΔΙΝΟΠΟΥΛΟΣ (OST Διακοπές Στην Κύπρο Μας, 1971), ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1980)
Στίχοι: Να ‘χαμε λέει ένα σουγιά κι ενα διπλό καρβέλι να ‘χαμε και δυο στάλες μέλι να γλύκαινε η καρδιά

Μ'ανάστησες Καρδιά Μου - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1970)
Στίχοι: Γλυκά πονούσε το μαχαίρι, έσταζε μέλι η μαχαιριά. Και πέθαινα στην αμμουδιά πέρσυ το καλοκαίρι

Στίχοι: Ζεστάθηκαν τα όνειρα, μέσα στα δυο σου χέρια. Κοιμήθηκαν οι πόνοι μου, κρυφτήκαν τα μαχαίρια, κι ο Μάης περιστέρια, φέρνει στις γειτονιές.

Μη Τον Ρωτάς Τον Ουρανό - ΜΑΙΡΗ  ΛΩ (1959)  ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ (OST Το Νησί Των Γενναίων, 1959)
Στίχοι: Ό,τι μας βρήκε κι ό,τι μας λύπησε σαν το μαχαίρι κρυφά μας χτύπησε σβήσε το δάκρυ με το μαντίλι σου να πιω τον ήλιο μέσα απ’ τα χείλη σου

Στίχοι: Βγήκα στο μπαλκόνι μια Κυριακή μ’ ένα χελιδόνι, βγήκα στο μπαλκόνι μια Κυριακή να σε ξαναδώ. Έχει ο καιρός, ο καιρός, ο καιρός γυρίσματα, μην κάνεις πείσματα. Πάρε μαχαίρι, μαχαίρι κι αν θέλεις, χτύπα με, κακό δεν είπαμε.

Μια Είναι Η Ουσία - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1984)
Στίχοι: Μία είναι η ουσία: δεν υπάρχει αθανασία Άιντε μία είναι η ουσία: δεν υπάρχει αθανασία Αχ και του παράδεισου η κοιλάδα δε χωράει την Ελλάδα Να `σουνα, Θεέ μου, πότης να σωθεί η ανθρωπότης, στο μεθύσι σου απάνω να μαχαίρωνες το Χάρο

Μια Κεφαλονίτισσα - ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ feat. ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ (1972)
Στίχοι: Ντόνα Μαντόνα γλυκιά Κεφαλλονίτισσα Ντόνα Μαντόνα με πίκρανες πολύ. Όχι κυρά μου όχι, μαχαίρι δε σου ζήτησα όχι κυρά μου όχι, σου ζήτησα φιλί

Νόμιζα - ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ (1993)
Στίχοι: Ποιος να το πιστέψει αλήθεια, πως αυτή η πληγή στα στήθια θα `ναι απ’ τη δική σου μαχαιριά

Ντρίγκι Ντρίγκι Μάνα Μου (Velvet Mornings) - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1973)
Στίχοι: Πώς το λένε το ζεστό το χέρι που μαχαίρι πάνω μου κυλά το αγόρι μου πίκρες θα μου φέρει κι η μάνα μου το ξέρει αλλά δε μου μιλά

Νυν Και Αεί - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1974)
Στίχοι: Πρωτομαγιά με το σουγιά χαράξαν το φεγγίτη και μια βραδιά σαν τα θεριά σε πήραν απ’ το σπίτι

Νύχτα Στάσου - ΛΙΤΣΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ (1972)
Στίχοι: Αν ξημερώσει σε χάνω και στα χέρια σου απάνω γέρνω σαν λυγαριά Αν κάποιο τρένο σφυρίξει μαχαιριές θα μου ρίξει ο χαμός στην καρδιά

Ο Άγγελος Μου - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (2004)
Στίχοι: Εσύ που έστρεφες αργά το μαχαίρι Εσύ που μου `παιρνες γλυκά τη ζωή

Ο Σιδεράς - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΠΑΣ (1965)
Στίχοι: Ώρα κακή στο σιδερά, κακό έστησε καρτέρι κι ο μάστορης το δίκιο του ζητά κι ας το ξέρει κάλλιο το χέρι να χτυπά σε δίκοπο μαχαίρι

Οδός Αριστοτέλους - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ & ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1974)
Στίχοι: Βγάζανε τα δίκοχα οι παλιοί φαντάροι γέμιζ’ η πλατεία από παιδιά κι ήταν ένα πράσινο, πράσινο φεγγάρι να σου μαχαιρώνει την καρδιά

Όνειρο Δεμένο - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ & ΡΙΑ ΚΟΥΡΤΗ (OST Λόλα, 1964)
Στίχοι: Στην αγάπη μου έστησαν καρτέρι κι από τ’ άστρα κλέψανε το φως άστραψε στην νύχτα το μαχαίρι κι ο καημός μου γίνηκε αδελφός

Όταν Έχω Εσένα - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (2011)
Στίχοι: Όταν έχω εσένα μπορώ να μη βυθίζομαι αργά τα βράδια που πληγώνεται η καρδιά και πιάνω το μαχαίρι το σκοτάδι να χαράξω

Σ'αγαπώ - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1974)
Στίχοι: Μ’ ένα μαχαίρι άνοιξέ μου την καρδιά, κανείς δεν ξέρει τι περνώ κάθε βραδιά

Σ'αναζητώ Στη Σαλονίκη - ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΚΑΣ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1992)
Στίχοι: Αφού μεθάω μ’ ένα κρασί αγιονορείτικο και μ’ ένα ντέρτι σεκλετίζομαι πολίτικο βρες το μαχαίρι που στα δύο μας χωρίζει κι έλα εδώ στων στεναγμών το μετερίζι

Σκληρό Μου Αγόρι - ΠΟΠΗ ΑΣΤΕΡΙΑΔΗ (OST Μια Ιταλίδα Απ' Τη Κυψέλη, 1968)
Στίχοι: Ρίχνω μαχαίρι και βρίσκω στόχο ντέρτι που το `χω ποιος να το ξέρει

Στην Καρδιά - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (2018)
Στίχοι: Στην καρδιά, σαν το αίμα που κύλησε βαθιά σαν μαχαιριά μια ανάσα που κόβεται στα στήθη σου ξανά σαν τη σκιά

Τα Γαλάζια Σου Γράμματα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1976)
Στίχοι: Τα γαλάζια σου γράμματα μαχαιριά κάθε λέξη και με πιάνουν τα κλάματα σε ρωτώ τι έχω φταίξει

Τα Κορμιά Και Τα Μαχαίρια - ARA DINKJIAN feat. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ (1994)
Στίχοι

Τα Ξένα Χέρια - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ & ΚΑΙΤΗ ΓΚΡΕΥ (1962)
Στίχοι: Είναι πικρά είναι βαριά τα ξένα χέρια τα ξένα χέρια είναι μαχαίρια

Τι Να Θυμηθώ, Τι Να Ξεχάσω - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ & ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΡΤΗΣ (1972)
Στίχοι: Σαν ήμουνα παιδί κι εγώ φτερούγισα απ’ την κούνια όμως μαχαίρια έβλεπα στης Πόλης τα καντούνια 

Το Δηλητήριο - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1996)
Στίχοι: Δώσε μου τώρα με μιας, τον πόνο μιας μαχαιριάς, να μου θυμίσεις πόσο υπέφερα για σένα

Το Τραίνο - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ (1974)
Στίχοι: Το τρένο φεύγει στις οχτώ μα εσύ μονάχος σου έχεις μείνει σκοπιά φυλάς στην Κατερίνη μεσ’ στην ομίχλη πέντε οχτώ μεσ’ στην ομίχλη πέντε οχτώ μαχαίρι στη καρδιά σου εγίνει σκοπιά φυλάς στην Κατερίνη

Του Έρωτα - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ (1994)
Στίχοι: Άει της αγάπης μαχαιριά στης νιότης το κρουστό κορμί πληγή που ανάβλυζε ευωδιές φιλιών και μουσική ντύνοντας το γυμνό έρημο κόσμο άει της αγάπης μαχαιριά

Στίχοι: φεύγω για το 7, την απιστία που μια γυναίκα την τελειώνει μες την ψυχή τη μαχαιρώνει και της παγώνει την καρδιά

Στίχοι: Ψάχνω να σε βρω Κι είσαι μακριά Μαχαίρι κοφτερό




Επίσης:


Αυτό Το Αγόρι - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΑΛΕΚΑ ΜΑΒΙΛΗ (1966 / OST Βοήθεια! Ο Βέγγος Φανερός Πράκτωρ "000", 1967)
Στίχοι: Αυτό τ’ αγόρι με τα μάτια τα μελιά κάνει τον κόσμο μια δρασκελιά κι ανάβει τ’ άστρο που έχω βαθιά μου Χέρια ζεστά μου μπράτσα σπαθιά μου

Εγώ Τον Πόνο Τον Τραγούδησα - ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1989)
Στίχοι: Μύγα στο σπαθί μου δε σηκώνω, φύγε και άσε με, άσε με μόνο

Κακές Συνήθειες - ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ (1998)
Στίχοι: Από παιδί θυμάμαι προσπαθώ να κλέψω το γλυκό μέσα απ’ το βάζο με ξύλινα σπαθιά να πολεμώ και μια ζωή στα πόδια να το βάζω

Νατανε Το '21 - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1970)
Στίχοι: Να πολεμάω τις μέρες στα κάστρα και το σπαθί μου να πιάνει φωτιά και να κρατάω τις νύχτες με τ’ άστρα μια ομορφούλα αγκαλιά

Του Πόθου Τ'αγρίμι - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ feat. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ (1996)
Στίχοι: Σε θέλω στο πλευρό μου ακοίμητο φρουρό μου με το φιλί με το σπαθί, το δράκο να σκοτώσεις και να `ρθεις να με σώσεις απ’ τη ζωή μου την κλειστή

Χάντρα Στο Κομπολόϊ Σου - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1971)
Στίχοι: Βγαίνεις νωρίς να πας στην εκκλησιά σπαθί κι αστροπελέκι χτυπάνε Θεέ μου τα καμπαναριά κι ο ήλιος πέρα στέκει


No comments: