Sunday, May 5, 2019

Τηλέφωνα & τηλεφωνήματα σε τραγούδια


Αν Μου Τηλεφωνούσες - ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ (2003)
Στίχοι

Αν Οι Φίλοι Σ'αγαπάνε - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1993)
Στίχοι: Εγώ θα σου τηλεφωνώ, μαζί σου θα πονώ όταν πονάς. Εγώ θα γίνομαι φωτιά να νιώθεις ζεστασιά και μην ξεχνάς. Αν οι φίλοι σ’ αγαπάνε, τα τηλέφωνα χτυπάνε

Ανήκω Σε Μένα - ΝΙΚΟΣ ΤΕΡΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ (1994)
Στίχοι: Χτυπά το τηλέφωνο, δεν το σηκώνω Κουδούνια χτυπάνε και δεν ανοίγω Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω Και θέλω σε μένα να καταλήγω

Ανοργασμικιά - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΛΙΩΚΑΣ (1995)
Στίχοι: Σκύλα, δε θα σου τηλεφωνήσω κι αν με πάρεις, θα σ’ το κλείσω θα σου δείξω εγώ

Γιατί Καλέ Γειτόνισσα - ΑΚΗΣ ΠΑΝΟΥ feat. ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1968)
Στίχοι: Γιατί καλέ γειτόνισσα αφού σου τηλεφώνησα και είπες πως θ’ αφήσεις το κλειδί; γιατί σκληρή γειτόνισσα παιδεύεις την καρδούλα μου; γιατί με βασανίζεις δηλαδή;

Γκάζι - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1998)
Στίχοι: Το τηλέφωνο χτυπάει κι εγώ το ψάχνω σαν τρελή κάτω από ρούχα πεταμένα. Η καρδιά μου σταματάει με την ελπίδα πως θ’ ακούσω πάλι εσένα. "Συγγνώμη, λάθος", και το τηλέφωνο μέσ’ από τ’ άψυχα τα χέρια μου γλιστράει, κι απελπισία σαν σίδερο βαριά τα γόνατά μου τα λυγάει

Δεν Προσκύνησα - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ (1992)
Στίχοι: Αν με ρωτήσεις θα σε θέλω με ένα τηλεφώνημα απλό βρίσκομαι και σε περιμένω έχω στο νου μου το καλό

Δεν Τηλεφώνησες - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ (2011)
Στίχοι

Δέσποινα - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ (1986)
Στίχοι: Ο σκύλος θέλει βόλτα για να κάνει πιπί ο μπέμπης κλαίει γιατί θέλει φαϊ το τηλέφωνο πάλι χτυπά ντριν ντριν, γαβ γαβ, ουά ουά ουά

Δώδεκα - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1985)
Στίχοι: Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα τον αριθμό της μοναξιάς μου δε χτυπάς και μεγαλώνει η απόσταση για μας. Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα μες στου μυαλού μου το αβάσταχτο κενό μοιάζεις με όνειρο που φεύγει μακρινό... Και δε χτυπάει το τηλέφωνο, με πνίγει το παράπονο που δεν κατάλαβες ποτέ σου τι περνώ κι αν έχει γίνει η αγωνία μου βουνό Δώδεκα, η ελπίδα μου κρεμάστηκε σ’ ένα τηλέφωνο που έμεινε νεκρό και την καρδιά μου που φωνάζει σ’ αγαπώ Δώδεκα Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα τον αριθμό της μοναξιάς μου δε χτυπάς και μεγαλώνει η απόσταση για μας Δώδεκα κι ούτε ένα τηλεφώνημα δεν το αντέχω το μαρτύριο αυτό και πως τελειώσαν όλα θέλω να σου πω... Μα δε χτυπάει το τηλέφωνο, με πνίγει το παράπονο που δεν κατάλαβες ποτέ σου τι περνώ κι αν έχει γίνει η αγωνία μου βουνό Δώδεκα, η ελπίδα μου κρεμάστηκε σ’ ένα τηλέφωνο που έμεινε νεκρό και την καρδιά μου που φωνάζει σ’ αγαπώ Δώδεκα

Είμαι Εντάξει - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1987)
Στίχοι: Ίσως αύριο μου τηλεφωνήσεις να μου πεις πως δεν είσαι καλά αμέσως πάλι κοντά σου θα τρέξω να ξαναπάρω ένα νέο "γεια χαρά"

Είχα Πάει Λαϊκή - ΔΗΜΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ (1993)
Στίχοι: "Που'σουνα μωρό μου εχθές, που σε πήρα 8 φορές και δεν ήσουνα εκεί;" "Είχα πάει λαϊκή"

Έλα - ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ (1976)
Στίχοι: Έλα Έστω και μέσα στ’ όνειρό μου χτύπημα στο τηλέφωνό μου Έστω σαν θύμηση πικρή

Έτσι Ξαφνικά - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ (1998)
Στίχοι: Άρχισες και να μου λείπεις το τηλέφωνο μεσίτης Χάνομαι όταν κλείνεις ξαφνικά

Η Λίζα Και Η Κορνίζα - ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ (1991)
ΣτίχοιΤηλεφώνησες πάλι να μου κάνεις κεφάλι να σου πω να μου πεις

Στίχοι: Στον ύπνο μου το είδα Πως έπινα τσάι Και μου τηλεφωνούσε Το αφεντικό Και μου `π’ αν τους συλλάβω Πως θα μ’ αγαπάει Και πως θα πάω ταξίδι Στον Ειρηνικό

Θα Σ'αγαπάω Θες Δε Θες - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (1997)
Στίχοι: Θα σ’ αγαπάω, θες δε θες, θα ζω εξόριστος στο χθες, θ’ ανοίγω μόνος μου διάλογο μαζί σου. Τις νύχτες θα τηλεφωνώ, σαν εφιάλτης θα γυρνώ, θα περιμένω για ν’ ακούσω το κλειδί σου

Καλησπέρα - ΑΝΤΥΠΑΣ (1991)
Στίχοι: Μωρό μου καλησπέρα Σε σκεφτόμουν όλη μέρα Πήρα να σου πω πόσο σ’ αγαπώ Και να σ’ αφήσω Αν σ’ ενοχλώ, αν σ’ ενοχλώ Πες μου το τηλέφωνο να κλείσω

Καλοκαιράκι - ΦΑΤΜΕ (1986)
ΣτίχοιΤηλέφωνο χτυπάει, βουλιάζει το νησί, και τ’ όνειρο σκορπάει στου γραφείου τη βουή. Πετάγομαι ιδρωμένος, δουλεύεις και γελάς, σ’ ακούω σαν χαμένος το ρεφρέν να τραγουδάς

Κλείνω Κι Έρχομαι - ΝΙΚΟΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΓΛΟΥ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1991)
Στίχοι: Πέντε μέρες μόνο έχω να σε δω και μου λείπεις μου λείπεις, μου λείπεις. Πέντε μέρες κι όμως παίρνω να σου πω πως μου λείπεις, μου λείπεις κι άλλο δεν μπορώ.

Με Το Ίδιο Μακό - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ (1991)
Στίχοι: Κι όλο εσένα θέλω μόνο για κανέναν δε σηκώνω τώρα πια το ακουστικό

Μη Γυρίσεις Ξανά (Amulet) - ΝΑΤΑΣΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ feat. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ (1997)
Στίχοι: Πράξη πρώτη μου τηλεφωνείς Μετανιωμένος ζητάς να ξαναρθείς Δεύτερη πράξη με μάτια δακρυσμένα Λες δεν υπάρχει καμία σαν εμένα

Μόνο Μια Φορά - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ (1991)
Στίχοι: Μόνο μια φορά έκλαψα για σένα πικρά κι ύστερα κανόνισα και δε σου τηλεφώνησα ούτε μια φορά

Μου Λείπεις - ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΓΑΛΗΣ (1994)
Στίχοι: Καλησπέρα, είπε κάποια φωνή, κι έχω μείνει μ’ ανοιχτή τη γραμμή, δίχως λέξη κι είχα τόσα πολλά να σου πω. Ένα γέλιο, πες μου πως τα περνάς, και τα νέα τυπικά με ρωτάς, κι οι αναμνήσεις σαν ποτάμι περνούν στο μυαλό. Πεθαίνω, μα δεν βρίσκω το θάρρος να πω... Πως μου λείπεις κι έχω χάσει το φως, πως μου λείπεις κι είναι ο πόνος τρελός. Πως μου λείπεις κι έχω πάψει να ζω, πως μου λείπεις κι έχω μείνει χαμένος στον πόνο, δίχως ανάσα, να πεθαίνω, μέρα τη μέρα, για σένα, για σένα... Τώρα κλείνω, ξαφνικά λες εσύ, θα τα πούμε κάποια άλλη στιγμή, κι η μορφή σου δίχως οίκτο τρυπάει το μυαλό. Πεθαίνω, μα δεν βρίσκω το θάρρος να πω...

Να Γράφεις Να Τηλεφωνείς - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1989)
Στίχοι

Ξύπνησα Πέντε Το Πρωί - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (1995)
Στίχοι: Χτες στ’ όνειρό μου είδα πως μ’ αναζητούσες, όταν εσύ στη Σαλονίκη τραγουδούσες, ξύπνησα πέντε το πρωί και με κομμένη αναπνοή σου τηλεφώνησα, μα έλειπες εσύ

Ο Τηλεφωνητής - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1990)
Στίχοι

Οικογενειακή Υπόθεση - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (1997)
Στίχοι: Αντώνης: Ποτέ μου δεν κατάλαβα πώς πέρασε ο καιρός, μια ζωή κουβάλαγα βαρύ σταυρό δικό μου. Κι αν θέλεις να μιλήσουμε, πάρε στο κινητό, θα το `χω αφήσει ανοιχτό μες στ’ αυτοκίνητό μου. Γιάννης: Διπλανό μου οικόπεδο, έρημο κι αδειανό, στο παλιό στρατόπεδο μόνος μου τριγυρνώ. Γουστάρω που τα είπαμε, μα πώς να πούμε κι άλλα απ’ το καρτοτηλέφωνο που σου τηλεφωνώ; Ρεφρέν (μαζί): Κάπου κάπου να μου γράφεις και μια κάρτα, το παρόν ποτέ δεν είναι αρκετό. Πριν τελειώσουμε, τελειώνει η τηλεκάρτα, δεν προφταίνω να σου πω πως σ’ αγαπώ. Αντώνης: Ποτέ μας δε φερθήκαμε σαν φίλοι εμείς οι δυο, δεν αναφερθήκαμε ποτέ στα περασμένα. Κι εκείνη που αγαπήσαμε τη συναντάω εδώ, σε μια φωτογραφία μας με αγκαλιά εσένα. Γιάννης: Μη μου στέλνεις πράγματα ούτε κι επιταγές, από νωρίς χαράματα πέφτουν οι διαταγές. Μα εσύ ποτέ δε σήκωνες ούτε το σταθερό σου και να μιλάω μ’ άφηνες με τηλεφωνητές

Όλα Γυρίζουν - ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1984)
Στίχοι: Κι εσύ κάθεσαι δίπλα εφημερίδα διαβάζεις σε ζητούν στο τηλέφωνο ησυχία φωνάζεις χαμηλώνω το ράδιο χαμηλώνεις τα μάτια να μη δεις την απόγνωση και την τόση απομόνωση

Όνειρο Ζω - ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ (2005)
Στίχοι: Να `μαι στα σύννεφα ψηλά μ’ ένα τηλέφωνο αγκαλιά όπως οι φλέβες δυνατά τ’ ακούω πάλι να χτυπά... Να ονειρεύομαι γλυκά μ’ ένα τηλέφωνο αγκαλιά όπως οι φλέβες δυνατά τ’ ακούω πάλι να χτυπά

Όταν Το Τηλέφωνο Χτυπήσει - ΕΛΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ (1993)
Στίχοι

Πάρε Με Στο Τηλέφωνο - ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ & ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΧΙΩΤΗΣ (OST Λαός & Κολωνάκι, 1959)
Στίχοι

Σ'έχω Ερωτευθεί - ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ (2005)
Στίχοι: Μεσημέρι θλιμμένο, το μυαλό αδειανό. Πες μου τι περιμένω και δεν τηλεφωνώ; Δεν μπορείς να μιλήσεις. Κάπου έχεις κρυφτεί. Μην ζητάς εξηγήσεις. Σ’ έχω ερωτευθεί

Σε Ζητώ Στα Σινεμά - ΒΑΛΑΝΤΗΣ (1997)
Στίχοι: Σε ζητώ στα σινεμά Στις βιτρίνες που αγαπούσες Και σε λάθη μου παλιά Σε ζητώ και στη δουλειά Στα τηλέφωνα που κλείνω Στις ειδήσεις των εννιά

Στην Καρδιά - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (2018)
Στίχοι: Φεύγω αλλά πάρε με αν θέλεις που και που στο τηλέφωνο δυο λόγια να μου πεις καμιά φορά

Στον Επόμενο Τόνο - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (1989)
Στίχοι: Αυτό το τηλεφώνημα δεν ήτανε σαν τ’ άλλα, μες στην καρδιά μου άναψαν παράξενα σινιάλα

Τηλεφώνησέ Μου - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1996)
Στίχοι

Τηλεφωνητής - ΝΙΚΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ (1987)
Στίχοι

Τηλεφωνώ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΑ (1993)
Στίχοι

Τιμώρησέ Με - ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ feat. ΜΑΝΤΩ (1991)
Στίχοι: Κίνηση τρίτη: Στο τηλέφωνο σε παίρνω Κίνηση τέταρτη: Μου κλείνεις ραντεβού Με ξεσηκώνεις Τη συγγνώμη μου σου φέρνω Και την καρδιά μου που δε βρίσκει θέση αλλού

Το Ξέρω Είσαι Μόνη - ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ (1993)
ΣτίχοιΤηλέφωνο παίρνεις, σωπαίνεις και μόνο μ’ ακούς σε κόντρα με φέρνεις με άμυνες κι εγωισμούς

Το Τσιπάκι - ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ (2001)
Στίχοι: Σηκώνω τα τηλέφωνα, πηγαίνω και ψωνίζω και όλες τις ανάγκες σου, εγώ τις κανονίζω

Το Φιλαράκι - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΑΚΝΗΣ feat. ΣΟΦΙΑ ΒΟΣΣΟΥ (1986)
Στίχοι: Στο τηλέφωνο φοβάμαι να σε πάρω να σου πω πόσο μόνη νιώθω στους διαδρόμους του μυαλού μου τώρα σε αναζητώ με μεγάλο πόθο

Τo Gucci Φόρεμα - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ (2003)
Στίχοι: Ό,τι σιχαίνομαι όλα τα `χεις εσύ και μακιγιέρ κατ’ οίκον και προσωπικό κομμωτή δυο ώρες θες να σου ετοιμάσουν μανικιούρ γαλλικό καθώς εσύ μιλάς μ’ ένα άλλο ψώνιο στο κινητό θέμα συζήτησης μαντεύω μόδα και κοσμικά ο κόσμος καίγεται μα εσείς το δικό σας χαβά το Vogue σ’ αρέσει και το Elle και το Madame Figaro μα αν θα σε βάλω κάτω θα σ’ αρέσω μόνο εγώ

Ύμνος Του Κερατά - ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΙΒΥΚΟΣ (2002)
Στίχοι: Πάρε τηλέφωνο τον κερατά καλύτερα τώρα παρά μετά

Χωρίς Εσένα - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ (1995)
Στίχοι: Φώτα κλειστά και στο σκοτάδι περιμένω κάποιο σημάδι από `σένα και πεθαίνω. Μάτια θολά και το τηλέφωνο χτυπάει όμως δεν ήσουνα εσύ. Γιατί;


No comments: