Saturday, May 18, 2019

Στέκια σε τραγούδια


Αυτή Που Περνάει - ΦΟΙΒΟΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ (2003)
Στίχοι: Λεμονιές στην Κοραή, περικοκλάδες στου Ζόναρς

Έλα Μωράκι Μου - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ (1986)
Στίχοι: Έλα μωράκι μου στην Fontana για καφέ έλα μωράκι μου γιατί αργείς να πεις το ναι

Κάθε Που Βραδυάζει (Ένας Πλάϊ Στον Άλλο) - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΧΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ (OST Μπετόβεν Και Μπουζούκι, 1965), ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ (1968)
Στίχοι: Κάθε που βραδιάζει όλοι στη γραμμή στο παλιό κουτούκι του Χατζησαρρή

Κ@ριόλα - ΝΑΣΟΣ (2017)
Στίχοι: Αχ σ' είδα με άλλον αγκαλιά Να του δίνεις δυο φιλιά Και κραγιόν φορούσες σκούρο Κι ήσασταν μες στο Αζούρο (Azzuro)

Κουτούκι - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1984)
Στίχοι: Άγγελος δραπέτης από τον ουρανό μπήκε στο κουτούκι Φωκαίας κι Αχαρνών άφησε τα φτερά του στα πέτρινα σκαλιά κι άπλωσε στο τραπέζι τα ωραία του μαλλιά

Ο Άδωνις - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1985)
Στίχοι

Ο Κυρ-Θάνος Πέθανε - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ feat. ΒΟΥΛΑ ΓΚΙΚΑ (1970)
Στίχοι: Ο κυρ Θάνος πέθανε παραπονεμένος ώρα δυο στο καπηλειό του Χατζηθωμά. Τελευταία πέρναγε φτώχειες ο καημένος κι είχε βάλει ενέχυρο και τον μπαγλαμά

Πούσαι Θανάση - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ (1973)
Στίχοι: Είχα έναν παλιόφιλο τα ίχνη του έχω χάσει σ’ ένα στέκι απόμερο το στέκι του Θανάση

Σαν Τον Καραγκιόζη - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1974 η αυθεντική / η live  εκτέλεση είναι από το "Κύτταρο", Ηπείρου & Αχαρνών)
Στίχοι live: Σαν σκιές γλιστρούν λόγια και εικόνες Κάρα σκουπιδιάρικα, φεύγουν οι χειμώνες Αν δε ντρέπεσαι να καθίσεις πίσω Έλα Ηπείρου κι Αχαρνών να σε γιουχαΐσω

Στ' Αποστόλη Το Κουτούκι - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1965)
Στίχοι

Στου Θωμά - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΓΓΟΣ (1983)
Στίχοι

Στου Μπελαμή Το Ουζερί - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1970)
Στίχοι

Τα Πλεούμενα - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ (1971)
Στίχοι: Χτες το βράδυ στον Περαία στα καλά καθούμενα βγήκανε στην προκυμαία είκοσι πλεούμενα. Κι όπως έκανε και ζέστη πέταξαν τη μπλούζα τους και στις δέκα στου Ανέστη τράβαγαν τα ούζα τους. Γιαλό γιαλό πηγαίναμε κι όλο για σένα λέγαμε. Με το πίνω, πίνεις, πίνει ήρθαν τα χαράματα και μεθύσαν τα καράβια κι άρχισαν τα κλάματα. Και πιασμένα χέρι χέρι τα δρομάκια πήρανε βρήκαν ήσυχο λημέρι και για ύπνο γείρανε

Χατζή Μπαξές (Μπαξέ Τσιφλίκι) - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1968)
Στίχοι: Πάμε τσάρκα στην Ακρόπολη, στη Βάρνα κι από `κει στα Κούτσουρα του Δαλαμάγκα




Τραγούδια για μπαράκια

Αγαπούλα Μου Γειά - ΘΑΝΟΣ ΚΑΛΛΙΡΗΣ (1993)
Στίχοι: Τ’ όνομα σου στην άμμο πήρε η βροχή το μπαράκι κλειστό και η πλαζ σκοτεινή Άδειοι οι δρόμοι, μοναχή η αμμουδιά Ερημιά κι είσαι εσύ μακριά Το φεγγάρι κρυμμένο γέρνει χλωμό φώτα σβηστά και το τζάμι θολό Δυο σπασμένες καρέκλες στο κύμα κοντά Ερημιά κι είσαι εσύ μακριά... Αγαπούλα μου γεια τ’ άλλο καλοκαίρι θα `σαι εδώ ξανά Αγαπούλα μου εσύ τ’ άλλο καλοκαίρι θα `μαστε μαζί

Εγώ Είμαι Εδώ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ (2003)
Στίχοι: Πέρασα απ’ το δρόμο που `χαμε βρεθεί Το μικρό μπαράκι είναι ακόμα εκεί Βρήκα και δυο καρδιές Στον πάγκο χαρακιές "Σ’ αγαπώ για πάντα" λέγανε κι αυτές

Θα ΄Θελα Να 'Σουν Εδώ - ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ (1991)
Στίχοι: Παρέα με φίλους στο μπαρ της γωνίας Κουβέντες και ώρες κρυφής αγωνιάς Καθένας για όλους κανείς για κανέναν Με όλους μιλάω μα σκέφτομαι εσένα... Διέξοδο βρίσκω στο μπαρ της γωνίας Εσένα δεν βρίσκω στα μάτια καμίας Παρέα οι φίλοι κανένας για μένα Ουίσκι και ζάλη μα θέλω εσένα

Στίχοι: Η νύχτα έπεσε νωρίς πού να με βρεις κι εγώ απόψε πού να ψάξω στο δρόμο δυο περαστικοί κι από το μπαρ η μουσική

Ιπτάμενος Μπάρμαν - ΝΙΚΟΣ ΖΙΩΓΑΛΑΣ (1987)
Στίχοι

Μπαρ "Το Ναυάγιο" - ΑΡΛΕΤΑ (1991)
Στίχοι

Ο Τραμπαρίφας - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1980)
Στίχος: Στα θαλασσινά μπαράκια μπίρες και καλαμαράκια, κιθάρες, ντέφια και βιολιά και ξάπλες στην ακρογιαλιά

Στο Μπαράκι (Need To Forget) - ΠΑΣΧΑΛΗΣ (1987)
Στίχοι

Τα Κορίτσια Ξενυχτάνε - ΑΛΕΞΙΑ (1987)
Στίχοι: Κάθε βράδυ στα μπαράκια με τσιγάρο και ποτό βόλτα βγάζουν τα μεράκια τη χαρά ή τον καημό Κι απ’ τη νύχτα περιμένουν κάτι συναρπαστικό

Το Κορίτσι Του Μπαρ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗΣ feat. ΡΕΝΑ ΒΙΟΛΑΝΤΗ (1989 / OST Ο Τραγουδιστής & Το Κορίτσι Του Μπαρ, 1988)
Στίχοι

Το Φιλαράκι - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΑΚΝΗΣ feat. ΣΟΦΙΑ ΒΟΣΣΟΥ (1986)
Στίχοι: Πού να γείρω το κορμί μου όταν γυρνάω απ’ τα μπαρ κι απ’ τα ξενύχτια Πού να βρω ένα φιλαράκι να μου πει πως μ’ αγαπάει στ’ αλήθεια αφού κι εσύ έχεις εξαφανιστεί

Στίχοι: Μέρα νύχτα ασωτίες στα μπαράκια στις πλατείες τώρα πια φωτογραφίες έχω συντροφιά Όλα μοιάζουν περασμένα κι όμως τόσο αγαπημένα ό, τι μου θυμίζει εσένα σαν μια ζωγραφιά

Χάθηκες Αλήτισσα - ΠΥΞ ΛΑΞ (1993)
Στίχοι: Μεθυσμένη και απόψε γυρνάς στα μπαράκια και μ’ έχεις ξεχάσει βλέπεις δίπλα σου κάποιον γελάς και από τη σκέψη σου μ’ έχεις ξεγράψει

Χωρίς ΝτροπήΠΥΞ ΛΑΞ (1994)
Στίχοι: Μέσα σε ροζ μπαράκια και σε λιωμένη μουσική είσαι εσύ

Ψυχή Μου Καρδιά Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (2001)
Στίχοι: Στο μπαράκι το γνωστό με τσιγάρο και ποτό εσένα ζητώ, δεν είσαι εδώ

Batida De Coco - ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΑΡΛΕΤΑ (1985)
Στίχοι: Όταν χώρισε η Φρίντα το Γιάννη στα μπαράκια που έπιανε ντόκο

Fly - XAXAKES (1997)
Στίχοι: και σε μπαρ με σανγκρία, γυναίκες & φως, θέλω να πετώ, μεσ’ τη μέθη να ζω

I Wanna Be A Star - 2LIPS (2004)
Στίχοι: Μ’ αρέσει να `μαι StaR να μπαίνω μες τα bar με body guard και με τους manager μου

Spell - ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΜΠΆΜΠΑΛΗ (2018)
Lyrics: so I crossed my legs and smoked my slims and waited by the bar for you to come to me


No comments: