Sunday, May 26, 2019

Μήνες & εποχές σε τραγούδια


Μήνες


Ιανουάριος, Γενάρης

Ατάκες - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1996)
Στίχοι: Πόσο σου πήγαιν’ η βροχή κείνο το βράδυ του Γενάρη κι έλεγες μέσα στην βοή: "Κανένα μέλλον δεν μπορεί αυτό που ζούμε να μας πάρει"




Μάρτιος, Μάρτης 

Θάταν 12 Του Μάρτη - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1976)
Στίχοι

Μια Κυριακή Του Μάρτη - ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1972)
Στίχοι

Σταυρός Του Νότου - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΑΙΜΙΛΙΑ ΣΑΡΡΗ (1979)
Στίχοι: Έβραζε το κύμα του Γαρμπή είμαστε σκυφτοί κι οι δυο στο χάρτη γύρισες και μου `πες πως το Μάρτη σ’ άλλους παραλλήλους θα `χεις μπει

Στις Ξερολιθιές - ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ (2017)
Στίχοι: Κάποια Κυριακή του Μάρτη στις ξερολιθιές ρώτησα ένα λουλούδι και μου `πε πως με θες Μη ρωτάς που ξημερώνω γιατί στο χω πει ποτέ φωλιά δε φτιάχνει το μοναχό πουλί




Απρίλιος, Απρίλης

Απρίλης - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1962)
Στίχοι

Θεσσαλονίκη Σαββατόβραδο & Απρίλης - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1981)
Στίχοι

Είμαστε Εμείς - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1976)
Στίχοι: Είμαστε εμείς κομμένα λούλουδα κάποιου πικρού Απρίλη, είμαστε εμείς στο γέρμα σύννεφα στεγνά χωρίς βροχή

Πάει Η Αγάπη Μου - ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1977)
Στίχοι: Πάει το όνειρο πάει η ελπίδα χαμένη και πού να σε βρω ήταν μια μέρα θυμάμαι τ’ Απρίλη που χάθηκες στο δειλινό

Στίχοι: Το Μάη είχες στα μαλλιά γαρίφαλο στα χείλη στα μάτια και στο μέτωπο την ομορφιά τ’ Απρίλη




Μάϊος, Μάης

Άνοιξε Το Παράθυρο - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ (OST Ένας Νομοταγής Πολίτης, 1974)
Στίχοι: Άνοιξε το παράθυρο να μπει δροσιά να μπει του Μάη εμείς γι’ αλλού κινήσαμε γι’ αλλού κι αλλού η ζωή μας πάει

Άσπρο Περιστέρι - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1971)
Στίχοι: Όταν σήκωσα το βαρύ σταυρό μου παράγγειλες να `ρθω να σε βρω κι όταν δάκρυσα σαν την Παναγιά ήταν άνοιξη και Πρωτομαγιά

Ήσουν Ωραία - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ (1971)
Στίχοι: Τώρα που πέρασε κι αυτή η Πρωτομαγιά καινούργια όνειρα σε πήραν μακριά

Κάπου Θα Συναντηθούμε - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΛΙΩΚΑΣ feat. ΓΛΥΚΕΡΙΑ (1990)
Στίχοι: Το Μάιο μπορείς; όχι, όχι Τον Αύγουστο μπορείς; όχι, όχι Δεκέμβριο μπορείς; μπορώ, μπορώ, μπορώ αλλά δεν μπορώ εγώ Έτσι ε;

Μάη Μου - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ (1985)
Στίχοι

Νυν Και Αεί - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1974)
ΣτίχοιΠρωτομαγιά με το σουγιά χαράξαν το φεγγίτη και μια βραδιά σαν τα θεριά σε πήραν απ’ το σπίτι

Στίχοι: Να `ταν Μάης και Σαββάτο σαν θα γύριζα και του Χάρου σαν σκυλάκι να του σφύριζα. Να στενάξουν μεντεσέδες και χαλκώματα να σπαράξουν οι κοπέλες μου στα στρώματα.

Πέρα Από Τη Θάλασσα - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΒΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1966)
Στίχοι: Το Μάη είχες στα μαλλιά γαρίφαλο στα χείλη στα μάτια και στο μέτωπο την ομορφιά τ’ Απρίλη

Πρώτη Μαΐου - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1982)
Στίχοι

Σ'αγαπώ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1984)
Στίχοι: Σ’ αγαπώ σαν το γέλιο του Μάη, σ’ αγαπώ



Αύγουστος

Αγάπη Του Καλοκαιριού - ΖΙΓΚ ΖΑΓΚ (1989)
Στίχοι

Αύγουστος - ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1984)
Στίχοι

Δεν Μπορούμε - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ feat ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ (1993)
ΣτίχοιΑυγουστιάτικη είσαι φωτιά πυροτέχνημα έχω καρδιά και φοβάμαι... Μια σπίθα πιο κοντά θα γίνουν αστεράκια οι δισταγμοί

Κάποιο Καλοκαίρι - ΘΑΝΟΣ ΚΑΛΛΙΡΗΣ (1994)
Στίχοι: Νύχτες τ’ Αυγούστου με φεγγάρια φιλιά φωτιά να καίει το σώμα, φωτιά να παίρνει το στρώμα κι εμείς χαμένοι σε μια αγάπη μικρή, δίχως επιστροφή ερωτευμένοι σε ντεκόρ θαλασσί, μαζί

Μαρία - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (1987)
Στίχοι: Όποια ατζέντα κοιτάξεις δε λείπει μια Μαρία ποτέ απ’ το μι δεκαπέντε Αυγούστου κι οι κήποι για χατίρι σας μένουν γυμνοί πάντα μένουν γυμνοί

Στο Αίμα Μου Αλλάζει Ο Καιρός (Interlude) - ΠΥΞ ΛΑΞ feat. ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥ (2001)
Στίχοι: Ο Αύγουστος σε μία φωτογραφία μακρινός, βαθύς γλυκός μοιάζεις να μην είσαι εσύ μοιάζω να να μην είμαι εγώ

Πατέρα Κάτσε Φρόνιμα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ (1967)
Στίχοι: Κάθε πράμα στον καιρό του και τον Αύγουστο κολιός

Στίχοι: Ήταν πρωί του Αυγούστου κοντά στη ροδαυγή βγήκα να πάρω αέρα στην ανθισμένη γη βλέπω μια κόρη κλαίει σπαραχτικά θρηνεί σπάσε καρδιά μου εχάθη το γελαστό παιδί

Φθινόπωρο - ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1992)
ΣτίχοιΑύγουστος μήνας θα λέει η φωτογραφία μα ο Δεκέμβρης θα `ναι στην ψυχή και μένα που με λένε απλώς Μαρία θα φτιάχνω μια ιστορία από την αρχή




Σεπτέμβριος, Σεπτέμβρης

Θα Σε Ξανάβρω Στους Μπαξέδες - ΗΛΙΑΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ & ΑΛΚΗΣΤΗ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1979)
Στίχοι: Θα σε ξανάβρω στους μπαξέδες τρεις του Σεπτέμβρη να περνάς και τσικουδιά στους καφενέδες τα παλληκάρια να κερνάς

Πάρε Ένα Κοχύλι Από Το Αιγαίο ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ & ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1980)
Στίχοι: Άννα δώσ’ μου για να σε θυμάμαι το μικρό χτενάκι που κρατάς Μπήκε ο Σεπτέμβρης και φοβάμαι τ’ όνειρο πως τέλειωσε για μας

Σεπτέμβρη Μήνα Μου - ΠΟΠΗ ΑΣΤΕΡΙΑΔΗ (1968)
Στίχοι

Του Αιγαίου Τα Blues - ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΓΑΛΗΣ (1991)
Στίχοι: Κι ήρθε ένα μακρύ ζεστό καλοκαίρι Κι η αγάπη μας γιορτή Όνειρο που έσβησε το Σεπτέμβρη Όταν έφυγες εσύ, εσύ




Νοέμβριος, Νοέμβρης

Γλυκά Με Καραμέλα Μηλαράκια - ΣΤΕΛΙΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ (1987)
Στίχοι: στις όμορφες σταγόνες του Νοέμβρη θα περπατάμε στη βροχή, θα πέφτουν οι νιφάδες του Δεκέμβρη και θα χορεύουμε μαζί

Το Τραίνο - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ (1974)
Στίχοι: Το τρένο φεύγει στις οχτώ ταξίδι για την Κατερίνη Νοέμβρης μήνας δε θα μείνει




Δεκέμβριος, Δεκέμβρης

Αννούλα Του Χιονιά - ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΚΑΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ (1984)
Στίχοι: Αχ, Αννούλα του χιονιά δε θα είμαι πια μαζί σου στου Δεκέμβρη τις εννιά που έχεις Άννα τη γιορτή σου

Γλυκά Με Καραμέλα Μηλαράκια - ΣΤΕΛΙΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ (1987)
Στίχοι: στις όμορφες σταγόνες του Νοέμβρη θα περπατάμε στη βροχή, θα πέφτουν οι νιφάδες του Δεκέμβρη και θα χορεύουμε μαζί

Και Λέει - ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (1998)
Στίχοι: Δεν ξέρω τώρα πού γυρνάς τις κρύες νύχτες του Δεκέμβρη το σώμα μου το διαπερνάς για μένα πια δε σ’ ενδιαφέρει




Εποχές


Άνοιξη

Άνοιξη - ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΣΟΦΙΑ ΒΟΣΣΟΥ (1991)
Στίχοι

Άνοιξη - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1999)
Στίχοι

Άσπρο Περιστέρι - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1971)
Στίχοι: Όταν σήκωσα το βαρύ σταυρό μου παράγγειλες να `ρθω να σε βρω κι όταν δάκρυσα σαν την Παναγιά ήταν άνοιξη και Πρωτομαγιά

Για Να Φανεί Η Άνοιξη - ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ (2018)
Στίχοι

Δεν Φταίω Εγώ Που Μεγαλώνω - ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΕΣ (1990), ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ (1995)
Στίχοι: Ραγίσαν τα φεγγάρια που ‘χε φέρει η άνοιξη, μαρμάρωσε το φως στο τελευταίο νύχτωμα

Είναι Σκοτάδι - ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ (1996)
Στίχος: Μια ρουφηξιά είναι η ζωή της άνοιξης μια μέρα μια ανάσα ένας στεναγμός στο δροσερό αέρα

Εμείς Φοράμε Το Χειμώνα Ανοιξιάτικα - ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ (ESC entry for Hellas1996)
Στίχοι

Ερωτευμενάκι - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1998)
Στίχοι: Κλέψε μια στάλα άνοιξη από τα όνειρά σου και βάλ’ τη σ’ ένα φάκελο μαζί με ένα γεια σου

Έτσι Απλά Σ'αγαπώ - ΕΛΠΙΔΑ (1981)
Στίχοι: Όπως τον ήλιο το πρωί στον ουρανό όπως την άνοιξη που ανθίζει στην καρδιά μου όπως μια χούφτα πεντακάθαρο νερό όπως το φίλο που του λέω τα μυστικά μου

Ήθελα Να'μουνα Πουλί - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ (1971)
Στίχοι: Ήθελα να `μουνα πουλί να `μουν χελιδονάκι να σ’ αγαπώ την άνοιξη και το καλοκαιράκι

Θυμάμαι - 2002 GR (1982)
Στίχοι: Πήρες το φως κι έφυγες Μες στο σκοτάδι μ’ έριξες Μα μου είχες πει θα ‘ρθεις πάλι Πάλι την άνοιξη Θα κρατούσες στα χέρια σου

Κάνω Μια Ευχή - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΗΣ & ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ (1989)
ΣτίχοιΆνοιξη ξανά αλήθεια τι να θυμηθώ απ’ τον καιρό που οι δυο μαζί ξεκινούσαμε εμείς Ραντεβού στη χαρά ναι ο έρωτας δίνει φτερά

Μη Μιλάς Άλλο Για Αγάπη - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1965)
Στίχοι: Μία η άνοιξη ένα το σύννεφο χρυσή βροχή

Μικρή Πτητική Θεολογία - ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ (2003)
Στίχοι: Είναι που τώρα τα πουλιά, τώρα τα χελιδόνια αποδημήσαν στ’ ουρανού τη μέσα γειτονιά. Τώρα ο Χειμώνας θα κρατήσει χίλια χρόνια μέχρι στης Άνοιξης να λιώσει τη φωλιά

Πάρε Με Απόψε, Πάρε Με - ΝΙΚΟΣ ΖΙΩΓΑΛΑΣ (1990)
Στίχοι: Λυσσομανάει ο άνεμος μα ο άνεμος δεν ξέρει πως το κορίτσι που θα ‘ρθει την άνοιξη θα φέρει

Το Μόνο Που Θυμάμαι - ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ feat. ΕΥΡΥΔΙΚΗ (1991)
Στίχοι: το μόνο που θυμάμαι, είναι που μύριζε άνοιξη, το πρώτο σου φιλί

Το Φλασάκι - ΣΑΚΗΣ ΜΠΟΥΛΑΣ (1986)
Στίχοι: Σα να δρόσισε, έρχεται βροχούλα και μια άνοιξη νυφούλα, βρε παιδί μου αμάν Στην καρδιά βάλε πατίνια και δυο ρουλεμάν

Το Χαδάκι - ΣΟΦΙΑ ΒΟΣΣΟΥ (1987)
Στίχοι: Άδειοι οι δρόμοι και όλα τα φώτα σβησμένα Δε με νοιάζει καθόλου, φωτεινό έχω εσένα Σαν την άνοιξη μπαίνεις στο δικό μου το χρόνο Έρχομαι σαν χαδάκι κι αυτό το δηλώνω

Στίχοι: Στα λαγκάδια της Λιλιπούπολης βγαίνει ένα λουλουδάκι που το λεν Χρυσαλιφούρφουρο και μοιάζει με χρυσό τριανταφυλλάκι. Φύσα, φύσα το Χρυσαλιφούρφουρο, φύσα το την Άνοιξη να φέρεις. Κι αν πετάξει σαν φτερό και πούπουλο, κάποιος σ’ αγαπάει και δεν το ξέρεις.

Φαντάσου Απλά - ΔΕΣΠΟΙΝΑ - ΦΟΙΒΟΣ (2007)
Στίχοι: Φαντάσου απλά το ράδιο χωρίς τραγούδια φαντάσου απλά την άνοιξη χωρίς λουλούδια




Καλοκαίρι

Αγάπη Καλοκαιρινή - ΘΑΝΟΣ ΚΑΛΛΙΡΗΣ (1996)
Στίχοι

Αγάπη Του Καλοκαιριού - ΖΙΓΚ ΖΑΓΚ (1989)
Στίχοι

Αγαπούλα Μου Γειά - ΘΑΝΟΣ ΚΑΛΛΙΡΗΣ (1993)
Στίχοι: Τ’ όνομα σου στην άμμο πήρε η βροχή το μπαράκι κλειστό και η πλαζ σκοτεινή Άδειοι οι δρόμοι, μοναχή η αμμουδιά Ερημιά κι είσαι εσύ μακριά Το φεγγάρι κρυμμένο γέρνει χλωμό φώτα σβηστά και το τζάμι θολό Δυο σπασμένες καρέκλες στο κύμα κοντά Ερημιά κι είσαι εσύ μακριά... Αγαπούλα μου γεια τ’ άλλο καλοκαίρι θα `σαι εδώ ξανά Αγαπούλα μου εσύ τ’ άλλο καλοκαίρι θα `μαστε μαζί

Ας Ερχόσουν Για Λίγο - ΔΑΝΑΗ (1948)
Στίχοι: Πού να `σαι αλήθεια το βράδυ αυτό που με χτυπάει τ’ άγριο τ’ αγέρι να `ρθεις και μ’ ένα φιλί καυτό να με γεμίσεις με καλοκαίρι

Άσπρο Περιστέρι - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1971)
Στίχοι: Άσπρο περιστέρι μεσ’ τη συννεφιά μου `δωσες το χέρι να `χω συντροφιά άσπρο περιστέρι μαύρο μου φτερό κάθε καλοκαίρι θα σε καρτερώ

Αυτό Το Καλοκαίρι - ΔΑΚΗΣ (OST Η Θεία Μου Η Χίπισσα, 1970)
Στίχοι

Αυτό Το Καλοκαίρι - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΕΛΛΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ (2003)
Στίχοι

Αυτό Το Καλοκαίρι - ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΤΟΔΙΠΛΩΜΕΝΟΣ feat. ΜΑΝΤΩ (1989)
Στίχοι

Βραδινό Μπανάκι - ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΤΟΔΙΠΛΩΜΕΝΟΣ (1991)
Στίχοι

Δειλά - ΚΩΣΤΑΣ ΛΕΙΒΑΔΑΣ (1997)
Στίχοι: Δειλά βγήκε το φεγγάρι στα νερά του ουρανού αλμυρό μαργαριτάρι αίμα του καλοκαιριού... Τα φώτα ανάβει το τελευταίο του Αυγούστου καράβι πρώτη φορά που δεν το `χα προλάβει αφού δεν τ’ άντεξες να σ’ αγαπώ

Στίχοι: Μια θάλασσα τα μάτια σου Δεν έχουνε πατρίδα... Σαν δολοφόνος που γυρνά Στα ίδια μέρη Εσύ είσαι η θάλασσα Κι εγώ το καλοκαίρι

Είσαι Θεός - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1987)
Στίχοι: Βγήκε ο έρωτας σεργιάνι με το μπλε φουστάνι φανελάκι καλοκαιρινό που γράφει πάνω σ’ αγαπώ... Είσαι Θεός, ήλιος καλοκαιρινός και δυστυχώς σε θέλω σαν τρελός

Ένα Καλοκαίρι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (OST Εκείνο Το Καλοκαίρι, 1971)
Στίχοι

Ένας Ουρανός Μ'αστέρια - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ (1965 / OST Ραντεβού Στον Αέρα, 1966)
Στίχοι: Ένας ουρανός Πάντα φωτεινός Ένας ουρανός μ’ αστέρια Πού έχει χίλια καλοκαίρια Φυλαγμένα στην ψυχή

Η Στιγμή - MONSIEUR MINIMAL feat. ΔΑΚΗΣ (2017)
Στίχοι: Ήρθες κι έφυγες όπως τα αστέρια πέρασαν τόσα καλοκαίρια που χάθηκε το όνειρο στη δύση κι έμεινα εδώ

Ήθελα Να'μουνα Πουλί - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ (1971)
Στίχοι: Ήθελα να `μουνα πουλί να `μουν χελιδονάκι να σ’ αγαπώ την άνοιξη και το καλοκαιράκι

Θα Περιμένω - C:REAL (2003)
Στίχοι: Θα περιμένω, χειμώνας θα ντυθώ στο γκρίζο θα χαθώ, μέχρι να φέρεις καλοκαίρι

Θάλασσες - ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΚΑΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1992)
Στίχοι: Θάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες και με ταξίδευες, σαν το καράβι κι έλεγες: Θα σ’ αγαπώ με τα καλοκαίρια με τρικυμίες και με βροχές με μαξιλάρι τα δυο μου χέρια θα ονειρεύεσαι ό,τι θες

Καλοκαιράκι - ΦΑΤΜΕ (1986)
Στίχοι

Καλοκαίρι - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1989)
Στίχοι

Καλοκαίρια & Χειμώνες - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1976)
Στίχοι

Καλοκαιρινά Ραντεβού - ΔΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΙΚΙΕΣ (2001)
Στίχοι

Καλοκαιρινές Διακοπές Για Πάντα (Παληό Φάληρο) - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ (1986)
Στίχοι

Καλοκαιρινή Μου Αγάπη - ΟΝΕ (1999)
Στίχοι

Κάνε Το Χειμώνα Καλοκαίρι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ (2008)
Στίχοι

Κάποιο Καλοκαίρι - ΘΑΝΟΣ ΚΑΛΛΙΡΗΣ (1994)
Στίχοι

Κορμί & Αλάτι - ΜΠΕΣΣΥ (1981)
Στίχοι: Το περσινό μας καλοκαίρι του έρωτα μας τ’ άγιο χέρι το 'κανε εικόνα κι η ζωή απ’ την αγάπη πήρε χρώμα

Κρήτη, Κέρκυρα & Νιό (Je T'aime Un Peu Trop) - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (1980)
ΣτίχοιΚαλοκαιράκι μου την αγαπώ Μα το μεράκι μου πώς να το πω Πες μου σ’ αγαπώ για να βγω Με μια βάρκα θαλασσιά

Κρουαζιέρα - ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ (1982)
Στίχοι: Tο πλοίο θα σαλπάρει το βραδάκι Πάρε το μετρό για Πειραιά Μέσα στο γλυκό καλοκαιράκι να πάμε κρουαζιέρα στα νησιά

Λατέρνα - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ (1992)
Στίχοι: Το καλοκαιράκι σαν το αλητάκι μπήκε πάλι στα κλεφτά και τρέχει με μανία. Τ’ όνειρο φλερτάρει το τρελό φεγγάρι και η νύχτα στάζει μάλαμα. Μόνο μ’ ένα βλέμμα σβήνεις κάθε ψέμα κι όλα μοιάζουν μαγικά σαν μια φωτογραφία. Ταιριαστά ζευγάρια ζήλειες και φεγγάρια βόλτες, έρωτες και μάλωμα

Λιωμένο Παγωτό - ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ (1995)
Στίχοι: Κι όμως είμαι ακόμα εδώ κι αυτό το καλοκαίρι λιωμένο παγωτό κολλάει στο χέρι

Μ'ανάστησες Καρδιά Μου - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1970 / OST Μαριχουάνα Stop! 1971)
Στίχοι: Γλυκά πονούσε το μαχαίρι, έσταζε μέλι η μαχαιριά. Και πέθαινα στην αμμουδιά πέρσυ το καλοκαίρι

Μεσόγειος - ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ (1979)
Στίχοι: Οι κάμποι κι οι ελιές χάνονται στη φωτιά τα χέρια μένουν μόνα κι άδεια τα κορμιά λαοί της συμφοράς και πίκρα του θανάτου το καλοκαίρι εκεί δε χάνει τα φτερά του μεσ’ τη Μεσόγειο

Μη Μου Μιλάς Για Καλοκαίρια - ΣΟΦΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ (1991)
Στίχοι

Μια Αγάπη Για Το Καλοκαίρι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΚΑΙΤΗ ΧΩΜΑΤΑ (1964)
Στίχοι

Ο Αλέξης - ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ & ΟΙ OLYMPIANS (1967)
Στίχοι: Κάθισε στο πιάνο σου λιγάκι μα για ποιον να παίξεις, έφυγε ο Αλέξης όπως το ξανθό καλοκαιράκι κλείσε και το πιάνο κοριτσάκι

Ο Άλλος Μου Εαυτός - EXIS (1999)
Στίχοι: Ζεστό καλοκαίρι στου ονείρου τα μέρη μαζί σου θα πάρω φωτιά

Στίχοι: όταν σου χορεύω απ´τις άλλες κλέβω Κόσμος δεν υπάρχει μοναχά οι δυο μας Είναι καλοκαίρι απ´τον πυρετό μας

Σ'ακολουθώ - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ (1980)
Στίχοι: Σ’ ακολουθώ και πάνω σου κολλάω σαν φανελάκι καλοκαιρινό Σ’ ακολουθώ σ’ αγγίζω και πονάω κλείνω τα μάτια και σ’ ακολουθώ

Το Καλοκαίρι Εκείνο - ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ (1968)
Στίχοι

Το Καλοκαίρι Το Μορτάκι - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΚΩΣΤΑΣ ΣΜΟΚΟΒΙΤΗΣ (1977)
Στίχοι

Στίχοι: Τόσα δειλινά, τόσα ξενύχτια, όνειρα κοινά και καρδιοχτύπια πίκρα και χαρά μαζί σου ήπια, τώρα μοναξιά Βράδια μαγικά και εμείς τ’ αστέρια στα ψηλαφιστά στόματα χέρια μες στην παγωνιά τα καλοκαίρια τώρα μοναξιά

Τόσα Καλοκαίρια - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΔΑΚΗΣ (OST Γοργόνες & Μάγκες, 1968)
Στίχοι

Του Αιγαίου Τα Blues - ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΓΑΛΗΣ (1991)
Στίχοι: Κι ήρθε ένα μακρύ ζεστό καλοκαίρι Κι η αγάπη μας γιορτή Όνειρο που έσβησε το Σεπτέμβρη Όταν έφυγες εσύ, εσύ

Φεγγάρι Καλοκαιρινό - ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ (1981)
Στίχοι

Φωνές - ΣΑΜΠΡΙΝΑ feat. ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΤΟΔΙΠΛΩΜΕΝΟΣ (1992)
Στίχοι: Γιατί δεν είσαι εδώ να σ’ αγαπώ κάτω απ’ τ’ αστέρια Γιατί δεν είσαι εδώ να σε κρατώ στα δυο μου χέρια Γιατί σε μια στιγμή γίναν βροχή τα καλοκαίρια

Φωτιά Στο Λιμάνι - ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ (1995)
Στίχοι: Ξέρω ένα παιδί που μου λέει πως σε ξέρει ότι είχατε δει ένα τρελό καλοκαίρι στο κομμάτι που λείπει απ’ το σπασμένο καθρέφτη, στο λιμάνι φωτιά, τον ήλιο πάλι να πέφτει




Φθινόπωρο

Αλεξάνδρεια - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ (1996)
Στίχοι: Βρε γιασαλάμ πού να το φανταστώ τόσο γλυκό το φθινόπωρο αυτότούτος ο ουρανός ο φθινοπωρινός είναι ο αυθεντικός ο Αλεξανδρινός 

Τα Χέρια - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1970)
Στίχοι: Καινούριο φθινόπωρο κι ακόμα να βγεις σαν άσπρο χρυσάνθεμο στη φλούδα της γης να βγεις να μου πεις αν καρτερείς να ξαναρθώ στα χέρια σου αγάπη μου για να ζεσταθώ

Φθινόπωρο - ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1992)
Στίχοι

Φύλλα Φθινοπωρινά - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ (1971), ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ (1976)
Στίχοι




Χειμώνας

Αλεξανδρούπολη Μεριά - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (2003)
Στίχοι: Αλεξανδρούπολη μεριά, βαρύς χειμώνας

Αν Είναι Να Κολαστώ - ΣΟΦΙΑ ΒΟΣΣΟΥ (1990)
Στίχοι: Χίλια χρώματα βάφω την πόλη Έχω ανθίσει χειμώνα καιρό Στο κορμί μου χορεύουν διαβόλοι Που σου μοιάζουν μωρό μου γλυκό

Ανεμώνα - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ (1995)
Στίχοι: Τα όνειρά μου σαν τα πέταλα μιας ανεμώνας που τη σκόρπισες φυσώντας σαν να’σουν χειμώνας

Για Σένανε Φοβάμαι - ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ (2002)
Στίχοι: Και δε φοβάμαι αυτό το άδειο μου το σώμα μου Που μόλις φύγεις θα κοπεί σε δυο κομμάτια Δε λογαριάζω το δικό μου το χειμώνα Για σένανε φοβάμαι

Δώσ' Μου Το Ψέμα Σου - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ (1989)
Στίχοι: Μέσα στο χειμώνα φέρε μου το φως που έσβηνε απ’ τα μάτια μου του φόβου τις σκιές

Έλα Μου Κοπέλα Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1988)
Στίχοι: Τι χειμώνας βαρύς έλα απόψε νωρίς έλα απόψε νωρίς νωρίς και στο πείσμα το κουτό μην προχωρείς

Εμείς Φοράμε Το Χειμώνα Ανοιξιάτικα - ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ (ESC entry for Hellas1996)
Στίχοι

Ένα Τραγούδι Για Το Χειμώνα - ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ (1984)
Στίχοι

Ένα Χειμωνιατικο Πρωϊ - ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ (1989)
Στίχοι

Η Εικόνα Του Χειμώνα - ΠΥΞ ΛΑΞ (1993)
Στίχοι

Η Νήσος Των Αζορών - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ & ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ (1961 / OST Έκλεψα Τη Γυναίκα Μου1964)
Στίχοι: Αλλά φθάσαντος χειμώνος και μη φθάνοντος βαπόρι απεβίωσεν ο νέος και απέθανεν η κόρη

Θα Περιμένω - C:REAL (2003)
Στίχοι: Θα περιμένω, χειμώνας θα ντυθώ στο γκρίζο θα χαθώ, μέχρι να φέρεις καλοκαίρι

Κάνε Το Χειμώνα Καλοκαίρι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ (2008)
Στίχοι

Μικρή Πτητική Θεολογία - ΑΛΚΙΝΟΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ (2003)
Στίχοι: Είναι που τώρα τα πουλιά, τώρα τα χελιδόνια αποδημήσαν στ’ ουρανού τη μέσα γειτονιά. Τώρα ο Χειμώνας θα κρατήσει χίλια χρόνια μέχρι στης Άνοιξης να λιώσει τη φωλιά

Μοιάζεις Και Συ Σαν Θάλασσα - ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ feat. ΤΡΙΟ ΜΠΕΛΚΑΝΤΟ (1960), ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ feat. ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ (1960)
Στίχοι: Με τέτοια βαρυχειμωνιά και με φουρτούνα στην καρδιά το κύμα σε το κύμα σε τυλίγει κι αν κάνει η βάρκα σου νερά τότε την κάθε σου χαρά η θάλασσα η θάλασσα την πνίγει

Μπλε Χειμώνας - ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΝΑ (1998)
Στίχοι

Νωρίς - ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ feat. ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ (1999)
Στίχοι: Κλείνουνε τα μάτια μου, πού είν’ το λεωφορείο; Χθες πάλι ξενύχτησα στο Φιλάθλων Καφενείο Σταμάτα, οδηγέ! Τι πάει να πει το επόμενο;! Από ‘μένα ζείτε, ρε, τον απλό τον εργαζόμενο! Αν δεν πληρώσω για ταξί, πάλι θα είμαι ο φταίχτης και αν μ’ απολύσει ο γέρος, θα γενώ (γίνω) ρακοσυλλέκτης. Να τ’ άλλο λεωφορείο! Τώρα θα σταματήσεις; Σιγά, κυρία μου, θ’ ανέβεις! Κάτσε! Θα με πατήσεις! Έ ρε, μασχαλίλα... καλοκαίρι και χειμώνα, καλά, δεν τους μίλησε κανείς για το Rexona;

Ο Άνθρωπός Μου - ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ (1956), ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1980)
Στίχοι: Χρόνια και χρόνια με τυραννάει κι ούτε μια στάλα δεν με πονάει γιατί; Και ζω κοντά του μες τη μιζέρια χειμώνες τώρα και καλοκαίρια γιατί;

Ο Καλογιάννης - ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΜΠΙΟΣ feat. ΜΠΑΜΠΗΣ ΣΤΟΚΑΣ σε ποίηση ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΡΟΣΙΝΗ (2017)
ΣτίχοιΧειμώνιασε και φεύγουν τα πουλιά γοργός ο γερανός τα πελαγώνει κι η φλύαρη χελιδονοφωλιά χορτάριασε παντέρημη και μόνη. Του σπίνου χάθηκε η γλυκιά λαλιά , φοβήθηκε ο μελισσουργός το χιόνι  κι η σουσουράδα κάτω στην ακρογιαλιά δεν τρέχει , δεν πηδά , δεν καμαρώνει . Στης λυγαριάς τ’ ολόξερο κλαδί , του φθινοπώρου φτωχικό παιδί, ο καλογιάννης πρόσχαρος προβάλλει. Με λόγια σιγαλά και ταπεινά, μικρός προφήτης φτερωτός μηνά, την Άνοιξη  που θα γυρίσει πάλι

Πάει Ο Καιρός - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1965)
Στίχοι: Ήρθανε νύχτες και βροχές και χειμωνιάσαν οι ψυχές και στο βαθύ το σκοτάδι έχει σταθεί ένα παιδί να ζεσταθεί

Σαν Τον Καραγκιόζη - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1974 η αυθεντική / η live  εκτέλεση είναι από το "Κύτταρο", Ηπείρου & Αχαρνών)
Στίχοι live: Σαν σκιές γλιστρούν λόγια και εικόνες Κάρα σκουπιδιάρικα, φεύγουν οι χειμώνες

Ταξίδι Στ' Ονειρο - ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΕΣ (1990)
Στίχοι: Τα φιλιά σου διαβατήριο του ονείρου εισιτήριο κι αν Χειμώνας πλησιάζει δεν με νοιάζει

Τίποτα - ΗΡΩ (1999)
Στίχοι: Κραγιόν, μακιγιάζ στον καθρέφτη ομορφαίνω το χρόνο τον ψεύτη Πώς πέρασαν τόσοι χειμώνες για σένα

Το Νερό Που Κυλάει - ΤΑ ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ (1993)
Στίχος: σαν τα πουλιά το χειμώνα χάνονται

Υπόγειο - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ (1985)
Στίχοι: Σ’ έκρυψε στο φουστάνι της η μαραμένη κοπέλα πέντε χειμώνες σ’ έθαψαν σε χιόνι λασπερό

Χειμώνας Είναι - ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ feat. ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ (2001)
Στίχοι




Τα πάντα όλα

Κάπου Θα Συναντηθούμε - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΛΙΩΚΑΣ feat. ΓΛΥΚΕΡΙΑ (1990)
Στίχοι: Μάϊο, Αύγουστο, Δεκέμβριο

Χωρίς το Μωρό Μου - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (2000)
ΣτίχοιΆνοιξη, χειμώνα, καλοκαίρι φθινόπωρο Με το βλέμμα πάντα καρφωμένο στο κενό Δε με νοιάζει τίποτα για όλα αδιαφορώ, αδιαφορώ... Μάιο, Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο, Μοιάζει η ζωή μου με αστείο άνοστο,


1 comment:

LefterisLalos said...


Οι επιλογές της Έλενας Λεμονίδου στον FM 100, στην εκπομπή της "Τα Κυριακάτικα", στις 23 Μαΐου 2021 (11:00 - 11:54)

Τραγούδια που αναφέρονται στον Μάη:

01. Άνοιξε Το Παράθυρο - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ (OST Ένας Νομοταγής Πολίτης, 1974)
Στίχοι: Ερρίκος Θαλασσινός

02. Είχες & Τι Δεν Είχες - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΛΗΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1977)
Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος

03. Μάης - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΕΤΣΙΚΑΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1972)
Στίχοι: Μιχάλης Φακίνος

04. Βγήκε Ο Καλός Με Την Καλή - ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΠΑΚΙΡΤΖΗΣ (1988)
Στίχοι: Βασίλης Ρώτας

05. Μάη Μου Με Τα Λουλούδια - ΓΛΥΚΕΡΙΑ (1989)
Παραδοσιακό

06. Ο Μάης Έχει Μυστικά - ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ (2006)
Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης

07. Κίνησε Ο Μάης Για Ναρθεί - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ (1975)
Στίχοι: Φώντας Λαδής

08. Ο Γελαστός Ο Μάης - ΛΙΝΟΣ ΚΌΚΟΤΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1971)
Στίχοι: Βαρβάρα Τσιμπούλη

09. Κι Είναι Ο Μάης - ΑΡΓΥΡΗΣ ΚΟΥΝΑΔΗΣ feat. ΛΗΔΑ ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗ (1975)
Στίχοι: Γιώργος Καλαμαριώτης

10. Το Τραγούδι Του Αρχιπελάγους - ΗΛΙΑΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1984)
Ποίηση: Οδυσσέας Ελύτης

11. Σ'αγαπώ - ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΚΑΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ & ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ (1984)
Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος

12. Μάης - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΜΠΗΣ feat. ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΙΟΛΑΡΗΣ (1972)
Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

13. Θα'ρθει Ποτέ Μια Κυριακή - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΑΛΕΚΑ ΜΑΒΙΛΗ (1969)
Στίχοι: Κώστας Κωτούλας

14. Κάθε Μάρτη, Κάθε Απρίλη, Κάθε Μάη - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΛΕΖΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1970)
Στίχοι: Διονύσης Τζεφρώνης

15. Απρίλη Μου - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1962)
Στίχοι: Μίκης

+

19. Κορίτσι Κυριακάτικο - ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1975)
Ποίηση: Νίκος Γκάτσος