Thursday, May 23, 2019

Ο Καημός σε τραγούδια


Στίχοι: Δεν ξέρω τι με πιάνει αγόρι μου καθώς η νύχτα πλησιάζει καημός που την ημέρα χάνεται μόλις νυχτώνει μ’ αγκαλιάζει Αγόρι μου

Άκρη Δεν Έχει Ο Ουρανός - ΝΟΤΗΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ (1964)
Στίχοι: Τέλος δεν έχει ο καημός, το χαμόγελο θλίψη

Αύγουστος - ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1984)
Στίχοι: Σ’ αγαπάω μα δεν έχω μιλιά να στο πω κι αυτό είναι ένας καημός αβάσταχτος λιώνω στον πόνο γιατί νιώθω κι εγώ ο δρόμος που τραβάμε είναι αδιάβατος κουράγιο θα περάσει θα μου πεις

Βράχο Βράχο Τον Καϋμό Μου - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ & ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1961)
Στίχοι: Είναι βαριά η μοναξιά είναι πικρά τα βράχια παράπονο η θάλασσα και μου ‘πνιξε τα μάτια Βράχο βράχο τον καημό μου τον μετράω και πονώ κι είναι το παράπονό μου πότε μάνα θα σε δω Πάρε με θάλασσα πικρή πάρε με στα φτερά σου πάρε με στο γαλάζιο σου στη δροσερή καρδιά σου

Βρέχει Στη Φτωχογειτονιά - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (OST Συνοικία Το Όνειρο, 1961)
Στίχοι: Μικρά κι ανήλιαγα στενά και σπίτια χαμηλά μου βρέχει στη φτωχογειτονιά βρέχει και στην καρδιά μου Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά π’ άναψες τον καημό μου είσαι μικρός και δε χωράς τον αναστεναγμό μου Οι συμφορές αμέτρητες, δεν έχει ο κόσμος άλλες φεύγουν οι μέρες μου βαριά σαν της βροχής τις στάλες

Στίχοι: Για πάντα μαζί, για πάντα μαζί σ’ αυτό τ’ ανηφόρι που λέμε ζωή, για πάντα μαζί κι αν έρθουν καημοί μαζί θα μας βρούνε, για πάντα μαζί.

Για Τα Μάτια Του Κόσμου - ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ (1992)
Στίχοι: Μα όταν πονέσεις και κλάψεις μια μέρα που δε θα το `θελα ποτέ, ποτέ αυτό στα χέρια του κόσμου να βάλεις την βέρα να μοιραστείτε τον καημό

Δέκα Παλληκάρια - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1970)
Στίχοι: Έβαλα ένα βόλι στο καριόφιλο κι έριξα τη νύχτα να φωτίσει κι είπα να φωνάξουν το Θεόφιλο τον καημό μας για να ζωγραφίσει

Δεν Θέλω Την Συμπόνια Κανενός - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ (1967)
Στίχοι: Την ώρα που ξεχείλισε ο πόνος την ώρα που με πνίγει ο καημός αυτήν την ώρα θέλω να `μαι μόνος δεν θέλω την συμπόνια κανενός

Δυο Καρδιές - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1975)
Στίχοι: Έχω μονάχα μια καρδιά και πως να τη μοιράσω Από τον ένα τον καημό στον άλλο να περάσω

Εγώ Δεν Ήμουνα Αλήτης - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΛΑΖΟΣ (1986)
Στίχοι: Χωρίς φτερά μες στη ζωή απ’ το μηδέν ξεκίνησα. Εγώ την πίκρα, τον καημό στο στόμα σου τα φίλησα

Εγώ Χτυπώ Την Πόρτα Σου - ΡΟΥΛΑ ΚΑΛΑΚΗ feat. ΤΑΚΗΣ ΚΑΡΑΟΛΗΣ (1965)
Στίχοι: "Μπαμπά, μπαμπάκα!". "Ορίστε παιδί μου". "Κάποιος χτυπάει την πόρτα". "Ποιος, ποιος είναι...;" "Εγώ χτυπώ την πόρτα σου, η αγάπη σου η χαμένη. κατάλαβα τι άξιζες κι ήρθα μετανιωμένη". "Τώρα που ξαναγύρισες εγώ έχω παντρευτεί έχασα τη γυναίκα μου και μ’ άφησε παιδί". "Λυπάμαι για τον πόνο σου και για τη συμφορά σου, μα εγώ θα δώσω τη χαρά στη θλιβερή καρδιά σου". "Έχω παιδί και δεν μπορώ, όχι πως δε σε θέλω, για μένα είναι αίμα μου αλλά για σένα ξένο". "Σαν μάνα και καλύτερα θα μείνω στο παιδί σου και το δικό σου τον καημό θα μοιραστώ μαζί σου".

Είπαμε Να Μη Χαθούμε - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1986)
Στίχοι: Είπαμε να μη χαθούμε κι ανταλλάξαμε αριθμούς. Μες στο πλήθος τι να πούμε για λαχτάρες και καημούς;

Είσαι Η Πρέβεζα Και Το Κιλκίς - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ (1977)
Στίχοι: ο καημός που πέταξε σαν το πουλί

Ελλάδα (Λένγκω, Λένγκω) - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1975)
Στίχοι: Κι αν θέλω τώρα να ακούγεται η φωνή μου με πιάνει τρόμος από ίσκιους μακρινούς χρυσάφι μοιάζει η συντροφιά σου στη ζωή μου κι η ομορφιά σου μου γιατρεύει τους καημούς

Έξω Ντέρτια Και Καημοί - ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1961)
Στίχοι: Έξω ντέρτια και καημοί θέλω απόψε να γλεντήσω Της αγάπης τη φωτιά μέσα στο κρασί να σβήσω Αχ, έλα, έλα, έλα στη γλυκιά αγκαλιά μου να γλυκάνεις την καρδιά μου Ξαναγύρισε κοντά μου, βάι βάι βάι

Έρωτα Μου Αγιάτρευτε - ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ (1980)
Στίχοι: Έρωτά μου αγιάτρευτε και καημέ μου μεγάλε ιστορία μου όμορφη της ζωής μου φινάλε

ΣτίχοιΚαημός αλήθεια να περνώ του έρωτα πάλι το στενό ώσπου να πέσει η σκοτεινιά μια μέρα του θανάτου.

Η Νύχτα Μυρίζει Γιασεμί - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (1982)
Στίχοι: Τώρα τι να σου πω; Φταίω, που σ’ αγαπώ! Τ’ άστρα χίλιοι καημοί κι η νύχτα μυρίζει γιασεμί.

Η Σμύρνη - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ & ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1972)
Στίχοι: Η Σμύρνη μάνα καίγεται καίγεται και το βιος μας ο πόνος μας δε λέγεται δε γράφεται ο καημός μας

Ήθελα Να'μουνα Πουλί - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ (1971)
Στίχοι: Ήθελα να `μουν σύννεφο τον κόσμο να γυρίζω κι όταν σε καίει ένας καημός εγώ να σε δροσίζω

Θα Κλείσω Τα Μάτια (2η εκτέλεση) - ΑΚΗΣ ΠΑΝΟΥ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1971)
Στίχοι: Σε πότισα το πιο γλυκό μου δάκρυ με πότισες τον πιο γλυκό καημό σε άγγιξα στου ονείρου μου την άκρη και στράγγιξα τον πρώτο στεναγμό
΄
Στίχοι: Έχω έναν καημό που με τρώει γλυκά και με λιώνει έχω ένα καημό θα `ρθω να στον πω αδερφή μου εσύ θάλασσα που σ’ αγαπώ

Θεσσαλονίκη Σαββατόβραδο & Απρίλης - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1981)
Στίχοι: Θεσσαλονίκη, Σαββατόβραδο κι Απρίλης και να μου δίνεις τον καημό μ’ απλοχεριά, σε κάποια απόμερη γωνιά της Νέας Κρήνης με το juke-box να με γυρίζεις στα παλιά

Καημέ Του Κόσμου - ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1988)
Στίχοι

Κάθε Λιμάνι Και Καϋμός - ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ feat. ΡΙΑ ΚΟΥΡΤΗ (OST Το Κάθαρμα, 1963)
Στίχοι: Κάθε λιμάνι και καημός κάθε καημός και δάκρυ κι είναι η ζωή του καθενός θάλασσα δίχως άκρη

Κάποιες Φορές - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1995)
Στίχοι: Κάποιες φορές κλείνομαι μέσα στον καημό κάποιες βραδιές τότε μονάχος που τα πίνω

Καϋμός - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1962)
Στίχοι

Κι Έλεγες - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1980)
Στίχοι: Πόσες μέρες, πόσες νύχτες, πόσες Κυριακές στέναζε η κάμαρά μας απ’ τις αγκαλιές και χαμήλωνε το φως και μας έλιων’ ο καημός και σταμάταγε το χρόνο κι ο Θεός. Κι έλεγες η αγάπη μας θα ζήσει κι έλεγες μέχρι η γη να σταματήσει κι έλεγες δε θα σ’ αρνηθώ ποτέ μου κι έλεγες, τι δεν έλεγες Χριστέ μου κι έλεγες. Γέμιζαν τα δυο σου μάτια δάκρυα από χαρά κι όλο φτιάχναμε παλάτια κι όνειρα τρελά και χαμήλωνε το φως και μας έλιων’ ο καημός και σταμάταγε το χρόνο κι ο Θεός

Μ'αγαπούσες - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1978)
Στίχοι: Μη μιλάς για ενθύμια, δε γυρνώ πάλι πίσω. Μη μιλάς για παράδεισους που ποτέ δε με πήγες να δω. Δεν μπορώ την αγάπη μου στα συντρίμμια ν’ αφήσω. Η καρδιά μου κουράστηκε μια ζωή στο δικό σου καημό

Μα Που Να Πάω - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (1999)
Στίχοι: Μα εσύ δεν ήσουν εκεί μιλούσα μόνος στη σιωπή με τον καημό μου

Μια Φορά Θυμάμαι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΑΡΛΕΤΑ (1966), ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1967)
Στίχοι: Πέτρωσ’ η φωνή και πώς να κλάψει που ’φυγες εσύ έχουν ανάψει χίλιοι καημοί

Να Διώξω Τα Σύννεφα - ΚΑΙΤΗ ΧΩΜΑΤΑ (1967)
Στίχοι: Να διώξω τα σύννεφα θα γίνω αγέρι να φέγγω στο δρόμο σου θα γίνω αστέρι κι αν πάλι τ’ απόβραδο καημό θα μου φέρει θα μείνω στο δρόμο σου να γίνω φωτιά... Της νύχτας κυλάνε οι ώρες τον ύπνο μου πήρε η βροχή μη χάθηκες σ’ άγνωστες χώρες μη σ’ έδεσαν ξένοι καημοί

Νάχα Τη Δύναμη - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΛΕΖΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1968)
Στίχοι: Χωρίς το σύννεφο βροχή δεν κατεβαίνει ούτε το δάκρυ χωρίς καημό χωρίς τον άνεμο τα δέντρα δε λυγάνε δε σταματάν οι πίκρες δίχως γυρισμό

Νύχτα Θεά - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (OST ... Ύστερα Ήρθαν Οι Μέλισσες, 2000)
Στίχοι: Νύχτα, ψυχή μου, ανέβα, νύχτα, θεά, απ' του λαιμού τη φλέβα, νύχτα, θεά, να λυώνουνε οι άντρες όλοι, για 'μέ, νύχτα, φεύγα, μη μ' ανάβεις, καημέ.

Νυχτώθηκα Στην Πόρτα Σου - ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1972)
Στίχοι: Προσευχητάρι σ’ έχω κι Ευαγγέλιο και στην καρδιά μου σού 'χτισα βωμό μα συ φαρμάκι μου `κανες το γέλιο και την ζωή μου γέμισες καημό

Ξεγελώ Τον Καθένα - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1981)
Στίχοι: Ξεγελώ λοιπόν τον καθένα πως καημό δεν έχω κανέναν αχ καρδιά μου πώς να σε πείσω πως δε θα γυρίσει πίσω

Ξημέρωμα 1ης Ιανουαρίου 2.000 μ.Χ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ & ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΙΔΑΚΗΣ (1993)
Στίχοι: Λευκό πανάκι η καρδιά και το κορμάκι μου μπροστά γυμνό σε μια γοργόνα. Καπετάνιος ο καημός, δύσκολος καιρός...

Ξημερώματα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ feat. ΒΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1965)
Στίχοι: Κοντά στα ξημερώματα, κοντά στα ξημερώματα Και πριν να βγει ο ήλιος Την πόρτα μου εχτύπησε, την πόρτα μου εχτύπησε Ένας χαμένος φίλος Που ήσουν φίλε κι άργησες, που ήσουν φίλε κι άργησες Τα χρόνια έχουν φύγει Η πόρτα που σου άνοιξα, η πόρτα που σου άνοιξα Χίλιες πληγές μ’ ανοίγει Κάθε ρυτίδα σου καημός, κάθε ρυτίδα σου καημός Κάθε ματιά σου πόνος Και στα λευκά σου τα μαλλιά, και στα λευκά σου τα μαλλιά Του χωρισμού ο χρόνος

Πυρετός (Κάθε Γνωριμία) - ΑΚΗΣ ΠΑΝΟΥ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1971)
Στίχοι: Στη ζωή μου καθεμία καθεμία γνωριμία μια γλυκιά λιποθυμία, μια παγίδα του καημού. Κάθε νέα γνωριμία όνειρα με συντομία κι ένα βήμα καθεμία προς τα χείλη του γκρεμού

Ο Φαντάρος - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1979)
Στίχοι: Η πόλη σαν τη γόησσα σαν την παλιά αρχόντισσα ανάβει τα κολιέ της. Μα σαν τον φέρνει στα στενά τον κουβεντιάζει η μοναξιά, τον παίρνει αγκαζέ της. Οι δρόμοι τον κουράσανε, παράπονα τον πιάσανε, στο ταβερνάκι μπαίνει. Κάποιον να βρει για ένα πιοτό, να ’χουν τον ίδιο τον καημό, μαζί να δουν πού βγαίνει

Οι Μάγκες Δεν Υπάρχουν Πια - ΝΙΚΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ feat. ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1979), ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1982)
Στίχοι: Μεγάλωσε ο μπαγλαμάς κι έγινε σαν βαπόρι, παλιοί καημοί στ’ αμπάρι του στο πουθενά η πλώρη

Όνειρο Δεμένο - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ & ΡΙΑ ΚΟΥΡΤΗ (OST Λόλα, 1964)
Στίχοι: Στην αγάπη μου έστησαν καρτέρι κι από τ’ άστρα κλέψανε το φως άστραψε στην νύχτα το μαχαίρι κι ο καημός μου γίνηκε αδελφός

Σ'αγαπάω Πολύ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΟΛΑΖΟΣ (1983)
Στίχοι: Νύχτα κι ο καημός μού σφίγγει την ψυχή. Σ’ αγαπάω πολύ. Θεέ μου, τι να πω ετούτη τη στιγμή; Σ’ αγαπάω πολύ.

Στο Μυαλό Μου Είσαι - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ (1994)
Στίχοι: Η σκιά μου είσαι, αυτή που χρόνια Τώρα κυνηγάω, ο καημός μου είσαι

Τα Κορίτσια Ξενυχτάνε - ΑΛΕΞΙΑ (1987)
Στίχοι: Κάθε βράδυ στα μπαράκια με τσιγάρο και ποτό βόλτα βγάζουν τα μεράκια τη χαρά ή τον καημό

Το Περιστέρι - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ (OST Η Κόρη Μου Η Σοσιαλίστρια, 1966)
Στίχοι: Η ελπίδα μου η μόνη ο καημός μου ο κρυφός ήταν ένα χελιδόνι μέσα στο γαλάζιο φως Τώρα έρχονται τα χιόνια με τη γκρίζα συννεφιά φεύγουν και τα χελιδόνια κι είμαι δίχως συντροφιά

Τρικυμία Στην Καρδιά Μου - ΤHE IDOLS (1968)
Στίχοι: σαν της θάλασσας το κύμα με χτυπάνε οι καημοί

Χάθηκε Το Φεγγάρι - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (OST Λόλα1964)
ΣτίχοιΚαημός και πόθος μου κρυφός η νύκτα τον τυλίγει και τη φωνή μου πνίγει ο πόνος μου 'γινε αδελφός




Ειδική περίπτωση (ντέρτι, σεκλέτι):

Αντιλαλούνε Τα Βουνά - ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ (1973)
Στίχοι: Εμπάφιασ’ απ’ τα ντέρτια μου κι απ’ τα πολλά σεκλέτια μου κουράγιο είχα στη ζωή, μα τώρα που σε χάνω θα είναι προτιμότερο για μένα να πεθάνω

Στίχοι: Εβίβα ρεμπέτες εβίβα παιδιά μες τη ρεμπέτικη τούτη βραδιά παίξε μπουζούκι μου κι όχι πολλά λίγα χρόνια και καλά... Στης ταβέρνας τη γωνιά αράζω κάθε βράδυ μοναχός με μπουζουκομπαγλαμά ξεχνάω κάθε ντέρτι ντέρτι ο φτωχός


No comments: