Friday, May 10, 2019

Σ' αγαπώ


Αβάσταχτο Να Σ΄Αγαπώ - ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΕΟΝΤΗΣ feat. ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ (1974)
Στίχοι

Αγάπα Με - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1977)
Στίχοι: Αγάπα με, μ’ όλα τα λάθη πού `χω κάνει, κράτα με. Ένοχος είμαι απέναντί σου τά’ παμε, μα σ’ αγαπώ

Αγάπη Μου - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ (OST Φαίδρα1962)
Στίχοι: Θα σ’ αγαπώ, θα ζω μες στο τραγούδι θα μ’ αγαπάς, θα ζεις με τα πουλιά θα σ’ αγαπώ, θα γίνουμε τραγούδι θα μ’ αγαπάς, θα γίνουμε πουλιά.

Άγγελέ Μου, Τύραννέ Μου - ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΤΟΔΙΠΛΩΜΕΝΟΣ (1993)
Στίχοι: Άγγελέ μου, τύραννέ μου σ’ αγαπάω κάθε νύχτα, κάθε ώρα πιο πολύ Άγγελέ μου, τύραννέ μου σε κοιτάω και στα μάτια σου διαβάζω τη ζωή

Αμετανόητα Τρελλός - ΡΙΦΙΦΙ (1991)
Στίχοι: Αμετανόητα τρελός και ασυγχώρητα μικρός που δεν μπορώ να σε προφτάσω για να σου πω πως σ’ αγαπώ

Αν - ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ & ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΟΠΑΖΗ (1995)
Στίχοι: Αν είσαι πάθος μου αν είσαι τρέλα μου άσε με να τρελαθώ Αν είσαι λάθος μου αν είσαι έννοια μου άσε με να σ’ αγαπώ

Αν Είναι Η Αγάπη Αμαρτία - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ (1974)
Στίχοι: Αν είναι η αγάπη αμαρτία θα βγω να το φωνάξω με λατρεία θα βγω να το φωνάξω να το πω πως είμαι αμαρτωλή που σ’ αγαπώ

Αναπτήρας - ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ (2008)
Στίχοι: Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ μες στη φλόγα αυτή που τρέμει. Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ με την καρδιά μου αναμμένη.

Άννα - 2002 GR (1982)
Στίχοι: μες στης μουσικής τον ήχο μέσα στο πιοτό έγραψα δειλά στον τοίχο Άννα πόσο σ’ αγαπώ

Απορώ Αν Αισθάνεσαι Τύψεις - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1996)
Στίχοι: Μου είπαν για σένα πως κρύβεις κινδύνους,μα εγώ δεν τρομάζω δεν είμαι από `κεινους,εγώ σ’ αγαπάω και δε σε αφήνω,απλά σε κοιτάω απλά σε κοιτάω

Απόψε Λέω Να Μην Κοιμηθούμε - ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΕΣ (1987)
Στίχοι: Απόψε και με λίγη φαντασία θα μοιάζει με φιλμάκι γαλλικό χρειάζεται αυτή η διαδικασία μήπως μπορέσω και σου πω το σ’ αγαπώ

Αύγουστος - ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1984)
ΣτίχοιΣ’ αγαπάω μα δεν έχω μιλιά να στο πω κι αυτό είναι ένας καημός αβάσταχτος λιώνω στον πόνο γιατί νιώθω κι εγώ ο δρόμος που τραβάμε είναι αδιάβατος κουράγιο θα περάσει θα μου πεις

Βαρυέμαι - ΝΙΚΙ ΓΙΑΚΟΒΛΕΦ feat. ΜΑΙΡΗ ΛΩ (1963)
Στίχοι: βαριέμαι, βαριέμαι να σ' αγαπώ... Αλλά μπορεί βαριέμαι πια να λέω, μες τη ζωή μου δεν έχω σκοπό Να αγαπώ τόσο βαθιά όσο να κλαίω Και να μου λες και να μου λες το σ' αγαπώ

Βλέπω Κάτι Όνειρα - ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ (1997)
Στίχοι: Μα βλέπω κάτι όνειρα που με τρομάζουν και ξυπνάω βλέπω κάτι όνειρα και βλέπω πόσο σ’ αγαπάω

Βραδινό Μπανάκι - ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΤΟΔΙΠΛΩΜΕΝΟΣ (1991)
Στίχοι: Πάνω στον αφρό, κάτω στο βυθό θα σου φωνάζω: Σ’ αγαπώ

Βρε Κουτό - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ & ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1996)
Στίχοι: Βρε κουτό, βρε κουτό, βρε κουτό, εγώ θέλω να σε δω ερωτευμένο. Βρε κουτό, βρε κουτό, βρε κουτό, αφού ξέρεις πως στ’ αλήθεια σ’ αγαπώ

Δε Μ'αγαπάς - ΣΟΦΙΑ ΒΟΣΣΟΥ feat. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΟΝΙΔΗΣ (1994)
Στίχοι: Εγώ σου μιλάω και συ ταξιδεύεις. Εγώ σ’ αγαπάω και συ με παιδεύεις. Γιατί; Εγώ σ’ αγαπάω μα δε με πιστεύεις. Εγώ σου μιλάω και συ με ζηλεύεις. Γιατί;

Δεν Είναι Έτσι Η Αγάπη - ΑΛΕΚΑ ΚΑΝΕΛΛΙΔΟΥ (1980)
Στίχοι: Μα δεν είναι έτσι η αγάπη κι αν δε μάθεις να κλαις "σ’ αγαπώ" να μη λες γιατί δεν είναι έτσι η αγάπη και χωρίς να πονάς δεν αγαπάς

Δεν Κοιμάμαι - ΑΝΤΥΠΑΣ (1994)
Στίχοι: Άραγε, άραγε ακόμα μ’ αγαπάς άραγε για μένα ξενυχτάς όπως εγώ που σ’ αγαπώ

Δεν Μπορούμε - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ feat ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ (1993)
Στίχοι: Δεν μπορείς, δεν μπορώ να μη σ `αγαπώ Μες το γέλιο σου κάνω βαρκάδα πήγαινε με απόψε αγκαλιά να δω σινεμά με μια πορτοκαλάδα

Δεν Ξέρω Πόσο Σ'αγαπώ - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1967)
Στίχοι

Δι'ευχών - ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΥΠΑΣ feat.  ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1992)
Στίχοι: Δι’ ευχών των αγίων που κλαις που μπορείς σ’ αγαπάω να λες Δι’ ευχών των αγίων κι αεί με Θεού πνοή

Δικαίωμα - ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1988)
Στίχοι: Και δικαίωμα δεν έχω πια να σ’ αγαπώ το στερέωμα της λογικής μου θαν’ αυτό

Εγώ Είμαι Εδώ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ (2003)
Στίχοι: Πέρασα απ’ το δρόμο που `χαμε βρεθεί Το μικρό μπαράκι είναι ακόμα εκεί Βρήκα και δυο καρδιές Στον πάγκο χαρακιές "Σ’ αγαπώ για πάντα" λέγανε κι αυτές

Εγώ Θα Σ'αγαπώ - ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΖΟΡΜΠΑΛΑ feat. ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ (1982)
Στίχοι

Είσαι Θεός - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1987)
Στίχοι: Βγήκε ο έρωτας σεργιάνι με το μπλε φουστάνι φανελάκι καλοκαιρινό που γράφει πάνω σ’ αγαπώ

Είσαι Παιδί Μου Πειρασμός - ΑΛΕΞΙΑ feat. ΒΛΑΣΗΣ ΜΠΟΝΑΤΣΟΣ (1993)
Στίχοι: θα σου το πω πόσο τρελά σ’ αγαπώ

Είσαι Το Ταίρι Μου - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ feat. ΠΑΣΧΑΛΗΣ (OST Είσαι Το Ταίρι Μου, 2001)
Στίχοι: Παρατράβηξε η άσκοπη αναζήτηση ψυχής παρακράτησε κι η όποια αμφισβήτηση ηθικής παραδίνομαι στη μοίρα μου που σ’ έφερε εδώ και μ’ αγαπάς και σ’ αγαπώ

Στίχοι: Έλα να μου πεις συγγνώμη που δεν ένιωσες ακόμη Πόσα βράδια μένω μόνη Πόσο σ’ αγαπώ

Έλα Μου - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ (1994)
Στίχοι: Έλα μου είναι ακίνδυνη η τρέλα μου έλα μου, έλα μου Έλα μου είναι ακίνδυνη η τρέλα μου Σ’ αγαπώ

Έλα Πάρε Μου Τη Λύπη - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΝΑΝΑ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ (1958)
Στίχοι: Τα γαρίφαλα σου μέτρα σ’ αγαπώ όσο κανείς κάνω την καρδιά μου πέτρα και προσμένω να φανείς

Ένα Τραγούδι Ακόμα - ΔΑΝΤΗΣ (2003)
Στίχοι: παράπονα σου κάνω τίποτα παραπάνω έτσι για να σου πω Θεέ μου πόσο σ'αγαπώ

Επειδή Σ'αγαπώ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ (1982)
Στίχοι

Εσύ - ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ feat. ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ (1964)
Στίχοι: Εσύ που τρελά μ’ αγαπούσες Εσύ για θυμήσου καλά Με λάτρευες και πέθαινες Σαν με γλυκοφιλούσες Και όμως όλα σβήσανε Μέσα σε μια βραδιά Στριφογυρίζω μες στο κρεβάτι Δεν κλείνω μάτι και ξαγρυπνώ Και τυραννιέμαι και αναρωτιέμαι Γιατί γιατί γιατί ακόμα σ’ αγαπώ

Εσύ Είσαι Η Αιτία - ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ feat. ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ (1960)
Στίχοι: Η μόνη μου λαχτάρα κι ευτυχία Και τ’ όνειρο μου φως μου είσαι εσύ Σε αγαπώ πως να στο πω καλέ μου πίσω έλα Μη με παρατάς και κάνω καμιά τρέλα

Έτσι Απλά Σ'αγαπώ - ΕΛΠΙΔΑ (1981)
Στίχοι

Στίχοι: Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά γυρνάς μεσ’ στο μυαλό μου και πονάω κι απόψε δεν κοιμήθηκα τα μάτια σου θυμήθηκα γύρνα πίσω σ’ αγαπάω

Η Αγάπη Σου Με Καίει (Il Est Comme Le Soleil) - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ (1979)
Στίχοι: Δες με για σένα πετάω, πετάω Δες με για σένα γελάω, γελάω κι όλα αυτά γιατί σ’ αγαπάω, σ’ αγαπάω Η αγάπη σου σαν τον ήλιο με καίει, σαν κρασί με μεθάει, σαν αγέρας με πάει, πόσα ακόμα μου λέει... Κι όταν είσαι μακριά, σαν παιδί σε ζητώ Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ τι άλλο πια να σου πω Δες πώς με λιώνει η λαχτάρα μου αυτή Λες κι η καρδιά μου έχει πάντα γιορτή κι όλα αυτά γιατί σ’ αγαπάω, σ’ αγαπάω

Η Νύχτα Μυρίζει Γιασεμί - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (1982)
Στίχοι: Ένας κόσμος τραγούδια, ένα δάσος "σ’ αγαπώ" μες στα μάτια σου παίζουνε κρυφτό.

Θα Σ'αγαπάω Θες Δε Θες - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (1997)
Στίχοι

Θα Σ'αγαπώ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1979)
Στίχοι

Καλησπέρα - ΑΝΤΥΠΑΣ (1991)
Στίχοι: Μωρό μου καλησπέρα Σε σκεφτόμουν όλη μέρα Πήρα να σου πω πόσο σ’ αγαπώ Και να σ’ αφήσω Αν σ’ ενοχλώ, αν σ’ ενοχλώ Πες μου το τηλέφωνο να κλείσω

Καλοκαιρινά Ραντεβού - ΔΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΟΙΚΙΕΣ (2001)
Στίχοι: Καλοκαιρινά ραντεβού πάνω στο σώμα σου καλοκαιρινά σ’ αγαπώ στην αμμουδιά

Κρήτη, Κέρκυρα & Νιό (Je T'aime Un Peu Trop) - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (1980)
Στίχοι: Καλοκαιράκι μου την αγαπώ Μα το μεράκι μου πώς να το πω Πες μου σ’ αγαπώ για να βγω Με μια βάρκα θαλασσιά Άστρο να σου βρω και σταυρό Απ’ τα δώδεκα νησιά

Κρουαζιέρα - ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ (1982)
Στίχοι: Α, α, κρουαζιέρα θα σε πάω A, α, γιατί σε νοιάζομαι και σ’ αγαπάω A, α, Mύκονο και Σαντορίνη A, α, σαν ερωτευμένοι πιγκουίνοι

Λέγε Ότι Θες - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1991)
Στίχοι: λέγε ό,τι θες, λέγε εγώ θα σ’ αγαπώ

Μα Τι Να Κάμω Σ'αγαπώ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΒΟΥΡΑΣ (1939)
Στίχοι

Μη Μου Μιλάς Για Καλοκαίρια - ΣΟΦΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ (1991)
Στίχοι: Αλλού εσύ, αλλού εγώ δεν έχω χρόνο να σε δω βρισκόμαστε μονάχα Κυριακές Και είναι τόσο ειρωνικό πως μ’ αγαπάς και σ’ αγαπώ μας το θυμίζουν κάποιες διακοπές

Μη Φοβάσαι - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (2004)
Στίχοι: Μια νύχτα θα ξυπνήσω θα καπνίσω "Σ’ αγαπάω" θα σου πώ μα θα κοιμάσαι το φόβο μου να νιώσεις να με ψάξεις, να με σώσεις "Είμ’ εδώ, κοντά σου είμαι, μη φοβάσαι" να μου πεις "Ειμ’ εδώ, κοντά σου είμαι, μη φοβάσαι"

Μίλα Μου - ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ feat. ΔΑΚΗΣ (1976), ΜΑΡΩ ΛΥΤΡΑ & ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΦΩΤΗΣ (2004)
ΣτίχοιΣ’ αγαπώ ναι σ’ αγαπώ μα ήσουν ήλιος λαμπερός και γω στο πλάι σου κερί πως να σταθώ Σ’ αγαπώ μα ήρθε η ώρα την αλήθεια να αντικρίσουμε σ’ αγαπώ η μοίρα θέλησε απόψε να χωρίσουμε σ’ αγαπώ χωρίς εσένα σκοτεινιάζει η πλάση γύρω μου σ’ αγαπώ μα αυτό δεν είναι αρκετό για να βαδίσουμε μαζί ευτυχισμένοι μια ολόκληρη ζω

Μου Θυμίζεις Τη Μάνα Μου - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ (1992)
Στίχοι: Μου θυμίζεις τη μάνα μου γι’ αυτό σε αγαπάω μου θυμίζεις τη μάνα μου φυλαχτό και σε φυλάω

Μούρη - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ (1992)
Στίχοι: Όλοι με περνάνε για τρελό γιατί κανένας πια δε λέει να καταλάβει τι περνώ. Λένε πως πηγαίνω στον γκρεμό και με τα ίδια μου τα χέρια ότι περνάω τη θηλιά στο λαιμό. Μπορεί να έχουν δίκιο, τι να πω; Εγώ σ’ αγαπώ

Μυστικέ Μου Έρωτα - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΝΙΣΗ (1982)
Στίχοι: Μια φωτιά μού καίει τα στήθια, μια φωτιά, την αλήθεια δεν τη λέω πουθενά και πονώ και πονώ. Μυστικέ μου έρωτα αχ, έρωτα, σ’ αγαπώ. Σ’ αγαπώ

Ναι - ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΤΟΔΙΠΛΩΜΕΝΟΣ feat. ΑΝΤΖΕΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (1992)
Στίχοι: Ναι στην αγάπη αυτή λέω ναι μη με κάνεις να κλάψω ποτέ ό,τι πέρασα, πέρασα φτάνει Ναι στην αγάπη αυτή λέω ναι από μένα μη φύγεις ποτέ (ΚΩΣΤΑΣ) Μ'αγαπάς (ΑΝΤΖΕΛΑ) Σ’ αγαπώ Και μου φτάνει

Στίχοι: Νά `μουνα Θεός για λίγο, απ’ το φόβο να ξεφύγω, να μπορώ να σου φωνάξω σ’ αγαπώ.... Πώς να σ’ αγγίξω πώς; Εγώ τόσο μικρός, σκιά στο σκαλοπάτι, το τίποτα απ’ το κάτι και όμως σ’ αγαπώ.

Ο Άγγελος Μου - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (2004)
Στίχοι: Κι όταν μου έστρεφες αργά το μαχαίρι κι όταν μου έπαιρνες γλυκά τη ζωή πάλι μια λέξη μοναχά σου `χα πει σ’ αγαπάω κι όπως παλεύαμε έτσι χέρι με χέρι κι όπως δεν είχα πια καρδιά να πιαστώ βρήκα και πάλι ένα τρόπο να πω σ’ αγαπάω

Ο Αράπης - ΣΑΚΗΣ ΜΠΟΥΛΑΣ (OST Τηλεκαννίβαλοι, 1986)
Στίχοι: Ναι μωρό μου όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο και αλλοπρόσαλλο να ξέρεις πως θα `μαι η μέλισσα και εσύ το μελίσσι που θα κατοικώ που και που γιατί σ’ αγαπώ

Ο Ωραίος & Η Ωραία - ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΚΑ & ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΦΕΤΖΟΠΟΥΛΟΣ (1994)
Στίχοι: Κι από τότε στρείδι μύδι βάλαμε και δαχτυλίδι κι όλοι λένε στην παρέα: "Ο ωραίος κι η ωραία". Κι από τότε χείλια χείλια σ’ αγαπώ κι είμαι στην τσίλια κι όλοι λένε στην παρέα: "Ο ωραίος κι η ωραία"

Οικογενειακή Υπόθεση - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (1997)
Στίχοι: Ρεφρέν (μαζί): Κάπου κάπου να μου γράφεις και μια κάρτα, το παρόν ποτέ δεν είναι αρκετό. Πριν τελειώσουμε, τελειώνει η τηλεκάρτα, δεν προφταίνω να σου πω πως σ’ αγαπώ.

Όλα Σ'αγαπάνε - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΟΝΙΔΗΣ (1992)
Στίχοι: Όλα σ’ αγαπάνε όπως σ’ αγαπώ, μες στις παραισθήσεις μ’ άφησες να ζω. Πόσο σ’ αγαπώ

Όσο Έχω Φωνή - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1980)
Στίχοι: Όσο έχω φωνή θα σ’ το τραγουδάω κι ότι λόγια να πω θα ’ναι σ’ αγαπάω. Όσο έχω φωνή θα σ’ το τραγουδάω, σ’ αγαπάω

Παράξενη Αγάπη - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ (1992)
Στίχοι: Μισώ αυτόν που αντικρίζεις Αν δεν είμαι εγώ Μισώ τον εαυτό μου γιατί σ’ αγαπώ

Ποιός (Como Yo Te Amo) - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΕΒΑΣ (1980)
Στίχοι: Παίρνεις τη χαρά μου, σβήνεις τα όνειρά μου κι αν σ’ αγαπώ, δε θα στο πω, τώρα πια είν’ αργά

Πόσο Σ'αγαπώ - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ (OST Η Αλίκη Δικτάτωρ, 1972)
Στίχοι

Πριν Το Χάραμμα Μονάχος - ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΜΟΣΧΟΝΑΣ feat. ΣΤΕΛΛΑΚΗΣ ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗΣ (1948)
Στίχοι: αν και άλλη μ’ είχε μπλέξει με καμώματα σ’ αγαπώ κι ήρθα κοντά σου πριν τα ξημερώματα

Σ'αγαπάω Και Σε Θέλω - ΒΙΚΥ ΚΑΡΑΤΖΟΓΛΟΥ (2019)
Στίχοι

Σ'αγαπάω, Μ'ακούς - ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΛΑΜΠΑΣΗΣ (1982)
Στίχοι


Σ'αγαπώ - ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ (1969)
Στίχοι

Σ'αγαπώ - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1974)
Στίχοι

Σ'αγαπώ - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ (OST Χτυποκάρδια Στο Θρανίο, 1963)
Στίχοι

Σ'αγαπώ - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ feat. ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1979)
Στίχοι

Σ'αγαπώ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1984)
Στίχοι

Σ'αγαπώ - ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΕΛΛΗ ΠΑΣΠΑΛΑ (1997)
Στίχοι

Σ'αγαπώ - ΜΑΡΙΑΝΤΑ ΠΙΕΡΙΔΗ (2002)
Στίχοι

Σ'αγαπώ - ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ & ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ (2002)
Στίχοι

Σ'αγαπώ - ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ & ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1984)
Στίχοι

Σ'αγαπώ - Σ'αγαπώ - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ (1970)
Στίχοι

Σ'αγαπώ, Να Προσέχεις - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1999)
Στίχοι

Σ'αγαπώ Σ'όλες Τις Γλώσσες - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΖΑΚΗΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ & ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΤΟΥΖΟΣ (OST Όταν Λείπει Η Γάτα, 1962)
Στίχοι

Σ'αγαπώ Σαν Αμαρτία - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1983)
Στίχοι

Σ'έβλεπα Στα Μάτια - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ feat. ΒΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1967)
Στίχοι: Πάλι την πόρτα μου θα χτυπάς μ’ αγαπάς, μ’ αγαπάς πάλι καρδούλα μου θα σ’ το πω σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ

Σ'ένα Χαρτάκι Έγραψα - ΒΑΛΑΝΤΗΣ (1999)
Στίχοι: Σ’ ένα χαρτάκι έγραψα "Σε σκέφτομαι, δεν έχω πού να πάω", γιατί ακόμα, γιατί ακόμα σ’ αγαπάω

Σαν Με Κοιτάς - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΡΤΗΣ (OST Εκείνο Το Καλοκαίρι1971)
Στίχοι: Και σ’ αγαπώ δεν έχω τίποτ’ άλλο, τίποτα να πω το καλοκαίρι αυτό θα σβήσω, θα χαθώ άσε με απλά να σ’ αγαπώ, να σ’ αγαπώ

Σκάσε - ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ (1990)
Στίχοι: Τα βάζω με τον εαυτό μου, που μία στιγμή δε σε ξεχνώ τρυπώνεις μέσα στο μυαλό μου, σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ

Σκέψου Καλά (Laura Non C'e) - ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΣΦΥΡΑΚΗΣ (1999)
Στίχοι: θ’ αφήσεις τα κλειδιά στην πόρτα, στο πάτωμα ένα δάκρυ τα όνειρά μας σε μιαν άκρη Μα όταν θα γυρίσεις δυστυχώς θα είμαι ένας άγνωστος γνωστός στο ίδιο το σκοτάδι θα σταθώ τα ίδια λόγια που είπες θα σου πω και σ’ αγαπώ

Σου Σφυρίζω - ΤΩΝΗΣ ΜΑΡΟΥΔΑΣ (1959)
Στίχοι: Σου σφυρίζω για να βγεις σου σφυρίζω και κρυφομουρμουρίζω σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ

Στέλλα Σ'αγαπάω... Τάκης - ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΟΥΡΚΟΓΙΩΡΓΗΣ (1990)
Στίχοι

Στο Γύρο Του Θανάτου - ΝΙΚΟΣ ΙΓΝΑΤΙΑΔΗΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1987)
Στίχοι: Μια Κυριακή στο Λούνα Παρκ και τα λαμπιόνια που γυρίζανε ψιθυρίζανε, σ’ αγαπώ... 

Στο Κάστρο Το Παλιό - ΠΕΤΡΟΣ ΓΑΪΤΑΝΟΣ (1992)
Στίχοι: Στο κάστρο το παλιό σε κάποιο τοίχο σου `χα γράψει "σ’ αγαπώ" το πιο γλυκό μου μήνυμα

Ταχεία - ΤΑΚΗΣ ΣΟΥΚΑΣ feat. ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ (1988)
Στίχοι: Κοίτα με στα μάτια και θα καταλάβεις όλα όσα θέλω να σου πω. Της χαράς το τρένο τρέχα να προλάβεις, πάνω το εισιτήριο γράφει "σ’ αγαπώ". Πάρε την ταχεία της καρδιάς μου και ξεκίνα στο δικό μου δρόμο να βρεθείς. Θα `ναι το ταξίδι που θα κάνεις από εκείνα που δε θα ξεχάσεις όσο ζεις. Της χαράς το τρένο τρέχα να προλάβεις πάνω το εισιτήριο γράφει "σ’ αγαπώ"

Τι Είν' Αυτό Που Το Λένε Αγάπη - ΤΑΚΗΣ ΜΩΡΑΚΗΣ feat. ΚΑΙΤΗ ΝΤΕΝΙΣ (1955)
Στίχοι: Τι είν’ αυτό που το λένε αγάπη τι είν’ αυτό, τι είν’αυτό που σε κάνει να λες το σκοπό σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ

Τι Έκανα Για Πάρτη Μου - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1993)
Στίχοι: Σκέφτηκα να ξεφυλλίσω τη ζωή, μα τι τα θες: με παράπονα γεμάτη κι υστερόγραφο οι χαρές. Έζησα κοντά σου χρόνια το πικρό σου "σ’ αγαπώ" κι άκου το παράπονό μου στο τραγούδι μου αυτ

Τι Να Σου Πω - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ (1986)
Στίχοι: Μα τι να πω στο περιθώριο που ζω φυλακισμένος το σ’ αγαπώ μοιάζει με λέξη που τη λέει μεθυσμένος

Το Ξέρω Είσαι Μόνη - ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ (1993)
Στίχοι: Το σπίτι στη σκόνη και γράφω παντού "σ’ αγαπώ" μωρό μου παλιώνει τ’ αντίο που είπα κι εγώ

Το Σ'αγαπώ Το Κρατάω Για Σένα - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1978)
Στίχοι

Το Τραγούδι Του Χάρη ΙΙ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ feat. ΧΑΡΗΣ ΒΑΡΘΑΚΟΥΡΗΣ (1995)
Στίχοι: Έρωτας είναι θαρρώ ό, τι ψάχνω σε σένα να βρω δύο σταγόνες ζωής, ένας τρόπος να πεις σ’ αγαπώ

Το Ωραιότερο Πλάσμα Του Κόσμου - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ (1994)
Στίχοι: Μείνε όπως είσαι, μην αλλάζεις τίποτα, εγώ έτσι σ’ αγαπάω

Τόσα Καλοκαίρια - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΔΑΚΗΣ (OST Γοργόνες & Μάγκες, 1968)
Στίχοι: Άπλωσες τα χέρια και γυρνούν τα καλοκαίρια και με φέρνουν να βρεθώ κοντά σου σε θέλω, σε θέλω, σ’ αγαπώ

Τρελλή Κι Αδέσποτη - ΝΙΚΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ feat. ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1978)
Στίχοι: Νιώθω ποια είσαι όταν λες το σ’ αγαπώ σαν μια βασίλισσα τσιγγάνα που περνάει και μπαίνει στις καρδιές σαν να `τανε μετρό που φωτισμένο βάζει μπρος και ξεκινάει

Τρένο - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (2003)
Στίχοι: Κι ήθελα τόσα να σου πω πως σ’ αγαπώ να σου φωνάξω, αχ να μπορούσα μια ζωή σε μια στιγμή να την αλλάξω, κι έγραψα το σ’ αγαπώ στο τζάμι και μόλις είδα που δάκρυσες, έτρεχε το δάκρυ μου ποτάμι γιατί καρδιά μου άργησες

Χίλια Περιστέρια - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ (1991)
Στίχοι: Και χίλια περιστέρια να σου φιλούν τα χέρια κι εγώ να σ’ αγαπώ

Χωρίς Εσένα - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ (1995)
Στίχοι: Τι να σου πω για να πιστέψεις πια σε μένα; Πως η ζωή μου εξαρτάται από σένα; Τι να πω; Πόσα ακόμα να σου πω; Πόσα ακόμα σ’ αγαπώ για να γυρίσεις πια σε μένα;

Στίχοι: Δε με χωράει το σ’ αγαπώ γι’ αυτό απόψε θα σου πω ti voglio bene



No comments: