Wednesday, May 1, 2019

Μουσικά όργανα σε τραγούδια


Ακορντεόν

Η Παναγία Των Πατησίων - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΓΙΑΝΝΑ ΚΑΤΣΑΓΙΩΡΓΗ (1982)
Στίχοι: Έπαιζε με ένα ακορντεόν σε μια μικρή ορχήστρα και με το ζόρι μ’ έβαλε να γίνω τραγουδίστρα

ΜιΡέΛα - ΜΙΡΕΛΑ ΠΑΧΟΥ (2014)
Στίχοι: Στο πάλκο γνωριστήκαμε σε κλασική ορχήστρα Βρεθήκαμε σε θέατρο, βρεθήκαμε σε πίστα Κιθάρα έπαιζε κ εγώ ακορντεόν και πιάνο Αυτός λιγάκι έντεχνος κ εγώ μία σοπράνο

Τ'ακορντεόν - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ (1974)
Στίχοι




Βιόλα

Αγάπη Καλοκαιρινή - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΘΑΝΟΣ ΚΑΛΛΙΡΗΣ (1996)
Στίχοι: Εμάς κανείς δε μας θυμάται μια αγάπη από ζάχαρη που τη βροχή φοβάται Εμείς χωρίς δοξάρι βιόλα δυο δέντρα φυλλοβόλα που ζουν μονάχα μια εποχή

Έτσι Μου Είπαν Να Σας Τα Πω (Καραϊσκάκης) - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (OST Οι Ιππείς Της Πύλου2011)
Στίχοι: Πες τους ρε φίλε Πανουργιά, (ορέ) έχω στον πούτσο μου βιολιά, έχω και τουμπερλέκια κι όπως γουστάρω τα βαρώ και σπάω τα ζεμπερέκια.




Βιολί

Άσε Τα Ψέματα - ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ feat. ΜΕΛΙΝΑ ΚΑΝΑ (1996)
Στίχοι: Έιιι! γεμάτο το δισάκι μου ψωμί τι, τι, τι.. τηλεπαιχνίδια κι ένα πλαστικό βιολί ωω, δεκάρα τσακιστή για το γαμπρό αα, πριν παντρευτείς να σε φιλήσω μια φορά

Γέλα Πουλί Μου - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ (1985)
Στίχοι: Μου φαίνεται σαν να `ναι χθες μα πάνε τόσα χρόνια που σαν βιολί το σώμα σου στα χέρια μου κρατούσα

Διδυμότειχο Blues - ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1991)
Στίχοι: Στη μετάθεσή μου στο τρελό βιολί μου στο βραχνό πρωινό μου στο έτσι αλλιώς κι αλλιώτικο μπρος στο Διδυμότειχο

Εσύ Δε Ζεις Πουθενά - ΜΠΛΕ (1996)
Στίχοι: Την εικόνα σου πιάνω να γλιστράει απαλά σε αόρατους χώρους με θεούς και βιολιά. Μ’ ακουμπάς τυχαία λες και δεν είσαι εσύ Η αγάπη σου φίδι, σε παρθένο νησί

Μαγκάβα Τουτ - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ feat. ΠΑΡΙΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ (1998)
Στίχοι: Θα ’μαι βιολί στο κλάμα σου

Νοιώθω Ενοχές - ΜΠΛΕ feat. ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥ (1996)
Στίχοι: Πάνω σε χορδές στάζουνε οι ήχοι δάκρυα βιολιού μια φωνή που πείθει μέσα στην σιωπή, σαξόφωνου βραχνάδα ύφεση ζωής, μια σβησμένη δάδα

Ο Τραμπαρίφας - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1980)
Στίχοι: Στα θαλασσινά μπαράκια μπίρες και καλαμαράκια, κιθάρεςντέφια και βιολιά και ξάπλες στην ακρογιαλιά

Σ'αναζητώ Στη Σαλονίκη - ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΚΑΣ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1992)
Στίχοι: Σ’ αναζητώ Σ’ αναζητώ στη Σαλονίκη ξημερώματα λείπει το βλέμμα σου απ’ της αυγής τα χρώματα σ’ αναζητώ σ’ αναζητώ μ’ ένα βιολί κι ένα φεγγάρι λείπει το όνειρο εσύ και το δοξάρι

Delenda Est (Ειρηνούλα Μου) - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ (1981)
Στίχοι: Θα σου πάρω βιολιά και ένα ντέφι γλυκό να σου παίζουν Ερηνούλα μου, Ερηνούλα μου




Ζουρνάς



Καλημέρα Ήλιε - ΜΑΝΟΣ ΛΟΪΖΟΣ feat. ΚΩΣΤΑΣ ΣΜΟΚΟΒΙΤΗΣ & ΑΛΕΚΑ ΑΛΙΜΠΕΡΤΗ (1973)
Στίχοι: Θα το μεθύσουμε τον ήλιο σίγουρα ναι, θα τον τρελάνουμε το φίλο σίγουρα ναι, με το νταούλι και με το ζουρνά, καλημέρα ήλιε καλημέρα




Κιθάρα

Αμετανόητα Τρελλός - ΡΙΦΙΦΙ (1991)
Στίχοι: Με μια κιθάρα θα σου παίξω τραγούδια αγάπης που σ’ αρέσουν κι όλες τις νότες μου θα βάλω τ’ άστρα για σένανε να κλέψουν

Διδυμότειχο Blues - ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1991)
Στίχοι: Διδυμότειχο blues με ξεκούρδιστη κιθάρα Διδυμότειχο blues η χαμένη μου πεντάρα Διδυμότειχο blues η λιγδιασμένη μου τσατσάρα τα βρεγμένα μου τσιγάρα σάπια φρούτα στα τελάρα

Η Νύχτα - ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (1986)
Στίχοι: Η νύχτα ξέρει και φοβάται, μας αγαπάει, μας λυπάται Μαζί μας πίνει, ξενυχτάει και το πρωί για ύπνο πάει Η νύχτα θέλει ν’ αγαπιέται και από έρωτα χτυπιέται Καπνίζει, βρίζει και διαβάζει, κλαίει σαν παιδί κι αναστενάζει Η νύχτα παίζει και κιθάρα και μένει πάντα από τσιγάρα

Κιθαρίστας Ή Ντράμμερ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ (1984)
Στίχοι

Κουτσή Κιθάρα - ΜΑΝΟΣ ΛΟΪΖΟΣ feat. ΔΩΡΑ ΣΙΤΖΑΝΗ & ΝΙΚΟΣ ΔΑΔΙΝΟΠΟΥΛΟΣ (OST Διακοπές Στην Κύπρο Μας, 1971), ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1980)
Στίχοι

Μανουέλα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1987)
Στίχοι: Και παίρνω την κιθάρα και παίζω με λαχτάρα αγάπη μου κακιά που `σαι γλυκιά σαν αμαρτία ο πόνος μου θα βγει με μια κραυγή με μια κραυγή

ΜιΡέΛα - ΜΙΡΕΛΑ ΠΑΧΟΥ (2014)
Στίχοι: Στο πάλκο γνωριστήκαμε σε κλασική ορχήστρα Βρεθήκαμε σε θέατρο, βρεθήκαμε σε πίστα Κιθάρα έπαιζε κ εγώ ακορντεόν και πιάνο Αυτός λιγάκι έντεχνος κ εγώ μία σοπράνο

Ο Τραμπαρίφας - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1980)
Στίχοι: Στα θαλασσινά μπαράκια μπίρες και καλαμαράκια, κιθάρεςντέφια και βιολιά και ξάπλες στην ακρογιαλιά

Στίχοι: Σκέφτηκες άραγε ποτές σ’ ένα σταθμό, σ’ ένα εξπρές πόσοι καημοί, πόσες χαρές πόσες λαχτάρες. Ένας πηγαίνει σε γιορτή άλλος την πίκρα πάει να βρει και οι τουρίστες στη γραμμή με τις κιθάρες.

Σε Ζητάω - Ο ΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΨΗΛΑ ΡΕΒΕΡ (1987)
Στίχοι: Σε συρμάτινες χορδές σε κιθάρες κλασικές Σε ζητάω

Στη Θάλασσα - ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥ (2002)
Στίχοι: Βούτηξα με μια κιθάρα στο διάστημα τα πρώτα τσιγάρα με φίλησες με φίλησες




Κλαρίνο

Γύφτισσα Τον Εβύζαξε - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1979)
Στίχοι: Δρόμος κι αγάπη η ζωή του, ζάλη γλυκιά κάθε φιλί του. Με το κλαρίνο μάζεψε τις πίκρες και τις πλάνεψε και περπατοπετά μ’ εμένα αγκαλιά

Ο Πλανητάρχης - ΤΑΣΟΣ ΜΠΟΥΓΑΣ (1998)
Στίχοι: Αμερικάνα όμορφη πηγαίνεις στην δουλειά τον Μπίλυ ερωτεύεται και ήθελε για να... Τι ήθελε ξέρεις εσύ για να μας πεις;; εμπιλκουμέ what is εμπουλκουμέ;; Αμέρικαν κλαρινέ... Τα μέσα ενημέρωσης με το DNA τα μέσα ενημέρωσης και το CNN Εβγάλαν στον αέρα του Μπίλυ τον λεκέ Έτσι έγινε και σταρ η misses φυσαρμόνικα πήγαινε και συ με κανέναν πρεσιντέντ O yes




Λατέρνα

Λατέρνα - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ (1992)
Στίχοι: Κάπου μια λατέρνα παίζει μ’ ένα κέρμα όλα τα τραγούδια του έρωτα

Μεθυσμένη Πολιτεία - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (OST Μεθυσμένη Πολιτεία, 1980)
Στίχοι: Μεθυσμένη πολιτεία, μια κορνίζα αδειανή, μια λατέρνα είν’ η ζωή μου με ξεκούρδιστη φωνή




Λύρα

Εννιά Κορίτσια -  THE SOUNDS (1970)
Στίχοι: Για τον Ελικώνα μονοπάτι πήρα κι όταν ο Απόλλωνας θα παίζει λύρα μέσ’ τη νύχτα ευκαιρία θα γυρέψω τα εννιά κορίτσια που φυλάει να του κλέψω

Του Αιγαίου Τα Blues - ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΓΑΛΗΣ (1991)
Στίχοι: Έλα Απόλλωνα έλα Πάρε την λύρα μ’ ακούς Και παίξε μόνο για μένα Παίξε, παίξε του Αιγαίου τα μπλουζ




Μαντολίνο

Δεκανέα-Δεκανέα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1972)
Στίχοι: Θα σου παίξω μαντολίνο και το λόγο μου σου δίνω να σου φτιάξω την καρδιά

Δώδεκα Μαντολίνα - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1969)
Στίχοι

Μόνο Αγάπη - ΝΙΚΟΣ ΙΓΝΑΤΙΑΔΗΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1987)
Στίχοι: Ο θησαυρός της γης είναι αυτό που εμείς έχουμε Κατερίνα είναι που σ’ αγαπώ κι είναι που μ’ αγαπάς είναι που οι χορδές παίζουνε στην ψυχή σαν δυο μαντολίνα και τραγουδούν στο τέμπο της καρδιάς

Το Μαντολίνο - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΖΩΗ ΦΥΤΟΥΣΗ (1961)
Στίχοι




Μαράκες

Μάμπο Μπραζιλέιρο - ΓΙΏΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1987), ΤΡΙΟ ΚΙΤΑΡΑ feat. ΣΠΕΡΑΝΤΖΑ ΒΡΑΝΑ (1954)
Στίχοι: θ’ αρχίσουν οι μαράκες ρυθμό να δίνουνε, τ’ άστρα θα τρεμοσβήνουνε κι όλα χορός να γίνουνε θα λες




Μπαγλαμάς

Αχ Ο Μπαγλαμάς - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1973)
Στίχοι

Δέκα Παλληκάρια - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1970)
Στίχοι: Και το βράδυ βράδυ ήρθαν με τα μας Μάρκος Βαμβακάρης με Τσιτσάνη σμίξαν τα μπουζούκια και ο μπαγλαμάς με τον ταμπουρά του Μακρυγιάννη

Στίχοι: Εβίβα ρεμπέτες εβίβα παιδιά μες τη ρεμπέτικη τούτη βραδιά παίξε μπουζούκι μου κι όχι πολλά λίγα χρόνια και καλά... Στης ταβέρνας τη γωνιά αράζω κάθε βράδυ μοναχός με μπουζουκομπαγλαμά ξεχνάω κάθε ντέρτι ντέρτι ο φτωχός

Εγνατίας 406 (Όπα - Όπα) - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1973)
Στίχοι: Ώπα, ώπα τα μπουζούκια ώπα και ο μπαγλαμάς της ζωής μας τα χαστούκια με το γλέντι τα ξεχνάς

Κάθε Που Βραδυάζει (Ένας Πλάϊ Στον Άλλο) - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΧΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ (OST Μπετόβεν Και Μπουζούκι, 1965), ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ (1968)
Στίχοι: Ένας πλάι στον άλλον νά βγει ο σεβντάς η παλιοπαρέα και ο μπαγλαμάς

Κανείς Εδώ Δεν Τραγουδά - ΝΙΚΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ feat. ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1978)
Στίχοι: Ραγίζει απόψε η καρδιά με το μπαγλαμαδάκι πολλά κομμάτια έγινε σπασμένο ποτηράκι

Ο Κυρ-Θάνος Πέθανε - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ feat. ΒΟΥΛΑ ΓΚΙΚΑ (1970)
Στίχοι: Ο κυρ Θάνος πέθανε παραπονεμένος ώρα δυο στο καπηλειό του Χατζηθωμά. Τελευταία πέρναγε φτώχειες ο καημένος κι είχε βάλει ενέχυρο και τον μπαγλαμά

Ο Λουλάς - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΝΗΣΑΛΗΣ (1946)
Στίχοι: Όταν καπνίζει ο λουλάς εσύ δεν πρέπει να μιλάς. Κοίταξε τριγύρω οι μάγκες κάνουν όλοι, κάνουν τουμπεκί...  Άκου που παίζει ο μπαγλαμάς και πάτα αργιλέ για μας. Σα θα γίνουμε μαστούρια, θα ‘μαστε πολύ προσεχτικοί

Ο Μπαγλαμάς - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1969)
Στίχοι

Ο Σαλονικιός - ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1985)
Στίχοι: Οι μπαγλαμάδες ν’ αρχίσουν τσιφτετέλια ν’ ανάψουνε τα τέλια, ολοταχώς Και τα μπουζούκια να κάψουν το πατάρι χορεύει και γουστάρει, ο Σαλονικιός

Οι Μάγκες Δεν Υπάρχουν Πια - ΝΙΚΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ feat. ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1979), ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1982)
Στίχοι: Μεγάλωσε ο μπαγλαμάς κι έγινε σαν βαπόρι, παλιοί καημοί στ’ αμπάρι του στο πουθενά η πλώρη

Οι Μπαγλαμάδες - ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΑΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΕΡΟΜΥΤΗΣ (1946)
Στίχοι

Παίζουν Τα Μπαγλαμαδάκια - ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ (1969 / OST Ο Σταύρος Είναι Πονηρός, 1970)
Στίχοι

Παρτικολαριστά - ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ (1994)
Στίχοι: Γουστάρω κουλτούρα, πρεμιέρες με σκούρα γουστάρω Ταβιάνη και Άννα Μανιάνι Γουστάρω παρτίδες με τους μερακλήδες μπυρίτσες, ουζάκια και μπαγλαμαδάκια

Τίγκι Τίγκι - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ & ΚΑΙΤΗ ΓΛΕΡΗ (1960)
Στίχοι: Μου σπάσανε τον μπαγλαμά κάτι παλιόμαγκες εψές αργά. Τον σπάσανε και φύγανε, τα τέλια μ’ απομείνανε

Το Παληό Κουτούκι - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1972)
Στίχοι: Ζήσε πλούσια εσύ στα ψηλά σαλόνια και αν ζω ή πέθανα μην ξαναρωτάς στο φτωχό το μαγαζί με κερνούν συμπόνοια κάποιο παλιομπούζουκο και ο μπαγλαμάς

Χατζή Μπαξές (Μπαξέ Τσιφλίκι) - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1968)
Στίχοι: Πάμε τσάρκα πέρα στο Μπαξέ Τσιφλίκι κούκλα μου γλυκιά απ’ τη Θεσσαλονίκη Στου Νικάκη τη βαρκούλα, γλυκιά μου Μαριγούλα να σου παίξω φίνο μπαγλαμά




Μπουζούκι

Άλα (Ανοιξε Κι  Άλλη Μπουκάλα) - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΚΟΎΤΑΡΗΣ (OST Ένα Βότσαλο Στη Λίμνη1952ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΎ (1980)
Στίχοι: Ρώτα, το κορίτσι πρώτα πρώτα τι γουστάρει να του παίξεις μπουζουξή μου σεβνταλή βάρα, την κρυφή σου την λαχτάρα που ίσως να `ναι η αγάπη το πιοτό ή το φιλί ώπα, η καρδιά μου η σορόπα σάμπως και θα σπάσει απόψε και στα δέκα θα κοπεί φτου σου, οι πενιές του μπουζουκιού σου μου επήρανε τα ρέστα και μ’ αφήσανε ταπί

Στίχοι: Εβίβα ρεμπέτες εβίβα παιδιά μες τη ρεμπέτικη τούτη βραδιά παίξε μπουζούκι μου κι όχι πολλά λίγα χρόνια και καλά... Στης ταβέρνας τη γωνιά αράζω κάθε βράδυ μοναχός με μπουζουκομπαγλαμά ξεχνάω κάθε ντέρτι ντέρτι ο φτωχός

Δέκα Παλληκάρια - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1970)
Στίχοι: Και το βράδυ βράδυ ήρθαν με τα μας Μάρκος Βαμβακάρης με Τσιτσάνη σμίξαν τα μπουζούκια και ο μπαγλαμάς με τον ταμπουρά του Μακρυγιάννη

Ένα Αμάξι Με Δυο Άλογα - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1975)
Στίχοι: Να χτυπώ το καμουτσίκι μου το άπονο σαν της μοίρας μου τ’ αβάσταχτα χαστούκια και ν’ ακούγεται τη νύχτα σαν παράπονο σαν πενιά λυπητερή από μπουζούκια

Ο Σαλονικιός - ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1985)
Στίχοι: Οι μπαγλαμάδες ν’ αρχίσουν τσιφτετέλια ν’ ανάψουνε τα τέλια, ολοταχώς Και τα μπουζούκια να κάψουν το πατάρι χορεύει και γουστάρει, ο Σαλονικιός

Σε Φίνο Ακρογιάλι - ΣΤΡΑΤΟΣ ΠΑΓΙΟΥΜΤΖΗΣ & ΣΤΕΛΛΑΚΗΣ ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗΣ (1939)
Στίχοι: Θα πίνουμε σαμπάνια, πριν πάμε για τα μπάνια, με μπουζουκάκι έξυπνο τρελό

Σήκω Χόρεψε Συρτάκι ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ feat. ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ (OST Η Κόρη Μου Η Σοσιαλίστρια, 1966)
Στίχοι: Θέλω κέφια, θέλω γέλια, κι η φωνή μου ν’ ακουστεί Απ’ του μπουζουκιού τα τέλια έχω απόψε κρεμαστεί Όσα κι αν μου πουν πληρώνω και κεράστε τα παιδιά Θέλω να σε καμαρώνω όλη ετούτη τη βραδιά Όπα!

Στων Αγγέλων Τα Μπουζούκια (Β' Μέρος) - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ (1993)
Στίχοι

Το Παληό Κουτούκι - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1972)
Στίχοι: Ζήσε πλούσια εσύ στα ψηλά σαλόνια και αν ζω ή πέθανα μην ξαναρωτάς στο φτωχό το μαγαζί με κερνούν συμπόνοια κάποιο παλιομπούζουκο και ο μπαγλαμάς

Το Φεγγάρι Κάνει Βόλτα - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1963)
Στίχοι: Παίξε Τσιτσάνη μου το μπουζουκάκι ρίξε μου μια γλυκιά πενιά παίξε Τσιτσάνη μου το μπουζουκάκι να θυμηθούμε τα παλιά

Του Βοτανικού Ο Μάγκας - ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ & ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1963)
Στίχοι: Του Βοτανικού το μάγκα, το καλύτερο παιδί, στα μπουζούκια, στις ταβέρνες πια κανείς δε θα τον δει.




Νταγερές ή Νταϊρές



Βάρα Νταγερέ - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1973)
Στίχοι




Νταούλι


Καλημέρα Ήλιε - ΜΑΝΟΣ ΛΟΪΖΟΣ feat. ΚΩΣΤΑΣ ΣΜΟΚΟΒΙΤΗΣ & ΑΛΕΚΑ ΑΛΙΜΠΕΡΤΗ (1973)
Στίχοι: Θα το μεθύσουμε τον ήλιο σίγουρα ναι, θα τον τρελάνουμε το φίλο σίγουρα ναι, με το νταούλι και με το ζουρνά, καλημέρα ήλιε καλημέρα




Ντέφια

Ας Πάει και Το Παλιάμπελο - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΖΑΚΗΣ feat. ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ (OST Όταν Λείπει Η Γάτα, 1962)
Στίχοι: Κρατάτε μου το ίσο για να σας τραγουδήσω πάρτε ντέφια βρε παιδιά Και αν δεν έχουμε όλοι γεμάτο πορτοφόλι έχουμε καλή καρδιά

Μας Βαράνε Ντέφια - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1983)
Στίχοι

Ναϋλον Ντέφια & Ψόφια Κέφια - ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ (1982)
Στίχοι

Ο Τραμπαρίφας - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1980)
Στίχοι: Στα θαλασσινά μπαράκια μπίρες και καλαμαράκια, κιθάρες, ντέφια και βιολιά και ξάπλες στην ακρογιαλιά

Delenda Est (Ειρηνούλα Μου) - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ (1981)
Στίχοι: Θα σου πάρω βιολιά και ένα ντέφι γλυκό να σου παίζουν Ερηνούλα μου, Ερηνούλα μου




Ντράμς

Κιθαρίστας Ή Ντράμμερ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ (1984)
Στίχοι




Πιάνο

ΜιΡέΛα - ΜΙΡΕΛΑ ΠΑΧΟΥ (2014)
Στίχοι: Στο πάλκο γνωριστήκαμε σε κλασική ορχήστρα Βρεθήκαμε σε θέατρο, βρεθήκαμε σε πίστα Κιθάρα έπαιζε κ εγώ ακορντεόν και πιάνο Αυτός λιγάκι έντεχνος κ εγώ μία σοπράνο

Ο Αλέξης - ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ & ΟΙ OLYMPIANS (1967)
Στίχοι: Κάθισε στο πιάνο σου λιγάκι μα για ποιον να παίξεις, έφυγε ο Αλέξης όπως το ξανθό καλοκαιράκι κλείσε και το πιάνο κοριτσάκι




Σαντούρι



Αγκαλιά & Πλάϊ Πλάϊ - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1973)
Στίχοι: Μ’ ένα θαλασσί φουστάνι γι’ αρραβώνα και για γάμο, σφύριζαν καράβια στο λιμάνι και σαντούρια παίζανε στη Σάμο




Σαξόφωνο

Νοιώθω Ενοχές - ΜΠΛΕ feat. ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥ (1996)
Στίχοι: Πάνω σε χορδές στάζουνε οι ήχοι δάκρυα βιολιού μια φωνή που πείθει μέσα στην σιωπή, σαξόφωνου βραχνάδα ύφεση ζωής, μια σβησμένη δάδα




Πιάνο

Άσπρο Μαύρο - ΑΛΕΞΙΑ (ESC entry for Cyprus, 1987)
Στίχοι: Άσπρο μαύρο όνειρα κάνω, κοντά μου πως γυρνάς Άσπρο μαύρο παίζω στο πιάνο κι εσύ χαμογελάς και τα πλήκτρα σαν αγγίζω, νιώθω να πετώ Άσπρο μαύρο όνειρα κάνω πως θα σε ξαναδώ




Ταμπουράς

Δέκα Παλληκάρια - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1970)
Στίχοι: Και το βράδυ βράδυ ήρθαν με τα μας Μάρκος Βαμβακάρης με Τσιτσάνη σμίξαν τα μπουζούκια και ο μπαγλαμάς με τον ταμπουρά του Μακρυγιάννη

Τσάμικος - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ (1976)
Στίχοι: Δες πώς χορεύει ο Νικηταράς κι αηδόνι γίνεται ο ταμπουράς





Ταμπούρλο

Στίχοι: Σίδερα, κοτρόνια, βρέχει ο ουρανός, βρόντα το ταμπούρλο σου αρκουδιάρη, προκοπή δεν έχω κι είμαι μοναχός σ’ αυτό τον κόσμο τον ζηλιάρη.




Τουμπερλέκι

Έτσι Μου Είπαν Να Σας Τα Πω (Καραϊσκάκης) - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (OST Οι Ιππείς Της Πύλου2011)
Στίχοι: Πες τους ρε φίλε Πανουργιά, (ορέ) έχω στον πούτσο μου βιολιά, έχω και τουμπερλέκια κι όπως γουστάρω τα βαρώ και σπάω τα ζεμπερέκια.





Τρομπέτα

Η Τρομπέτα - ΠΑΣΧΑΛΗΣ (1978)
Στίχοι




Φλογέρα

Σ'αναζητώ Στη Σαλονίκη - ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΚΑΣ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1992)
Στίχοι: Αφού στον Όλυμπο οι Θεοί τ’ αποφασίσανε δώσαν στο κρύο τα κλειδιά κι αυτοκτονήσανε μόνη ξυπνά μόνη κοιμάται τώρα η μέρα με μηχανάκι με κομπιούτερ και φλογέρα




Φυσαρμόνικα

Για Πάντα - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1975)
Στίχοι: Κι έγιν’ η αγάπη ερημιά, μια φυσαρμόνικα παλιά που την πετάξαν τα παιδιά χωρίς καρδιά.

Μες Στην Αγάπη Μας - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1993)
Στίχοι: μες στην αγάπη μας είναι ένα δροσερό κλωνάρι ένα σπουργίτι ένα σπουργίτι μια φυσαρμόνικα μια φυσαρμόνικα

Ο Πλανητάρχης - ΤΑΣΟΣ ΜΠΟΥΓΑΣ (1998)
Στίχοι: Αμερικάνα όμορφη πηγαίνεις στην δουλειά τον Μπίλυ ερωτεύεται και ήθελε για να... Τι ήθελε ξέρεις εσύ για να μας πεις;; εμπιλκουμέ what is εμπουλκουμέ;; Αμέρικαν κλαρινέ... Τα μέσα ενημέρωσης με το DNA τα μέσα ενημέρωσης και το CNN Εβγάλαν στον αέρα του Μπίλυ τον λεκέ Έτσι έγινε και σταρ η misses φυσαρμόνικα πήγαινε και συ με κανέναν πρεσιντέντ O yes

Παίξε Βραχνή μου Φυσαρμόνικα - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ (1985)
Στίχοι


No comments: