Saturday, December 1, 2018

Ασθένειες και ... φάρμακα σε τραγούδια


Αγάπη Που'γινες Δίκοπο Μαχαίρι - ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ (OST Στέλλα, 1955)
Στίχοι: Αγάπη που `γινες δίκοπο μαχαίρι άλλοτε μου `δινες μόνο τη χαρά μα τώρα πνίγεις τη χαρά στο δάκρυ δε βρίσκω άκρη, δε βρίσκω γιατρειά

Αδυναμία Μου Μεγάλη - ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΨΙΛΟΠΟΥΛΟΣ (1969)
Στίχοι: Αδυναμία μου μεγάλη αρρώστια μου παντοτινή χωρίς εσένα δε θα ζούσα στον κόσμο αυτό ούτε στιγμή χωρίς εσένα δε θα ζούσα στον κόσμο αυτό ούτε στιγμή

Αφροδίσιο - Ο ΤΑΣΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΣΣΕΛΕΣ ΤΟΥ (1986)
Στίχος: Τις προάλλες είχα πάει στο γιατρό γιατί είχα κάτι ζαλάδες του λέω "Γιατρέ μου τι έχω; Είναι σοβαρό;" Μου λέει "Μην ανησυχείς, ένα αφροδίσιο κόλλησες" Του λέω "Ρε γιατρέ, θα μας τρελάνεις εδώ ή θα μας τυλίξεις για έξω!" "Εγώ δεν έχω πάει ποτέ μου με γυναίκα" Με τα πολλά ο γιατρός μ'έπεισε ότι κόλλησα κάποιο αφροδίσιο και ότι πλεόν είναι αργά να θεραπευτώ

Για Το Καλό Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΛΙΩΚΑΣ (1986)
Στίχοι: είδα τα νεύρα μου σιγά σιγά να σπάνε με καλοσύνη και στοργή να με χτυπάνε Για το καλό μου για το καλό μου ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου... Για το καλό μου για το καλό μου έχει μουδιάσει το κορμί και το μυαλό μου ενέσεις χάπια ηλεκτροσόκ για το καλό μου

Δε Θέλω Να Ξέρεις - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1992)
Στίχοι: Δε θέλω να ξέρεις πως για σένα βουλιάζω σε κώμα... Δε θέλω να ξέρεις πως με παίρνει ο ύπνος με χάπια κάθε πρωί

Δεν Είμαστε Καλά - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ (1986)
Στίχοι: Δεν είμαστε καλά, δεν έχουμε μυαλό είμαστε άρρωστοι με το ροκ εντ ρολ

Δεν Το Ξανακάνω Σ' Autobianchi - ΚΩΣΤΑΣ ΤΟΥΡΝΑΣ (1988)
Στίχοι: Τα κόκαλα μου κάνουν γκρα και ας ελπίσουμε Πως δε θα βγούμε από δω με δισκοπάθεια... Βλέπω και ύποπτες σκιές να περιφέρονται Έγινα νούμερο στα μάτια των εκφύλων Αυτοί τη βρίσκουν με όσα βλέπουν αλλά χαίρονται Όταν παθαίνεις μετατόπιση σπονδύλων

Έλα Γοριλάκι - ΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΨΗΛΑ ΡΕΒΕΡ (1988)
Στίχοι: Έχω βαρεθεί να δίνω εξηγήσεις και να τρέχω στον ψυχίατρο για λύσεις να πνίγομαι σ’ αυτό τον κόσμο το βλαμμένο κι εσύ να μ’ έχει παραπεταμένο

Εμένα Οι Φίλοι Μου - MAGIC DE SPELL (1998)
Στίχοι: περίεργες ημικρανίες, απειλητικές σιωπές κολπίτιδες ερωτεύονται ομοφυλόφιλους τριχομονάδες καθυστέρηση

Ένα Γουρούνι Λιγότερο - ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ (1982)
Στίχοι: Έχει αμάξι, έχει σπίτι, όλα τα `χει κι όμως πλήττει και ξαφνικά παθαίνει συγκοπή

Ένα Τραγούδι Για Το Χειμώνα - ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ (1984)
Στίχοι: Όχι δε φταίει η μαμά μου ούτε όπως λένε οι γιατροί και όπως θέλει να πιστεύει ο μπαμπάς μου μια ορμονική διαταραχή

Ένας Νέγρος Θερμαστής Από Το Τζιμπουτί - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ & ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1979)
Στίχοι: Μια μέρα τον αφήσαμε στεγνό απ’ τον πυρετό πέρα στην Άπω Ανατολή να φλέγεται να λιώνει Θεέ των μαύρων, τον καλό συγχώρεσε Γουίλ και δώσ’ του εκεί που βρίσκεται λίγη απ’ την άσπρη σκόνη

Ευλαμπία's - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ (1984)
Στίχοι: Σε γνώρισα στο ΙΚΑ, στην ουρά μπροστά μου σ’ είχα για τον οδοντογιατρό Τα χρόνια σου 16, μα είχες ξεπετάξει ολόκληρο το Κολωνό Σου έκλεισα το μάτι, μα εσύ ζητούσες κάτι να διώξεις το πονόδοντο... Αχ Ευλαμπία, η ασθένεια σου έγινε χρονία Αχ Ευλαμπία, εγώ θα ψάξω να σου βρω γιατρό

Εφτά Νάνοι Στο S/S Cyrenia - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1986)
Στίχοι: Γυαλίζει ο Σημ της μηχανής τα δυο ποδάρια. Ο Ρεκ λαδώνει στην ανάγκη το τιμόνι. Μ’ ένα φτερό ξορκίζει ο Γκόμπυ τη μαλάρια κι ο στραβοκάνης ο Χαράμ πίτες ζυμώνει

Στίχοι: Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε που με κάνει κι αρρωσταίνω Έχει ένα φεγγάρι απόψε που μελαγχολώ Έχει ένα φεγγάρι απόψε σαν κι εμένα δακρυσμένο Πες μου πως θα έρθεις πάλι σε παρακαλώ

Η Μοναξιά Μεσ' Απ' Τα Μάτια Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1996)
Στίχοι: Και τρέχει η μοναξιά μέσ’απ’τα μάτια μου και σπάω φαρμακεία να βρω τα χάπια μου

Θα Φύγω Με Τους Φίλους Μου Για Κάϊρο - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (1990)
Στίχοι: μετράω τον πυρετό μου στον υδράργυρο: τριάντα οχτώ κι οχτώ, τριάντα εννιά κι εννιά

Κάθε Φορά Που Με Κοιτάζεις - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (2004)
Στίχοι: Κάθε φορά που με πληγώνεις θέλω να τρέξω να κρυφτώ απ’ όλα όσα εσύ δεν ξέρεις, από τον άλλο μου εαυτό μα όπου κι αν είμαι είσαι μαζί μου και μ’ αρρωσταίνει το γιατί γιατί εκεί που κλαίει η αγάπη ο εγωισμός κάνει γιορτή

Κι Αν Είμαι Rock - ΜΑΝΟΣ ΛΟΪΖΟΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1980)
Στίχοιαναφρανίλ και τριπτιζόλ (κλομιπραμίνη και την αμιτριτυλίνη)

Κοντούλα Λεμονιά - ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΠΕΛΛΟΣ (1964)
Στίχοι: Μωρη κοντού μωρη κοντούλα λεμονιά, Με τα πολλά λεμό λεμόνια, Βησσανιώτισσα, σε φίλησα κι αρρώστησσα και το γιατρό δε φώναξα

Μαραμπού - SOCIAL WASTE (2002), ΜΑΡΙΖΑ ΚΩΧ (1977)
Στίχοι: Ξεχνώντας το καπέλο μου βγήκα σαν τον τρελό, σαν τον τρελό που αδιάκοπα τρικλίζει και χαζεύει, φέρνοντας μέσα στο αίμα μου μια αρρώστια τρομερή, που ακόμα βασανιστικά το σώμα μου παιδεύει

Μάτια Μου Μάτια Μου - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1976)
Στίχοι: Ανέβηκα τη σκάλα μάτια μου, μάτια μου Για κοίτα με μια στάλα για να ζαλιστώ Να ζαλιστώ να πέσω μάτια μου, μάτια μου, γιατρό να σε καλέσω για να γιατρευτώ

Με Λένε Πόπη - GORAN BREGOVIC feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ & ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΨΥΧΡΑΜΗ (1997)
Στίχοι: Για σένα ντύνομαι και βγαίνω διαβάζω γράφω κι αρρωσταίνω και μένω μόνη μου στο σπίτι μ’ ένα γλυκούλη πυρετούλη κάπου τριανταεφτά και ένα, μόνο να σκέφτομαι εσένα!

Μην Κάνεις Πως Δεν Θυμάσαι - ΝΕΒΜΑ & MYSTIQUE (2008)
Στίχοι: Τώρα όσο κι αν το θες ό, τι και να κάνεις νομίζεις πως κερδίζεις μα στ’ αλήθεια όμως χάνεις και κάθε φορά που εσύ θα λες καλά εμένα ξέρεις ότι η αρρώστια αυτή λέγεται αλτσχάιμερ δεν πειράζει μπροστά σου όταν θα `μαι οι σκηνές μας σαν ταινία στο μυαλό σου θα περνάνε όσο να `ναι κάτι μέσα μου μαράθηκε νομίζω πως η τελευταία μας σελίδα γράφτηκε

Να Βάλω Τα Μεταξωτά - ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ feat. ΜΕΛΙΝΑ ΚΑΝΑ (1992)
Στίχος: Μέρες βαριές χοντρές ψιχάλες πάνω σε χάπια και μπουκάλες δε θα γυρέψω νοσηλεία στα σινεμά και στα βιβλία... Το άσθμα μου κι ο βρυχηθμός μου στα ραδιόφωνα του κόσμου

Νυχτερινή Εκπομπή - ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (1984)
Στίχοι: Απ’ το ραδιόφωνο ακούω δυνατά τζαζ ροκ με πιάνει κόκκινο στο ύψος της Πανόρμου κι εσύ φρενάρεις, με κοιτάζεις και παθαίνω σοκ κι εκτροχιάζομαι στη μέση εκεί του δρόμου

Ο Τραμπαρίφας - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1980)
Στίχος: Όλη μέρα εργασία κούραση κι ορθοστασία, κι από τη ζέστη βρε ζημιά να σου `ρχεται λιγοθυμιά. Απόψε που την έβγαλα τη μπέμπελη γουστάρω νύχτα δροσερή και ρέμπελη

Στίχοι: Ο χρόνος είναι γιατρός κι απόψε στον πυρετό πάλι ψήνεσαι, της καρδιάς σου ο παλμός μες στις οθόνες του τρέμει κι αφήνεσαι.

Πάμε Όλοι Μαζί Σε Μια Παραλία - ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ feat. ΜΑΡΙΛΕΤΤΑ (2001)
Στίχοι: Κουβαδάκια και σκατάκια για να παίζουν τα παιδάκια Κατουράνε στα ρηχά να ζεσταίνουν τα νερά Αν κολλήσω μυκητία θα τα ρίξω στην κυρά

Πρώτη Φορά - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ (1969)
Στίχοι: Ο πυρετός σου μέσα μου φωτιά που σπαρταράει. Έγιν’ ο κόσμος μια σταλιά και πια δε με χωράει

Σε Θέλω - ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ feat. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΝΑΒΙΤΑΚΗ & ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1981)
Στίχοι: Ξανά είχα αγαπήσει κι αρρώστησα καιρό μα τούτο είναι φρενίτιδα και πάθος φοβερό

Ταξίδι Στα Κύθηρα - ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΪΝΔΡΟΥ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (OST Ταξίδι Στα Κύθηρα1984)
ΣτίχοιΆρρωστη καρδιά δε βρίσκει γιατρειά στη λησμονιά χάνεται στ’ αγιάζι μέσα στο βοριά στα ξένα μακριά

Το Καφφεδάκι - ΤΑΚΗΣ ΜΠΙΝΗΣ & ΣΤΕΛΛΑ ΧΑΣΚΙΛ (1950)
Στίχοι: Απ`τη λαχτάρα μου θα βγάλω τη χρυσή κάλιο να λείπει η αγάπη σου κι εσύ

Τρύπιες Σημαίες - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ (2000)
Στίχοι: Σηκώσανε λοιπόν τις τρύπιες τους σημαίες και έτσι όπως έμπασε ένα κρύο ξαφνικά οι θεωρίες πούντιασαν και πάθαν πνευμονία και αρρωστήσανε βαριά πολύ βαριά

Φραγκοσυριανή - ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ (1968)
Στίχοι: Θα σε πάρω να γυρίσω Φοίνικα, Παρακοπή Γαλησσά και Nτελαγκράτσια και ας μου `ρθει συγκοπή

Χαμένο Νησί - ΑΝΤΡΕΑΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ (1986)
Στίχοι: Είναι κι η νύχτα που με παίρνει από πίσω Σαν παρελθόν με κυνηγάει, σαν Ερινύα Σκέφτομαι πρέπει να βρω τρόπο να τη πείσω Τα καταστρέφω όλα τώρα με μανία

Χαμένο Ρούχο - ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ (2000)
Στίχοι: Το πρώτο ψέμα το `βγαλα σαν πέτρα απ’ τα νεφρά μου το δεύτερο σαν κέρασμα ποτήρι δροσερό.

Kuro Siwo - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣ (1979)
Στίχοι: Πρώτο ταξίδι έτυχε ναύλος για το Νότο, δύσκολες βάρδιες, κακός ύπνος και μαλάρια (ελονοσία)




Πληγές

Αστην Να Λέει - ΠΥΞ ΛΑΞ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1993)
Στίχοι: Δεν έμαθε ποτέ της να πονά και σε πληγώνει

Βρέχει Πάλι Απόψε - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1966 / OST Οι Θαλασσιές Οι Χάντρες, 1967)
Στίχοι: ήσουν για τ’ αγόρια μια ολόγλυκια πληγή

Για Να Σε Εκδικηθώ - ΛΑΚΗΣ ΜΕ ΤΑ ΨΗΛΑ ΡΕΒΕΡ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1988)
Στίχοι: Για να γιατρέψω τις ατέλειωτες πληγές αφού δεν βγήκες από μέσα μου ποτέ

Δεν Με Πονάς Δεν Μ'αγαπάς - ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ feat. ΡΙΑ ΚΟΥΡΤΗ (1963)
Στίχοι: Μ’ έχεις πληγώσει και μες στην καρδιά μου πονώ πολύ πονώ

Δεν Σε Πιστεύω - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1966 / OST Ο Γεροντοκόρος1967)
Στίχοι: Δε σε πιστεύω όσο και να κλαις κι αύριο θα `σαι όπως ήσουν χτες αν όπως σ’ αγαπούσα μ’ αγαπούσες δεν θ’ άνοιγες στα στήθια μου πληγές

Στίχοι: Η τελευταία μας βραδιά σα μια κρυφή πληγή μου που μου σπαράζει την καρδιά και λιώνει το κορμί μου

Δίδυμα Φεγγάρια - ΑΛΕΚΑ ΚΑΝΕΛΛΙΔΟΥ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1993)
Στίχοι: Έτσι για να πω πως σε κέρδισα θα `θελα μια φορά να σε πληγώσω εσύ να μου ζητάς όσα σου στέρησα και εγώ να μην μπορώ να σου τα δώσω

Είναι Εντάξει Μαζί Μου - ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ (2005)
Στίχοι: Μα είναι εντάξει μαζί μου του δίνω την ψυχή μου τις καλύτερες μέρες του ζει μ’ αυτές τις πληγές ναι, είναι εντάξει μαζί μου μαθαίνει απ τη ζωή μου και για μένα αλλάζει πρόσωπα κι εποχές

Ένας Έρωτας Μεγάλος - ΛΙΤΣΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ & ΜΑΚΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1991)
Στίχοι:  Πληγές η αγάπη κρατούσε ανοιχτές

Στίχοι: Φίλε μου δεν υπάρχει πια ο άνθρωπος εκείνος υπάρχει μια πληγή βαθιά κι είν’ η δική μου η καρδιά σαν ματωμένος κρίνος Ένας φίλος μας παλιός με κοιτούσε σκεφτικός κι ώρες μαζί μου έκλαιγε και τίποτα δεν έλεγε Τέτοιες ώρες δε μιλάνε όταν οι πληγές πονάνε

Η Νύχτα - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΒΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1966)
Στίχοι: Έσβησε τ’ άστρο και το φεγγάρι κι έγινε η νύχτα πικρή λαβωματιά

Θέλω Κοντά Σου Να Μείνω - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΖΑΚΗΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ & ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ (1964)
Στίχοι: Θέλω κοντά σου να μείνω Θέλω σκιά σου να γίνω Κάθε πληγή ν’ απαλύνω Που σε πονά

Καϋμός - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1962)
Στίχοι: Ποτάμι μέσα μου πικρό το αίμα της πληγής σου κι από το αίμα πιο πικρό στο στόμα το φιλί σου

Κόκκινα Γυαλιά - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ (1989)
Στίχοι: πώς μ’ αρέσει το φεγγάρι όταν βγαίνει να με δει και κρατάει το φανάρι και κρατάει το φανάρι στης αγάπης την πληγή

Μ'έκοψαν Με Χώρισαν Στα Δυο - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1970)
Στίχοι: Μ’ έκοψαν και μ’ άφησαν να ζω με την πληγή μου με την αγάπη μου κι είμαι μια πίκρα μέσα στα μάτια σου ένας αγέρας μες τα μαλλιά σου

Ντρίγκι Ντρίγκι Μάνα Μου (Velvet Mornings) - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1973)
Στίχοι: Πώς την λένε τη φωτιά που καίει πώς την λένε την γλυκιά πληγή το αγόρι μου αγάπη τηνε λέει μα η μάνα μου με κλαίει που κλαίω την αυγή

Όμως Εγώ Είμαι Τρελός - ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ (1985)
Στίχοι: Τόσα ψέματα και λάθη τόσες ανοιχτές πληγές και οι φίλοι μου γελάνε που με κάνεις ό,τι θες

Όταν - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ (1971)
Στίχοι: Όταν θα φύγεις κάθε μου μέρα θα γίνει μαύρη σαν το σκοτάδι κι όπου μ’ αγγίξαν τα δάχτυλά σου πληγή θα γίνει κάθε σου χάδι

Ταξίδι Στα Κύθηρα - ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΪΝΔΡΟΥ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (OST Ταξίδι Στα Κύθηρα, 1984)
Στίχοι: Σ’ άγγιξε ξανά του κόσμου η παγωνιά κι η ερημιά πώς να τη γιατρέψεις την παλιά πληγή βαθιά μες στην ψυχή

Τι 'ναι Αυτό Που Μας Χωρίζει - ΠΥΞ ΛΑΞ (1994)
Στίχοι: Τι `ναι αυτό που μας ενώνει μας χωρίζει μας πληγώνει είναι ο χρόνος που τελειώνει και ξανά μένουμε μόνοι

Το Κορίτσι Του Φίλου Μου - CINQUETTI (1968)
Στίχοι: Ερωτευμένος ζω για το κορίτσι αυτό, του φίλου μου η μικρή μ’ άνοιξε πληγή

Το Τσιγάρο - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ (1997)
Στίχοι: Ξάπλωσε να σε κρατήσω κλείσαν όλες οι πληγές

Στίχοι: Κλείνω το φως κι αφήνομαι σε σένα παραδίνομαι και γίνομαι και γίνομαι φωτια και παρανάλωμα σε ξήλωνα σε μπάλωνα ν’αγγίξω την πληγή σου




Πόνος

Αστην Να Λέει - ΠΥΞ ΛΑΞ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1993)
Στίχοι: Δεν έμαθε ποτέ της να πονά και σε πληγώνει

Δεν Θέλω Την Συμπόνια Κανενός - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ (1967)
Στίχοι: Την ώρα που ξεχείλισε ο πόνος την ώρα που με πνίγει ο καημός αυτήν την ώρα θέλω να `μαι μόνος δεν θέλω την συμπόνια κανενός

ΣτίχοιΠονούσες και τον πόνο σου τον ένιωθα πολύ βαθιά εγώ! και ήξερα πως ήθελες με άλλες πότε πότε να πηγαίνεις Ποτέ μου δε σου μίλαγα γυρνούσες και σε φίλαγα εγώ! κι ας μύριζες το άρωμα που ζήλευα τρελή από αγάπη

Μαντουμπάλα - ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΊΔΗΣ (1959)
Στίχοι: Από τότε που σ’ έχασα λιώνω, τ’ όνομά σου φωνάζω με πόνο, Μαντουμπάλα

Σου Σφυρίζω - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1988)
Στίχοι: που να πω το μεγάλο μου πόνο μόνο εσύ θα τον γιάτρευες μόνο έλα και κάνε μου γέλιο τον κάθε λυγμό

Στίχοι: Μου λες να κρατήσω ψηλά το κεφάλι Μου λες να γελάσω σαν πρώτα και πάλι Να μη σταματάω στη μέση του δρόμου Να βγάλω τη μάσκα τη μάσκα του πόνου

Το Αγριολούλουδο - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ & ΠΙΤΣΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ (1970)
Στίχοι: Σπίτι μου είναι ο δρόμος και τραγούδι μου ο πόνος

Το Μαντολίνο - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΖΩΗ ΦΥΤΟΥΣΗ (1961)
Στίχοι: Φέρτε μ’ ένα μαντολίνο για να δείτε πως πονώ κι ύστερα θα γίνω κρίνο κι ύστερα πια θα χαθώ Τι με νοιάζει κι αν χαθώ αφού θα `χω γίνει κρίνο φέρτε μ’ ένα μαντολίνο

Χάθηκε Το Φεγγάρι - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (OST Λόλα1964)
Στίχοι: Καημός και πόθος μου κρυφός η νύκτα τον τυλίγει και τη φωνή μου πνίγει ο πόνος μου 'γινε αδελφός




Τραύματα

Κυκλοφορώ Και Οπλοφορώ - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1985)
Στίχοι: Για κείνο που `χει πια χαθεί κάνω το τραύμα πιο βαθύ κι αποχωρώ




Φάρμακα & Φαρμάκια

Αδελφή & Νοσοκόμα - ΤΑSOS (1992)
Στίχοι: Είχα ένα ατύχημα που έγινε ευτύχημα, ήταν μια περίπτωση που μου άφησε κουσούρι. Μιλάω για τα μάτια της, τα κόκκινα φιλιά της, το φάρμακο που έπαιρνα εγώ στην αγκαλιά της.

Ασπιρίνη - ΝΑΤΑΣΣΑ ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ (2004)
Στίχοι: κοιμηθώ κι όταν ξυπνήσω πριν ντυθώ θα νικηθώ με ένα καφέ και μια ασπιρίνη

Γιατρικό - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ (1999)
Στίχοι

Δεν Με Πονάς Δεν Μ'αγαπάς - ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ feat. ΡΙΑ ΚΟΥΡΤΗ (1963)
Στίχοι: Μ’ έχεις ποτίσει φαρμάκι πικρό πικρό πολύ πικρό

Εγώ - ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ (1985)
Στίχοι: Εγώ με Ω σκοπό στο Σύνταγμα αναφανδόν ταΐζω περιστεράκια πετώντας κουλουράκια ποτισμένα με αρσενικό

Είναι Εντάξει Μαζί Μου - ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ (2005)
Στίχοι: Μ’ αυτό τον πόνο δυναμώνει στο πλευρό μου διψάει και μεγαλώνει κι αυτό που τόσο τον πληγώνει είναι το γιατρικό

Είναι Η ΑγάπηΜΙΝΩΑΣ ΜΑΤΣΑΣ feat. ΕΛΕΩΝΟΡΑ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ (OST Το Νησί, 2010)
Στίχοι: Είν’ η αγάπη της αρρώστιας γιατρικό να ξεφύγω απ’ της ζωής μου το μαρτύριο

Η Εικόνα Του Χειμώνα - ΠΥΞ ΛΑΞ (1993)
Στίχοι: Τι σου `δωσε η ζωή καλό για να θυμάσαι σε πότισε με χάπια ηδονής Παραμυθένια χρώματα και γεύσεις του θανάτου σε κάθε βήμα σου, σε κάθε σου πνοή

Ιησούς Χριστός - ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΑΚΙΝΤΖΗΣ (1991)
Στίχοι: Αα σε ματιάζω δε φταίω εγώ, σου λέω δε φταίω εγώ. Άκου τι θα σου πω το φάρμακο είμαι μόνο εγώ

Κράτα Για Το Τέλος - ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1997)
Στίχοι: Κράτα κι ένα ποτηράκι για το πιο πικρό φαρμάκι να το πιω κι απ την καρδιά μου να σου ευχηθώ

Λέγε Ότι Θες - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1991)
Στίχοι: Τα χείλη σου στάζουν φαρμάκι και απειλές, η ζήλεια σε κάνει να λες κουβέντες τρελές

Με Το Ίδιο Μακό - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ (1991)
Στίχοι: Τι θα κάνεις λοιπόν το κομμένο Depon κυνηγάω στο σεντόνι Και προτού να το πιω σαν δεσμός με σκορπιό λογαριάζονται οι πόνοι

Μην Του Μιλάτε Του Παιδιού - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1967)
Στίχοι: Συ το βρήκες το φαρμάκι και να πιει του το ‘δωσες δε θα βρεις άλλη αγάπη σαν κι αυτή που πρόδωσες

Νυχτώθηκα Στην Πόρτα Σου - ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1972)
Στίχοι: Προσευχητάρι σ’ έχω κι Ευαγγέλιο και στην καρδιά μου σού χτισα βωμό μα συ φαρμάκι μου `κανες το γέλιο και την ζωή μου γέμισες καημό

Ξενύχτησα Στην Πόρτα Σου - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ & ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1976)
Στίχοι: Εδώ είναι πλούσιοι και φτωχοί Άνθρωποι κι ανθρωπάκια Εδώ είν’ ο ήλιος κι η βροχή Αγάπες και φαρμάκια

Ξύπνησα Πέντε Το Πρωί - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (1995)
Στίχοι: Η υποψία το μυαλό στα δυο χωρίζει του έρωτά σου το φαρμάκι ξεχειλίζει, απελπισμένα σε ζητώ σ’ ένα τρελό κυνηγητό. Αχ! μόνο στ’ όνομα έχεις κάτι απ’ το Χριστό

Σα Δίσκος Παληός - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ (1986)
Στίχοι: Αν τα χέρια μου τρέμουν, και τα έχω χαμένα να κοιμάμαι με Valium, το χρωστάω σε εσένα

Στο Ασανσέρ - ΒΑΛΑΝΤΗΣ (1998)
Στίχοι: Γρήγορα, μια ασπιρίνη, το κορμί της είναι δίνη, κι έχει απόψε και σελήνη, δε θα φταίω ό,τι γίνει

Σώσε Με - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΡΙΤΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ (1986)
Στίχοι: δως μου να πιω το δηλητήριο

Το Κοριτσάκι Σου - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ (1999)Στίχοι: Το `ριξες και πάλι απόψε το φαρμάκι σου Και έκανες ξανά να κλαίει το κοριτσάκι σου

Τρικυμία Στην Καρδιά Μου - ΤHE IDOLS (1968)
Στίχοι: Σε λατρεύω μα φαρμάκια με κερνάς


No comments: