Tuesday, December 11, 2018

Αυτοκίνητα, Μηχανές & ΜΜΜ σε τραγούδια


Αυτοκίνητα

Αγάπη Μου Εσύ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ (2010)
Στίχοι: Ήθελες αμάξι των τριών Πήρες μια Porsche και ένα κόκκινο κραγιόν Ήθελες διαμέρισμα μικρό Τώρα θέλεις μεζονέτες και βιζόν

Αφροδίσιο - Ο ΤΑΣΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΣΣΕΛΕΣ ΤΟΥ (1986)
Στίχος: Κρυφάκουσα χωρίς να το θέλω βέβαια κι έτσι έμαθα οτι πράγματι υπάρχει ζωή στον Άρη μόνο, λέει, που πρέπει να πάτε Σάββατο βράδυ αλλιώς, καλό θα ήταν να παίρνατε και κανα Άρλεκιν μαζί σας αυτά τουλάχιστον εκμυστηρεύτηκε ο εξωγήινος στους έξυπνους που ακόμα οδηγούν Renault, ε μην ξεχνιόμαστε



Βόλτα Με Κλεμμένο Αμάξι - ΖΙΓΚ ΖΑΓΚ (1988)
Στίχοι

Γιαγιά Πατίνι (Motorcycle Granny) - ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ feat ΜΑΝΤΩ (1984)
Στίχοι: Ο τύπος με τη Μερσεντές αυτός με την καράφλα κι ο άλλος με το μούσι και τ’ αχτένιστα μαλλιά για δες που ανεβήκανε στην πλάτη μας ρε μάγκα και μας πετάν γιαούρτια και αυγά

Δεν Το Ξανακάνω Σ' Autobianchi - ΚΩΣΤΑΣ ΤΟΥΡΝΑΣ (1988)
Στίχοι: Βρε δεν το ξανακάνω σε Autobianchi Ποτέ ξανά ποτέ λόγω τιμής... Όχι δεν το `κανα ποτέ μου σε Cortina





Διθέσιο - ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΥΠΑΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1997)
Στίχοι: Ακριβό μου διθέσιο καλό μου αμάξι Που περνάς απ’ τ’ απαίσιο ξυστά Κινητήρα και πλαίσιο στα `χω πειράξει Για να τη βγεις πιο μπροστά

Εγώ - ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ (1985)
Στίχοι: Εγώ σε παλιό Ντεσεβό (2CV) στο κάθισμα το μπροστινό κάτω από μισοντυμένα ιδρωμένα ζευγάρια σ’ ένα ντράιβ ιν που παίζει πορνό

Η Λίζα Και Η Κορνίζα - ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ (1991)
Στίχοι: πάρ' το Λίζα και κάν' το κορνίζα και μες στο Ibiza μπορεί να συμβεί το μοιραίο κορίτσι λαθραίο κομμένοι σ' το λέω όχι άλλη στραβή



Η Μαύρη Φορντ - ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΥ (1962)
Στίχοι: Μια μαύρη Ford, μοντέλο του’ 23 φτάνει λαμπρή, στη μικρή μας τη πλατεία. Είχε αριθμό που τέλειωνε στα τρία κι εγώ ήμουν μόλις μικρή στα δεκατρία. Αχ τι κακό, άχ τι κακό! Μέσα στη Φόρντ ένα βράδυ μαγικό! Αχ τι κακό, άχ τι κακό! Έχασα κάτι που το είχα φυλαχτό. Πάλι ξανά, μες στη μικρή πλατεία, φτάνει η Φόρντ που τελείωνε στα τρία! Εγώ είχα γίνει μια μικρή κυρία και μου ζητάει μια καινούργια ιστορία

Θωρακισμένη Mercedes - ΔΑΚΗΣ (1991)
Στίχοι: Θωρακισμένη Mercedes εγώ δεν ονειρεύτηκα ποτές

Καμπριολέ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ (1992)
Στίχοι: Μπες μες το καμπριολέ πάμε για κάνα καφέ

Κάνε Πως Μ'αγαπάς - ΝΙΚΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ feat. ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ & ΣΟΦΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΉ (1979)
Στίχοι: Εγώ σου λέω πως σ’ αγαπώ κι εσύ πουλάς ομίχλη. Μπαίνεις στο γκρι σου Ντεσεβό (2CV) και παριστάς την Κίρκη



Κωλοέλληνες - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1989)
Στίχοι: Η χάρτα αυτού του κράτους κρύβει απάτη που φτάνει στον γνωστό αγριορωμιό στο Datsun μιας φυλής που ζει φευγάτη απ`ό, τι Ελληνικό στον κόσμο αυτό



Νυχτερινή Εκπομπή - ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (1984)
Στίχοι: Μ’ έχει τυλίξει ένα τεράστιο πλοκάμι και το Volkswagen μου δεμένο με σκοινί

Νωρίς - ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ feat. ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ (1999)
Στίχοι: Πού πας με την νταλίκα μες στην Ιπποκράτους;! Α, δε φταίτε εσείς, οι νόμοι αυτού του κράτους! Πού να παρκάρω τώρα; Μα, κοίτα τον γελοίο: παρκάρισε το Personal σε χώρο γι’ άλλα δύο! Κάτσε τώρα γρήγορα να χτυπήσω κάρτα... Τι ήρθα στην Αθήνα και άφησα την Άρτα;!

Ο Κύρης Του Σπιτιού - ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ (1997)
Στίχοι: Εγώ θα σας τον κόψω τον περιττό αέρα δε θα μου βγαίνει βράδυ και θα μου `ρχεται τη μέρα τη βλέπουν κι οι γειτόνοι κι αρχίζουν τις κουβέντες πως δεν τη φέρνει σπίτι και κανένας με Mercedes

Οι Κληρονόμοι - ΗΜΙΣΚΟΎΜΠΡΙΑ (2001)
Στίχοι: Τι επειδή μου άφησε το κτήμα στην Χασιά Στη Χασιά; Σου άφησε όλο το λεκανοπέδιο Εμένα ένα στρέμμα κι αυτό είναι ναρκοπέδιο Μην πω για την BMW, Μου `θελε και BMW για να την αφήσει ο βλάχος σε εσένα τον λεμ

Πάμε Όλοι Μαζί Σε Μια Παραλία - ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ feat. ΜΑΡΙΛΕΤΤΑ (2001)
Στίχοι:  Μπήκαμε και `μεις στο Μόσκοβιτς το μπεζ Φορώντας τσιγκανέιρο τα Nike τα κορτέζ Σταλόνε κόμπρα το γυαλί και κάλτσα ως το γόνυ Μαγιό φαρδύ βερμουδικό κι ο κώλος μου παγώνει KGB το κασετόφωνο να παίζει Καζατζό Πάλι έσβησε ο διάολος τράβηξε το τσοφ Φραπεδιέρα Τελεμάρκετινγκ ρουφάω το κατράμι Μαύρο το ταριφόχερο έξω από το τζάμι Στο μπακ σιτ η θεία λειώνει από το μεγάλο κώλο Απ’ το βάρος της το Moskvitch έχει γίνει Λόλο Η κίνα είναι τρελή, μας φεύγει το κακό Ουρά από αμάξια ένα τείχος Σινικό



Ροζ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΛΙΩΚΑΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (1988)
Στίχοι: Πάντα ονειρευόμουνα ένα ανοιχτό τζιπάκι

Σε Θέλω - MODERN FEARS (ARIS THOMAS) (1993)
Στίχοι: Η 924 έξω περιμένει η γκόμενα τη βλέπει και, φυσικά, παθαίνει "Που πάμε;", ρωτάω, "Όπου θες εσύ" πατάω το γκάζι και φεύγω στη στιγμή σε ένα τεταρτάκι φτάνω στη φωλιά με τέτοιο κολλητήρι τη βλέπω τη δουλειά

Το Κάτι - ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ (2000)
Στίχοι: Δε μ’ ενδιαφέρει αν είσαι άσος στο κρεβάτι δεν μ’ ενδιαφέρει αν δεν κουράζεσαι ποτέ δεν μ’ ενδιαφέρει αν έχεις Μερσεντές χλιδάτη ή σπορ διθέσια ΜπεΕμΒέ

Το Μέλλον Απ'το Παρελθόν - ΦΟΙΒΟΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ (2003)
Στίχοι: Η εποχή μύριζε θειάφι, παντού κυκλοφορούσε χρήμα Και από τα κάμπριο που δονούνταν βρεγμένα ανέμιζαν μαλλιά Η αγάπη μες σ’ αυτό το κάδρο ήταν του δρόμου οι πικροδάφνες Έμοιαζε νάνε εκτός πεδίου μα υπήρχε μες τη μυρωδιά

Τo Gucci Φόρεμα - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ (2003)
Στίχοι: Αν δε σ’ αρέσει το αμάξι μου μη σώσεις ποτέ πάρε το βουτυρόπαιδο απ’ την Κηφισιά με BMW που λέει το βράδυ πριν ξαπλώσει καληνύχτα μαμά και παριστάνει τον τυπά με τα λεφτά του μπαμπά πάρε αυτόν, θα φας καλά, με μαμά και μπαμπά, κήπο, πισίνα και λεφτά να του αλείφεις βούτυρο στο ψωμί και κατά τ’ άλλα εσύ να ζεις μες στη μεγάλη χλιδή

Τσικαμπούμ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣ (1985)
Στίχοι: Τσικαμπούμ και εγώ την έπεσα στην Βίκυ σου την έφερα ρε κάλπικο ραδίκι έχω γκόμενα με δυάρι προς το στάδιο που έχει Fiat Personal με ράδιο



Χρειάζομαι Αγάπη - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (2002)
Στίχοι: Μια Porsche γυρίζει το κορμί μου με χίλια κι ένα σπίτι χλιδάτο μου ζεσταίνει τα χείλια.

Trendy Λίτσα - LOCOMONDO (2004)
Στίχοι: Τρέντυ Μάκη και τρέντυ Λάκη και το κάμπριο διθέσιο στο χαντάκι Τρέντυ Μήτσος και τρέντυ Ζήσης και χάντσφρη για να μπορείς και να τα ξύσεις




Μηχανές

Γεννήθηκα Στη Σαλονίκη - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1979)
Στίχοι: Δεκέμβρης του σαράντα τέσσερα με μια μοτοσικλέτα του ΕΛΑΣ η μάνα μου ετοιμόγεννη, γυρίζει ο θανατάς Να η μαμή, ανασηκώνει το μανίκι έτσι γεννήθηκα στην Σαλονίκη

Ζεϊμπέκικο - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ (1975)
Στίχοι: Χθες το βράδυ είδα ένα φίλο σαν ξωτικό να τριγυρνά πάνω στη μοτοσικλέτα και πίσω τρέχανε σκυλιά

Κουρσάρος - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1982)
Στίχοι: Στην άσφαλτο κουρσάρος με καράβι τη μοτοσυκλέτα

Με Παπί Δανεικό - ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΝΑΡΔΑΚΗΣ (1991)
Στίχοι

Μπριγιόλ - ΣΑΚΗΣ ΜΠΟΥΛΑΣ (1986)
Στίχοι: Το μάτι έβαψες σε τόνους λαχανί Και το κεφάλι σου το ξύρισες γουλί Να που καβάλησες κι εντούρο μηχανή Και μόστρες κάνεις με ματάκια απλανή

Ο Νίνο Με Το Παπί Του - ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ (1986)
Στίχοι

Το Βεσπάκι, Η Γυναίκα Μου κι Εγώ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ (1989)
Στίχοι

Τσικαμπούμ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣ (1985)
Στίχοι: Το βραδάκι παντελόνι κολλητό φοράω στο κουδούνι σου το χέρι μου κολλάω το Carelli μας κοιτάζω και θυμώνω μια εφτάμιση Yamaha ζαχαρώνω.







ΜΜΜ


Λεωφορεία & Τρόλεϊ

Έχω Μιάν Αρρεβωνιάρα (Ελ Πάσο) - ΔΟΥΚΙΣΣΑ & ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (OST Συντρίμια Τα Όνειρά Μας, 1967 / Καταραμένη Ώρα , 1968)
Στίχοι: Έχω μιαν αρραβωνιάρα Παιγνιδιάρα και χαδιάρα Που στο τρόλεϊ σαν μπαίνει αυτομάτως ο τρολές Αμέσως βγαίνει

Στίχοι: Μπήκα στο λεωφορείο για να πάω Αχαρνών και με ξύπνησαν στο Ρίο σε σταθμό υπεραστικών. Μεθυσμένο λεωφορείο, έτσι είναι η ζωή. Ξεκινάς για Σενεγάλη και σε πάει στο Δελχί.

Νωρίς - ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ feat. ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ (1999)
Στίχοι: Κλείνουνε τα μάτια μου, πού είν’ το λεωφορείο; Χθες πάλι ξενύχτησα στο Φιλάθλων Καφενείο Σταμάτα, οδηγέ! Τι πάει να πει το επόμενο;! Από ‘μένα ζείτε, ρε, τον απλό τον εργαζόμενο! Αν δεν πληρώσω για ταξί, πάλι θα είμαι ο φταίχτης και αν μ’ απολύσει ο γέρος, θα γενώ (γίνω) ρακοσυλλέκτης. Να τ’ άλλο λεωφορείο! Τώρα θα σταματήσεις; Σιγά, κυρία μου, θ’ ανέβεις! Κάτσε! Θα με πατήσεις! Έ ρε, μασχαλίλα... καλοκαίρι και χειμώνα, καλά, δεν τους μίλησε κανείς για το Rexona; Ωχ, η πορεία μας έλειπε... αύριο θα φτάσω πάλι. Πώς να σου χτυπήσω το εισιτήριο; Με το κεφάλι;! Άργησα μια ώρα και τώρα ποιος με σώνει;! Θ’ ακούσω πάλι τις φωνές του ‘ξηνταβελόνη

Το Νου Σου Κύριε Οδηγέ (La Solitudine) - ΘΑΝΟΣ ΚΑΛΛΙΡΗΣ (1994)
Στίχοι: Έντεκα το βράδυ, φεύγω απ’ τη δουλειά και αρχίζω να παλεύω με τη μοναξιά και μέσα στο λεωφορείο της γραμμής μετράω τα φανάρια της διαδρομής

Φύσηξε Ο Βαρδάρης - ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1986)
Στίχοι: Στη στάση πέρα δώθε σπινθηρίζουνε τα δυο της μάτια, κάρβουνα αναμμένα Πριν να σε χορτάσουνε τα μάτια μου σε άρπαξε θαρρείς το λεωφορείο κι έμεινα να κοιτώ καθώς χανόσουνα κι έφτανε ως το κόκαλο το κρύο

Ψύλλοι Στ' Αυτιά Μου - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1969)
Στίχοι: Αν αστικό λεωφορείο έκανες την καρδούλα σου, πριν γίνω, κούκλα μου, θηρίο, μάζεψε τα μπαούλα σου.




Ηλεκτρικός & Μετρό

Η Φανή - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΖΟΥΛΗΣ (1987)
Στίχοι: Μέσα στο τζάκετ μου σκυφτός γραμμή Βικτώρια Πειραιά καθώς στριγγλίζουν οι γραμμές κάτι μου καίει τα σωθικά

Κρουαζιέρα - ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ (1982)
Στίχος: Tο πλοίο θα σαλπάρει το βραδάκι Πάρε το μετρό για Πειραιά

Πάρε Τον Ηλεκτρικό - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΝΑΣΙΟΣ feat. ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ (1973)
Στίχοι

Τρελλή Κι Αδέσποτη - ΝΙΚΟΣ ΞΥΔΑΚΗΣ feat. ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1978)
Στίχοι: Νιώθω ποια είσαι όταν λες το σ’ αγαπώ σαν μια βασίλισσα τσιγγάνα που περνάει και μπαίνει στις καρδιές σαν να `τανε μετρό που φωτισμένο βάζει μπρος και ξεκινάει




Ταξί

Απόψε Κάνεις Μπάμ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ & ΤΑΚΗΣ ΜΠΙΝΗΣ (1953)
Στίχοι: ξαπλώσου στο ταξί και πάμε να γλεντήσουμε σε φίνο μαγαζί

Εγνατίας 406 (Όπα Όπα) - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ feat. ΒΟΥΛΑ ΓΚΙΚΑ (1973)
Στίχοι: τράβα ταξιτζή μου πριν να φέξει

Ο Ταξιτζής - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1986)
Στίχοι

Ο Τραμπαρίφας - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1980)
Στίχος: Βρε Μανώλη Τραμπαρίφα βάλε τη διπλή ταρίφα, φουλαριστός τράβα ντουγρού στη λεωφόρο του Συγγρού. Απόψε το κορίτσι θέλει θάλασσα κι εγώ ποτέ χατίρι δεν του χάλασα

Το Τραμ Το Τελευταίο - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1980)
Στίχοι: Εμείς με τραμ πηγαίνουμε και άλλοι με ταξάρες Για μας τα ντόρτια κι οι διπλές και γι άλλους οι εξάρες




Τραμ

Απόψε Κάνεις Μπάμ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ & ΤΑΚΗΣ ΜΠΙΝΗΣ (1953)
Στίχοι: απόψε κάνεις μπαμ! σε βλέπουν και φρενάρουνε και σταματούν τα τραμ

Μαργαρίτα - Μαργαρώ - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΛΕΙΔΩΝΙΑΡΗΣ & ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ (1961 / OST Η Αθήνα Τη Νύχτα1962), ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΡΤΗΣ (OST Ποιά Είναι Η Μαργαρίτα1961)
Στίχοι: Η Μαργαρίτα η Μαργαρώ, δεντράκι στο Βοτανικό... Πάρε το τραμ μόλις δεις πως πέφτει η νύχτα, πέφτουν οι ώρες, πέφτω, λιποθυμώ.

Να Μ'αγαπάς (Gente Que Si) - ΤΡΙΦΩΝΟ (2008)
Στίχοι: Να περπατάμε χέρι χέρι ως το πρωί Του τραμ οι ράγες κάτι ξέρουν δεν μπορεί Τα χρόνια φεύγουν, γοργά περνούν και μ’ αναμνήσεις μετά γυρνούν

Το Τραμ Το Τελευταίο - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1980)
Στίχοι


No comments: