Monday, November 26, 2018

Μετά τα μεσάνυχτα και ως τα ξημερώματα


Αμαρτωλή - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ (1997)
Στίχοι: Γυρνάς σαν αμαρτωλή μέσα στα ξημερώματα Μεθάς και κάνεις ζωή Γεμάτη παραπτώματα

Αυτή Η Νύχτα Μένει - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1959)
Στίχοι: Αυτή η νύχτα μένει που θα ‘μαστε μαζί θα φύγεις μακριά μου πριν έρθει το πρωί

Για Μένα Τραγουδώ (Crusader) - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1991)
Στίχοι: Μου είπες πως θα έρθεις απόψε να με βρεις Περίπου ως τις δέκα κι η ώρα είναι τρεις... Ώρα να πηγαίνεις κλείνουμε είναι αργά Βγαίνω έξω στον δρόμο τα βλέπω όλα διπλά Έχει ξημερώσει κυκλοφορούν μονά

Γκάζι - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1998)
Στίχοι: Πάλι δεν έχω κλείσει μάτι και σε λιγάκι ξημερώνει. Έχω ξεμείνει από τσιγάρα και το μπουκάλι αυτό τελειώνει. Παραπατώντας το κορμί μου κουβαλάω απ’ την κουζίνα στο σαλόνι, κι η αγωνία αν θα `ρθείς κάθε μου κύτταρο νεκρώνει

Στίχοι: Αααααα, κι αν είναι αργά κοντεύουν πια χαράματα Αααααα, κι αν είναι αργά δεν είναι αργά για θαύματα

Εγνατίας 406 (Όπα Όπα) - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ feat. ΒΟΥΛΑ ΓΚΙΚΑ (1973)
Στίχοι: τράβα ταξιτζή μου πριν να φέξει... πάμε να πλαγιάσουμε πριν φέξει όνειρο να δούμε μαγικό, όμορφο τον κόσμο τον κακό

Έλα Μου Κοπέλα Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1988)
Στίχοι: Μαζί ως τις 6 κι ως να φέξει θα `μαστε μαζί

Ένα Καράβι ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΗΜΑΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1993)
Στίχοι: Ένα καράβι παλιό, σαπιοκάραβο με κάτι ναύτες τρελούς πειρατές σηκώνει άγκυρα άγριο χάραμα

Η Γάτα - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΗΜΑΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (1993)
Στίχοι: Να πάει δύο και να `μαι κομμάτια να μη θυμάμαι τα δυο σου τα μάτια. Να πάει τρεις και να είμαι στη στέγη σαν τσιμινιέρα, σε πλοίο που φεύγει

Κάνε Υπομονή - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ (1948)
ΣτίχοιΓλυκοχαράματα θα σε ξυπνήσει και ο έρωτας σας θ’ αναστηθεί καινούργια αγάπη θα ξαν’ αρχίσει κάνε λιγάκι υπομονή

Κουρσάρος - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1982)
Στίχοι: Μονάχος χάραμα, χάραμα στη λεωφόρο και περιμένεις ασθενοφόρο από τις τρεις και δέκα σκοτωμένος

Με Το Στόμα Γεμάτο Φιλιά - ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΒΕΛΗΣ (1987)
Στίχοι: Και το βράδυ, το βραδάκι είσαι σπίρτο που ανάβει φωτιά και με καίει σαν κλαδάκι ως το χάραμα, μες στη νυχτιά

Μόνο Για Κείνη Μη Μου Λες - ΠΥΞ ΛΑΞ feat. ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΤΣΑΤΣΟΥ (2001)
Στίχοι: Αν έρθεις απ’ το σπίτι τα χαράματα θα έχω το κλειδί πανω στην πόρτα

Να Μ'αγαπάς - ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ (1979)
Στίχοι: Σου γράφω πάλι από ανάγκη η ώρα πέντε το πρωί το μόνο πράγμα που `χει μείνει όρθιο στον κόσμο είσαι εσύ

Ξημερώματα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ feat. ΒΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1965)
Στίχοι

Ξύπνησα Πέντε Το Πρωί - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (1995)
Στίχοι

Πες Μου Μια Λέξη - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ feat. ΜΑΡΩ ΚΟΝΤΟΥ (OST Αλλοίμονο Στους Νέους, 1961)
Στίχοι: σε λίγο πια θα φέξει,  θα `ρθει η χλωμή αυγή...  κοντεύει έξι...  Ο ουρανός, ο μεγάλος ουρανός είν’ ακόμα σκοτεινός και η νύχτα κυλά. Μα εκεί ψηλά κοίτα έν’ άστρο που δειλά μοναχό φεγγοβολά και μας χαμογελά.  Νύχτα ασημένια κι η κάθε μου η έννοια σ’ απόχη μεταξένια από ξανθά μαλλιά.  Γλυκοχαράζει αλλά δε σε πειράζει που γέμισε μαράζι η άδεια μου αγκαλιά

Πριν Το Χάραμμα Μονάχος - ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΜΟΣΧΟΝΑΣ feat. ΣΤΕΛΛΑΚΗΣ ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗΣ (1948)
Στίχοι

Ροζ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΛΙΩΚΑΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ (1988)
Στίχοι: άσε με πήγε τέσσερις θέλω να κοιμηθώ

Σα Να Μην Πέρασε Μια Μέρα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΗΡΩΕΣ
(1997)
Στίχοι: Σε είδα ξανά, ήσουν στα μαύρα ντυμένη Πλατεία Μαβίλη, τέσσερις παρά Μαζί μ’ ένα ψώνιο κι οι δύο χαμένοι Τρώγατε σάντουιτς, θολή ματιά

Σ'αγαπώ - ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1984)
Στίχοι: Σε λίγο ξημερώνει μα κοιμήσου εσύ

Τέσσερις - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ (2003)
Στίχοι

Τέσσερις Και Μισή - ΕΛΕΑΝΑ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ (2004)
ΣτίχοιΤέσσερις και μισή που να ‘σαι εσύ καρδιά μου που γυρνάς. Τέσσερις και μισή την νύχτα αυτή μακριά μου πως περνάς

Το Άγαλμα - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1969)
Στίχοι: Χθες μεσάνυχτα και κάτι κατηφόρισα στην μικρή την πλατεΐτσα που σε γνώρισα

Το Τσιγάρο - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ (1997)
ΣτίχοιΧάραξε και δε νυστάζω, σκέφτομαι τι μου πες χθες άσε με να σε κοιτάζω κι άμα ξημερώσει ό,τι θες

Του Φεγγαριού Αναπνοές - ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ (1992)
Στίχοι

Τρεις Η Ώρα - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1993)
Στίχοι

Χαράματα Η Ώρα Τρεις - ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ feat. ΕΛΛΗ ΠΕΤΡΙΔΟΥ (1937)
Στίχοι




Μεσάνυχτα

Αθήνα Ώρα 12 - ΠΕΤΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ feat. ΜΑΙΡΗ ΝΤΑΛΜΑΣ (1964)
Στίχοι

Αν Μ'αγαπάς Αγάπη Μου ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ (1961)
Στίχοι: Αν μ’ αγαπάς αγάπη μου χρυσά φτερά θα βάλω και θά’ρθω τα μεσάνυχτα σεργιάνι να σε βγάλω

Άπονη Καρδιά - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ feat. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ (1968)
Στίχοι: Έβγα τα μεσάνυχτα ψηλά στο παραθύρι Έβγα τα μεσάνυχτα με την αστροφεγγιά

Δεν Πάω Πουθενά - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΡΑΣ (1992)
Στίχοι: Μη μου ζητάς να φύγω μες στα μεσάνυχτα να πάρω πάλι σβάρνα τα ξενυχτάδικα

Δεν Υπάρχω - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1984)
Στίχοι: Σαν γυαλί μες στο χέρι της πόλης Τα φιλιά μου ματώνω όπου βρω Τα μεσάνυχτα εγώ σε σκοτώνω και ζω Μα από κάπου μακριά η φωνή σου ξανά να μου λέει: "Είμαι εδώ, μα δε σε βρήκα"

Δώδεκα - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1985)
Στίχοι

Ένα Γράμμα - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1981)
Στίχοι: Η ώρα είναι δώδεκα, σ’ αγαπώ όπως στις έντεκα, στις δέκα, στις οκτώ

Καμαρούλα - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ & ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ (OST Γοργόνες & Μάγκες, 1968)
Στίχοι: Άπλωσε το μεσονύχτι το γλυκό του δίχτυ πάνω στη μικρή μας γειτονιά ξέχασέ τα όλα τώρα είναι της αγάπης ώρα βάλε το κλειδί στη κλειδωνιά

Μη Μου Χτυπάς Τα Μεσάνυχτα Την Πόρτα - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ feat. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ (1967)
Στίχοι

Ο Κύρης Του Σπιτιού - ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ (1997)
Στίχοι: Δώδεκα η ώρα μα που γυρνάει πάλι κάτσε δε θα έρθει θα της σπάσω το κεφάλι

Ο Λύκος - ΑΡΛΕΤΑ (1981)
ΣτίχοιΕίναι δώδεκα η ώρα, είναι η ώρα των τρελών κάπου θα σε συναντήσω, κάπου θα σε βρω

Σε Πότισα Ροδόσταμο - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ & ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ (1961)
Στίχοι: Πάρε μια βέργα λυγαριά μια ρίζα δεντρολίβανο μια ρίζα δεντρολίβανο και γίνε φεγγαροδροσιά να πέσεις τα μεσάνυχτα στη διψασμένη αυλή σου

Του Αγοριού Απέναντι - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑ feat. ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ (1967)
Στίχοι: Του αγοριού απέναντι πείτε του πως το θέλω να μου `ρθει τα μεσάνυχτα, μεσάνυχτα και δίπλα μου να πέσει


No comments: