Saturday, December 1, 2018

Τα μάτια σε ελληνικά τραγούδια


Αγάπη Που'γινες Δίκοπο Μαχαίρι - ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ (OST Στέλλα, 1955)
Στίχοι: Φωτιές ανάβουνε μες στα δυο του μάτια, τ’ αστέρια πέφτουνε όταν με θωρεί

Αποκοιμήθηκα - ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1977)
Στίχοι: Μα δε θυμήθηκα το χρώμα των ματιών σου

Αυτό Το Αγόρι - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΑΛΕΚΑ ΜΑΒΙΛΗ (1966 / OST Βοήθεια! Ο Βέγγος Φανερός Πράκτωρ "000", 1967)
Στίχοι: Αυτό τ’ αγόρι με τα μάτια τα μελιά όλη τη νύχτα το `χα αγκαλιά

Αυτό Το Καλοκαίρι - ΔΑΚΗΣ (OST Η Θεία Μου Η Χίπισσα, 1970)
Στίχοι: Αυτό το καλοκαίρι το περίμενα γαλάζιο σαν τα μάτια σου καυτό σαν το φιλί σου Μα πέρασε σαν νά’τανε φθινόπωρο γιατί εγώ δεν ήμουνα μαζί σου

Αυτός Ο Έρωτας Αυτό Τ'αγόρι - ΡΙΤΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ (1989)
Στίχοι: Νέος, ωραίος, πράσινα μάτια είναι τ’ αγόρι που αγαπώ. Ξέρει τι θέλω και μου το δίνει προτού προλάβω να του το πω

Αχ Ο Μπαγλαμάς - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1973)
Στίχοι: Αχ ο μπαγλαμάς τα μάτια σου καράβια αραγμένα στα μάτια του αλλουνού κανείς δεν είν’ για μένα τ’ ορφανοπούλι τ’ ουρανού

Βράχο Βράχο Τον Καϋμό Μου - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ & ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1961)
Στίχοι: Είναι βαριά η μοναξιά είναι πικρά τα βράχια παράπονο η θάλασσα και μου ‘πνιξε τα μάτια

Για Τα Μάτια Π'αγαπώ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΚΑΙΤΗ ΓΚΡΕΥ & ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΠΑΝΗΣ (1965)
Στίχοι: Εγώ πληρώνω τα μάτια π'αγαπώ

Γιατί Χωρίς Εσένα - ΒΑΛΑΝΤΗΣ (1998)
Στίχοι: Τόσα όνειρα χαμένα μες στα μάτια σου τα βρήκα

Δάκρυα - STRANGERS (1966)
Στίχοι: Βλέπω απόψε μέσ’ τα μάτια σου πως υπάρχουν τόσα δάκρυα μεσ’ τα μάτια αυτά που αγάπησα απ’ την πρώτη στιγμή

Δε Θέλω Να Ξέρεις - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1992)
Στίχοι: Δε θέλω να ξέρεις πόσο άσχημη νιώθω με μαύρους κύκλους κάτω απ’ τα μάτια μου

Δρόμοι Της Αθήνας - ΗΛΙΑΣ ΚΛΩΝΑΡΙΔΗΣ (1979)
Στίχοι: Ποια μάτια απόψε τα μάτια της φιλάνε;

Δυο Πράσινα Μάτια - ΚΑΙΤΗ ΠΑΡΙΤΣΗ & ΤΩΝΗΣ ΜΑΡΟΥΔΑΣ (1946)
Στίχοι

Δώδεκα Μαντολίνα - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1969)
Στίχοι: Θα σπάσω τους καθρέφτες σου καθρέφτες σου σαρανταδυό κομμάτια Να βλέπεις να χτενίζεσαι χτενίζεσαι μες στα δικά μου μάτια

Εγώ Πληρώνω Τα Μάτια Π'αγαπώ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ & ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΣΑΟΥΣΑΚΗΣ (1949 / OST Αμάρτησα Για Το Παιδί Μου, 1950)
Στίχοι

Είμαι Ερωτευμένος Με Τα Μάτια Σου - ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΣΤΙΝΗ (1937)
Στίχοι: Για τα δυο σου μάτια τα γαλάζια που `ναι όλο χάδι κι όλο νάζια κάθε μου αγάπη έδιωξα παλιά και γυρνώ μες στα κρασοπουλιά

Είπες Πως - 2002 GR (1982)
Στίχοι: Εσύ μου `πες πως μ’ αγαπάς πως είμαι για σένα ο παράδεισος στα μαύρα σου μάτια το φως στο στήθος σου ασήμι, χρυσός

Στίχοι: Μια θάλασσα τα μάτια σου Δεν έχουνε πατρίδα

Είσαι Η Πρέβεζα Και Το Κιλκίς - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ
Στίχοι: αυτές οι μάνες με το κάρβουνο στα μάτια τους

Στίχοι: Θάλασσα βαθιά μες στα μάτια σου χαϊδεύω κύματα φιλιά στο κορμί σου ταξιδεύω

Στίχοι: τι κοιτάζεις μάτια μου θλιμμένα όλα ξανά αρχίζουνε με εμένα.

Έτσι Ειμαι Εγώ - ΗΡΩ (1999)
Στίχοι: Δε θυμάμαι ούτε το βλέμμα των ματιών σου ούτε το σχήμα των χειλιών σου δε θυμάμαι

Στίχοι: Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά γυρνάς μεσ’ στο μυαλό μου και πονάω κι απόψε δεν κοιμήθηκα τα μάτια σου θυμήθηκα γύρνα πίσω σ’ αγαπάω

Η Αγάπη Όλα Τα Υπομένει - ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1976), ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1976)
Στίχοι: Δεν είν’ τα μάτια σου μεγάλα, τόσο βαθιά και γαλανά, είν’ η αγάπη που τα κάνει όλα αληθινά

Η Νύχτα Μυρίζει Γιασεμί - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (1982)
Στίχοι: Ένας κόσμος τραγούδια, ένα δάσος "σ’ αγαπώ" μες στα μάτια σου παίζουνε κρυφτό.

Η Τραμοντάνα - ΖΩΙΤΣΑ ΚΟΥΡΟΥΚΛΗ (1968)
Στίχοι: Είχα μια αγάπη κι εγώ και το μυαλό μου θολό για δυο ματάκια, μάτια τόσο γλυκά. Είχα μια αγάπη τρελή κι είχα πιστέψει πολύ πως ήταν όλα, όλα ρομαντικά. Μα τι συμφορά μου καημένη καρδιά μου θα ψάχνω χρόνια να βρω τα νερά μου. Αυτά τα μάτια ήτανε πλάνα καταιγίδα και τραμοντάνα, με είχαν γελάσει το ξέρει η πλάση πως παίξαν μαζί μου και μ’ έχουν ξεχάσει. Αυτά τα μάτια ήτανε πλάνα καταιγίδα και τραμοντάνα, τρικυμία και συμφορά. Τώρα δε χάνω καιρό κι άλλη αγάπη θα βρω άλλα ματάκια, μάτια τόσο γλυκά. Να με κοιτούν πονηρά να τα φιλώ τρυφερά και να `ναι όλα, όλα ρομαντικά. Μα τι συμφορά μου καημένη καρδιά μου αν τύχει να χάσω ξανά τα όνειρά μου. Δε θέλω μάτια που να `ναι πλάνα, την φοβάμαι την τραμοντάνα. Δε θέλω ματάκια που ψέματα λένε που με ξεγελάνε και πάντα με καίνε. Δε θέλω μάτια που να `ναι πλάνα, την φοβάμαι την τραμοντάνα που `ν’ για μένα μια συμφορά

Ήρθα Κι Απόψε Στα Σκαλοπάτια Σου - ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1984), ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ feat. ΠΕΤΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ & ΡΟΥΛΑ ΚΑΛΑΚΗ (1961)
Στίχοι: Σαν τον αλήτη στα σκαλοπάτια σου στέκω μονάχος και τραγουδώ για μένα ο κόσμος είναι τα μάτια σου κι ο έρωτας σου με φέρνει εδώ

Θάλασσες - ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΚΑΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1992)
Στίχοι: Θάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες

Θέλει Άνεμο Η Αγάπη - ΜΑΝΤΩ (1994)
Στίχοι: Είσαι ματιά κι είμαι φιλί Και θέλεις να με κλέψεις

Θέλω Να Με Κρατάς - ΗΡΩ (2001)
Στίχοι: Έρχομαι εδώ μπροστά σου κοίτα με στα μάτια Δεν έχουμε άλλη επιλογή εμείς οι δυο θέλω να με κρατάς για πάντα Να χάνομαι μες στα δυο σου μάτια Ξέρεις πως μακριά σου εγώ δε ζω

Θέλω Τα Μάτια Της Να Τα Ξεχάσω - ΝΙΚΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ (1994)
Στίχοι

Θέλω Τόσο Να Σε Δω - ΕΥΡΥΔΙΚΗ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΡΓΙΑΛΑΣ (2005)
Στίχοι: Όλο λέω πως δε θ’ αντέξω Αν τα μάτια σου ποτέ δεν ξαναδώ

Και Μόνο Που Με Κοιτάς Λιώνω - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΡΗΣ & ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1987)
ΣτίχοιΜάτια γλυκά μου, μάτια μου μάτια ηλεκτρισμένα, δώρο που έστειλ’ ο Θεός μόνο για μένα. Μάτια γλυκά μου, μάτια μου αγαπημένα

Κάτω Απ' Τη Μαρκίζα - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1977)
Στίχοι: Χρόνια μετά και κάτω απ’ τη μαρκίζα σε βρήκα που `ρθες για να μη βραχείς, ίδια η βροχή τα μάτια σου τα γκρίζα μα τίποτα, όπως πάντα, δε θα πεις

Κι Αν Τα Μάτια Σου - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ feat. ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (2005)
Στίχοι

Κι Έλεγες - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1980)
Στίχοι: Πόσες μέρες, πόσες νύχτες, πόσες Κυριακές στέναζε η κάμαρά μας απ’ τις αγκαλιές και χαμήλωνε το φως και μας έλιων’ ο καημός και σταμάταγε το χρόνο κι ο Θεός. Κι έλεγες η αγάπη μας θα ζήσει κι έλεγες μέχρι η γη να σταματήσει κι έλεγες δε θα σ’ αρνηθώ ποτέ μου κι έλεγες, τι δεν έλεγες Χριστέ μου κι έλεγες. Γέμιζαν τα δυο σου μάτια δάκρυα από χαρά κι όλο φτιάχναμε παλάτια κι όνειρα τρελά και χαμήλωνε το φως και μας έλιων’ ο καημός και σταμάταγε το χρόνο κι ο Θεός

Στίχοι: Κορμί κι αλάτι κι άσπρα πουλιά, γαλάζια μάτια, μαύρα μαλλιά, κόκκινα χείλη, στόμα καυτό Τι καλοκαίρι ήταν κι αυτό!

Λατέρνα - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ (1992)
Στίχοι: Στη μικρή πλατεία γίνεται ληστεία και τα μάτια σου τα μπλε ληστεύουν την καρδιά μου

Μ'έκοψαν Με Χώρισαν Στα Δυο - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1970)
Στίχοι: κι είμαι μια πίκρα μέσα στα μάτια σου ένας αγέρας μες τα μαλλιά σου

Μαγκάβα Τουτ - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ feat. ΠΑΡΙΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ (1998)
Στίχοι: με τα μάτια σου κλαμένα...

Μάλιστα Κύριε - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ (1973)
Στίχοι: τα μάτια της τα μενεξιά

Μάτια Βουρκωμένα - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ (1966)
Στίχοι

Μάτια Δίχως Λογική - ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ (2001)
Στίχοι

Μάτια Μου Μάτια Μου - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1976)
Στίχοι: Ανέβηκα τη σκάλα μάτια μου, μάτια μου Για κοίτα με μια στάλα για να ζαλιστώ Να ζαλιστώ να πέσω μάτια μου, μάτια μου, γιατρό να σε καλέσω για να γιατρευτώ

Μάτια Μπλέ - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1986)
Στίχοι

Με Τα Μάτια Να Το Λες - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ (1994)
Στίχοι

Στίχοι: Διώχνω τη θλίψη απ’ τα μάτια μου και πίνω

Μέσα Στην Πολλή Σκοτούρα - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΠΟΛΥ ΠΑΝΟΥ (1961)
Στίχοι: τα μάτια σου τ’ αράπικα πόσους γελούν όταν γλυκοκοιτάζεις

Μη Γυρίσεις Ξανά (Amulet) - ΝΑΤΑΣΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ feat. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ (1997)
Στίχοι: Πράξη πρώτη μου τηλεφωνείς Μετανιωμένος ζητάς να ξαναρθείς Δεύτερη πράξη με μάτια δακρυσμένα Λες δεν υπάρχει καμία σαν εμένα

Μη Μ'αγγίζεις Μη - ΑΛΕΚΑ ΚΑΝΕΛΛΙΔΟΥ (1979)
Στίχος: τι να μου κάνει αυτή η ματιά σου η ερωτευμένη;

Μη Μιλάς, Κινδυνεύει Η Ελλάς - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1989)
Στίχοι: Όσα μου `χεις τάξει είναι σαν μετάξι είναι σαν παλιό κρασί είναι τα φιλιά σου και το θαλασσί χρώμα της ματιάς σου θάλασσα χρυσή

Μια Θάλασσα Γαλάζια - ΜΠΕΣΣΥ ΑΡΓΥΡΑΚΗ (1982)
Στίχοι: Μια θάλασσα γαλάζια τα μάτια σου απόψε κι εγώ καράβι στ’ ανοιχτά,

Στίχοι: Μικρό μου ουράνιο τόξο, Όταν σε καταδιώξω Μη μου αντισταθείς. Στη λάβα των ματιών μου, Στο ηφαίστειο των φιλιών μου, Έλα να ζεσταθείς.

Μίσησέ Με - ΕΥΡΥΔΙΚΗ (1993)
Στίχοι: Με δυο υγρά κόκκινα μάτια δυο στεγνά σκισμένα χείλη θα πω απλά "γεια σου, τι κάνεις; σε πεθύμησα πολύ"

Μου Λείπεις - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ (1996)
Στίχοι: Για σένα έχω μάτια δακρυσμένα και μου φαίνεται σαν ψέμα που γελάς

Μπριγιόλ - ΣΑΚΗΣ ΜΠΟΥΛΑΣ (1986)
Στίχοι: Το μάτι έβαψες σε τόνους λαχανί Και το κεφάλι σου το ξύρισες γουλί Να που καβάλησες κι εντούρο μηχανή Και μόστρες κάνεις με ματάκια απλανή

Μωρό Μου - ONE (2001)
Στίχοι: Την πρώτη μας φορά Είχες ξανθά μαλλιά Και μάτια γαλανά Ένα εβδομήντα εννιά Κι εγώ ήμουνα σαφώς Απλά ένας Θεός Μα είμαι ενάς θνητός Για σένανε τρελός

Στίχοι: Τα φιλιά σου στο λαιμό μου μοιάζουνε με θαύματα σαν τριαντάφυλλα που ανοίγουν πριν απ’τα χαράματα στων ματιών σου το γαλάζιο έριξα τα δίχτυα μου στις δικές σου παραλίες θέλω τα ξενύχτια μου

Να Με Προσέχεις - ΝΙΚΟΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΓΛΟΥ feat. ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΛΙΓΟΠΟΥΛΟΥ (1993 / OST Να Με Προσέχεις, 2000)
Στίχοι: Να με προσέχεις γιατί έχω πέσει χαμηλά, έχω πέσει χαμηλά μάτια μου γλυκά να με αντέχεις

Νανά - ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΑΚΙΝΤΖΗΣ (1988)
Στίχοι: Μα είναι τόσο καλή η μικρή μου η Νανά που `χει μάτια γαλανά μα ποτέ κανείς δε θέλησε να τα προσέξει

Νάχα Τη Δύναμη - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΛΕΖΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1968)
Στίχοι: Γιατί κοιτάς τα μάτια μου τα βουρκωμένα που παν στα ξένα σ’ ωκεανό

Ξεγελώ Τον Καθένα - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1981)
Στίχοι: Σκούπισα τα μάτια τα κλαμμένα, έβαψα τα χείλη τα θλιμμένα, πέρασα το ρουζ στα μάγουλα μου, έβαλα λουλούδια στα μαλλιά μου

Ο Κυρ-Αντώνης - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1961)
Στίχοι: Είχε δυο μάτια γαλανά κι αχτένιστα μαλλιά κι ένα λουλούδι πάντα φορούσε στα ρούχα τα παλιά

Στίχοι: δώσ’ μου λοιπόν την ψυχή και το σώμα σου θέλω να δώσω στην νύχτα το χρώμα σου κι όσο θα ζω θέλω να σε κοιτώ μες τα μάτια σου να λυτρωθώ

Πάλι Θα Κλάψω - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (OST Ησαϊα... Μη Χορεύεις1969)
Στίχοι: μη με κοιτάζεις με μάτια βουρκωμένα

Παναγιά Μου Ένα Παιδί - ΖΩΖΩ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ (1955)
Στίχοι: Τέτοιο πονηρό γινάτι, τέτοιο λίγωμα στο μάτι

Πάρε Με - ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ (1990)
ΣτίχοιΘάλασσα τα μάτια σου και χάθηκα βαθειά μίλα μου γι’ αγάπη με φιλιά μίλα μου γι’ αγάπη με σημάδια στο κορμί μυρίζει η νύχτα απόψε γιασεμί μυρίζει η νύχτα απόψε γιασεμί

Πάρε Με - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1987)
Στίχοι: Σαν δυο φωτάκια βραδινού αεροπλάνου τα δυο σου μάτια και χαράζουν τον αέρα

Πως - ΝΙΝΟ (2003)
Στίχοι: Πες μου γιατί στα μάτια σου Ο φόβος ξαγρυπνά

Σ'αγαπώ, Να Προσέχεις - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1999)
Στίχοι: Με κοιτάς μες τα μάτια κι απορείς που δεν κλαίνε η αγάπη δε φεύγει είναι μέσα μας λένε

Σαν Με Κοιτάς - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΡΤΗΣ (1971)
Στίχοι: Σαν με κοιτάς ηλιοβασίλεμα στα μάτια σου, φωτιά καίγομαι μέσα στη δική σου τη ματιά λιώνω σαν φλόγα την αυγή σαν με κοιτάς

Σεμπάστιαν - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1982)
Στίχοι: Τα πρόστυχα μάτια σου πακετάρουν ψυχρά, τα χείλη σου δε βγάζουν ήχο

Σταλιά Σταλιά - ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΜΠΕΤΑΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (OST Ο Πιο Καλός Ο Μαθητής, 1968)
Στίχοι: Ματιά ματιά, τα μάτια σου αγάπη με χορταίνουν, τη μέρα με πεθαίνουνε, τη νύχτα μ’ ανασταίνουν

Στο Μπαράκι (Need To Forget) - ΠΑΣΧΑΛΗΣ (1987)
Στίχοι: Σ’ έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω τα μάτια σου αυτά μου `ναι τόσο γνωστά σ’ έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω η μνήμη μου δε μ’ απατά

Στίχοι: Τι τα θέλεις τα στολίδια και με τρων’ τα μαύρα φίδια στολίδι είσαι μόνη σου, πανάθεμα το μπόι σου αχ, πανάθεμα τα μάτια σου που μ’ έφεραν στη στράτα σου.

Τα Βεγγαλικά Σου Μάτια - ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1995)
Στίχοι: Τα βεγγαλικά σου μάτια ένα ολοκαύτωμα και η μοναξιά να πέφτει σαν βροχή στο πάτωμα

Τα Ματόκλαδά Σου Λάμπουν - ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1959)
Στίχοι: Τα ματόκλαδά σου λάμπουν βρε σαν τα λούλουδα του κάμπου σαν τα λούλουδα του κάμπου βρε τα ματόκλαδά σου λάμπουν Τα ματάκια σου αδερφούλα βρε μου ραγίζουν την καρδούλα

Τι Σου'κανα Και Πίνεις - ΠΟΛΥ ΠΑΝΟΥ (1967 / OST Όλγα, Αγάπη Μου, 1968)
Στίχοι: Τι σου ’κανα και πίνεις, τσιγάρο στο τσιγάρο κι είν’ τα πικρά σου μάτια στο πάτωμα καρφιά

Στίχοι: Σα λεμονιά τα στήθη του μυρίζουνε κι όλα τα μπλε στα μάτια του γυαλίζουνε

Το Κάτι - ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ (2000)
Στίχοι: Δε μ’ ενδιαφέρει αν έχεις βάλει σκουλαρίκι δεν μ’ ενδιαφέρει αν έχεις κάνει τατουάζ δεν μ’ ενδιαφέρει αν κρύβεις άσους στο μανίκι κι αν έχεις μάτια τυρκουάζ

Το Ωραιότερο Πλάσμα Του Κόσμου - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ (1994)
Στίχοι: Έχεις δυο ματάκια αληθινά που την καρδιά μου έχουνε σκλαβώσει, κι όταν με κοιτάζουν το Θεό παρακαλώ ποτέ να μην τελειώσει

Τρικυμία Στην Καρδιά Μου - ΤHE IDOLS (1968)
Στίχοι: Λαχταρώ τον έρωτά σου μα τι κρύβεις στη ματιά σου που να ψάξω να το μάθω, να το βρω...  τα μάτια σου που κλαίνε, πάντα εμένα θα ζητούν

Υπάρχω - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1975)
Στίχοι: Υπάρχω μέσ’ στα μάτια σου που κλαίνε

Φίλοι - ΣΤΕΛΙΟΣ ΡΟΚΚΟΣ & ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ (1999)
Στίχοι: Τι έχεις πάθει και με ρωτάς με μάτια βουρκωμένα

Χρώμα Δεν Αλλάζουνε Τα Μάτια - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ feat. ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΤΟΣ (OST Λόγω Τιμής1996)
Στίχοι




Βλέμμα

Αν - ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΚΑΡΑΣΟΥΛΟΣ & ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (OST Αν... 2012)
Στίχοι: Αν μια στιγμή μπορεί να τα αλλάξει όλα μ’ ένα βλέμμα, μ’ ένα φιλί Αν μια λέξη αρκεί απ’τα δύο σου χείλη το φως να ντυθεί

Δεν Θέλω Τέτοιους Φίλους - ΝΑΤΑΣΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ feat. ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ (1998)
Στίχοι: Το διάβασα στα μάτια σου το `δα στο παγωμένο σου το βλέμμα πως θέλεις να χωρίσουμε και τι δε θα `δινα αυτό να ήταν ψέμα

Έχω Ανάγκη - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (2000)
Στίχοι: Έχω ανάγκη μια σου λέξη μια αλήθεια μες τις αυταπάτες και μια αγκαλιά να με γιατρέψει από θανάσιμες αγάπες έχω ανάγκη να βουλιάξω μέσα στο πιο βαθύ σου βλέμμα απ’ την αλήθεια να τρομάξω και να φουντάρω σ’ ένα ψέμα

Ζηλεύει Η Νύχτα - ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ (1993)
Στίχοι: Ζηλεύει η νύχτα κάτι απ’ το φως της έχεις πάρει στρέφεις το βλέμμα ψηλά κι ανάβει το φεγγάρι

Η Στιγμή - MONSIEUR MINIMAL feat. ΔΑΚΗΣ (2017)
Στίχοι: Αλήθεια ή ψέμα εγώ με σένα στην πρώτη δύση ποιος θα γυρίσει. Στο πρώτο βλέμμα, φίλα εμένα να μην μας ξανά πάρουν τη στιγμή

Μη Τον Ρωτάς Τον Ουρανό - ΜΑΙΡΗ  ΛΩ (1959)  ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ (1959)
Στίχοι: Μην τον ρωτάς τον ουρανό το σύννεφο και το φεγγάρι το βλέμμα σου το σκοτεινό κάτι απ’ τη νύχτα έχει πάρει

Ποιός - ΘΑΝΟΣ ΚΑΛΛΙΡΗΣ (1994)
Στίχοι: Σαν να συμβαίνει κάτι αν κρίνω απ’ το βλέμμα σου το σκοτεινό Ψύλλοι στ’ αυτιά σου μπήκαν Μεσάνυχτα μας βρήκαν να σου εξηγώ

Σβήσε Το Φεγγάρι - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (2005)
Στίχοι: Φύγε αφού το θέλεις με κορμί σκυμμένο, με το βλέμμα χαμηλά

Στου Μπελαμή Το Ουζερί - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1970)
Στίχοι: Στου Μπελαμή το ουζερί Λόγια πικρά, κορμιά νεκρά Βλέμμα σβησμένο

Το Κορίτσι Του Φίλου Μου - CINQUETTI (1968)
Στίχοι: Πρέπει να ξεχάσω το βλέμμα της αυτό που μ’ έκανε τρελό

Τρελλοκόριτσο - THE CHARMS (1968)
Στίχοι: ανάβεις φλόγες πάντα με το βλέμμα σου και για σένα θέλεις να μιλούν

Τυφλόμυγα - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (2009)
Στίχοι: Τα χρόνια πέρασαν περνάμε άλλη φάση κι αν σε προσπέρασα δε σ’ έχω ξεπεράσει όχι δεν είναι η μοναξιά που με πειράζει μόνο το βλέμμα ενός παιδιού που με κοιτάζει πόσο σου μοιάζει πόσο μου μοιάζει

Φάλτσο Τραγούδι - ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ (1975)
Στίχοι: Κάποτε σ’ έλεγαν Σοφία Κι ήταν το βλέμμα σου δειλό Στείλε μου μια φωτογραφία να σε σκαλίσω στο πηλό


No comments: