Tuesday, November 20, 2018

Η μπάλα και ο τζόγος σε ελληνικά τραγούδια



Μπάλα (Ποδόσφαιρο)


Α Ρε Εθνικάρα - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ (1988)
Στίχοι

Ανατροπή & Πέναλτυ - ΤΑΚΗΣ ΒΑΜΒΑΚΙΔΗΣ (1994)
Στίχοι

Γκολ - ΑΔΕΛΦΕΣ ΜΠΡΟΓΙΕΡ (OST Η Ρένα Είναι Οφσαιντ, 1972)
Στίχοι

Δε Μ' Ένοιαξε Να Χάσω - ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ feat. ΜΠΑΜΠΗΣ ΣΤΟΚΑΣ (1995)
Στίχοι: Με αυταπάτες παιδικές Χάνονται οι μέρες μου αργές Κι όλα τα αρνιέμαι Τσιγάρα και φτηνό αλκοόλ Κι ο θρύλος να μη βάζει γκολ Κι αποξεχνιέμαι

Δεν Είμαστε Καλά - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ (1986)
Στίχοι: το ντέρμπυ φίλε για άλλη μια φορά στημένο κι εγώ στην θύρα εφτά μόνος να τραγουδώ. Δεν είμαστε καλά, δεν έχουμε μυαλό μας ρίξαν στο ποδόσφαιρο μας βάλανε και γκολ

Ελλάς - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1989)
Στίχοι: Το πρωτάθλημα αρχίζει, η εξέδρα πλημμυρίζει, γίνεται χαμός σε κάθε γκολ Mα το ντέρμπι είναι στημένο κι από πριν ξεπουλημένο κι εσύ πνίγεσαι με δίχρωμα κασκόλ

Ένα Λικεράκι - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ feat. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΡΑΓΚΟΖΗ (1987)
Στίχοι: Κέρνα με, αγόρι μου ένα λικεράκι έχω βαρεθεί να πίνω σκέτο αλκοόλ. Ένα κατακόκκινο παθιάρικο φιλάκι, μες στο τέρμα τ’ ουρανού με βάζει γκολ

Ηλεκτρικός Θησέας - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΜΑΡΙΑ ΦΩΤΙΟΥ (1987)
Στίχοι: Ψηφοθηρία, λόγοι κι εμβατήρια ποτέ δεν έφεραν την αλλαγή για αυτό και χάθηκες στα σφαιριστήρια και μες στα γήπεδα την Κυριακή

Ήταν Πέντε Ήταν Έξη - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1974)
Στίχοι: Διάβασα τα γεγονότα και την κοσμική για ποδόσφαιρο για φόνους και πολιτική στην Ασία φασαρίες πείνα κι ερημιά το ρολόι μου δείχνει εννιά

Κάγκελα Παντού - ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ (1986)
Στίχοι: Βούλγαροι, Βούλγαροι, χανούμισσες βαζέλες όλο το έθνος προσκυνάει σώβρακα και φανέλες

Ο Αλέφαντος - ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ (1986)
Στίχοι

Ο Δρόμος - ΜΑΝΟΣ ΛΟΙΖΟΣ (1974)
Στίχοι: Τις Κυριακές από νωρίς στα καφενεία κι ύστερα γήπεδο στοιχήματα καυγάς

Οι Πιτσιρίκοι - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΙΝΟΥΣΗΣ (1973)
Στίχοι: Να ξαναγινόμαστε πάλι πιτσιρίκοι με κοντό παντέλονο, μπάλα και ξυλίκι

Πάρις - ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (2000)
Στίχοι: παίζει μονότερμα τον πόνο και σκοράρει καημένε Πάρη

Πότε Βούδας, Πότε Κούδας - ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1986)
Στίχοι

Σαν Πλανόδιο Τσίρκο - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1996)
Στίχοι: Ελλάδα Τούμπα, Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου

Τα Λαϊκά - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1993)
Στίχοι: Τις πιο ωραίες Κυριακές με λεμονάδες σπιτικές τις είχαμε δροσίσει με το Δομάζο αρχηγό και το Σιδέρη κυνηγό γιατ’ ήσουν Ένωση και εγώ με χωρισμό σ’ είχα φοβίσει

Το Ματς - ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ (1979)
Στίχοι

Το Τραγούδι Της Εθνικής (Γειά Σου Ελλάδα) - ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΚΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1994)
Στίχοι

Τούλα - Υποκριτούλα - ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΓΑΛΗΣ (1993)
Στίχοι: Κυριακή στου Χαριλάου μπαίνει η μπάλα μέσα στο πλεχτό, κι εσύ με το λάου - λάου της αγάπης φέρνεις πυρετό. Σε γνώρισα μια μέρα στο ποδόσφαιρο, δεν ήσουνα τυχαία όμως εκεί, το ήξερες το ψώνιο μου και φρόντισες μπροστά μου να `σαι κάθε Κυριακή

Τσάϊ Γιασεμιού - ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΑΡΛΕΤΑ (1985)
Στίχοι: Μια ευκαιρία τελευταία που είχε απομείνει πια για μας, κι αυτή την έχασες μοιραία για να μη χάσεις ένα ματς

Delenda Est (Ειρηνούλα Μου) - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ (1981)
Στίχοι: Με τρομάζεις σαν των γηπέδων τις φωνές και τις σημαίες Ερηνούλα μου, Ερηνούλα μου

Goal - LOCOMONDO (2010)
Στίχοι

Je Suis Bossu - ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ feat. ΦΟΙΒΟΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ (1997)
Στίχοι: σου πήρα τη φανέλα του Ανθιμου Καψή

Pro - LOCOMONDO (2009)
Στίχοι: που θα βρω αναπληρωματικό, πίνω μπάφους και παίζω pro είναι τραυματίας ο Ετό, πίνω μπάφους και παίζω pro αλλά έχει κέφια ο Drogba




Τζόγος & Τύχη / Ατυχία

Ανόητες Αγάπες - ΠΥΞ ΛΑΞ feat. ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ (1994)
Στίχοι: Τώρα τι να σου πω τι να μου πεις κι εμένα έτσι όπως παίξαμε κι οι δυο με ζάρια πειραγμένα τα φέραμε από δω τα φέραμε από κει εγώ ξανά στο τίποτα στο γενικά εσύ στο γενικά

Αντίο - ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΚΑΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1994)
Στίχοι: Αγωνίζομαι να διαβάσω την καρδιά σου μα έχεις μάθει στο παιχνίδι να μη δείχνεις τα χαρτιά σου κι απελπίζομαι

Έμαθα Πως Είσαι Μάγκας - ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ (1968)
Στίχοι: Έμαθα πως παίζεις ζάρια στις λέσχες πως γυρνάς και στο σπίτι σου τα βράδια ποτέ σου δεν πατάς

Εν Λευκώ - ΝΑΤΑΣΣΑ ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ (2007)
Στίχοι: Δικαίωμά μου να ποντάρω λίγα Δικαίωμά μου να πηγαίνω πάσο

Εφτά Τραγούδια Θα Σου Πω - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ (OST Στέλλα1955), ΜΑΙΡΗ ΛΩ (1959)
Στίχοι: Τα παλληκάρια παρατάνε τα ζάρια κι ανταμώνουν στου δρόμου τη γωνιά

Η Εθνική Μας Μοναξιά - ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΚΑΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1992)
Στίχοι: Εδώ που μάθανε τα χρόνια μας να φταίνε κι όλοι οι γειτόνοι μας ζητάνε μερτικό παίξε το τζόγο σου και βρίσε τους καημένε με λεξιλόγιο πολύ ελληνικό

Η Τράπουλα - ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΗΒΑΙΟΣ (2003)
Στίχοι

Ήσουνα Ξυπόλητη - ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΕΖΟΣ (1930)
Στίχοι: Έριξα τα ζάρια μου κι έφερα έξι πέντε και τους μπάτσους στη γωνιά τους πάει πέντε πέντε

Κάνε Μου Λιγάκι Μμμ... - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΙΝΟΣ (1979)
Στίχοι: Και στοίχημα σου βάζω ναι σου βάζω, πως έτσι όπως βράζω όπως βράζω αυτή η ιστορία αν αρχίσει δεν πρόκειται να σβήσει

Μαλαματένια Λόγια - ΓΑΡΓΑΝΟΥΡΑΚΗΣ, ΧΑΛΚΙΑΣ & ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ (1974)
Στίχος: Με δέσαν στα στενά και στους κανόνες και ξημερώνοντας Παρασκευή τοξότες φάλαγγες και λεγεώνες με πήραν και με βάλαν σε κλουβί και στα υπόγεια ζάρια τους αιώνες παιχνίδι παίζουν οι αργυραμοιβοί.

Μιλώ Για Τα Παιδιά Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1974)
Στίχοι: Μιλώ για τα παιδιά μου και ιδρώνω έχω ένα χρόνο να τα δω και λιώνω. Αγόρασα λαχείο στ’ όνομά τους αχ να κερδίσω να σταθώ σιμά τους


Ντάμα Ρήγας & Βαλές - ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ (1973)
Στίχοι

Ο Επιπόλαιος - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ (1969)
Στίχοι: σου έτυχε στο ζάρι της ζωής καλό παιδί μα κακομαθημένο

Όλοι Θα Ζήσουμε - ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΙΝΟΥΣΗΣ (1973)
Στίχοι: Εμείς δεν είχαμε χαρτί κι εσύ είχες τον ρήγα

Όχι Δεν Πρέπει - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΘΕΜΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ & ΛΙΛΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ (1973)
Στίχοι: Όχι δεν πρέπει, δεν πρέπει να συναντηθούμε πριν απ’ τη δύση του ήλιου στην κάμαρα που παίζουν πρέφα στην κάμαρα που παίζουν τάβλι για ένα τσιγάρο οι χαμένοι

Πάρις - ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (2000)
Στίχοι: δεν τον ήθελε το ζάρι

Ρόζα - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1996)
Στίχοι: Με παίζεις στη ρουλέτα και με χάνεις σε ένα παραμύθι εφιαλτικό

Σε Θέλω - ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ feat. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΝΑΒΙΤΑΚΗ & ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1981)
Στίχοι: Σε μια ατέλειωτη παρτίδα σε κερδίζω και σε χάνω και ποντάρω τη ζωή μου στην αγάπη σου απάνω

Την Αγαπούσα Παραδέχομαι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1976)
Στίχοι: Εσείς που αναγνωρίζετε πως έπαιξε κορώνα γράμματα και τη ζωή μου, αφού και για τον χωρισμό μας έφταιξε, ας ζήσει μέσ’ στην περιφρόνησή μου

Στίχοι: Δε με ριγούν τα μεγάλα τα ψάρια κι οι καρχαρίες και τ’ αρσενικά είμαι απ’ αυτές που κερδίζουν στα ζάρια η συνταγή φυσικά είναι μια

Το Τραμ Το Τελευταίο - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1980)
Στίχοι: Για μας τα ντόρτια κι οι διπλές και γι άλλους οι εξάρες

Φέρε Μια Καλή - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1971)
Στίχοι: Ρίξε μια ζαριά καλή και για μένα βρε ζωή Φέρε και καμιά εξάρες, φτάνουν πια ντόρτια και δυάρες

Φωτογραφία - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΙΝΟΣ (1980)
Στίχοι: Πως σε πιάνει μανία, ούτε συ ξέρεις καν, μια με σπάνια βιβλία, μια με sport και μια με κουμ καν

Don't Worry (Be Happy) - ΧΑΡΗΣ & ΠΑΝΟΣ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ (1992)
Στίχοι: Αν η δικιά σου σού κάνει νερά κι αν έχεις χάσει στα χαρτιά


ειδική εξαίρεση:

Όταν Σε Είχα Πρωτοδεί - PROFESSIONAL SINNERZ (2009)
Στίχοι: Είχαν περάσει μέρες και σε αναζητούσα Ήθελα να σε δω μα δυστυχώς δεν μπορούσα Και πήρα πρέφα τότε πως είχα τρελαθεί


No comments: