Friday, March 29, 2019

Μεγάλοι Έλληνες συνθέτες: Μίμης Πλέσσας




Άμα Δήτε Το Φεγγάρι - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1968)
Στίχοι

Αν Είναι Η Αγάπη Αμαρτία - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ (1974)
Στίχοι

Αν Σ'Αρνηθώ Αγάπη Μου - ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ (OST Φτωχαδάκια & Λεφτάδες1961)
Στίχοι

Άνοιξε Πέτρα - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (OST Γοργόνες & Μάγκες1968)
Στίχοι

Απόψε Σε Θέλω - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1969)
Στίχοι

Βρέχει Πάλι Απόψε - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1966 / OST Οι Θαλασσιές Οι Χάντρες1967)
Στίχοι

Βρέχει Φωτιά Στη Στράτα Μου - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (OST Ορατότης Μηδέν1970)
Στίχοι

Γέλαγε Η Μαρία - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1969)
Στίχοι

Δώδεκα Μαντολίνα - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1969)
Στίχοι

Δώς Μου Τ'Αθάνατο Νερό - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (OST Η Παριζιάνα1969)
Στίχοι

Δώσε Μου το Στόμα Σου - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ (1969)
Στίχοι

Είμαι Γυναίκα - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ (OST Μια Κυρία Στα Μπουζούκια1968)
Στίχοι

Έκλαψα Χθες - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (OST Οι Θαλασσιές Οι Χάντρες1967), ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ (OST Οι Θαλασσιές Οι Χάντρες1967)
Στίχοι

Έμεινα Μόνη - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (OST Χαμένη Ευτυχία1966), ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΑΛΕΚΑ ΜΑΒΙΛΗ (OST Ένα Κορίτσι Αλλοιώτικο Από Τ' Άλλα1968)
Στίχοι

Ένας Ουρανός Μ'αστέρια - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ (1965 / OST Ραντεβού Στον Αέρα1966)
Στίχοι

Έχω Στενάχωρη Καρδιά - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ (1962 / OST Κάτι Να Καίη1964)
Στίχοι

Έχω Στενάχωρη Καρδιά - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ (1962 / OST Ραντεβού Στον Αέρα1966)
Στίχοι

Ζωγραφισμένα Στο Χαρτί - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1970 / OST Η Παριζιάνα1969)
Στίχοι

Η Αγία Κυριακή - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ (1973)
Στίχοι

Θα Πιω Απόψε Το Φεγγάρι - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (OST Γοργόνες & Μάγκες1968)
Στίχοι

Καινούργιο Μου Φεγγάρι - ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ dubbing ΜΑΡΘΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ (OST Πεθαίνω Κάθε Ξημέρωμα1969), ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ (1969)
Στίχοι

Καμαρούλα - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ & ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ (OST Γοργόνες & Μάγκες1968)
Στίχοι

Κι Εσύ Θα Φύγεις - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (OST Το Όνειρο Της Κυριακής1970)
Στίχοι

Μ'ανάστησες Καρδιά Μου - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (1970 / OST Μαριχουάνα Stop1971)
Στίχοι

Μην Του Μιλάτε Του Παιδιού - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1967 / OST Μια Κυρία Στα Μπουζούκια1968)
Στίχοι

Ξημερώνει Κυριακή ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1969)
Στίχοι

Ο Φωτογράφος - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΘΕΜΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ (1976)
Στίχοι

Όλα Δικά Σου - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1968)
Στίχοι

Ποιά Νύχτα Σ'έκλεψε - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1970 / OST Ο Κατεργάρης, 1971)
Στίχοι

Πρώτη Φορά - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ (1969)
Στίχοι

Σταμάτησε Του Ρολογιού Τους Δείκτες - ΡΕΝΑ ΚΟΥΜΙΩΤΗ (1970)
Στίχοι

Τα Φιλιά - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1967)
Στίχοι

Τι Σου'κανα Και Πίνεις - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΠΟΛΥ ΠΑΝΟΥ (1967 / OST Όλγα, Αγάπη Μου1968)
Στίχοι

Το Άγαλμα - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1969)
Στίχοι

Το Φεγγάρι Πάνωθέ Μου - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ (OST Μαριχουάνα Stop1971)
Στίχοι

Τόσα Καλοκαίρια - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΔΑΚΗΣ (OST Γοργόνες & Μάγκες1968)
Στίχοι

Του Αγοριού Απέναντι - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΜΑΙΡΗ ΧΡΟΝΟΠΟΎΛΟΥ (OST Μια Κυρία Στα Μπουζούκια, January 1 1968)
Στίχοι

Crazy Girl - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΑΛΕΚΑ ΚΑΝΕΛΛΙΔΟΥ / ΝΕΛΛΗ ΜΑΝΟΥ (OST Οι Θαλασσιές Οι Χάντρες1967)


No comments: