Saturday, March 30, 2019

Μεγάλοι Έλληνες συνθέτες: Τάκης Μουσαφίρης




Άκου - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1986)
Στίχοι

Αν Θυμάμαι Καλά - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΕΦΗ ΚΟΝΤΟΥ (1989)
Στίχοι

Δεν Το Παίζω Τρελός - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat.  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΛΑΖΟΣ (1988)
Στίχοι

Εγώ Δεν Ήμουνα Αλήτης - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΛΑΖΟΣ (1986)
Στίχοι

Εγώ Ο Ξένος - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ & ΜΑΡΙΝΑ ΒΛΑΧΑΚΗ (1988)
Στίχοι

Εμένα Δεν Μ'αγάπησε Κανείς - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1980)
Στίχοι

Ένα Λεπτό Περιπτερά - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1990)
Στίχοι

Έτσι Ε; - ΔΟΥΚΙΣΣΑ (1979)
Στίχοι

Και Μόνο Που Με Κοιτάς Λιώνω - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΡΗΣ & ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1987)
Στίχοι

Κάνε Κάτι Να Χάσω Το Τραίνο - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1976)
Στίχοι

Κόψε Κάτι - ΠΙΤΣΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ (1980)
Στίχοι

Μια Ζωή Πληρώνω - ΡΙΤΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ (1980)
Στίχοι

Μια Ζωή Το Καλό Παιδί - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΠΙΤΣΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ (1982)
Στίχοι

Μυστικέ Μου Έρωτα - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΝΙΣΗ (1982)
Στίχοι

Ο Ταξιτζής - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1986)
Στίχοι

Ο Φαντάρος - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1988)
Στίχοι

Πες Μου Που Πουλάν Καρδιές - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1974)
Στίχοι

Το Μωρό - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΔΟΥΚΙΣΣΑ (1984)
Στίχοι

Το Σ'αγαπώ Το Κρατάω Για Σένα - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1978)
Στίχοι

Φίλα Με Απόψε - ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1985)
Στίχοι

Χιονάνθρωπος - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1989)
Στίχοι


No comments: