Monday, July 8, 2019

Τραγούδια του χωρισμού


Στίχοι: και να που φεύγεις

Αν Μ'αγαπάς (Το Δαχτυλίδι) - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΧΟΙΝΑΣ (1995)
Στίχοι

Στίχοι: Ό,τι κι αν λες λέξεις νεκρές στου χωρισμού την ώρα χίλιες οχιές οι ενοχές οι δυο μας βοηθήσαμε και φταίω όσο φταις να σβήσει ό,τι ζήσαμε ό, τι κι αν λες


Δεν Είναι Έτσι Η Αγάπη - ΑΛΕΚΑ ΚΑΝΕΛΛΙΔΟΥ (1980)
Στίχοι: Και τις χαρές της για να τις βρεις πρέπει να ξέρεις να υποχωρείς γιατί αν σε πνίγει ο εγωισμός θάρθει ο χωρισμός

Δεν Είσαι Εδώ - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ (1989)
Στίχοι: Μες στο φως έφευγες μες στο φως γινόσουν χωρισμός έμενα πίσω εγώ Σ’ όνειρο είχα δει φινάλε και αρχή κι έτρεμε το φιλί στα δύο μην κοπεί Έφυγες τη στιγμή που σου `χα αφεθεί που είχα αφεθεί...

Δεν Πιστεύω - ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΑΚΙΝΤΖΗΣ feat. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ (1988)
Στίχοι

Στίχοι: Δεν υπάρχουν αντίο στο δρόμο μας μόνο κάποιες στιγμές χωρισμού η αγάπη ενώνει τον πόνο μας όταν είσαι και είμαι αλλού

Δικός Σου Για Πάντα - ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΑΚΙΝΤΖΗΣ (1991)
Στίχοι

Δώσε Μου Φωτιά - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1971)
Στίχοι: Δώσε μου φωτιά να κάψω πια απ’ την καρδιά του χωρισμού το βάσανο βάλε μου να πιω απ’ το πιοτό το δυνατό της λησμονιάς το βάλσαμο

Εγώ Και Εσύ - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ & ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1974)
Στίχοι: Τα λόγια είναι περιττά την ώρα που χωρίζουμε, μοιάζουν τριαντάφυλλα σκυφτά που δεν ξαναμυρίζουνε

Είμαι Το Σήμερα Κι Είσαι Το Χθες - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1982)
Στίχοι

Είσαι Παντού Και Πουθενά - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ feat. ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ (1985)
Στίχοι: Έρημος δρόμος ξεκινά στου χωρισμού την άκρη ξέρω πως δε θα `ρθεις ξανά μα δεν κυλά το δάκρυ

Έκρυψα Το Πρόσωπό Μου - ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ (2002)
Στίχοι

Ένα Χειμωνιατικο Πρωϊ - ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ (1989)
Στίχοι

Έξω Φυσάει Και Βρέχει - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ (1968)
Στίχοι: Αφού μιλάς για χωρισμό ας χωριστούμε απόψε άπλωσε το χεράκι σου και τη ζωή μου κόψε Φύγε λοιπόν και μη κοιτάς το δάκρυ μου που τρέχει μα πάρε την ανάσα μου Έξω φυσάει και βρέχει


Στίχοι: Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά την ώρα που μου είπες το αντίο τον λόγο σου δεν κράτησες μονάχο με παράτησες μεσ’ στη νύχτα και στο κρύο

Έχεις Μάτια Το Φεγγάρι - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ (1974)
Στίχοι: Έχεις δάκρυα την αγάπη με φωτιά και με μαχαίρι κι έχεις για κρασί φαρμάκι και το χωρισμό στο χέρι

Στίχοι: Κράτα με τώρα σφιχτά ώσπου τ’ άστρα να σβήσουνε κι αγάπησέ με ξανά πριν για πάντα χωρίσουμε

Ιεροσυλία - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ (1997)
Στίχοι

Καλοκαιρινή Μου Αγάπη - ONE (1999)
Στίχοι: Ο αέρας που φυσάει σε παίρνει πιο μακριά Και σβήνει με το κύμα φεγγάρια και φιλιά Και σ’ αγκαλιάζω Θλιμμένα τα τραγούδια στο ραδιόφωνο Τα λόγια τους μιλάνε μόνο για χωρισμό Και σου φωνάζω

Κράτα Ένα Ψέμα Για Το Τέλος - ΘΑΝΟΣ ΚΑΛΛΙΡΗΣ (1993)
Στίχοι

Στίχοι: Φεύγει, αυτή που αγαπάω τώρα φεύγει

Μεσόγειος - ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ (1996)
Στίχοι: Νυχτώvει στη Μεσόγειo κι εγώ σ’ έvα υπόγειo πίvω θάvατo αργό. Κι εσύ μ’ άσπρα φoρέματα στα φώτα και με ψέματα, κάvεις γιoρτή τo χωρισμό

Μη Μου Ζητάς - ΝΙΚΟΣ ΤΕΡΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ (1994)
Στίχοι: Φτάσαμε στο τέρμα του έρωτά μας κι εδώ χωρίζουν τα βήματά μας Πρέπει να το παραδεχτείς όσο πολύ κι αν πληγωθείς

Μήπως Είμαι Τρελός - ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ (1998)
Στίχοι

Μια Κόκκινη Γραμμή - ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ feat. ΝΑΤΑΣΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ (2009)
Στίχοι

Μίλα Μου - ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ feat. ΔΑΚΗΣ (1976), ΜΑΡΩ ΛΥΤΡΑ & ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΦΩΤΗΣ (2004)
Στίχοι

Νάχα Τη Δύναμη - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΛΕΖΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1968)
Στίχοι: Αχ να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω να σταματήσω τα τρένα στο σταθμό να `χα τη δύναμη τα βράχια να κυλήσω να μην αφήσω δρόμο για το χωρισμό

Ξύπνησα Πέντε Το Πρωί - ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΑΡΔΗΣ (1995)
Στίχοι: Έχει νυχτώσει, έχω πιει και είμαι λιώμα, ο εγωισμός μου έχει φτάσει ως το χώμα. Κι όπως η σκέψη ακολουθεί του χωρισμού τη διαδρομή, κάνω προσπάθεια να μάθω το γιατί

Ο Τελευταίος Χορός - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (1991)
Στίχοι

Πάρε Ένα Κοχύλι Από Το Αιγαίο ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ & ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1980)
Στίχοι: Άννα δώσ’ μου για να σε θυμάμαι το μικρό χτενάκι που κρατάς Μπήκε ο Σεπτέμβρης και φοβάμαι τ’ όνειρο πως τέλειωσε για μας (ακούσιος χωρισμός)

Πως Φθάσαμε Ως Εδώ - ΑΛΕΚΑ ΚΑΝΕΛΛΙΔΟΥ feat. ΔΑΚΗΣ (1983)
Στίχοι

Σ'ένα Χαρτάκι Έγραψα - ΒΑΛΑΝΤΗΣ (1999)
Στίχοι: Έκανα πρώτος την αρχή μετά το χωρισμό μας, ήρθα στο σπίτι σου ξανά για λίγο να σε δω. Μα ο βοριάς που πέρασε στο δρόμο το δικό μας μου είπε η αγάπη μας δε μένει πια εδώ

Σαν Της Γαρδένιας Τον Ανθό - ΖΑΚ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ feat. ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ & ΔΟΥΚΙΣΣΑ (1969)
Στίχοι

Την Αγαπούσα Παραδέχομαι - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1976)
Στίχοι

Τι Είχαμε, Τι Χάσαμε - ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ feat. ΕΦΗ ΣΑΡΡΗ (1997)
Στίχοι

Τι Σήμερα Τι Αύριο Τι Τώρα - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ (1954)
Στίχοι: Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα; Ας καθαρίσουμε μια ώρα αρχύτερα. Του χωρισμού μας έφτασε η ώρα, μπορεί και για τους δυο να ’ναι καλύτερα. Ας καθαρίσουμε μια ώρα αρχύτερα

Τιμώρησέ Με - ΑΛΕΞΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ feat. ΜΑΝΤΩ (1991)
Στίχοι

Το Τελευταίο Ποτηράκι - ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ feat. ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ (1960)
Στίχοι

Του Χωρισμού Η Ώρα - ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΔΟΥΚΙΣΣΑ (1967)
Στίχοι:

Τρένο - ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ (2003)
Στίχοι

Φεύγω Για Μένα - ΝΙΚΟΣ ΤΕΡΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ (1996)
Στίχοι

Φίλε Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1981)
Στίχοι

Χωρίσαμ' Ένα Δειλινό - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ (1969), ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΣΑΟΥΣΑΚΗΣ feat. ΙΩΑΝΝΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ (1947)
Στίχοι


No comments: