Wednesday, October 31, 2018

Αμφίβια, ερπετά & μαλάκια σε τραγούδια



Ελληνικά τραγούδια που αναφέρονται σε αμφίβια και ερπετά


Αμφίβια:


Βατράχια

Το Βατράχι - STAVENTO (2008)
Στίχοι




Ερπετά:


Δράκοι

Εμείς - ΦΟΙΒΟΣ feat. ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΜΟΣ & ΜΑΝΤΩ (1996)
Στίχοι: Λες οι δράκοι των παραμυθιών ξυπνούν στα χέρια αλλωνών και να σε πιάσουν προσπαθούν μα δεν μπορούν γιατί...

Ο Βασιλιάς Της Σκόνης - ΤΑ ΞΥΛΙΝΑ ΣΠΑΘΙΑ (1993)
Στίχοι: Από του δράκου τη χρόνια, περάσαν χρόνια τώρα μπορεί να μην θυμάσαι τίποτα

Όταν Έχω Εσένα - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (2011)
Στίχοι: Όταν έχω εσένα μπορώ να βάψω με ασήμι τη σκουριά μπορώ να κοιμηθώ με σιγουριά να πιάσω με τα χέρια μου τους δράκους να σκοτώσω

Σε Θέλω - ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ feat. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΝΑΒΙΤΑΚΗ & ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1981)
Στίχοι: Σε μια ατέλειωτη παρτίδα σε κερδίζω και σε χάνω και ποντάρω τη ζωή μου στην αγάπη σου απάνω Ερωτόκριτος θα γίνω και το δράκο θα ξεκάνω γιατί σε θέλω, ναι σε θέλω

Το Ζεϊμπέκικο Του Αρχάγγελου - ΜΑΡΙΟΣ ΤΟΚΑΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1994)
Στίχοι: οχτώ μποφώρ κι οι δράκοι βγήκανε στο κύμα παίρνεις μελάνι και φτερό και γράφεις ποίημα

Του Πόθου Τ'αγρίμι - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ feat. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ (1996)
Στίχοι: Σε θέλω στο πλευρό μου ακοίμητο φρουρό μου με το φιλί με το σπαθί, το δράκο να σκοτώσεις και να `ρθεις να με σώσεις απ’ τη ζωή μου την κλειστή




Σαύρες

Νότος - ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ feat. ΜΠΑΜΠΗΣ ΣΤΟΚΑΣ (1996)
Στίχος: Εκεί στο Νότο εκεί μου κλήρωσε ο έρωτας στο Λόττο κουλουριασμένος σαν τη σαύρα στη σκιά του

Περίπατος Στη Νιγρίτα - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ (1977)
Στίχοι: Κι η στάχτη στο μαγκάλι που υγραίνει κι η σαύρα προς τον ήλιο γυρισμένη




Φίδια (γενικά)

Αν Πεθάνει Μια Αγάπη - ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ (1982)
Στίχοι: Ό,τι κι αν λες λέξεις νεκρές στου χωρισμού την ώρα χίλιες οχιές οι ενοχές οι δυο μας βοηθήσαμε και φταίω όσο φταις να σβήσει ό,τι ζήσαμε ό, τι κι αν λες

Αυτή Η Νύχτα Μένει - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΙΟΥ (2000)
Στίχοι: μαύρος μάγκας ο καιρός και μαύρο φίδι

Γυναίκα - ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΡΑΣ (1979)
Στίχοι: Χόρεψε πάνω στο φτερό του καρχαρία. Παίξε στον άνεμο τη γλώσσα σου και πέρνα Αλλού σε λέγανε Γιουδήθ, εδώ Μαρία Το φίδι σκίζεται στο βράχο με τη σμέρνα

Δεν Είναι Βόας - ΘΕΜΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ (1976)
Στίχοι: Δεν είναι βόας, ούτε κροταλίας, μα το φιδάκι μου το μαγικό

Εσύ Δε Ζεις Πουθενά - ΜΠΛΕ (1996)
Στίχοι: Η αγάπη σου φίδι, σε παρθένο νησί

Η Μικρή Ραλλού - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ (1971)
Στίχος: κι ο Χάροντας σαν φίδι τραβάει την κοπελιά

Κεραυνός Και Αστραπή - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ feat. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ (2005)
Στίχοι: Κεραυνός κι αστραπή Ξάφνου στ’ ανήξερο καλοκαίρι Η κακιά η στιγμή Φίδι, σκορπιός, μαχαίρι Στην καρδιά μου όρμησε να τη φαρμακώσει

Μάνα Μου Ελλάς - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΑΤΟΣ (1983)
Στίχοι: Μα τώρα που ξυπνήσανε τα φίδια εσύ φοράς τα αρχαία σου στολίδια

Μιά Φορά Κι Έναν Καιρό - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΤΣΙΟΣ (1959)
Στίχοι: Παιδί, παιδάκι της οχιάς παιδί, παιδάκι μου καρτέρα κάποτε θα `ρθει η μέρα όπου θα φας, όπου θα πιεις κι όπου θα βρεις άλλη μητέρα

Νυν Και Αεί - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1974)
Στίχοι: Κι ένα πρωί σε μια γωνιά στην Κοκκινιά είδα το μπόγια το ληστή και το φονιά του `χανε δέσει στο λαιμό του μια τριχιά και του πατάγαν το κεφάλι σαν οχιά

Νύχτες Μαγικές - ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΠΑΝΗΣ & ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΚΑΙΤΗ ΓΚΡΕΥ (1960)
Στίχος: με κορμιά φιδίσια, καμωμένα σαν εξωτικά

Στίχοι: Τι τα θέλεις τα στολίδια και με τρων’ τα μαύρα φίδια και γίνεσαι πιο όμορφη και λιώνω από τη ζήλεια.

Το Πρακτορείο - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ (OST Ρεμπέτικο, 1983)
Στίχοι: Το πρακτορείο θολό και κρύο κάποιοι μιλάνε για παράξενες βροχές και το ταξίδι σαν άγριο φίδι γεμίζει φόβο τις αδύνατες ψυχές




Χελώνες

Εγώ Κι Εσύ - ΑΡΛΕΤΑ feat. ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (1991)
Στίχος: Εγώ θα ‘μαι του μύθου η χελώνα Κι εσύ μωρό μου θα ‘σαι ο λαγός




Μαλάκια:


Πεταλίδες

Βράχος - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1993)
Στίχοι: Βρήκα ένα βράχο γεμάτο πεταλίδες βράχο χαμηλό και λέω θέλω να `χω κι εγώ λίγες ελπίδες τριγύρω απ’ το μυαλό.




Σαλιγκάρια

Αυτή Που Περνάει - ΦΟΙΒΟΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ (2003)
Στίχοι: σαλιγκάρια στη Σταδίου και τριφύλλια στη Σίνα




Ειδική κατηγορία:

Σκουλήκια

Κωλοέλληνες - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ (1989)
Στίχοι: Μια φάουσα καταπίνει τον αέρα, τη θάλασσα, την πόλη, το ιερό, πλημμύρισε σκουλήκια η μητέρα το ρόδο καταγής βγάζει καπνό

Ο Κυρ Παντελής - ΠΑΝΟΣ ΤΖΑΒΕΛΑΣ (1975)
Στίχοι: Έντιμοι άνθρωποι, νέα γενιά, θάψτε τους έντιμους μες στα σπαρτά κι αυτούς που φτιάξανε τον Παντελή σκουλήκι άχρηστο σ’ αυτή τη γη




No comments: