Wednesday, February 20, 2019

Η τρέλα σε τραγούδια


Αν - ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΗΣ & ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΟΠΑΖΗ (1995)
Στίχοι: Αν είσαι πάθος μου αν είσαι τρέλα μου άσε με να τρελαθώ

Αν Είναι Η Αγάπη Αμαρτία - ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ feat. ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ (1974)
Στίχοι: Δεν έχουν το δικαίωμα για σένα να μου λένε τα στήθια μου να καίνε να τρέχω σαν τρελή για να σε βρω να λιώνω να πονώ να λαχταρώ

Δεν Το Παίζω Τρελός - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΝΤΟΛΑΖΟΣ (1988)
Στίχοι: Είμαι τρελός και για σένα πεθαίνω αν δε σε δω μια στιγμή αρρωσταίνω

Εγώ Ο Ξένος - ΤΑΚΗΣ ΜΟΥΣΑΦΙΡΗΣ feat. ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ & ΜΑΡΙΝΑ ΒΛΑΧΑΚΗ (1988)
Στίχοι: Εγώ που ήμουνα θεός θα φύγω τώρα σαν τρελός, θα φύγω σαν κυνηγημένος

Είμαι Τρελλός Που Σ'αγάπησα - ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (1988)
Στίχοι

Εν Λευκώ - ΝΑΤΑΣΣΑ ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ (2007)
Στίχοι: Αν είχα θάρρος για να πω το "έλα" τώρα δε θα `χα τη φωτιά στο αίμα Αν είχε χρώμα θα `ταν άσπρη η τρέλα Αν είχε σώμα θα `ταν πάλι ψέμα

Θέλω Κοντά Σου Να Μείνω - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΖΑΚΗΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ & ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ (1964)
Στίχοι: Σε νιώθω, σε λατρεύω και σε ποθώ Κι αν κάποτε σε χάσω θα τρελαθώ

Κάποιες Φορές - ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΟΡΚΟΛΗΣ feat. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (1995)
Στίχοι: Κάποιες φορές θυμάμαι τόσα να σου πω κάποιες βραδιές που είχα μείνει από τσιγάρο τότε που ζούσα έναν έρωτα τρελό που μ’ έχει κάνει τον κατήφορο να πάρω

Μανουέλα - ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1987)
Στίχοι: Έλα έλα έλα έλα έλα Μανουέλα είναι αυτό που νιώθω τρέλα έλα Μανουέλα θ’ απλώσω τα δυο χέρια να σβήσω όλα τ’ αστέρια

Μαραμπού - SOCIAL WASTE (2002), ΜΑΡΙΖΑ ΚΩΧ (1977)
Στίχοι: Ξεχνώντας το καπέλο μου βγήκα σαν τον τρελό, σαν τον τρελό που αδιάκοπα τρικλίζει και χαζεύει, φέρνοντας μέσα στο αίμα μου μια αρρώστια τρομερή, που ακόμα βασανιστικά το σώμα μου παιδεύει

Μαργαρίτα - Μαργαρώ - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΛΕΙΔΩΝΙΑΡΗΣ & ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ (1961 / OST Η Αθήνα Τη Νύχτα, 1962), ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΡΤΗΣ (OST Ποιά Είναι Η Μαργαρίτα, 1961)
Στίχοι: Η μάνα σου είναι τρελή και σε κλειδώνει μοναχή, σαν θέλω να μπω στην κάμαρή σου μου ρίχνεις μεταξωτό σκοινί και κλειδωμένους μας βλέπει η νύχτα, μας βλέπουν τ’ άστρα κι η χαραυγή

Μήπως Είμαι Τρελός - ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ (1998)
Στίχοι

Μια Μέρα Θαρθής - ΜΑΙΚ ΡΟΖΑΚΗΣ & ΟΙ PLAY BOYS (1968)
Στίχοι: Στο σπίτι πάνω στο βουνό ζει ένας άνθρωπος καλός τον βλέπουν όλοι και γελάνε και λένε πως είναι τρελός

Μπορεί Να Το'χουν Πλανέψει (Ακρογιαλιές Δειλινά) - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΣΤΕΛΛΑ ΧΑΣΚΙΛ (1948)
Στίχοι: Μπορεί ακόμα μπορεί, να έχει πια τρελαθεί και τότε ποιος θα ρωτήσει να μάθει ποτέ το γιατί

Ο Τρελλός - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ (1970)
Στίχοι

Όμως Εγώ Είμαι Τρελός - ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ (1985)
Στίχοι

Όνειρο Απατηλό - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ feat. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΌΚΟΤΑΣ (1967)
Στίχοι: Μ’ ένα όνειρο τρελό όνειρο απατηλό ξεκινήσαμε κι οι δυο μας

Πάλι Τρέλλα Πουλάς - ΛΙΤΣΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ (1977)
Στίχοι

Σ'αγαπώ, Να Προσέχεις - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (1999)
Στίχοι: Κάπου αλλού ταξιδεύεις κι όμως πλάι μου είσαι μεσ’ την τρέλα του κόσμου μ’ αγνοείς κι αγνοείσαι

Σα Ναυαγοί - ΝΙΝΟ (2003)
Στίχοι: Μια πόλη μες τη τρέλα στην αγκαλιά μου έλα τίποτα τώρα μη σκεφτείς στο κύμα να χαθούμε να ξαναγεννηθούμε φύγαμε όσο είναι νωρίς

Σαν Τρελός - ΣΤΕΛΙΟΣ ΡΟΚΚΟΣ (2003)
Στίχοι

Στη Σκέψη Της Τρελής ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΟΡΑΚΑΚΗΣ feat. ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΤΟΣ (1994)
Στίχοι

Τρελλοκόριτσο (Simon Says) - THE CHARMS (1968)
Στίχοι


No comments: