Tuesday, February 12, 2019

Ελληνικές κυκλοφορίες της δεκαετίας του '50


Αγάπη Που'γινες Δίκοπο Μαχαίρι - ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ (OST Στέλλα1955)
Στίχοι

Άλλα Μου Λεν Τα Μάτια Σου - ΠΟΛΥ ΠΑΝΟΥ (1959)
Στίχοι

Ανάθεμά Σε Θάλασσα - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΑΝΝΑ ΧΡΥΣΑΦΗ (1953)
Στίχοι

Άναψε Το Τσιγάρο - ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΓΟΡΑΙΟΣ feat. ΓΙΟΥΛΑ ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ (1958)
Στίχοι

Απόψε Κάνεις Μπάμ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ & ΤΑΚΗΣ ΜΠΙΝΗΣ (1953)
Στίχοι

Άστα Τα Μαλλάκια Σου - ΦΩΤΗΣ ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ & ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ (1950 / OST Εκείνες Που Δεν Πρέπει Ν'αγαπούν, 1951)
Στίχοι

Αυτή Η Νύχτα Μένει - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1959)
Στίχοι

Αχ! Βρε Παλιομισοφόρια - ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ (OST Λατέρνα, Φτώχεια & Γαρύφαλλο1957)
Στίχοι

Γαρύφαλλο Στ' Αυτί - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΣΟΥΛΗ ΣΑΜΠΑΧ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ & ΜΙΜΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ (OST Λατέρνα, Φτώχεια & Φιλότιμο1955)
Στίχοι

Γκιουλ-Μπαχάρ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΝΤΑΛΛΙΑ (1950)
Στίχοι

Εγώ Θα Κόψω Το Κρασί - ΤΩΝΗΣ ΜΑΡΟΥΔΑΣ (1959)
Στίχοι

Εγώ Πληρώνω Τα Μάτια Π'αγαπώ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ & ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΣΑΟΥΣΑΚΗΣ (1949 / OST Αμάρτησα Για Το Παιδί Μου, 1950)
Στίχοι

Είδα Κι Έπαθα Κυρά Μου - ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ feat. ΡΕΝΑ ΣΤΑΜΟΥ (1953)
Στίχοι

Είμαι Άντρας - ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ, ΜΙΜΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ & ΤΟΛΗΣ ΧΑΡΜΑΣ (OST Λατέρνα, Φτώχεια & Φιλότιμο, 1955)
Στίχοι

Είσαι Η Ζωή Μου - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1959)
Στίχοι

Έλα Μου Κοπέλα Μου - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΖΑΚΗΣ feat. ΜΑΓΙΑ ΜΕΛΑΓΙΑ & ΤΡΙΟ ΚΙΤΑΡΑ (1952)
Στίχοι

Έλα Πάρε Μου Τη Λύπη - ΝΑΝΑ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ (1958)
Στίχοι

Ένα Βράδυ Που 'βρεχε - ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ (1953)
Στίχοι

Ένας Φίλος - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΖΑΚΗΣ feat. ΣΩΤΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ & ΤΡΙΟ ΚΙΤΑΡΑ (1951)
Στίχοι

Εσύ Δεν Είσαι Άνθρωπος - ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ feat. ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ (1957)
Στίχοι

Εφτά Τραγούδια Θα Σου Πω - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ (OST Στέλλα1955), ΜΑΙΡΗ ΛΩ (1959)
Στίχοι

Έχεις Κορμί Αράπικο - ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ feat. ΑΝΤΖΕΛΑ ΓΚΡΕΚΑ (1958)
Στίχοι

Έχω Ένα Μυστικό - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ (OST Το Ξύλο Βγήκε Από Τον Παράδεισο1959)
Στίχοι

Η Ταμπακέρα - ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ (1950)
Στίχοι

Θεσσαλονίκη Μου - ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ feat. ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1955)
Στίχοι

Θεσσαλονίκη Ξακουσμένη - ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΊΟΥ feat. ΚΑΙΤΗ ΘΎΜΗ (1959)
Στίχοι

Καροτσέρη Τράβα - ΑΠΌΣΤΟΛΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ (1952)
Στίχοι

Λαός & Κολωνάκι - MANΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ & ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ (OST Λαός & Κολωνάκι1959)
Στίχοι

Λίγα Ψίχουλα Αγάπης Σου Γυρεύω - ΕΦΗ ΝΕΡΟΥΤΣΟΥ & ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΖΟΥΑΝΑΚΟΣ (1958)
Στίχοι

Μάμπο Μπραζιλέιρο - ΓΙΏΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ feat. ΑΛΚΗΣΤΙΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ (1987), ΤΡΙΟ ΚΙΤΑΡΑ feat. ΣΠΕΡΑΝΤΖΑ ΒΡΑΝΑ (1954)
Στίχοι

Μαντουμπάλα - ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΊΔΗΣ (1959)
Στίχοι

Μη Τον Ρωτάς Τον Ουρανό - ΜΑΙΡΗ  ΛΩ (1959)  ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ (OST Το Νησί Των Γενναίων1959)
Στίχοι

Ο Άνθρωπός Μου - ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ (1956)
Στίχοι

Ο Μήνας Έχει 13 - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ (OST Στέλλα, 1955)
Στίχοι

Ο Μήνας Έχει Εννιά - ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ & ΤΡΙΟ ΚΙΤΑΡΑ (1953)
Στίχοι

Ο Τραμπαρίφας - ΤΡΙΟ ΚΙΤΑΡΑ (1951)
Στίχοι

Ο Υμηττός - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΝΑΝΑ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ ( OST Η Λίζα Το 'σκασε1959)
Στίχοι

Οι Γλάροι - ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ feat. ΒΟΥΛΑ ΓΚΙΚΑ (1959)
Στίχοι

Όμορφη Θεσσαλονίκη - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΣΑΟΥΣΑΚΗΣ, ΡΕΝΑ ΝΤΑΛΙΑ & ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ (1950)
Στίχοι

'Οταν Θα Λάβεις Αυτό Το Γράμμα - ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΝΑΡΙΔΗΣ (1956)
Στίχοι

Πάμε Μια Βόλτα Στο Φεγγάρι - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΝΑΝΑ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ (1958)
Στίχοι

Παναγιά Μου Ένα Παιδί - ΖΩΖΩ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ (1955)
Στίχοι

Παράξενη Κοπέλα - ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΧΙΩΤΗΣ feat. ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ & ΝΙΚΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ (1950)
Στίχοι

Πάρε Με Στο Τηλέφωνο - ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ & ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΧΙΩΤΗΣ (OST Λαός & Κολωνάκι1959)
Στίχοι

Παρτίδες - ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ & ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ (1961), ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΧΙΩΤΗΣ feat. ΤΑΚΗΣ ΜΠΙΝΗΣ & ΣΤΕΛΛΑ ΧΑΣΚΙΛ (1951)
Στίχοι

Περασμένες Μου Αγάπες - ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ & ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ (1958)
Στίχοι

Ρίκο Ρίκο Ρίκοκο (Τ' Αγόρι Μου) - ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ & ΤΡΙΟ ΚΑΝΤΣΟΝΕ (OST Η Μουσίτσα, 1959)
Στίχοι

Σε Μαγικά Νησιά - ΤΡΙΟ ΚΙΤΑΡΑ (1951)
Στίχοι

Σεράχ - ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ (1951)
Στίχοι

Σου Σφυρίζω - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΖΑΚΗΣ feat. ΤΩΝΗΣ ΜΑΡΟΥΔΑΣ (1959)
Στίχοι

Συ Μου Χάραξες Πορεία - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΛΔΑΡΑΣ feat. ΓΙΩΤΑ ΛΥΔΙΑ (1958)
Στίχοι

Συννεφιασμένη Κυριακή - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ & ΓΙΩΤΑ ΛΥΔΙΑ (1959)
Στίχοι

Τα Διαλεχτά Παιδιά - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ & ΣΠΥΡΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ (1951)
Στίχοι

Τα Καβουράκια - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ, ΓΙΩΤΑ ΛΥΔΙΑ & ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1959),  ΤΑΚΗΣ ΜΠΙΝΗΣ, ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΑΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ (1951)
Στίχοι

Τα Ματόκλαδά Σου Λάμπουν - ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1959)
Στίχοι

Τέτοια Κούκλα Και Τσαχπίνα - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1953)
Στίχοι

Τι Είν' Αυτό Που Το Λένε Αγάπη - ΤΑΚΗΣ ΜΩΡΑΚΗΣ feat. ΚΑΙΤΗ ΝΤΕΝΙΣ (1955)
Στίχοι

Τι Σήμερα Τι Αύριο Τι Τώρα - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ (1954)
Στίχοι

Το Βουνό - ΚΑΙΤΗ ΓΚΡΕΥ & ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ (1954)
Στίχοι

Το Γκρίζο Γατί - ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ (OST Το Ξύλο Βγήκε Από Τον Παράδεισο1959)
Στίχοι

Το Καράβι - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΛΑΟΥΡΑ (OST Για Το Ψωμί & Τον Έρωτα, 1959)
Στίχοι

Το Καφφεδάκι - ΤΑΚΗΣ ΜΠΙΝΗΣ & ΣΤΕΛΛΑ ΧΑΣΚΙΛ (1950)
Στίχοι

Το Μάμπο (Μάμπο Μπραζιλεϊρο) - ΤΡΙΟ ΚΙΤΑΡΑ feat. ΣΠΕΡΑΝΤΖΑ ΒΡΑΝΑ (OST Η Ωραία Των Αθηνών1954)
Στίχοι

Το Φεγγαράκι - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΝΑΝΑ ΜΟΥΣΧΟΥΡΗ (1958)
Στίχοι

Τώρα Που Φεύγω Απ' Τη Ζωή - ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ feat. ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1959)
Στίχοι


No comments: