Thursday, February 21, 2019

Της ξενιτιάς τραγούδια


Αεροπλάνο - ΛΙΤΣΑ ΓΙΑΓΚΟΥΣΗ (1997)
Στίχοι: Όταν βλέπω αεροπλάνο να περνάει από πάνω λέω να ξενιτευτώ

Αχ, Πατρίδα Μου Γλυκιά - ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ ΚΗΛΑΗΔΟΝΗΣ (1992)
Στίχοι: Μισεύω και τα μάτια μου δακρύζουν λυπημένα, αχ πατρίδα μου γλυκιά δακρύζουν λυπημένα, αχ πατρίδα μου γλυκιά πόσο σ’ αγαπώ βαθιά. Στη ξενιτιά με στεναγμούς βραδιάζει ξημερώνει, αχ πατρίδα μου γλυκιά βραδιάζει ξημερώνει, αχ πατρίδα μου γλυκιά πόσο σ’ αγαπώ βαθιά.

Αχάριστη - ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ feat. ΣΤΕΛΛΑΚΗΣ ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗΣ & ΙΩΑΝΝΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ (1947)
Στίχοι: Δε ρώτησες τόσον καιρό για μένα πώς πέρασα, τρελή, στην ξενιτιά

Στίχοι: Πέντε πέντε δέκα δέκα δέκα κατεβαίνω τα σκαλιά φεύγω για τα ξένα για την ξενιτιά και μην κλαις για μένα αγάπη μου γλυκιά.

Στίχοι: Είχε μια φαμίλια πέντε ανθρώπους, κι ήταν τα χέρια του αδειανά. Κίνησε μια νύχτα γι’ άλλους τόπους, γι’ άλλο ριζικό έκανε πανιά. Μαύρο μεροκάματο του τρόμου, δάκρυα απ’ το βράδυ ως την αυγή. Το σταυρό εσήκωνε στους ώμους κι έστελνε στο σπίτι επιταγή. Μα τον φέραν πίσω μ’ ένα πλοίο, μόνη του παρέα ένα χαρτί που `γραφε: "Απέθανε εν Βελγίω Ετών 27 Φορτωτική"

'Ενα Πιάτο Άδειο Στο Τραπέζι - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1965)
Στίχοι: Δηλητήριο στο στόμα είναι η κάθε μας μπουκιά μέχρι που να ’ρθεις, παιδί μας, απ’ τη μαύρη ξενιτιά

Η Δημοσθένους Λέξις - ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ (1972)
Στίχοι: Κι αν βγω απ’ αυτή τη φυλακή κανείς δε θα με περιμένει οι δρόμοι θα `ναι αδειανοί κι η πολιτεία μου πιο ξένη τα καφενεία όλα κλειστά κι οι φίλοι μου ξενιτεμένοι

Η Νύχτα Μυρίζει Γιασεμί - ΘΕΜΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΗΣ (1982)
Στίχοι: Είμαι μόνος κι απόψε μέσα σε όνειρα φωτιά, η αγκαλιά σου για μενα ξενητιά.

Η Σκούνα - ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΧΙΩΤΗΣ feat, ΜΑΙΡΗ ΛΙΝΤΑ (1962)
Στίχοι: Ήρθε από τα ξένα τα μέρη Την αγάπη μου να μου φέρει Την αγάπη μου να μου φέρει που την καρτερώ... Ξενιτιά σκληρή και μπαμπέσα Πόσο σε μισώ

Η Φάμπρικα - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΛΑΚΗΣ ΧΑΛΚΙΑΣ (1974)
Στίχοι

Ήρθες Εψές - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1968)
Στίχοι

Μη Μου Θυμώνεις Μάτια Μου - ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (1975)
Στίχοι: Μη μου θυμώνεις μάτια μου που φεύγω για τα ξένα, πουλί θα γίνω και θα ρθω πάλι κοντά σε σένα

Μιλώ Για Τα Παιδιά Μου - ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1974)
Στίχοι: Μιλώ για τα παιδιά μου και ιδρώνω έχω ένα χρόνο να τα δω και λιώνω. Μου γράφει η γιαγιά τους πως ρωτάνε τα τρένα που `ναι στο σταθμό πού πάνε

Νάχα Τη Δύναμη - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΛΕΖΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1968)
Στίχοι: Γιατί κοιτάς τα μάτια μου τα βουρκωμένα που παν στα ξένα σ’ ωκεανό γιατί κοιτάς τα χέρια μου τα λαβωμένα που παν στα ξένα κι έχουν σφίξει κεραυνό

Οι Γλάροι - ΠΑΝΟΣ ΓΑΒΑΛΑΣ feat. ΒΟΥΛΑ ΓΚΙΚΑ (1959)
Στίχοι: Ξεκινάμε, πάμε μακριά Σ’ άλλα μέρη, σ’ άγνωστα νερά Στο μουράγιο μένεις μόνη εσύ Πάντα ο νους μου θα `ναι στο νησί

Παιδί Μου Ώρα Σου Καλή - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΟΣ feat. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (1967)
Στίχοι: Να σε παιδέψει ο πλάστης μου, καταραμένη ξενιτιά, μας παίρνεις τα παιδάκια μας και μας αφήνεις στη φωτιά, και πίνουμε τόση χολή όταν τα λέμ’ "ώρα καλή!".

Πήρες Το Μεγάλο Δρόμο - ΔΗΜΟΣ ΜΟΥΤΣΗΣ feat. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ (1967)
Στίχοι: Πήρες τον μεγάλο δρόμο για να πας στα ξένα άφησες σε μένα τη λαβωματιά

Πικρό Πουλί Της Ξενητειάς - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (OST Αγάπησα Μια Πολυθρόνα, 1971)
Στίχοι

Στην Κοιλάδα Των Τεμπών - ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ feat. ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ (2006)
Στίχοι: Μένα μου το, όπως τα λέω, μένα μου το `πε ο Πηνειός το μυστικό ο φλύαρος Πως ήταν α όπως τα λέω πως ήταν άνθρωπος παλιά (ο γερο πλάτανος) κι είχε παιδιά στην ξενιτιά

Στις Φάμπρικες Της Ξενητειάς - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1965)
Στίχοι

Στο Σταθμό Του Μονάχου - ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ (1972)
Στίχοι

Στον Καναδά Στην Βραζιλία - ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1961)
Στίχοι: Στις φάμπρικες της Γερμανίας και στου Βελγίου τις στοές πόσα παιδιά σκληρά δουλεύουν και κλαίνε οι μάνες μοναχές Κακούργα μετανάστευση, κακούργα ξενιτιά μας πήρες απ’ τον τόπο μας τα πιο καλά παιδιά Στη μακρινή την Αυστραλία και πέρα στην Αμερική στον Καναδά στη Βραζιλία πόσα παιδιά πονούν κι εκεί Κακούργα μετανάστευση... Κάνε κουράγιο μετανάστη κάνε λεβέντη μου υπομονή του γυρισμού σου το καράβι πάλι μια μέρα θα φανεί

Τ'αστέρι Του Βοριά - ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΠΑΣ (1964), ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ & ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΙΖΙΩΤΗΣ (OST America, America, 1963)
Στίχοι: Τ’ αστέρι του βοριά θα φέρει η ξαστεριά μα πριν φανεί μέσα από το πέλαγο πανί θα γίνω κύμα και φωτιά να σ’ αγκαλιάσω ξενιτιά Κι εσύ χαμένη μου Πατρίδα μακρινή θα γίνεις χάδι και πληγή σαν ξημερώσει σ’ άλλη γη

Τα Θλιβερά Μαντάτα (Ερωτόκριτος) - ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΧΑΛΑΡΗΣ feat. ΝΙΚΟΣ ΞΥΛΟΥΡΗΣ (1976)
Στίχοι: και διάβαζέ τα θώρειε τα κι αναθυμού κι εμένα πως μέ ξορίσανε μακρά στα ξένα

Τα Τρένα Που Φύγαν - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ feat. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ (1965)
Στίχοι

Ταξίδι Στα Κύθηρα - ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΪΝΔΡΟΥ feat. ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ (OST Ταξίδι Στα Κύθηρα, 1984)
Στίχοι: Άρρωστη καρδιά δε βρίσκει γιατρειά στη λησμονιά χάνεται στ’ αγιάζι μέσα στο βοριά στα ξένα μακριά

Τζιβαέρι - ΔΟΜΝΑ ΣΑΜΙΟΥ (1972)
Στίχοι: Αχ! Η ξενιτιά το χαίρεται Τζιβαέρι μου Το μοσχολούλουδο μου σιγανά και ταπεινά

Το Πρακτορείο - ΣΤΑΥΡΟΣ ΞΑΡΧΑΚΟΣ (OST Ρεμπέτικο, 1983)
Στίχοι

Το Τραγούδι Της Ξενητειάς - ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ feat. ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ (1962)
Στίχοι

Το Ψωμί Της Ξενητειάς - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ (1970)
Στίχοι

Φεύγω Με Πίκρα Στα Ξένα - ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ & ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ (1959 / OST Κλάψε Φτωχή μου Καρδιά, 1962)
Στίχοι


No comments: